Nee de GTST topics zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit topic zit volgens mij in een dip zoals dat wordt genoemd![]()
Ik hoop natuurlijk dat ik er naast zit![]()
aiaia,, zijn ze so slecht danquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee de GTST topics zijn niet meer wat ze geweest zijn.![]()
Zolang ben jij er nog niet eensquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee de GTST topics zijn niet meer wat ze geweest zijn.![]()
In JoUw StIjL: Ik HeB GeEn ZiN oM tE tYpEn.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:40 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wat is er gebeurd gister ?
Het geheim van Isabella,Martine en Yasmin werd onthuld en Carel viel dood op de grond en Ludo en Janine hebben weer gezoend.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:53 schreef kissa het volgende:
F*ck, waarom belt men me altijd tussen acht uur en half negen?
Wat is er gebeurd?
Kwam omdat ze van Ray afwil.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:05 schreef pberends het volgende:
Vind het nog steeds nep dat Janine door Ludo is gezoend. Een maand geleden had ze nog een teringhekel aan hem en nu opeens dit.
![]()
![]()
Das te begrijpen.quote:
Inderdaad, ze zeggen dat liefde en haat dicht bij elkaar liggen, ze haatte hem dan niet maar toch.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:38 schreef Diorchanel het volgende:
1- oude liefde roest niet
2- Janine is altijd zó fel tegen/ over Ludo dat ze nog wel verliefd móet zijn!![]()
Nog één keer, maar dan in het Nederlands?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey berens heb jij eigeijl msn
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey berens heb jij eigeijl msn
Welk geheim??quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:00 schreef mr.marcus het volgende:
wie onthulde het geheim dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |