quote:Op maandag 3 januari 2005 17:37 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Hubba hubba hubba.
*eens is*quote:Op maandag 3 januari 2005 15:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
* sungaMsunitraM vindt roken niet sexy
Laat staan geil
Stinkt nog ergerquote:Op maandag 3 januari 2005 20:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Geen sigaretslet in mijn bed!
Maar een vrouw met een sigaartje, dat heeft toch wel wat?
eensquote:Op maandag 3 januari 2005 20:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Geen sigaretslet in mijn bed!
Nou-hou. Partypooper.quote:Op woensdag 5 januari 2005 02:22 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het er alleen maar nagemaakt uitzien in dat filpmje. Sowieso is seks met fanatieke rokers over het algemeen niet aan te raden. Om te zien vind ik er weinig van.
Las ik vandaag in degids:quote:Op maandag 3 januari 2005 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Heel soms kom je (met name) online nog iets tegen waarvan je denkt: huh?
Dito.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik vind een rokende vrouw ook wel sexy, hoor.
Iets genuanceerder ; er zijn vrouwen die er mét sigaret beter uitzien dan zonder...
.
Iddquote:Op maandag 3 januari 2005 16:42 schreef Varr het volgende:
Vrouwen die roken.... echt een afknapper.
mee eens (ik rook dus ook niet)quote:Op maandag 3 januari 2005 15:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
* sungaMsunitraM vindt roken niet sexy
Laat staan geil
Ah, kijk. Hier hebben we exemplaar, neem ik aan. Jou neuk ik dus niet.quote:
Toe nou.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, kijk. Hier hebben we exemplaar, neem ik aan. Jou neuk ik dus niet.
Honderdvijfenzeventig euro, mits lekker ding. Foto kan naar m'n hotmail.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:11 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Toe nou.
Ik wil het zo graag.
En als ik je geld toe geef?![]()
mag ze roken na een lekker orgasme? nooit dus...quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Honderdvijfenzeventig euro, mits lekker ding. Foto kan naar m'n hotmail.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:18 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Die honderdvijfenzeventig, is dat inclusiéf gevatte semi-nonchalante one-liners?
Voor jou wel, omdat je zelf zo bijdehand bent.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:18 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Die honderdvijfenzeventig, is dat inclusiéf gevatte semi-nonchalante one-liners?
Slowchat is wel okee. En doe maar die andere lantaarnpaal.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:32 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
Nice.
Dan stel ik bij deze voor dat we afspreken bij die ene lantaarnpaal, die ene bij dat muurtje.
Je kunt me herkennen aan mijn sigaret.
Tot dan!
Psst. (Al dan niet absurde) slowchat is niet okay.
Die had stérker gekund, heiden6.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En doe maar die andere lantaarnpaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |