abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51578074
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef MissJ het volgende:
Zo, ff update:
vandaag naar de kapper geweest en ze heeft mijn haar gestyled met een steiltang.. en WOOOOW het zit zoooo onwijs mooi gewoon! En al sinds een een uurtje of 7 zit het goed, ben echt blij ermee.
Heb vanavond gelijk een tang besteld, de Remington s1031, morgenavond wordt ie bezorgd, ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik t zelf ook zo mooi kan krijgen
ik heb de s1032 Mooi ding, ik gebruik hem meestal om golven mee te maken
  Moderator woensdag 18 juli 2007 @ 06:20:11 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_51582249
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef MissJ het volgende:
Zo, ff update:
vandaag naar de kapper geweest en ze heeft mijn haar gestyled met een steiltang.. en WOOOOW het zit zoooo onwijs mooi gewoon! En het zit nu al bijna 5 uur zo goed, echt ongelooflijk gewoon Voorheen, zonder tang, zou het allang weer uit model zijn gegaan, maar nu dus nog steeds niet!

Heb vanavond gelijk een tang besteld, de Remington s1031 (de smallere dus), morgenavond wordt ie bezorgd, ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik t zelf ook zo mooi kan krijgen
waarschijnlijk blijft het mooi tot je je haar wast
en daarna moet je gewoon lekker gaan oefenen, het is even lastig om het bij jezelf te doen, maar als je eenmaal je draai gevonden hebt is het super!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_51637811
Ik ben zooooooo ontzettend super blij met mijn tang
Beste aankoop ooit
Vannochtend mijn haar gedaan en nu zit het gewoon nog steeds gigantisch perfect
Echt makkelijk te doen is het ook hoor en dat ding is binnen 6 seconden op de juiste temperatuur (ik had m op 130 graden), echt geniaal gewoon

Hoe doen jullie dat de volgende dag eigenlijk (als je je haar niet wast of nat maakt)?
normaal was ik mijn haar elke dag, maar dat wil ik gaan veranderen naar om de dag. Als ik dan morgen wakker word zal mijn haar dan alle kanten opstaan? Of blijft het nu zelfs na een nachtje slapen mooi zitten?
hihi ben ff benieuwd
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51638569
Ik heb de Carmen 2090 sinds kort, doet zn werk meer dan prima voor maar 30 euro. Heeft ook een ionische functie die zorgt voor minder statisch haar/pluis.
pi_51779129
Zeg, die biosilk he. Kun je die ook bij bepaalde winkels/kappers kopen, of moet je het per se via internet kopen?

Ik ga ook maar aan de steiltang... mijn kapper heeft mijn haar nu in een model geknipt dat echt met mijn kleine beetje slag erin totaal niet wil zitten.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:22:22 #106
81237 releaze
best of both worlds
pi_51779295
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef GotC het volgende:
Ik heb deze:

[afbeelding]
[afbeelding]
Vidal Sassoon Limited Edition 25mm Ceramic Straightener

Heerlijk ding, ook van een geweldige kapper haha . Werkt perfect, en ik gebruik ook Liquid Silk. Hoef maar eens per zoveel dagen (eigenlijk na ik m'n haar heb gewassen) m'n haar te stijlen, verder niet .

En ik vind m gewoon mooi
die heb ik onlangs bij het kruidvat gekocht voor... 15 euro? kon em voor dat geld niet laten liggen
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 21:10:53 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_51796515
@missJ
130 graden heb ik m ook altidj op. hij kan ook tot 180, maar dat is bij mij echt niet nodig.
de volgende dag zit t bij mij ook nog prima hoor, even kammen en klaar ^^ ik was mn haar overigens maar 2x per week, en zelfs dan zit t nog prima. alleen een beetje jammer van die regenbuien de laatste tijd, zucht.

@coldfeet
je kan biosilk ook bij cosmo kappers kopen. onder andere, denk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_51801400
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 18:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Carmen CR3090 .
echt prima stijltang

al zou ik als ik geld teveel had voor een CHI gaan...
pi_51953303
Mijn Remington is afgelopen zaterdagavond door gebrand
Merk nu dat ik echt niet zonder kan, straks na mijn werk gelijk een nieuwe halen.
Eens bij het Kruidvat kijken, wat ze daar hebben.
pi_51953411
Doorgebrand? Ieh! Hoe gaat dat in z'n werk?

Ik zie meteen doorgebrande haren voor me :S
pi_51953575
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Doorgebrand? Ieh! Hoe gaat dat in z'n werk?

Ik zie meteen doorgebrande haren voor me :S
Nee.
Ik stak hem in het stopcontact en toen viel de stroom uit en toen hoorde ik eens geluidje en toen stonk ie heel erg naar verbrande lucht.....
pi_51953719
Gelukkig maar.

Had je 'm al lang?

(ik heb nl net vorige week een Remington gekocht....)
pi_51953796
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig maar.

Had je 'm al lang?

(ik heb nl net vorige week een Remington gekocht....)
Ik had hem een jaar of 2.
Maar hij werd echt iedere dag gebruikt!
  maandag 30 juli 2007 @ 12:12:28 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_51956116
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:22 schreef Koningin het volgende:
Mijn Remington is afgelopen zaterdagavond door gebrand
Merk nu dat ik echt niet zonder kan, straks na mijn werk gelijk een nieuwe halen.
Eens bij het Kruidvat kijken, wat ze daar hebben.
Vidal Sassoon geloof ik.
pi_51957221
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef schatje het volgende:

[..]

Vidal Sassoon geloof ik.
En is dat wat? Anders loop ik naar de Blokker.
pi_51980618
Nou, ik heb een Carmen gekocht.
Tis wel een redelijk fijne, maar kan nu al niet meer op tegen mijn Remington. Maar omdat ik snel een nieuwe nodig had, deze gekocht. Geen Remingtons in de buurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')