Zie mijn weblogje daaroverquote:Op zondag 9 januari 2005 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik vind dat ze ron moeten afknallen en een nieuwe presentator moeten komen laten opdraven ik stem voor Carlo!
Geen.Ze verwacht een kindje van Nick en hij weet dat niet.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Heeft Charlie nou wel of geen abortus gepleegd?
En natuurlijk moeten ze weer bij elkaar komen.quote:Op zondag 9 januari 2005 18:36 schreef heaven7 het volgende:
KoelDacht ik ook eigenlijk wel, dit gaan ze uitmelken!
Vast welquote:Op zondag 9 januari 2005 18:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
En natuurlijk moeten ze weer bij elkaar komen.
Natuurlijk is Carel niet dood. Hij gaat pas volgende week bepalen wanneer hij een einde aan zijn leven gaat maken...quote:
Nee, maar ik ben benieuwd naar de reacties.quote:
Ja maar over twee weken gaatie pas dood.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Natuurlijk is Carel niet dood. Hij gaat pas volgende week bepalen wanneer hij een einde aan zijn leven gaat maken...
Oke.Dan is het goed.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd naar de reacties.
Kwestie van kijken.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:39 schreef Woelli het volgende:
och och,, hoe gaat dit trouwens verder tussen Janine en Ludo
Vraag het op het GTST forum ofzo. Mischien heb je daar meer geluk.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
wou even kijken of iemand misschien iets meer wist
Dé hoer.quote:Jette van der Meij .... Laura Tuinman-Alberts-Selmhorst (1990-)
quote:Elle van Rijn .... Leida Schimmelpennincx (1994)/Valerie Fischer (2003-)
En daarna kuste hij niet Valerie maar Jo uit Samsam.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
Ludo kustte op het feest trouwens helemaal niet Janine, maar Sophia.
Ik had een leuke OP gemaakt over Martine.Maare die staat beneden op de PC dus ik kan geen topic maken.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey Airelle maak jij nog shots?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |