Helemaal goed gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
je vind Martine kut maar de actrice die haar speelt niet?
Ook is ze een stuk knapper geworden. Martine was vroeger echt lelijk en dat kun je nu niet meer zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal goed gezien![]()
Ik vind Martine stom omdat ze tegen Ludo is, maar als ze verliest vind ik haar wel weer wat leuker.
Inge Iepenburg zet Martine na 10 jaar opnieuw geloofwaardig neer, je moet wel bedenken dat de vorige keer dat ze Martine speelde de hele GTST-sfeer en cast anders was en het was ook een hele andere tijd.
Je kunt nu ook niet zeggen dat ze geweldig knap is. Caroline de Bruijn is stuker knapperquote:Op zaterdag 8 januari 2005 03:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook is ze een stuk knapper geworden. Martine was vroeger echt lelijk en dat kun je nu niet meer zeggen![]()
Maar Carel reageerde zo droog.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:32 schreef Airelle het volgende:
Martine is alles behalve knap.
Maar die scenes met Ludo waren erg gaaf.
hun leven is het hotel,, dus jongens als victoria der uit gaat en ze gaat dood dan weten jullie waar ze dood gaat !!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 12:59 schreef pberends het volgende:
Carel en z'n vroegere vrouw bewijzen wel dat het hotel-wezen niet gezond is.
Allebei sterven ze in hetzelfde hotel.
Niet alleen hun leven, maar ook hun doodquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
hun leven is het hotel,, dus jongens als victoria der uit gaat en ze gaat dood dan weten jullie waar ze dood gaat !!!![]()
Stropdassen kan Martine hebben. Vind het wel mooi staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was echt een leuke aflevering gister, sinds tijden eigenlijk, moeten ze vaker doen, feestjes in GTST. Ik vond het wel grappig om te zien dat Ludo duidelijk stond te twijfelen wie hij nou had gezoend. Martine had trouwens wel een oerlelijk pak aan, een mannenpak was het volgens mij ook nog, maar zij draagt natuurlijk altijd van die mannelijke kleding, zoals stropdassen enzo.
Een positieve opmerking van meneer Berends.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Stropdassen kan Martine hebben. Vind het wel mooi staan.
Ik kan af en toe best seropositief zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Een positieve opmerking van meneer Berends.![]()
Voor je gezondheid liever niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan af en toe best seropositief zijn.
Dat was nog eens een tijdquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maandag 1 mei
Robert blijft te veel drinken en leidt aan slapeloosheid. Toch weigert hij iedere hulp. Hedwig is onder de indruk van een ontwikkelingsproject in Afrika, waar ze veel geld in heeft gestoken. Ze wil er naartoe, maar het geld is nu op. Philip doet een laatste poging om met Laura te praten, maar haar jaloezie staat haar in de weg. Philip ziet maar een uitweg.
Dinsdag 2 mei
Anita vindt het moeilijk om Roos te bedriegen, maar de verdiensten zijn wel erg aanlokkelijk. Charlie bluft, als ze zegt dat ze niet meer geïnteresseerd is in Sylvester. Terra gelooft het niet, maar kan niet meer om Sylvester heen. Het blijft dan ook niet bij onschuldig flirten.
Woensdag 3 mei
De contactpersoon van het project in Afrika komt langs en vraagt of Hedwig mee wil gaan. Stefano stort zich weer op Bowien, nadat hij de uitslag van de vaderschapstest heeft gezien. Janine vertelt Bowien het nieuws, maar zij vertrouwt het niet. Nu Anita het geld van Benjamin heeft aangenomen, kan ze doen wat ze al tijden van plan was.
Donderdag 4 mei
Philip kan geen kant meer op, als geen enkel advocatenkantoor hem wil helpen. Cleo laat zich niet zomaar wegsturen en schakelt de wethouder in. Barbara regelt stiekem slaappillen voor Robert, maar deze hebben niet het gewenste effect. Hedwig wil dolgraag naar Afrika. Ze vraagt Rik mee te gaan.
Vrijdag 5 mei
Sylvester en Terra kiezen voor elkaar, maar willen dit geheim houden voor Charlie. Hedwig vertrekt naar Afrika. Meneer Harmsen en Rik zijn ontroostbaar. Bowien confronteert Stefano met wat ze van hem en Janine weet. Stefano schrikt en neemt een drastisch besluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |