ontopicquote:Op maandag 3 januari 2005 13:52 schreef rbman het volgende:
Rowan Atkinson heeft er destijds één totall loss gereden als ik me niet vergis![]()
Zelfs een Bugatti 16/4 Veyron en de Koeinigsegg CCR halen het na lange na niet bij deze super sportswagen![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 13:42 schreef PeuRac het volgende:
Hey BoJo, de slagboom ging gewoon open als je ervoor stond
vorige week 512 mb minisd bestelt bij zon internet winkel omdat die hem nog op voorraad hadden, heb een bevestiging gekregen en mailtje dat ze dat ding nog moesten ontvangen van de leverancier (ze hadden hem dus niet op voorraad he, dus al besteld voor nix en teveel betaald) Dat was dinsdag, nu nog steeds nix gehoord over binnenkomst ofzo, teringbedrijf ga ik zo maar mailenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
fugie,boho, nog steeds problemen met de karboaccounts? dan ff mailen
dat kut forum meot MIJ mailen, ik dat forum niet.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:19 schreef Tjabbo het volgende:
fugie,boho, nog steeds problemen met de karboaccounts? dan ff mailen
Ik heb wel een historisch overzicht van alle vrachtwagenmerken, van enkele duizenden pagina's.... Maar het is nog in manuscript vorm, in het nederlands, en ik ga niet voor 2010 op zoek naar een uitgeverquote:Op maandag 3 januari 2005 14:27 schreef PeuRac het volgende:
Wie helpt me, ik moet een historisch overzicht maken van een merk of type, van 10 tot 15 pagina's. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? T maakt mij niet uit waarover, als t maar tussen de 10 en 15 pagina's is, en in t engels, want ik heb geen zin om er tijd en/of moeite in te steken (we hebben nooit enige begeleiding gehad, dus doe ik er ook geen fuck voor).
mailen doettie niet. heb ik uitgeschakeld.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat kut forum meot MIJ mailen, ik dat forum niet.
Hij doet het, verkeerde wachtwoordquote:Op maandag 3 januari 2005 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mailen doettie niet. heb ik uitgeschakeld.
je account wordt geactiveerd zonder bevestigingsmail.
ik mag je niet mailen vanaf m'n werk mail.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
daarom moet je ook ff mailen... zucht...
beter te veel dan te weinigquote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Jammer Alex, heb je enig idee waar ik zoiets snel kan vinden? Ik zat nl al op de Jaguar site te zoeken, maar als die dat naar word kopieer, heb ik iets van 20 pagina'sdat zijn er 5 teveel.
Om t ons zo moeilijk mogelijk te maken heeft ze deze eisen gesteld, tussen de 10 en 15 pagina's, excl bijlagen en illustraties. Lettertype Veranda, Times New Roman of Arial, grote 12 (ik heb al 2 punten kleiner).quote:Op maandag 3 januari 2005 14:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
beter te veel dan te weinigEn dingen deleten en omzetten naar eigen woorden ken je niet? of lettertypes 2 of 3 punten kleiner zetten?
ah ja, dan wordt het een stuk lastigerquote:Op maandag 3 januari 2005 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om t ons zo moeilijk mogelijk te maken heeft ze deze eisen gesteld, tussen de 10 en 15 pagina's, excl bijlagen en illustraties. Lettertype Veranda, Times New Roman of Arial, grote 12 (ik heb al 2 punten kleiner).
Dat moest ook wel. elders redt je dat nietquote:Op maandag 3 januari 2005 15:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee want ik ben Admin en webmaster op een ander geweldig forum![]()
Ik heb thuis een complete bibliotheek met autoboeken in alle talen,maar daar heb jij nu niks aan....quote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef PeuRac het volgende:
Jammer Alex, heb je enig idee waar ik zoiets snel kan vinden? Ik zat nl al op de Jaguar site te zoeken, maar als die dat naar word kopieer, heb ik iets van 20 pagina'sdat zijn er 5 teveel.
Ik heb thuis een complete bibliotheek met autoboeken in alle talen,maar daar heb jij nu niks aan....quote:Op maandag 3 januari 2005 14:54 schreef PeuRac het volgende:
eigenlijk vind ik jou best wel een kut modquote:Op maandag 3 januari 2005 15:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat moest ook wel. elders redt je dat niet
quote:Mijn probleem is dat zowel bij geflitste als ongeflitste foto´s gezichten
van donkere mensen te donker worden weergegeven,terwijl gezichten van
blanken de juiste belichting hebben.
Ik heb enkele voorbeelden bijgevoegd :
1a en 2a donker persoon ; gezicht te donker / onderbelicht
1b en 2b blank persoon ; gezichten goed belicht ( vergelijkbare foto´s )
3 : hoe donkerder de gezichten hoe meer onderbelicht.
(hier gaat het fout)
Mijn mening is dat mijn fotostoestel als uitgangs profiel heeft dat blanken
optimaal moeten worden weergegeven , omdat het toestel in nederland is
gekocht.
Ik ga er dan ook vanuit dat toestellen gekocht in afrika ( zwarte
gezichten ) of zuid amerika ( bruine gezichten ) als uitgangs profiel hebben
dat resp. zwarten en bruinen optimaal moeten worden weergegeven.
Als hetgeen ik veronderstel juist is, is het dan mogelijk dat de software
van mijn toestel wordt geherprogrameerd naar een optimale instelling voor
bruine gezichten? graag antwoord op deze vraag !!
Niet slecht voor een forum van 25 decemberquote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef Fwnk het volgende:
Most users ever online was 8 on Sun Jan 02, 2005 11:54 pm
Het hoogtepunt op baf!
2/3e van alle userts online![]()
Ik ook al toen ik het lasquote:Op maandag 3 januari 2005 15:24 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb de foto's ook gezien natuurlijk maar die plaats ik niet, maar iedereen is hier zowat aan het schaterlachen.
Jij bent mijn favoriete kutuser.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik jou best wel een kut mod![]()
mail dan ff dan stuur ik je een nieuw pw terug.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:34 schreef Fugie het volgende:
tjabbo mijn accout op karbo werkt niet.
Wat voor telefoon heb je danquote:Op maandag 3 januari 2005 15:42 schreef PeuRac het volgende:
GVD, wil ik MMS instellen op mn kut telefoon, kan ik t niet vinden waar dat moeten ik kan ook niet zien of t al gebeurt is
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:50 schreef Fugie het volgende:
stuur dan gewoon een mail, email staat in profiel.
Hebben ze bij Vodafone ook voor mij gedaanquote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef PeuRac het volgende:
LOL, het is nog makkelijkerOrange stuurt mij automatische instellingen toe
![]()
Dat doet vodafone ook, gewoon in een smsje, eht staat op hun site, en als ik ervoor bel sturen ze ook een mail met de instellingen en een dienstinstellingen sms die ik maar hoef op te slaan.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:20 schreef PeuRac het volgende:
LOL, het is nog makkelijkerOrange stuurt mij automatische instellingen toe
![]()
Grootst aantal gebruikers online was 227 op Do Dec 30, 2004 13:25quote:Op maandag 3 januari 2005 15:22 schreef Fwnk het volgende:
Most users ever online was 8 on Sun Jan 02, 2005 11:54 pm
Het hoogtepunt op baf!
2/3e van alle userts online![]()
zijn daar allemaal hekzzzen dan?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
BuzzyBee, jaEn inderdaad verkapte bezige bij vertaling
ah, je raadde het tóchquote:Op maandag 3 januari 2005 17:59 schreef Fugie het volgende:
bazzos je hebt vast karbonade gegeten
de mijne ook nietquote:Op maandag 3 januari 2005 15:34 schreef Fugie het volgende:
tjabbo mijn accout op karbo werkt niet.
inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2005 18:28 schreef Fwnk het volgende:
Je wil nooit raden wat ik gister gedaan heb![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:50 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ben mn rijbewijs kwijt![]()
kut laserpistolen...
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:50 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ben mn rijbewijs kwijt![]()
kut laserpistolen...
Ik heb ooit (in ene grijs verleden) via de site van orange de mss instellingen naar mijn mobiel laten zenden (was toen gratis). Moest je de provider (orange dus) en telefoon type invullen en toen krege ik het smsje met dan als je het openden meteen de instellingen geinstalleerd.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:51 schreef PeuRac het volgende:
Orange, maar t ligt aan mn telefoon (Motorola V600) , niet aan mn provider.
Mocht je de E wel houden?quote:Op maandag 3 januari 2005 18:57 schreef j22flyingdownwind het volgende:
vandaag
middenpeelweg
met mn E
toegestaan: 80
snelheid: veel te hard :S
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:57 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Mijn telefoon stond er niet tussen, maar ik heb t smsje nog steeds niet gehadquote:Op maandag 3 januari 2005 19:00 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik heb ooit (in ene grijs verleden) via de site van orange de mss instellingen naar mijn mobiel laten zenden (was toen gratis). Moest je de provider (orange dus) en telefoon type invullen en toen krege ik het smsje met dan als je het openden meteen de instellingen geinstalleerd.
Dat is verrot, zou me niets verwonderen als me dat ook ooit overkomtquote:Op maandag 3 januari 2005 18:57 schreef j22flyingdownwind het volgende:
vandaag
middenpeelweg
met mn E
toegestaan: 80
Dan ben je normaal de auto toch ook kwijt, of staat die niet op jou naam? Dude, dat wordt voorkomen manquote:Op maandag 3 januari 2005 19:08 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik moest de auto laten staan...
Pappie bellen om samen met mammie de E te komen halen...
Rijbewijs voorlopig voor een paar maanden weg...
Boete: ¤ heel veel,-
Overtreding:90 km/h te hard
![]()
en JA IK WEET T, 'T IS MIJN EIGEN SCHULD
Alexxxxxquote:Op maandag 3 januari 2005 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Bond
Was je aan het oefenen voor de caravan race?
Fuck ja, dat is wel hard inderdaad... Is het nu jouw E trouwens?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:08 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik moest de auto laten staan...
Pappie bellen om samen met mammie de E te komen halen...
Rijbewijs voorlopig voor een paar maanden weg...
Boete: ¤ heel veel,-
Overtreding:90 km/h te hard
![]()
en JA IK WEET T, 'T IS MIJN EIGEN SCHULD
quote:
Ik weet wel dat het aanlokkelijk is, maar je hebt het nu wel over een extreem, meer als 2x de maximum snelheid dude..., het is niet voor niets een 80km wegquote:Op maandag 3 januari 2005 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je normaal de auto toch ook kwijt, of staat die niet op jou naam? Dude, dat wordt voorkomen man
Dat ze je konden bijhouden![]()
@fnwk, flikker toch op man, je hebt net een week je rijbewijs, je weet niet waar je over praat.
truetrue, de omstandigheden zullen wel goed genoeg geweest zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 19:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
de "E" is een mercedes E-klasse slaapkop
en 170 in een E is veiliger dan 40 in een Opel
Ik dacht juist dat het jouw G was waar je altijd mee door de modder baggerde enzo en toen de nieuwe G kreeg.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:14 schreef j22flyingdownwind het volgende:
De E is altijd van mij geweest..pappa = S mamma = G
![]()
Een paar als in een stuk of honderd, of vorige week toen je binnen kwam vallen ?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:22 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ja maar de 350 is er niet meer...
Moetje even een paar slowchat topics terug kijken![]()
jah idd... onderhoud en wat 'styling-onderdelen'quote:Op maandag 3 januari 2005 19:23 schreef ook_gek het volgende:
j22flyingdownwind gelukkig heb je een grote tuin. Kan je daar nog leuk in rijden![]()
Maar wel kut voor je. Je was net door je geld heen toch door onderhoud aan de E?
En een verwarmd blubberbak ligt er tochquote:Op maandag 3 januari 2005 19:25 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
jah idd... onderhoud en wat 'styling-onderdelen'![]()
Hoezo? Had je die 17" velgen gekocht die ik onder de C had?quote:Op maandag 3 januari 2005 19:25 schreef j22flyingdownwind het volgende:
[..]
jah idd... onderhoud en wat 'styling-onderdelen'![]()
Maak je em niet te Pimpinquote:Op maandag 3 januari 2005 19:31 schreef j22flyingdownwind het volgende:
plasma-verlichte instaplijsten, hout/leren pookknop en dat soort ongein![]()
he.. die heb ik ookquote:Op maandag 3 januari 2005 19:34 schreef D-Devil het volgende:
Ik ga even de laatste levels van LOTR, Battle for middle earth spelen.
.
Kut dat krijg ik ookquote:Op maandag 3 januari 2005 19:40 schreef Fugie het volgende:
Ik moet me met dat kut punterijbewijs onder de 30km te hard houde, gaat ook nergens over
nee dat ben ik, kan je gvd die deur niet ff open doenquote:Op maandag 3 januari 2005 20:22 schreef vlad het volgende:
@ bojo: is die rus die hier onder het raam sluipt, door jou gestuurd?![]()
dom regeltjeslandquote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat ben ik, kan je gvd die deur niet ff open doen![]()
tss, proffesionals zijn geen hulp nodig.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat ben ik, kan je gvd die deur niet ff open doen![]()
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:29 schreef vlad het volgende:
[..]
tss, proffesionals zijn geen hulp nodig.als je door de sneeuw graaft kom je vanzelf ergens de deur tegen
![]()
had je maar 15 ruggen neer moeten tellen, ik sta hier tot m'n oksels in de sneeuw, ik heb het koud, ik wil naar huis, en een lekkere kop warme choclolademelk. Hoe wil je hem dood hebben ?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:29 schreef vlad het volgende:
[..]
tss, proffesionals zijn geen hulp nodig.als je door de sneeuw graaft kom je vanzelf ergens de deur tegen
![]()
Ik heb m'n rijbewijs al 5 jaarquote:Op maandag 3 januari 2005 20:35 schreef PeuRac het volgende:
Je hebt t puntenrijbewijs 5 jaar lang.
hoeveel heb je er daarvoor nodig?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:46 schreef Alfisti het volgende:
ik heb mijn rijbewijs gekocht op de Douwe-Egberts punten
je kan ook gewoon 300 euro aan een rijschoolhouder geven hoorquote:Op maandag 3 januari 2005 20:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee, ben nu al twee jaar Senseo aan het zuipen om mijn "E" er bij te kopen
Pics?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:08 schreef Fugie het volgende:
zit zon meisje der hele leven aan me open te leggen, hoe al der vrienden dood kunen vallen enzo![]()
heb ik weer op mijn vrije maandagavond
quote:Op maandag 3 januari 2005 21:29 schreef Hugster het volgende:
travo aangemeld vandaag met bellen
wilde per sé z'n nickname op de factuur
G. van Duuren - Destiny![]()
![]()
ja zo, om 23:00 in het vondelparkquote:Op maandag 3 januari 2005 21:33 schreef Fugie het volgende:
hugster heb je ook een date gemaakt ?
Ik zou er dan wel "Mevrouw G van Duuren - Destiny" van makenquote:Op maandag 3 januari 2005 21:29 schreef Hugster het volgende:
travo aangemeld vandaag met bellen
wilde per sé z'n nickname op de factuur
G. van Duuren - Destiny![]()
![]()
Ik doelde op die travo met zijn nicknamequote:Op maandag 3 januari 2005 21:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
anders ga je weg als je je tegoed voelt![]()
uhuquote:Op maandag 3 januari 2005 21:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik doelde op die travo met zijn nickname
hmm........ die gasten hebben ook al geen humorquote:Op maandag 3 januari 2005 21:40 schreef Hugster het volgende:
Nee want dan is het niet rechtsgeldig en krijgt het callcenter een ¤20.000 boete van KPN
Nee verre van zelfsquote:Op maandag 3 januari 2005 21:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
hmm........ die gasten hebben ook al geen humor![]()
Hij is iig van Koolartquote:Op maandag 3 januari 2005 21:54 schreef Fugie het volgende:
hoe noeme ze die plaatjes die ik als avatar heb ook alweer ?
check me sigquote:
valt me tegen dat er niet meer een grapje gemaakt kan worden zonder dat je sig gelijk verwijderd wordt.....quote:
wat een humor, ik heb echt in een scheur gelegenquote:Op maandag 3 januari 2005 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
valt me tegen dat er niet meer een grapje gemaakt kan worden zonder dat je sig gelijk verwijderd wordt.....
oke oke valt me tegen dat een stukje onhumor niet meer mag, zo goed......quote:Op maandag 3 januari 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat een humor, ik heb echt in een scheur gelegen![]()
ik mis hier knopjesquote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oke oke valt me tegen dat een stukje onhumor niet meer mag, zo goed......
stronzoof krijg ik hier nu ook een ban
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef Ultimora het volgende:
dus humorhttp://nimportequi.com/v_d_o/lecteur.swf?vid=126
welkequote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:06 schreef Fugie het volgende:
he bo, we krijgen nog steeds pics van die bitches....
ohja, ik beloof niksquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:12 schreef Fugie het volgende:
van je helpdesk
ik doe moet niksquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
je moet nix beloven, je moet het doen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:01 schreef Fugie het volgende:
tjabbo jij niet leuk vindt dat ik leven op karbo maak ?
een joekel van een gif met zoiets als fuck baf , leve karbo (weet niet eens meer)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:53 schreef Fugie het volgende:
wat had tf gepost dan op baf bo ?
quote:Ferrari overweegt SUV
Volgens de Italiaanse krant Finanzia & Mercati overweegt Ferrari een model dat moet gaan concurreren met de Porsche Cayenne.
Erg concreet zijn de SUV-plannen van Ferrari nog niet. Volgens een zegsman van Ferrari die de krant Finanzia & Mercati te woord stond ´sluit Ferrari niets uit´ en worden er studies verricht zodat een eerste prototype kan worden gebouwd. Wanneer een Ferrari SUV levensvatbaar blijkt, moet het project ook nog worden goedgekeurd door de Fiat Groep.
Ferrari volgt met een eventuele SUV het spoor van Porsche. De Italianen hebben ongetwijfeld met jaloerse blikken gekeken naar de jaarcijfers van het Duitse merk. Door de komst van de Cayenne is de winst in het fiscale jaar 2003/2004 met 8,3 procent gestegen naar 612 miljoen euro. Daarmee is Porsche verreweg het meest winstgevende bedrijf in de sportwagensector.
Een ander argument voor Ferrari om een SUV te ontwikkelen is dat aartsrivaal Lamborghini soortgelijke plannen heeft. Dat merk, behorend tot de Volkswagen Groep, wil naar verluidt een SUV gaan produceren op het platform van de Porsche Cayenne en de Volkswagen Touareg.
apart ja, waarom niet gewoon op 1 markt blijven. Zouden ze bang zijn dat porsche/lambo een groter klantenbestand en dus meer interesse in hun superwagens kweken dan ferarri, lijkt mij totale onzin namelijk.quote:
Dat is balen, kan je niet opzeggen bij tariefswijziging? Daar hebben ze natuurlijk met oud & nieuw tarief een stokje voor gestoken hè ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:20 schreef Fugie het volgende:
kut, orange heeft nieuwe tarieven. Bij die nieuwe tarieven kan je een smsbundel nemen, betaal je maar de helft vna wat je normaal betaald. Maar dat kan niet bij oude tarieven en ik heb een oud tarief![]()
![]()
je vergeet de ip-ban nogquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
een joekel van een gif met zoiets als fuck baf , leve karbo (weet niet eens meer)
Maar het ging me nieteens om de tekst maar ik kreeg er een epileptische aanval van en het was bijzonder irritant.
Toen heb ik hem verwijderd en gewaarschuwd en daarna plaatste hij hem toch weer met een semi grappige respectloze tekst en dat ik zijn account er ook maar bij moest verwijderen.
Waar je om vraagt kun je krijgen![]()
Wat een bijdrage...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
geile breezer sletjes:
http://www.powerpuff-girls.cjb.net/
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
geile breezer sletjes:
http://www.powerpuff-girls.cjb.net/
alsof ik daar wakker van ligquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wij gaan jou anders ook van Karbo bannen. zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |