Dat zijn de betere studies. Denk je wel eens aan meisjes?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:47 schreef Monidique het volgende:
Assistent spinazie-opgooier.
Ja, heel vaak. Vandaag lachten er ook enkelen naar mij. Ik ben gewoon een ontzettend lekker ding, dat blijkt maar weer. Het zal mijn twee of drie dagen ongeschoren gezicht wel zijn. En mijn ogen, die botten daarboven, jammie.quote:Op maandag 3 januari 2005 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zijn de betere studies. Denk je wel eens aan meisjes?
Dat boek over de Middeleeuwen?quote:Op maandag 3 januari 2005 23:50 schreef Monidique het volgende:
Yohan, ik zit nu op pagina 90 van dat boek van Tuchman, net even voor hoofdstuk vier. Ja, ik weet het, niet bijzonder ver, maar ik lees er slechts af en toe in. Hoe dan ook, ik vind het toch wel lekker lezen, het boek, of de vertaling daarvan dan. Ik zag wel een mooi stukje waarin verwezen werd naar de Image du Monde, maar op internet heb ik helaas niets kunnen vinden. Kennelijk staat ook bekend onder de naam mappemonde, maar ook dit trefwoord gaf slechts Franse resultaten, en daar heb ik, tot mijn spijt, weinig aan.
quote:Op maandag 3 januari 2005 20:29 schreef Drugshond het volgende:
Pssst.... Remkes er liggen hier een paar Nederlandse lijken te rotten.
[afbeelding]
BEK HOUWE....... Ik ben op (sex)vakantie en laat me in godsnaam met rust....
Als het een Sony is, dan kun je hem gratis laten repareren bij een servicecentrum. Althans, 10 jaar geleden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:00 schreef Monidique het volgende:
Verdorie, vandaag mijn voor Kerstmis gekregen MP3-speler laten flikkeren op de grond. Nu is dat koptelefoongaatje kapot. Gladverloren. Maar ja, dat wordt de garantie eens pogen te gebruiken of lekker als een jongetje onnozel gaan prutsen aan elektronische wirwar.
Internetdiscussie, dat is jouw woord...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een internetdiscussie kan daarentegen wel met de broek op je knieen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Internetdiscussie, dat is jouw woord...
Ik vind haar ook mooi. Zeer expressief, hou ik van.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Beeldige vrouw. Scandalous.
Alleen die lip-piercing vind ik zonde.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:37 schreef Monidique het volgende:
Echte mannen houden van steving,.
[afbeelding]
Steving = facial?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:40 schreef Monidique het volgende:
Sorry, de scanner scande die bovenste laag niet zo goed, ik zal, geef me wat minuten, zo even weer inscannen..
Het meisje slikt dat niet.quote:
Die staat naar alle waarschijnlijkheid op de lange latten of heeft besloten zijn studie af te maken of gewoon een einde aan alles gemaakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg, waar is RQ?
hij vertelde me gister in vertrouwen dat zijn moeder gezegd had dat jullie een slechte invloed op hem hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die staat naar alle waarschijnlijkheid op de lange latten of heeft besloten zijn studie af te maken of gewoon een einde aan alles gemaakt.![]()
Maar zijn moeder, die is toch een [insert George Butters opmerking] ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:59 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij vertelde me gister in vertrouwen dat zijn moeder gezegd had dat jullie een slechte invloed op hem hebben
Had ik al gemeld, dat je op een Turk lijkt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar zijn moeder, die is toch een [insert George Butters opmerking] ?
Shouf shouf.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had ik al gemeld, dat je op een Turk lijkt?
Shouf Shouf heeft niets met Turken te maken. Je lijkt op een relturk, praten Turken wel eens Turks tegen je?quote:
Almaar, zeker als ik daar op vakantie ben.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Shouf Shouf heeft niets met Turken te maken. Je lijkt op een relturk, praten Turken wel eens Turks tegen je?
Verschrikkelijk, ze zullen nooit integreren, zelfs niet in hun eigen land.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Almaar, zeker als ik daar op vakantie ben.![]()
Dat moet je toch ergens van herkennen, niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, ze zullen nooit integreren, zelfs niet in hun eigen land.
Neen, in Marokko praten ze gewoon Frans, Engels, Spaans, Arabisch of Nederlands.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat moet je toch ergens van herkennen, niet?![]()
Geen Marokkaans?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen, in Marokko praten ze gewoon Frans, Engels, Spaans, Arabisch of Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |