ik heb de s1032quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef MissJ het volgende:
Zo, ff update:
vandaag naar de kapper geweest en ze heeft mijn haar gestyled met een steiltang.. en WOOOOW het zit zoooo onwijs mooi gewoon! En al sinds een een uurtje of 7 zit het goed, ben echt blij ermee.
Heb vanavond gelijk een tang besteld, de Remington s1031, morgenavond wordt ie bezorgd, ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik t zelf ook zo mooi kan krijgen![]()
waarschijnlijk blijft het mooi tot je je haar wastquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:38 schreef MissJ het volgende:
Zo, ff update:
vandaag naar de kapper geweest en ze heeft mijn haar gestyled met een steiltang.. en WOOOOW het zit zoooo onwijs mooi gewoon! En het zit nu al bijna 5 uur zo goed, echt ongelooflijk gewoonVoorheen, zonder tang, zou het allang weer uit model zijn gegaan, maar nu dus nog steeds niet!
Heb vanavond gelijk een tang besteld, de Remington s1031 (de smallere dus), morgenavond wordt ie bezorgd, ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik t zelf ook zo mooi kan krijgen![]()
die heb ik onlangs bij het kruidvat gekocht voor... 15 euro? kon em voor dat geld niet laten liggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef GotC het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vidal Sassoon Limited Edition 25mm Ceramic Straightener
Heerlijk ding, ook van een geweldige kapper haha. Werkt perfect, en ik gebruik ook Liquid Silk. Hoef maar eens per zoveel dagen (eigenlijk na ik m'n haar heb gewassen) m'n haar te stijlen, verder niet
.
En ik vind m gewoon mooi
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Doorgebrand? Ieh! Hoe gaat dat in z'n werk?
Ik zie meteen doorgebrande haren voor me :S
Ik had hem een jaar of 2.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Gelukkig maar.
Had je 'm al lang?
(ik heb nl net vorige week een Remington gekocht....)
Vidal Sassoon geloof ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:22 schreef Koningin het volgende:
Mijn Remington is afgelopen zaterdagavond door gebrand![]()
Merk nu dat ik echt niet zonder kan, straks na mijn werk gelijk een nieuwe halen.
Eens bij het Kruidvat kijken, wat ze daar hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |