Ik kijk niet naar Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:34 schreef haagse_elfje het volgende:
Caroline de Bruyn in laat ze maar lachen is echt geweldig...
ik heb een graf hekel aan brandstederquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Ron Brandsteder.
Kijk je weer GTST dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik heb een graf hekel aan brandsteder
maar Caroline is lief
als ik ergens op bezoek ben wil ik het wel eens kijkenquote:
Gelukkig kijk je alweer.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
als ik ergens op bezoek ben wil ik het wel eens kijkenthuis kijk ik ook soms....dan is het alleen voor Caroline
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik zit nog in de ontkennings fase
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:57 schreef haagse_elfje het volgende:
goed voor Caroline kijk ik wel
quote:
Ronquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Ron B. met z'n astma-lach is altijd geweldig.
Nee Inge Schrama.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]meisjes met schaamhaar...
bedoel je dan niet die Yasmin die heeft schaamhaar op haar kop....
Herhalingen zuigen.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:13 schreef Airelle het volgende:
Duffe bloopers.
Had ze allemaal al eens gezien.
We hadden het net nog over jouquote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb de afgelopen twee weken gemist, maar ik begrijp dat de laatste aflevering erg leuk was, dus die ga ik maandag maar even kijken in de herhaling. Het klinkt alsof GTST weer interessant is geworden!![]()
We, WE?!!???? Wie zijn we????? Aaargh ik word gevolgd!!!!quote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef Frey het volgende:
[..]
We hadden het net nog over jou![]()
Doe je nog mee in SOP?
mooiiquote:Op zondag 9 januari 2005 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We, WE?!!???? Wie zijn we????? Aaargh ik word gevolgd!!!!![]()
Ja, ik doe weer mee; leuk dat het nog steeds loopt. Kan er morgen denk ik wel bij zijn.
ik vind dat ze ron moeten afknallen en een nieuwe presentator moeten komen laten opdraven ik stem voor Carlo!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ron is gewoon not maar er komen wel nieuwe afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |