Koert-Jan gaat maar 3 maanden weg.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:40 schreef Airelle het volgende:
Dennis en Victoria gaan er sowieso uit.
Voor de rest denk ik dat die Bing nog wel ff blijft.
edit.. ik bedoel Koert-Jan.
[orginal mode]quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Koert-Jan gaat maar 3 maanden weg.![]()
gelukkig, want ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Koert-Jan gaat maar 3 maanden weg.![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
Koert-Jan gaat hopelijk in ZOOP spelen. Das meer van zijn niveau.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speelt in ieder geval niet meer mee in het nieuwe seizoen.![]()
Zei die in Live en Cooking en staat ook gewoon op verschillende websites.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
[orginal mode]
Hoe weet je dat?
[/orginal mode]
quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:48 schreef pberends het volgende:
Koert-Jan gaat hopelijk in ZOOP spelen. Das meer van zijn niveau.
Verschillende websites?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zei die in Live en Cooking en staat ook gewoon op verschillende websites.
quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:17 schreef Frey het volgende:
Valerie en Ray blijven voorlopig in GTST, dat hebben ze gezegd in Laat ze maar Lachen, afgelopen vrijdag.
Jammer dat er geen Dennis stond. Anders kon ik de grap maken:quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:17 schreef Frey het volgende:
Valerie en Ray blijven voorlopig in GTST, dat hebben ze gezegd in Laat ze maar Lachen, afgelopen vrijdag.
Waarom heet het programma dan "Laat ze maar lachen"???quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:17 schreef Frey het volgende:
Dennis blijft voorlopig in GTST, dat heeft hij gezegd in Laat ze maar Lachen, afgelopen vrijdag.
De gekke-dochter-ziekte. Hij lijdt er al 25 jaar aan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:48 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor ziekte heeft carel nou eigenlijk?
Ey ken je soap man!quote:
Waarom heet ie niet Bling? Dat past toch veel beter bij een neger?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat gedoe met Bing . Ik had een gangster neger verwacht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |