Ik mag die Deen wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef sp3c het volgende:
ik ben bang van niet
anywayz ... howz about them leopards
[..]
[afbeelding]
Ik zat ook aan een de H&k G serie te denkenquote:
Inderdaad goed stukkiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik mag die Deen wel.De Leo zal me jeuken, maar ik mag die Deen wel
Die KDC-10 is die in het nieuwe kleur schemaquote:Luchtmacht brengt hulpgoederen en medisch team naar Azië
3-1-2005 15:22:00
Op verzoek van het Ministerie van Buitenlandse zaken is maandagochtend (3 januari) voor het Nederlandse Rode Kruis een C-130 Hercules transportvliegtuig van de Koninklijke Luchtmacht naar Estland vertrokken. De luchtmacht haalt daar een noodhospitaal en een medisch team op. Het zestien koppige medisch team zal hulp verlenen op het door de zeebeving zwaar getroffen eiland Medan voor de kust van Sumatra (Indonesië).
Naar verwachting zal de Hercules vandaag rond 16.00 uur landen op vliegbasis Eindhoven. Daar wordt het noodhospitaal overgeladen in een KDC-10, net als twintig ton hulpgoederen.
Dinsdagochtend vertrekt de KDC-10 naar Medan waar het noodhospitaal en het medisch team worden afgezet. Hierna vliegt het toestel door naar Batan (Indonesië) om de twintig ton hulpgoederen uit te laden. De KDC-10 vliegt vervolgens door naar Karachi (Pakistan) om daar nog eens vijfentwintig ton hulpgoederen in te laden. Deze goederen worden tenslotte afgeleverd in Colombo (Sri Lanka). Het toestel keert naar verwachting zaterdag weer terug op vliegbasis Eindhoven.
there ya goquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zat ook aan een de H&k G serie te denken
Heb ik van de zomer mee geschoten op een open dag van de Franse Commando's, liggend met een bipod was erg leukquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:54 schreef sp3c het volgende:
ja dat zou hem ook nog wel is kunnen zijn maar de foto is niet zo duidelijk.
en ik ben meer een fan van het hele bullpup gebeuren .... FAMAS vind ik er bv wel hot uitzien
Ben zo vrij geweest alle dirs maar even binnen te halen...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef -calimero- het volgende:
[..]
uhm, tja...
ach, ik wil wel een paar foto's van NL mat. beschikbaar stellen, hoewel ik die ook wel gezien heb aangezien k ze zelf gemaakt heb.
chek http://members.lycos.nl/tankjes en zoek maar wat leuks uit.
hmm zitten wel een paar bij die ik nog niet hebquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:02 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ben zo vrij geweest alle dirs maar even binnen te halen...
(Bedankt i.i.g.).
Voor degene die plaatjes zocht van hovercrafts: ik vond deze foto-site waar er een boel opstaan. Er staat nog veel meer op, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
Verder, van die bloedmooie Berkut: hier staat een redelijk goede uitleg.
En ds als concept zo'n 15 jaar te laat.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:43 schreef CeeJee het volgende:
Die Berkut is maar een nep-X29.
[afbeelding]
Nee, de X29 is een nep F5.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:43 schreef CeeJee het volgende:
Die Berkut is maar een nep-X29.
[afbeelding]
Omdat ie cool zwart geschilderd is met een rooie ster. Kijk maar:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef Strijder het volgende:
[..]
Anyway, de Berkut is vele malen mooier.
En is sneller, kan meer, is veel verder (de x29 is nooit erg ver gekomen), etc.
Het lijkt ergens op, maar het haalt het toch niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Omdat ie cool zwart geschilderd is met een rooie ster. Kijk maar:
[afbeelding]
Veel beter toch ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef Strijder het volgende:
[..]
Nee, de X29 is een nep F5.
Anyway, de Berkut is vele malen mooier.
En is sneller, kan meer, is veel verder (de x29 is nooit erg ver gekomen), etc.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Zo zwart lijkt het wel een klingon cuisers ofzo![]()
De VN moet een keer een oorlog gaan uitvechten op de zuidpool... hebben ze tenminste gelijk de juiste camouflage.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef sp3c het volgende:
ik ben bang van niet
anywayz ... howz about them leopards
[..]
[afbeelding]
Was toch om op te vallen en laten zien dat ze de VN zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:43 schreef sp3c het volgende:
het is dan ook geen camouflage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |