abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2005 @ 23:42:25 #76
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24381607
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:41 schreef Compile het volgende:

[..]

Daar zat ik al op te wachten namelijk Want jij bewijst dus waar ik het al over had.
Dat jij niet weet van de regel stam + t, enzo?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_24381627
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:40 schreef Compile het volgende:

[..]

Alsof die ozo anders zijn dan die moslims hier Wat dat betreft is het net een VHS tape Overal de standaard
tuurlijk, DE moslim...ze zijn allemaal één pot nat, net als DE christen, DE Nederlander, DE Amerikaan etc etc...

In welk hokje zit jij? Xenofoob 3-B?
  maandag 3 januari 2005 @ 23:44:36 #78
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24381648
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:43 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

tuurlijk, DE moslim...ze zijn allemaal één pot nat, net als DE christen, DE Nederlander, DE Amerikaan etc etc...

In welk hokje zit jij? Xenofoob 3-B?
Je vergeet

Ja, Godwin had gelijk.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_24381656
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:40 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:

[..]

Haha ik wist al dat je er zo een was. Eentje die last van iemand heeft en om het voor zichzelf makkelijk te maken die hele groep over een kam scheert. Zo van: Ey die Jood schold mij uit. Dus zullen alle Joden wel zo zijn. Dat is makkelijker dan mensen als individuen zien.

Je komt er nog wel achter kleuter

en anders......

tsja dan sterf je toch lekker af als een norse ouwe lul
Jij bent een stoere jongen zeg! Hulde!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24381712
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij bent een stoere jongen zeg! Hulde!
Oh en nog wat, die geert waar jij natte dromen van krijgt, komt uit venlo

en die neemt idd niemand serieus, gelukkig maar
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  maandag 3 januari 2005 @ 23:53:40 #81
88620 Compile
Cannon Project
pi_24381855
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:41 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Je zegt dat ze parasiteren. Maar ze nemen niets aan. Dat is toch een behoorlijk verschil met de moslims in Nederland, bijvoorbeeld.
Nog niet door waarom ze dit doen? Ojee, ze parasiteren nu een keer niet dus ze parasiteren daar nooit Achja, blijf lekker in die waan zou ik zo zeggen.

Voor de rest van de taalpuristen, lees zometeen weer een dik boek en kijk nog even de herhaling van nova ofzo :0 Want echt argumenten heb ik nog niet gezien.
  maandag 3 januari 2005 @ 23:54:10 #82
99433 Tup
Tupperwaar
pi_24381874
Wel hulp blijven aanbieden; het is schandalig dat ze de hulp weigeren maar dat moet niet betekenen dat we ze maar laten verrotten. Inentingen op de Veluwe worden ook nog steeds aangeboden, al weigeren funda christenen deze "hulp".
Er moet altijd ruimte zijn om "tot inkeer" te kunnen komen, ook al weet een aantal users ons te vertellen dat "alle moslims zo zijn".
Wasserwunderland
  maandag 3 januari 2005 @ 23:56:06 #83
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24381909
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:53 schreef Compile het volgende:

[..]

Nog niet door waarom ze dit doen? Ojee, ze parasiteren nu een keer niet dus ze parasiteren daar nooit Achja, blijf lekker in die waan zou ik zo zeggen.

Voor de rest van de taalpuristen, lees zometeen weer een dik boek en kijk nog even de herhaling van nova ofzo :0 Want echt argumenten heb ik nog niet gezien.
Oh, is dit een moslimafzeiktopic? Dat had ik niet begrepen. Bij mij blijft vooral hangen dat deze groep consequent hulp weigert. En dat vind ik mooi. En volgens mij heb ík dan het bericht wél begrepen.
pi_24381959
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Oh, is dit een moslimafzeiktopic? Dat had ik niet begrepen. Bij mij blijft vooral hangen dat deze groep consequent hulp weigert. En dat vind ik mooi. En volgens mij heb ík dan het bericht wél begrepen.
Ach, laat Complie toch. Diens verzoeken om ''argumenten'' en ''onderbouwing'' doen nog het meeste denken aan de muziekliefde van een doofstomme aap.
  maandag 3 januari 2005 @ 23:59:08 #85
88620 Compile
Cannon Project
pi_24381968
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:56 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wat jij wel of niet mooi vind zal me echt niet interesseren

Dan heb je dit ook begrepen En ach, jij als moslimknuffelaar met je opmerking over afzeiktopic, waarom verbaasd me dit niet?

Nou, gauw weer meedoen aan het opzetten van een opendag voor moskee's, en de aars van de linkse ambtenaren likken die dit mede mogelijk maken, in het kader van begrip opbrengen voor elkaars cultuur Kleuterklasje
pi_24381969
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:54 schreef Tup het volgende:
Wel hulp blijven aanbieden; het is schandalig dat ze de hulp weigeren maar dat moet niet betekenen dat we ze maar laten verrotten. Inentingen op de Veluwe worden ook nog steeds aangeboden, al weigeren funda christenen deze "hulp".
Er moet altijd ruimte zijn om "tot inkeer" te kunnen komen, ook al weet een aantal users ons te vertellen dat "alle moslims zo zijn".
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24381984
Consequent hulp weigeren terwijl er mensen weg liggen te rotten daar omdat dit stelletje fundamentalisten alle hulp tegenwerkt. Dat is mooi volgens jou?

Dan moet je je toch echt even na laten kijken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:00:09 #88
88620 Compile
Cannon Project
pi_24381988
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ach, laat Complie toch. Diens verzoeken om ''argumenten'' en ''onderbouwing'' doen nog het meeste denken aan de muziekliefde van een doofstomme aap.
Om maar niet te spreken over jouw bijdrage, dat veel wegheeft van een mongolide. Dan ben ik nog liever doof
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:00:44 #89
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24382002
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het is zo spijtig dat een topic met discussiepotentie wordt neergesabeld door kleinburgerlijke angst.
pi_24382014
Het is maar goed dat de posts van Johan flink wat toevoegen aan dit topic.

Jammer, gemist kans.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:01:56 #91
88620 Compile
Cannon Project
pi_24382018
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:00 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Het is zo spijtig dat een topic met discussiepotentie wordt neergesabeld door kleinburgerlijke angst.
Nope

Het word neergesabeld door mongolen en je soortgenoten/kloontjes die mensen graag afzeiken die anti islam zijn, ookal word zijn mening onderbouwd.

Ga ff lekker ergens anders huilen zeg
pi_24382035
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:00 schreef Compile het volgende:

[..]

Om maar niet te spreken over jouw bijdrage, dat veel wegheeft van een mongolide. Dan ben ik nog liever doof
.

Misschien moet je wat minder onder de mensen komen, dan hoor je woorden als ''mongooltje'' ook wat minder vaak.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:04:07 #93
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24382067
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Consequent hulp weigeren terwijl er mensen weg liggen te rotten daar omdat dit stelletje fundamentalisten alle hulp tegenwerkt. Dat is mooi volgens jou?

Dan moet je je toch echt even na laten kijken.
Jammer dat je mijn woorden verdraait.
quote:
De meeste lokale bewoners verwelkomen de buitenlandse hulp van harte. Bij de radicale moslims is dat niet het geval.
Hier baseer ik mijn 'dat vind ik mooi' op. Omdat hieruit spreekt dat degenen die de hulp weigeren dat voor zichzelf doen en diegenen die de hulp wel willen ('De meeste lokale bewoners') de hulp 'verwelkomen'.
Geen reden om me te laten nakijken dus.
pi_24382072
Praten jullie eigenlijk weleens met moslims of zie je ze alleen in de supermarkt en op TV?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:04:22 #95
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24382078
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:01 schreef Compile het volgende:

[..]

Nope

Het word neergesabeld door mongolen en je soortgenoten/kloontjes die mensen graag afzeiken die anti islam zijn, ookal word zijn mening onderbouwd.
Helaas hebben het merendeel van jou reacties geen reet te maken met het artikel waarover dit topic gaat. Jij begint het riedeltje wat in elk soortgelijke topic als dit maar steeds weer naar voren komt. En ja, dan is het logisch dat je op dat riedeltje weer dezelfde reactis terug krijgt.

Raar he!
  † In Memoriam † dinsdag 4 januari 2005 @ 00:04:26 #96
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24382080
Iedere avond weer prijs, Dope afgewisseld door Compile. Heerlijk toch?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:05:27 #97
88620 Compile
Cannon Project
pi_24382102
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:04 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Niet Ach het is eens niet in je voordeel, dus je woorden worden vedraaid ineens
quote:
Hier baseer ik mijn 'dat vind ik mooi' op. Omdat hieruit spreekt dat degenen die de hulp weigeren dat voor zichzelf doen en diegenen die de hulp wel willen ('De meeste lokale bewoners') de hulp 'verwelkomen'.

zoals ik al een uur geleden zei: klaar?
pi_24382118
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:04 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

[..]

Jawel, door het gedoe van die radicale moslims wordt de hulpverlening danig gefrustreerd, waardoor mensen die wel hulp willen minder hulp krijgen of worden afgeschilders als "slechte Moslims" door dat zootje radicale Moslims.

Als dat mooi is dan wordt het echt tijd voor een onderzoekje.
pi_24382141
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:04 schreef Compile het volgende:

[..]

Inderdaad, minder vertonen
Mij minder vertonen, anders is het geen Nederlands.
quote:
onder sukkels zoals jij die het voorbeeld geven van iemand met een IQ van de sociale werkplaats
Ik heb dat voorbeeld niet gegeven, hoor.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:07:20 #100
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_24382152
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 00:01 schreef Compile het volgende:

[..]

Nope

Ga ff lekker ergens anders huilen zeg
Er is in dit topic verdomd weinig reden om anti-moslim te zijn.

Twee redenen om anti-moslim geluiden niet te uiten:
1. Ze nemen niets aan, ze profiteren niet van de Westerse hulp.
2. Er zal hoogstwaarschijnlijk een uitdunning plaatsvinden onder de radicale moslims ter plaatse.

Wat wil je nog meer?

En ik zou het erg op prijs stellen als je dat gescheld en getier achterwege zou laten in je argumentatie. Dank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')