De dikte is volgens mij alleen voor het gemak, dat je meer haar tegelijk kunt behandelen. Met smallere platen zal het ook wel lukken, je bent hooguit iets langer bezig.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:29 schreef Kyara het volgende:
Ik heb vandaag bij de kapper mijn haar laten bewerken met Chi tang en het resultaat is verbluffend. De kapster waarschuwde me al dat het verslavend zou werken... en ja hoor.. nog geen 1,5 uur de cosmo uit en IK WIL EEN STEILTANG. Die chi tang is me alleen net iets te duur.
Heb nu een Remington op het oog. Mijn haar is tot over mijn schouders maar niet superdik of zo. Moet ik dan per se een tang met brede platen of werkt eentje met smalle platen net zo goed?
Ik heb die ook bij de Wehkamp besteld (zie post hierboven ergens).quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:15 schreef Kyara het volgende:
Deze vandaag bestelt bij Wehkamp:
[afbeelding]
Meteen ook maar een goede fohn met diffuser erbij besteld.
Kan bijna niet wachten tot ik hem krijg.
die neem ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:15 schreef Kyara het volgende:
[afbeelding]
En?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:04 schreef Sumava het volgende:
Bij de kruitvat hebben ze nu een keramische straightener voor 5 euro, ik weet niet wat de kwaliteit van dat ding is, maar voor dat geld dacht ik het wel even te kunnen proberen. Ik ga 'm zo uitproberen, eerst ff m'n haar laten drogen...
klik hier
(zie pagina 16-17 van de folder)
Heb je ook al geprobeerd of het ding net zo goed is als de duurdere tangen?quote:Op woensdag 2 maart 2005 19:41 schreef schatje het volgende:
Ik heb dat ding van het Kruidvat gekocht. Als reserve, voor het geval dat die ander kapot gaat. Om het geld kun je het niet laten. Ik had trouwens één van de laatsten. Typisch Kruidvat, aanbiedingen zijn weg voordat je het weet.
Nou niks mis mee met dat ding, maar misschien werkt het mee dat mijn haar niet echt krullend is, meer gewoon errug pluizig als ik het gewoon laat drogen. Het werkt best goed, zeker voor die 5 euro!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:15 schreef Kyara het volgende:
[afbeelding]
Meteen ook maar een goede fohn met diffuser erbij besteld.
Kan bijna niet wachten tot ik hem krijg.
Gister kwam ie binnen en ik ben er heeeel blij meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef Kyara het volgende:
Hij bevalt mij nog steeds erg goed! Heb er nu ook wat meer handigheid in en dan is het binnen 30 minuten steil.
Maar wissel het nog wel af met mijn krullen.
ja en das toch wel 1 van de beste stijltangen die er te vinden is!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:34 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, zat er ook al te denken.
Had er bijna 1 gekocht bij de Cosmo, maar toen (nu anderhalf jaar geleden) was dat ding (overigens geen teflon) bijna 200 euro...![]()
CHI iron heet dat.
Vond ik toch iets teveel van het goede.
Maar zit er toch over te denken...
[afbeelding]
tuurlijk wel, ik ken jongens die m ook gebruiken. dat gaat prima. omdat je haar halflang is kan je misschien wel beter kijken naar een tang met smalle keramische platen, dat is makkelijker met korter haarquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:46 schreef ryan_atwood het volgende:
Vraagje: Is zo'n stijl tang ook voor jongens te gebruiken, of niet echt? Ik heb een beetje half lang haar en erg krullerig. Het wordt ook snel pluizerig bij mij. Helpt een stijltang dan goed om het een beetje meer te laten valen etc?
Ik zou voor de smallere versie gaan. Mijn haar is tot mijn onderrug en ik heb zo een brede. Super makkelijk, want het gaat vrij snel. Maar voor de kleinere plukken vooraan is die toch wel iets te groot. En zou ik er af en toe wel een smallere bij willen hebben. Als het bij jou tot je kaken is, is zo een brede echt te groot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:46 schreef MissJ het volgende:
Ik wil er ook 1 gaan kopen![]()
wil sowieso een Remington, die lijkt mij t beste (heb ook al een fohn van Remington en die is echt mega goed).
Ik twijfel nog tussen de s1031 en s1032 (dus de smalle of brede versie).. Wie kan me adviseren?
Ik heb halflang haar, een boblijn tot iets over mijn kaken (wil het trouwens wel nog iets laten groeien, maar dat zal een paar centimeters zijn, meer niet). Mijn haar is vrij fijn, maar heb wel heel veel haar, dus bij elkaar voelt het wel redelijk dik aan.
Oja, mijn haar is niet krullend, maar wil mijn bobje graag zo steil mogelijk maken, want dan valt het gewoon veel mooier.
Bedankt voor je reactie!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik zou voor de smallere versie gaan. Mijn haar is tot mijn onderrug en ik heb zo een brede. Super makkelijk, want het gaat vrij snel. Maar voor de kleinere plukken vooraan is die toch wel iets te groot. En zou ik er af en toe wel een smallere bij willen hebben. Als het bij jou tot je kaken is, is zo een brede echt te groot.
Goede tip, dank je!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 06:23 schreef Guppyfriend het volgende:
@MissJ, misschien is het een diee om je haar eerst eens te laten stijlen, bij de kapper of door een vriendin of zo? dan kan je zien of het iets voor je is. heb ik wel eerst gedaan.
en net wat Gotc zegt, ik zou ook voor een smallere gaan
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Goede tip, dank je!
ik denk dat ik het idd zo ga doen, ik ga toch volgende week naar de kapper, dus dan ga ik dat gelijk vragenDan kan ik daarna beslissen of een steiltang echt wat voor mij is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |