quote:
Bing krijgt een lijntje met Sjors.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom heet ie niet Bling? Dat past toch veel beter bij een neger?
Nee, dat is een goede verkrachtingstherapie. Laten nemen door een grote negerquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bing krijgt een lijntje met Sjors.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:30 schreef pberends het volgende:
Denk niet dat de brandworden van Yasmin de ergste handicap van haar is. Eerder die ontplofte pleeborstel.
Ik heb dus het einde gemistquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:08 schreef Dizer het volgende:Wat een spannende einde!!!
Ik ben echt benieuwd. Ik zie het wel voor me, hoor. Zo een zwangere Charlie
Bing =
Ennuh, voelen jullie hem al komen...? Een nieuwe liefde in Meerdijk!! Robert en Barbara![]()
Einde was leuk. Nick die zowat huilend en gestoord naar Klassiek zat te luisteren (duidelijk Ludo's genen) en Charlie in het ziekenhuis die bijna de abortus laat doen.. Nick huilt en gooit in zijn huis, en Charlie die heel bang op het ziekenhuisbed ligt die bijna....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb dus het einde gemist.
Bing is echt een zoutzak inderdaad. IRL zou ik hem al ongeveer vier keer door elkaar hebben geschud.
Daarom hebben ze hem ook gekozen: Everson Jackson Hooiquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef BVO het volgende:
Wat een zak hooi zeg, die Bing.
Wat is Yasmin toch ook een lekker wijf..
.
Speelde hij niet mee met de Erfenis of zo... daar was ie toch zo een watje?quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Daarom hebben ze hem ook gekozen: Everson Jackson Hooi![]()
Ja,maar Bing wordt nog wel leuk want hij gaatquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Speelde hij niet mee met de Erfenis of zo... daar was ie toch zo een watje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt inderdaad niks.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:06 schreef Dizer het volgende:
ah ic... ik hoop het maar, maar zoals gisteren en vandaag... mag ik van mij gelijk weer opzouten
Yasmin gaat ook weg.The six boobs verlaten Meerdijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
Weet je, als Isabella en Martine tegelijk eruit gaan, zou het natuurlijk leuk zijn als ze samen het gevangenins in gaan. Best komisch zo. Maar Isabella mag niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |