Er staat niet welke 'ballistic missile' een duik heeft genomen in de zee. Ik betwijfel of het de SS-27 Topol-M was.quote:Dan ben je wel gehard tegen laser (hoe ?), supersnel (hoe snel dan wel niet ?),met je manouvreerbare MIRV (hoe ?) maar als de lancering al niet wil lukken wordt het niks.
quote:Heb je iets tegen joden?
Oh mijn excuses dan. Mijn aannames over jou waren gebaseerd op die uitspraak. Blijkbaar heb ik het verkeerd gelezen.quote:
ik vind de moslims aldaar ondankbaar tuig, ik kan me niet voorstellen dat ik dit over Serviers heb gepost maar je mag me quoten
Ze krijgen alleen technologie die ze ook wel van iemand anders hadden kunnen kopen. Het zou stom zijn om hen geen wapens te leveren, die ze ook wel van Israel of iemand anders hadden kunnen kopen. Maar in tegenstelling tot India hebben ze geen toegang tot de meest geavanceerde technologie.quote:Vandaar natuurlijk dat de Russen zonder mankeren (en zonder te leren van vorige keren) Flankers leveren aan China, inclusief de rechten om die dingen zelf te gaan bouwen.
Dankie! er kwam verder weinig nieuwe info naar boven, maar wat enorm triest voor die oudersquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:49 schreef sp3c het volgende:
Harige Kerel ... het was NOVA![]()
ik heb nu ff geen geluid dus wat er gezegd wordt weet ik niet ... maar ja het is NOVA dus ik zal het wel niet willen weten ook
http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=34007838&cftoken=28419692&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3136
het is dan ook een belachelijke woordquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:08 schreef sp3c het volgende:
dat is hetzelfde, die term marechaussee kennen ze alleen niet in het buitenland (de meesten kunnen het niet eens uitspreken)
quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:10 schreef SHERMAN het volgende:
het is dan ook een belachelijke woord
Allemaal Marechaussee. (irritant woord ja. MP is beter, want dat zijn ze ook) Ook die gasten in Irak, de enige NL'er die omgkomen is bij de aanval was een Marechaussee'er. Beetje appart kluppie die gasten. Vind ik teminste, tijdens m'n stage bij de KLu viel het me op dat ze nooit een woord spreken met die gasten van de KLu (ongeacht rang/burger). Maar ze zijn er wel als de kippen bij om alcoholcontroles uit te voeren na een personeelsfeest van een KLu squadron... vaag volk, net politie, maar dan andersquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:02 schreef sp3c het volgende:
die op schiphol wel in principe maar diegenen die de koningin bewaken zijn volgens mij wat anders
Zeg, rijksambtenaar!quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:04 schreef sp3c het volgende:
http://www.mindef.nl/Images/DK01_tcm6-40789.pdf
defensiekrant
en waar in de hell is iedereen
Marechaussees zijn inderdaad raar volk, maar naast wat jij al melde (en dat is echt al eeuwen zo) hebben ze nog een rare eigenschap: Als ze van dienstvak wisselen (van KMar naar KL of KLU bijvoorbeeld) dan blijven het toch altijd KMar dienders. Regeltjes! En als je je er niet aan houdt zijn ze niet te beroerd om je ervoor te naaien, hoe belachelijk het regeltje in de dagelijkse praktijk ook is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:11 schreef M5 het volgende:
[..]
Allemaal Marechaussee. (irritant woord ja. MP is beter, want dat zijn ze ook) Ook die gasten in Irak, de enige NL'er die omgkomen is bij de aanval was een Marechaussee'er. Beetje appart kluppie die gasten. Vind ik teminste, tijdens m'n stage bij de KLu viel het me op dat ze nooit een woord spreken met die gasten van de KLu (ongeacht rang/burger). Maar ze zijn er wel als de kippen bij om alcoholcontroles uit te voeren na een personeelsfeest van een KLu squadron... vaag volk, net politie, maar dan anders
Marechaussees zijn toch de controlerende eenheid van defensie, omdat de Politie geen zeggenschap heeft op Militair terrein? En ze mogen van mij wel op alcohol controleren, daar niet van, alcohol en rijden gaat niet samen. Ik ken ook verhalen van snelheidscontroles op militair terrein, ik weet het ook regels maar toch.. lijkt soms alsof ze alleen opgeleid worden om militairen in het gelid te houden. Dat is toch echt een taak van de officieren bij het onderdeel.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Marechaussees zijn inderdaad raar volk, maar naast wat jij al melde (en dat is echt al eeuwen zo) hebben ze nog een rare eigenschap: Als ze van dienstvak wisselen (van KMar naar KL of KLU bijvoorbeeld) dan blijven het toch altijd KMar dienders. Regeltjes! En als je je er niet aan houdt zijn ze niet te beroerd om je ervoor te naaien, hoe belachelijk het regeltje in de dagelijkse praktijk ook is.
Ik heb maar één keer een leuk gesprek gehad met iemand van de KMar, en dat was op een politiefeestje. Tot hij erachterkwam dat ik een KLu militair was (toen nog wel). Toen was het over.
Officieel is de Marechaussee militaire EN grenspolitie, die daarnaast belast is met het bewaken van de leden van het Koninklijk Huis en de waardetransporten van DNB. Voor het bewaken van het Koninklijk Huis worden speciale Marechaussees aangesteld, die in hun BBT-carriere niets anders doen dan dat. Je moet er maar zin in hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Marechaussees zijn toch de controlerende eenheid van defensie, omdat de Politie geen zeggenschap heeft op Militair terrein? En ze mogen van mij wel op alcohol controleren, daar niet van, alcohol en rijden gaat niet samen. Ik ken ook verhalen van snelheidscontroles op militair terrein, ik weet het ook regels maar toch.. lijkt soms alsof ze alleen opgeleid worden om militairen in het gelid te houden. Dat is toch echt een taak van de officieren bij het onderdeel.
Ze zijn zeg maar de politie van de militairen, maar met politie voor burgers kan je nog een fatsoenlijk gesprek houden zonder dat ze ook maar iets geven om welk werkt je doet. tenzij je crimineel bent
Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 01 zijn:
* SFIR-5 waakzaamheid en alert
* EOD oefent in Duitsland en ruimt in Irak
* Einde aan IDEA-project in Bosnië
* Buitenlandse hulp voor rampgebied
toen ik nog een klein burgertje was zat ik nog vaker te internetten in de tijd van de baas dan nuquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, rijksambtenaar!Sommigen moeten geld verdienen, zodat de B.V. Nederland jouw riante buitenland vergoeding kan betalen, jah?
![]()
dude!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:11 schreef SHERMAN het volgende:
We hadden het er vandaag nog over maar hier is dan
[afbeelding]
[..]
Download
hoe kwam je dan aan die link want hij stond gister middag nog niet gemeld op defensie.nlquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
dude!
dat is dezelfde als die ik gister postte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |