Ik mag die Deen wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef sp3c het volgende:
ik ben bang van niet
anywayz ... howz about them leopards
[..]
[afbeelding]
Ik zat ook aan een de H&k G serie te denkenquote:
Inderdaad goed stukkiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik mag die Deen wel.De Leo zal me jeuken, maar ik mag die Deen wel
Die KDC-10 is die in het nieuwe kleur schemaquote:Luchtmacht brengt hulpgoederen en medisch team naar Azië
3-1-2005 15:22:00
Op verzoek van het Ministerie van Buitenlandse zaken is maandagochtend (3 januari) voor het Nederlandse Rode Kruis een C-130 Hercules transportvliegtuig van de Koninklijke Luchtmacht naar Estland vertrokken. De luchtmacht haalt daar een noodhospitaal en een medisch team op. Het zestien koppige medisch team zal hulp verlenen op het door de zeebeving zwaar getroffen eiland Medan voor de kust van Sumatra (Indonesië).
Naar verwachting zal de Hercules vandaag rond 16.00 uur landen op vliegbasis Eindhoven. Daar wordt het noodhospitaal overgeladen in een KDC-10, net als twintig ton hulpgoederen.
Dinsdagochtend vertrekt de KDC-10 naar Medan waar het noodhospitaal en het medisch team worden afgezet. Hierna vliegt het toestel door naar Batan (Indonesië) om de twintig ton hulpgoederen uit te laden. De KDC-10 vliegt vervolgens door naar Karachi (Pakistan) om daar nog eens vijfentwintig ton hulpgoederen in te laden. Deze goederen worden tenslotte afgeleverd in Colombo (Sri Lanka). Het toestel keert naar verwachting zaterdag weer terug op vliegbasis Eindhoven.
there ya goquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zat ook aan een de H&k G serie te denken
Heb ik van de zomer mee geschoten op een open dag van de Franse Commando's, liggend met een bipod was erg leukquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:54 schreef sp3c het volgende:
ja dat zou hem ook nog wel is kunnen zijn maar de foto is niet zo duidelijk.
en ik ben meer een fan van het hele bullpup gebeuren .... FAMAS vind ik er bv wel hot uitzien
Ben zo vrij geweest alle dirs maar even binnen te halen...quote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef -calimero- het volgende:
[..]
uhm, tja...
ach, ik wil wel een paar foto's van NL mat. beschikbaar stellen, hoewel ik die ook wel gezien heb aangezien k ze zelf gemaakt heb.
chek http://members.lycos.nl/tankjes en zoek maar wat leuks uit.
hmm zitten wel een paar bij die ik nog niet hebquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:02 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ben zo vrij geweest alle dirs maar even binnen te halen...
(Bedankt i.i.g.).
Voor degene die plaatjes zocht van hovercrafts: ik vond deze foto-site waar er een boel opstaan. Er staat nog veel meer op, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.
Verder, van die bloedmooie Berkut: hier staat een redelijk goede uitleg.
En ds als concept zo'n 15 jaar te laat.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:43 schreef CeeJee het volgende:
Die Berkut is maar een nep-X29.
[afbeelding]
Nee, de X29 is een nep F5.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:43 schreef CeeJee het volgende:
Die Berkut is maar een nep-X29.
[afbeelding]
Omdat ie cool zwart geschilderd is met een rooie ster. Kijk maar:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef Strijder het volgende:
[..]
Anyway, de Berkut is vele malen mooier.
En is sneller, kan meer, is veel verder (de x29 is nooit erg ver gekomen), etc.
Het lijkt ergens op, maar het haalt het toch niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:54 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Omdat ie cool zwart geschilderd is met een rooie ster. Kijk maar:
[afbeelding]
Veel beter toch ?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:48 schreef Strijder het volgende:
[..]
Nee, de X29 is een nep F5.
Anyway, de Berkut is vele malen mooier.
En is sneller, kan meer, is veel verder (de x29 is nooit erg ver gekomen), etc.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Zo zwart lijkt het wel een klingon cuisers ofzo![]()
De VN moet een keer een oorlog gaan uitvechten op de zuidpool... hebben ze tenminste gelijk de juiste camouflage.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef sp3c het volgende:
ik ben bang van niet
anywayz ... howz about them leopards
[..]
[afbeelding]
Was toch om op te vallen en laten zien dat ze de VN zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:43 schreef sp3c het volgende:
het is dan ook geen camouflage
De russen hebben in de jaren 70 ooit een MiG-23 met omgekeerde pijlstelling in de windtunnel gezet. De eerste proto met forward-swept-wings, SYB-A vloog in 1982. Dat is eerder dan de X-29A.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:56 schreef RonaldV het volgende:
De berkut is voor prutsers. Om hetzelfde te kunnen doen als de Amerikanen zijn ze 15 jaar te laat, en moeten ze het verpakken in een toestel dat 2x zo groot is, anders past het niet.
En de X-29 is gebouwd op basis van de F-20 Tigershark, een extreme doorontwikkeling van de F-5 (hij heette aanvankelijk F-5G, tot iemand zich bedacht dat er wel erg veel gewijzigd was).
Je hebt een jet fighter als die aan de gestelde eisen voldoet. Of je er nu 1 of 100 of 1000 hebt. Aantal doet er niet toe. Bij de amerikanen is het gebruikelijk om een tiental kisten in voorproductie te hebben en daarna de echte productie kisten te bouwen. Die kisten in voorporductie komen na de prototypes. De F-22 zit nu in de fase van voorproductie (er zijn er iets van 10 a 14 dacht ik, en staan allemaal aan de grond omdat er 1 gecrashed is na take-off)quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:12 schreef CeeJee het volgende:
Je kan pas van een echte jet fighter spreken als je er een stuk of 100 operationeel hebt. Tot die tijd is het een prototype en de Russen maken zo vaak overtrokken claims van de prestaties van hun wapentuig dat enige scepsis over de Berkut op zijn plaats is.
Maar het is een machtig mooi toestel.
Naja dan is dit de nieuwe collectie ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:38 schreef Wuder het volgende:
![]()
Dacht dat de Klingons alles in het Groen had...
Jazeker! ik kijk zo'n beetje alle SF series (jaja noem mij maar een nerdquote:Trouwens Harige, kijk je ook Battlestar Galactica? (De nieuwe dan)
Je hebt ook minder last van de hittequote:Op woensdag 5 januari 2005 10:59 schreef sp3c het volgende:
nee gewoon wit, het is meer een soort uniform voor VN voertuigen (net als de blauwe helm voor de manschappen).
maar je bent gewoon een doelwit dus willen steeds minder landen ermee te maken hebben in de toekomst wordt het gewoon een wit vlak met UN in zwarte letters erop net als het rode kruisteken voor alle voertuigen (tenzij ze volledig eigendom van de VN zijn) denk ik.
De eerste PRODUCTIE kist vloog al bij de duitsers in de jaren 60 (HFB 320 Hansa). Dat is nog eerder. Daarvoor waren de Amerikanen en Duitsers ook al bezig met FSW (Link), en ook de VS hadden in de jaren 70 (eind weliswaar, maar toch) al een model van de F-16 met FSW in de windtunnel.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:39 schreef M5 het volgende:
[..]
De russen hebben in de jaren 70 ooit een MiG-23 met omgekeerde pijlstelling in de windtunnel gezet. De eerste proto met forward-swept-wings, SYB-A vloog in 1982. Dat is eerder dan de X-29A.
Toch wel... de achterrand van de hoofdvleugel bij de Berkut eindigt bij de romp, waarna de horizontale staartvlakken volgen. Bij de X-29 is dat geintegreerd tot één geheel.quote:Verder is de S-37(Su-47) een vliegtuig met 3 vleugels (canard wing, forward-swept wing, horz. stabilizer). De X-29 heeft er 2. Dus helemaal vergelijkbaar is het niet.
Sukhoi zou dat graag willen bedoel je. Of de Russische luchtmacht er één wil is een andere vraagquote:De X-29A een technology demonstrator, Sukhoi ontwikkeld de S-37(Su-47) door tot echte jet fighter. Maar dat gaat nog niet zo snel aangezien de russen geen geld hebben om er serieus wat van te maken.
pfff ... ik weet niet hoe jullie kutburgertjes het doen maar wij hebben gewoon airco in de autoquote:Op woensdag 5 januari 2005 13:43 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Je hebt ook minder last van de hitte![]()
![]()
Voorproductiekisten worden door de klant nooit bedschouwd als fighter, alleen maar door de bouwer. Voor de klant heb je pas een fighter (of bomber of whatever) op het moment dat je de eerste operationele (limited combat ready) eenheid (meestal een Wing) hebt. Tot die tijd heb je een experimentele kist, die zich NIET kwalificeert als jet fighter. De Raptor zit nu in een evaluatie squadrom met LRIP kisten, en is nog verre van operationeel. Het door jou genoemde ongeluk, en de recent aangekondigde verdere bezuinigingen op het programma doen aan die status weinig goeds. Er wordt nu gesproken van een productierun van in totaal 175 kisten (de oorspronkelijke planning ging nog uit van een initiele bestelling van 750 kisten).quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:26 schreef M5 het volgende:
[..]
Je hebt een jet fighter als die aan de gestelde eisen voldoet. Of je er nu 1 of 100 of 1000 hebt. Aantal doet er niet toe. Bij de amerikanen is het gebruikelijk om een tiental kisten in voorproductie te hebben en daarna de echte productie kisten te bouwen. Die kisten in voorporductie komen na de prototypes. De F-22 zit nu in de fase van voorproductie (er zijn er iets van 10 a 14 dacht ik, en staan allemaal aan de grond omdat er 1 gecrashed is na take-off)
Dat russen overdrijven weet ik ook wel.
Zoals jij het schrijft zou het KLu 301/302 sq. tot eind oktober 2003 met voorproductiekisten/prototypes hebben gevolgen. Het squadron was (pas) begin november 2003 combat ready.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voorproductiekisten worden door de klant nooit bedschouwd als fighter, alleen maar door de bouwer. Voor de klant heb je pas een fighter (of bomber of whatever) op het moment dat je de eerste operationele (limited combat ready) eenheid (meestal een Wing) hebt. Tot die tijd heb je een experimentele kist, die zich NIET kwalificeert als jet fighter. De Raptor zit nu in een evaluatie squadrom met LRIP kisten, en is nog verre van operationeel. Het door jou genoemde ongeluk, en de recent aangekondigde verdere bezuinigingen op het programma doen aan die status weinig goeds. Er wordt nu gesproken van een productierun van in totaal 175 kisten (de oorspronkelijke planning ging nog uit van een initiele bestelling van 750 kisten).
Dat beweegbare stukje achterop de X-29 kun je niet echt een vleugel noemen. Dus is het geen tandem tri-wing zoals de Berkut.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:56 schreef RonaldV het volgende:
Toch wel... de achterrand van de hoofdvleugel bij de Berkut eindigt bij de romp, waarna de horizontale staartvlakken volgen. Bij de X-29 is dat geintegreerd tot één geheel.
[..]
Er zijn trouwens te weinig vliegtuigfoto's in dit topic
[afbeelding]
Hier een vergelijkingstabel tussen de S-37, Su-30M, Su-32FN en de X-29.quote:Sukhoi S-37
.
"Sukhoi S-37
Country of origin: Russia
Type: Fighter technology demonstrator
Powerplants: Two 152kN (34,200lb) with afterburning Aviadvigatel D-30F6 turbofans. May latter be fitted with two 196kN (44,000lb) with afterburning and thrust vectoring Saturn AL-31 F turbofans.
Performance: Max speed at 30,000ft 2200km/h (11 190kt), max speed at sea level 1400km/h (756km/h). Service ceiling 59,000ft. Basic range 3300krn (1 782nm).
Weights: Normal takeoff 25,670kg (56,590lb), max takeoff 34,000kg (74,690lb).
Dimensions: Wing span 16.7m (54.7ft), length 22.6m (74ft), height 6.4m (21 ft).
Accommodation: Pilot only
Armament: None in the prototype. A production version would carry air-to-air and air-to-ground weapons in internal weapons bays and on external pylons.
Operators: Experimental aircraft, not in operational service.
History: The S-37 is an experimental fighter technology demonstrator built to validate and gain experience with various technology advances (particularly the forward swept wings) which could be incorporated into a fifth generation Sukhoi fighter.
The S-37 was initially known as the S-32 and initial reports of the program's existence surfaced in early 1996 when it appeared the aircraft was intended to be a fifth generation fighter, rather than a technology demonstrator.
The S-32 first flew on September 25 1997 (two weeks after the F-22's first flight), with greater details and photographs made public shortly after. The most obvious feature of the new Sukhoi is its forward swept wing, which is made of composite materials to give the necessary structural strength. Benefits of forward sweep include improved maneuverability at subsonic speeds, enhanced controllability at high angles of attack, reduced takeoff and landing rolls (also resulting in improved range) and a reduced forward hemisphere radar signature (the S-37 may also be fitted with radar absorbent material).
As well as the forward swept wings, the S-37s flying and control surfaces include canards, conventional horizontal tails and slightly outward canted twin vertical tails.
Power for the S-37 is provided by twin Aviadvigatel D-30F6 turbofans, generating 152kN (34,200lb) with afterburner (the D-30FR also powers the MiG-31). Later on the S-37 may be fitted with 196kN (44,000lb) Saturn AL-41F turbofans. The S-37's inlet are fixed, while air scoops on the wings' leading edge extend to provide the engines with additional airflow at low speeds.
The S-37's canopy and cockpit are from the Su-27, the landing gear from the Su-27K.
Sukhoi hopes to develop the S-37 into an operational fighter for the Russian air force, but significant obstacles would have to overcome for this to become reality, including funding difficulties and MiG MAPO's rival 1-42."
(source: International Directory of Military Aircraft 1998-1999)
Dit hele conflict gaat veel dieper dan Oric. Dit gaat terug tot de WOII en zelfs verder. Maar goed, ik verwacht van jou niet dat je dit begrijpt, als Nederlander/atheist-zijnde. Cowboys...quote:ja dit soort nonsense wordt ik altijd zo moe van ... het moment dat je zegt dat sommige Serviers zich gruwelijk hebben misdragen (en Arkan was daar op zeker 1 van) gaat men er gelijk van uit dat je vind dat de moslims geen blaam treft.
Arkan was een even grote moordenaar als Oric en als die laatste om wat voor reden om het leden komt dan ben ik ook blij.
ga vooral zo doorquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:02 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Dit hele conflict gaat veel dieper dan Oric. Dit gaat terug tot de WOII en zelfs verder. Maar goed, ik verwacht van jou niet dat je dit begrijpt, als Nederlander/atheist-zijnde. Cowboys...
Heh? Ik zei slechts dat je je niet in kunt leven in een Serviër omdat je de historische achtergrond niet kent achter dit conflict en hen dus onterecht als de boosdoeners zult bestempelen. Nothing personal.quote:
nee je trekt een conclusie die nergens op gebaseerd isquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:11 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Heh? Ik zei slechts dat je je niet in kunt leven in een Serviër omdat je de historische achtergrond niet kent achter dit conflict
nu doe je het weer ik bestempel de Serviers niet als boosdoeners, dat verzin je er zelf bij en ik heb al gezegd dat ik dat een ongelooflijk irritante gewoonte vindquote:en hen dus onterecht als de boosdoeners zult bestempelen. Nothing personal.
die "echte info" is gebaseerd op schattingen (het performance gedeelte iig) dus hecht er niet te veel waarde aan. ik kan ook schattingen maken en dat op internet zetten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:57 schreef N_I_ het volgende:
Hier wat echte info over de Berkut:
[..]
Hier een vergelijkingstabel tussen de S-37, Su-30M, Su-32FN en de X-29.
[afbeelding]
Bron: http://www.aeronautics.ru/archive/vvs/s37-01.htm
"Het is een beetje hetzelfde met al die Russische ontwerpen: leuk concept, mooie plaatjes, jammer dat er geen geld is om er iets bruikbaars van te maken."quote:Rude awakening to missile-defense dream
January 04, 2005
By Scott Ritter
DELMAR, N.Y. – On Christmas Eve 2004, the Russian Strategic Missile Force test fired an advanced SS-27 Topol-M road-mobile intercontinental ballistic Missile (ICBM). This test probably invalidated the entire premise and technology used in the National Missile Defense (NMD) system currently being developed and deployed by the Bush administration, and at the same time called into question the validity of the administration's entire approach to arms control and disarmament.
From 1988 to 1990, I served as one of the American weapons inspectors at the Votkinsk Machine Building Plant in Russia, where the SS-27 and its predecessor, the SS-25, were assembled. When I started my work in Votkinsk, the SS-25 missile was viewed by many in the US intelligence community as the primary ICBM threat facing the United States. A great deal of effort was placed on learning as much as possible about this missile and its capabilities.
Through the work of the inspectors at Votkinsk, as well as several related inspections where US experts were able to view the SS-25 missile system in its operating bases in Siberia, a great deal of data was collected that assisted the US intelligence community in refining its understanding of how the SS-25 operated. This understanding was translated into several countermissile strategies, including aerial interdiction operations and missile-defense concepts.
The abysmal performance of American counter-SCUD operations during the Gulf War in 1991 highlighted the deficiencies of the US military regarding the aerial interdiction of road-mobile missiles. Iraqi Al-Hussein mobile missiles were virtually impossible to detect and interdict, even with total American air supremacy. Despite all the effort put into counter-SCUD operations during that war, not a single Iraqi mobile missile launcher was destroyed by hostile fire, a fact I can certify not only as a participant in the counter-SCUD effort, but also as a chief inspector in Iraq, where I led the United Nations investigations into the Iraqi missile program.
The rapid collapse of the Soviet Union did not leave much time for reflection on the American counter-mobile missile launcher deficiencies. In mid-1993, the Department of Defense conducted a comprehensive review to select the strategy and force structure for the post-cold war era. With the dissolution of the Soviet Union, the threat to the US from a deliberate or accidental ballistic missile attack by former Soviet states or by China was judged highly unlikely. In Votkinsk, US inspectors observed a Soviet-era defense industry in decline. SS-25 missiles were produced at a greatly reduced rate, and the next generation missile, a joint Russian-Ukrainian design, was scrapped after a few prototypes were produced, but never launched.
After the resounding Republican victory in the midterm 1994 congressional elections, a new program for missile defense was proposed covering three distinct "threat" capabilities ranging from "unsophisticated threats" (an attack of five single-warhead missiles with simple decoys), to highly sophisticated threats (an attack of 20 single-warhead SS-25 type missiles, each with decoys or other defensive countermeasures). Funding for this program ran to some $10.8 billion from 1993 to 2000.
When President Bush came to power in 2001, there was a dramatic change in posture regarding ballistic missile defense. The administration announced it was withdrawing from the Anti-Ballistic Missile Treaty, clearing away development and operational constraints. At the same time, the administration laid out a comprehensive plan that envisioned a layered missile-defense system. After studying the SS-25 missile for years, the US military believed it finally had a solution in the form of a multitiered antiballistic missile system that focused on boost-phase intercept (firing antimissile missiles that would home in on an ICBM shortly after launch), space-based laser systems designed to knock out a missile in flight, and terminal missile intercept systems, which would destroy a missile as it reentered the earth's atmosphere.
The NMD system being fielded to counter the SS-25, and any similar or less sophisticated threats that may emerge from China, Iran, North Korea, and elsewhere, will probably have cumulative costs between $800 billion and $1.2 trillion by the time it reaches completion in 2015.
However, the Bush administration's dream of a viable NMD has been rendered fantasy by the Russian test of the SS-27 Topol-M. According to the Russians, the Topol-M has high-speed solid-fuel boosters that rapidly lift the missile into the atmosphere, making boost-phase interception impossible unless one is located practically next door to the launcher. The SS-27 has been hardened against laser weapons and has a highly maneuverable post-boost vehicle that can defeat any intercept capability as it dispenses up to three warheads and four sophisticated decoys.
To counter the SS-27 threat, the US will need to start from scratch. And even if a viable defense could be mustered, by that time the Russians may have fielded an even more sophisticated missile, remaining one step ahead of any US countermeasures. The US cannot afford to spend billions of dollars on a missile-defense system that will never achieve the level of defense envisioned. The Bush administration's embrace of technology, and rejection of diplomacy, when it comes to arms control has failed.
If America continues down the current path of trying to field a viable missile-defense system, significant cuts will need to be made in other areas of the defense budget, or funds reallocated from other nonmilitary spending programs. With America already engaged in a costly war in Iraq, and with the possibility of additional conflict with Iran, Syria, or North Korea looming on the horizon, funding a missile-defense system that not only does not work as designed, but even if it did, would not be capable of defending America from threats such as the Topol-M missile, makes no sense.
The Bush administration would do well to reconsider its commitment to a national missile-defense system, and instead reengage in the kind of treaty-based diplomacy that in the past produced arms control results that were both real and lasting. This would not only save billions, it would make America, and the world, a safer place.
• Scott Ritter is a former intelligence officer and weapons inspector in the Soviet Union (1988-1990) and Iraq (1991-1998). He is author of 'Frontier Justice: Weapons of Mass Destruction and the Bushwhacking of America.
Strategic Missiles? Bruikbaar? Wil je een oorlog beginnen ofzo?quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:48 schreef N_I_ het volgende:
[..]
"Het is een beetje hetzelfde met al die Russische ontwerpen: leuk concept, mooie plaatjes, jammer dat er geen geld is om er iets bruikbaars van te maken."
^^
Ik denk dat dit vooral als een afschrikmiddel moet dienen tegen China. Want zaken doen met China, is zakendoem met de duivel vanuit Russisch oogpunt. Rusland moet altijd iets achter de hand hebben om een chineze aanval af te kunnen weren.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Strategic Missiles? Bruikbaar? Wil je een oorlog beginnen ofzo?
Leuk spul, maar liever verkopen ze die dingen niet aan allerlei vage landen die ze wel eens zouden kunnen gebruiken...
Strijder - dinsdag 4 januari 2005 @ 20:02quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:07 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vooral als een afschrikmiddel moet dienen tegen China. Want zaken doen met China, is zakendoem met de duivel vanuit Russisch oogpunt. Rusland moet altijd iets achter de hand hebben om een chineze aanval af te kunnen weren.
"stond overigens al eerder gepost, maar dan alleen de link."
Niet in dit topic volgens mij.
China heeft Oost-Rusland altijd al als 'historisch Chinees' beschouwd. De eerdere chineze regeringen hebben er geen geheim van gemaakt ooit 'hun' gebied terug te willen pakken. Er zijn in de jaren '60 (?) schermutselingen geweest tussen die twee landen, waarbij Rusland als de overwinner uitkwam.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Strijder - dinsdag 4 januari 2005 @ 20:02
in deze post.
enne over chinese aanval afweren.. tsja. misschien. maar ik denk niet dat china zo dom is om rusland binnen te vallen. (dat staat wat mij betreft gelijk aan starten van WO III). ik zie geen reden waarom china dat zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |