ik denk dat isabella naar het buitenland gaat,,, en martine weer in de gevangenisquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:53 schreef Orginial het volgende:
Gokje: Isabella komt in de gevangenis
Martine weet te vluchten
Yasmin gaat met Stefano in het buitenland wonen![]()
of ze gaat dood, kan ook nogquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:13 schreef mr.marcus het volgende:
martine terug naar de gevangenis zou wel erg prettig zijn.
Dat is wat jij graag zou willen he Digispeedquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:50 schreef digispeed het volgende:
Ik heb het idee dat Martine er mee weg weet te komen en op de vlucht slaat.
Ik denk niet dat ze weer de gevangenis ingaat, das nml veel te voorspelbaar.
Misschien dacht 'ie wel dat het Valerie wasquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Ludo kust Janine, wat een onzin zeg. Zou ze nooit toelaten.
Helemaal wel.Ze gaat Ray dumpen en het ultieme GTST-koppel komt weer bij elkaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Ludo kust Janine, wat een onzin zeg. Zou ze nooit toelaten.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Berends dat was Robert
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]Dan ben ik scheel
![]()
btw: Carel leek meer op Carel Kraaienhoff
* pberends is playing Carel Kraayenhof - Adios Nonino (Live).mp3quote:
Ja.De bedragen die Ludo op de computer zijn,en waar Suzanne een kleur van kreeg.Dat zijn de bedragen voor opvoeding van Amy.quote:
Ik moet niet zoveel zappenquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja.De bedragen die Ludo op de computer zijn,en waar Suzanne een kleur van kreeg.Dat zijn de bedragen voor opvoeding van Amy.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet niet zoveel zappen. Dankjewel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |