Maak dat die mongolen die tegen torens aanvliegen en zichzelf opblazen maar eens wijs.quote:
Compile, ik hoop van harte dat er een moderator komt die even flink over je heen laxeert. Je verstiert dit topic behoorlijk met je gedrein.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:27 schreef Compile het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens teruglezen wat ik zei hierover.Het zijn en blijven parasieten
Maargoed, dat jij islamknuffelaar bent kan ik niet helpen. Veel plezier nog in de moskee morgen
Wat een argumentatie zeg. Waarom droom ik? Ik ben hier niet diegene die niet doorheeft dat fundamentalisme de hoofdstroming is binnen de islam.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:19 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
De enige die droomt ben jij DrWolffenstein. No-Brainer.
Tuurlijk, nu heb ik het gedaan. Ik heb gewoon een mening en vervolgens komen er hier een handje vol mensen die ff alles gaan ontleden, en de islam in bescherming nemen.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:29 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Compile, ik hoop van harte dat er een moderator komt die even flink over je heen laxeert. Je verstiert dit topic behoorlijk met je gedrein.
Ik ben het niet eens met het deel waarin je zegt te vinden dat iemand het verdient te sterven om zijn opvattingen. Verder is het wel een aardig standpunt.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:31 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Saudi-Arabie heeft wel degelijk geld gestuurd.
Hoe kun je nou zeggen dat alle moslims zo zijn terwijl er op dit ogenblijk waarschijnlijk wel moslims sterven omdat ze strijden tegen fundamentalisten (Iraakse politie, Saudische politie).
De enigste die het verdient te sterven is de makkelijk uit zijn luie stoel pratende rechtse puberale nooit-iets-meeheeftgemaakte verwende kutkaaskop.
maar ik ben een lui zwijnquote:Op maandag 3 januari 2005 23:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maak dat die mongolen die tegen torens aanvliegen en zichzelf opblazen maar eens wijs.
Ah, de Iedere-Moslim-Die-Naar-De-Moskee-Gaat-Is-Een-Fundamentalist-(c)-X-Ray-methode. Goed, heel goed. Verhelderend.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een argumentatie zeg. Waarom droom ik? Ik ben hier niet diegene die niet doorheeft dat fundamentalisme de hoofdstroming is binnen de islam.
De spijker op zn kopquote:Op maandag 3 januari 2005 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een argumentatie zeg. Waarom droom ik? Ik ben hier niet diegene die niet doorheeft dat fundamentalisme de hoofdstroming is binnen de islam.
Volgens die knoop uit Limburg? Mensen uit Limburg moet je sowieso niet al te serieus nemen.quote:
Jij, ondatnks je onhandige woordgebruik, maakt min of meer duidelijk dat je iets hebt tegen moslims die klaplopen, zij die profiteren van het Westen. Mijn eerste reactie was behoorlijk terughoudend. Namelijk de mededeling van mijn mening dat hier niet over parasiteren kan worden gesproken. Zie mijn post over het bejubelen van hun gedrag, zojuist. Daar zou je je in moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:32 schreef Compile het volgende:
[..]
Tuurlijk, nu heb ik het gedaan. Ik heb gewoon een mening en vervolgens komen er hier een handje vol mensen die ff alles gaan ontleden, en de islam in bescherming nemen.
rot eens op, je begint toch zelf?
Het gaat hier niet om de vraag of fundamentalisme de hoofdstroming is binnen de islam. Al is dat zo, er zijn voldoende moslims in de getroffen gebieden die niet zo fundamentalistisch zijn dat ze de hulp weigeren.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Geen hulp meer geven dus. Het cirkeltje is rond, want daar begon het topic mee en daar ben je het dus mee eens.quote:Immers, wat zij beslissen en doen moeten ze toch zelf weten? Of zou je graag de hulp die geboden wordt aan ze opdringen, terwijl ze er niet van gediend zijn?
Waarom moet je nu in dit topic je xenofobie etaleren? Het gaat hier om moslims die behoorlijk ver weg wonen...quote:Op maandag 3 januari 2005 23:35 schreef Compile het volgende:
[..]
De spijker op zn kop
Maar ach, er zijn nog veel mensen blind. Laten ze lekker de hand reiken aan de 'gematigde' moslimOver een jaar of 10 gaan ze zitten janken en klagen dat het allemaal zo erg is. Goh, ja.... hoe zou dat toch zijn gekomen? Misschien eens geen handje uitreiken en gewoon eens de realiteit onder ogen zien? Het feit dat Europa islamiseerd? Het feit dat we onder de voeten worden gelopen? Het feit dat zij, de vijand als trojaanse paarden in heel Europa zitten? Het feit dat er zometeen hier een oorlog in Europa word uitgevochten?
Nou, hier laat ik het maar bijquote:Op maandag 3 januari 2005 23:35 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Jij, ondatnks je onhandige woordgebruik,
Parasietquote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef Compile het volgende:
[..]
Nou, hier laat ik het maar bij
Jij kan woorden niet eens gebruiken zie ik alhahahahaa!!
Zegt iemand die een aantal reacties terug obstandig i.p.v. opstandig typtquote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef Compile het volgende:
[..]
Alsof die ozo anders zijn dan die moslims hierquote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Waarom moet je nu in dit topic je xenofobie etaleren? Het gaat hier om moslims die behoorlijk ver weg wonen...
Haha ik wist al dat je er zo een was. Eentje die last van iemand heeft en om het voor zichzelf makkelijk te maken die hele groep over een kam scheert. Zo van: Ey die Jood schold mij uit. Dus zullen alle Joden wel zo zijn. Dat is makkelijker dan mensen als individuen zien.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens die knoop uit Limburg? Mensen uit Limburg moet je sowieso niet al te serieus nemen.
Ja en nee. In de TT staat iets over 'gebieden'. Daar ben ik het dus niet mee eens. Het lijkt me een inhumane aanpak een heel gebied hulp te onthouden terwijl slechts een gedeelte van de bevolking die hulp weigert.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Geen hulp meer geven dus. Het cirkeltje is rond, want daar begon het topic mee en daar ben je het dus mee eens.
een typfout is wat anders dan niet weten wat een bepaald woord betekent...quote:Op maandag 3 januari 2005 23:38 schreef Compile het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten namelijkquote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Zegt iemand die een aantal reacties terug obstandig i.p.v. opstandig typt
Je zegt dat ze parasiteren. Maar ze nemen niets aan. Dat is toch een behoorlijk verschil met de moslims in Nederland, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:40 schreef Compile het volgende:
[..]
Alsof die ozo anders zijn dan die moslims hierWat dat betreft is het net een VHS tape
Overal de standaard
Haha, je doet zelf precies hetzelfdequote:Op maandag 3 januari 2005 23:41 schreef Compile het volgende:
[..]
Daar zat ik al op te wachten namelijkWant jij bewijst dus waar ik het al over had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |