abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24452010
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 14:24 schreef komrad het volgende:
Iedereen, ga vast eens nadenken over een nieuw tournament
Het grootste tennisser-tournament van Leatherface staat al klaar om te starten nadat de grootste coureur bekend is gemaakt.

on-topic,
jammer dat de door mij gewenste laatste strijd tussen Senna en Prost er niet gaat komen
Atje zeggen is adje doen!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 15:03:25 #102
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24452144
Toen Michael Schumacher in 2001 voor de vierde keer wereldkampioen werd, kwam hij op gelijke hoogte met Alain Prost. Drie jaar later stond de Duitser al op zeven wereldtitels. Prost vind dat een vergelijk tussen hem en de zevenvoudig wereldkampioen niet realistisch is.

“Ten eerste behoren we twee verschillende generaties toe, alleen al daarom moet men stoppen met ons te vergelijken. Maar nu we het er toch over hebben, dan moet men niet vergeten dat Michael steeds de nummer 1 van zijn team is, ik heb zoiets nooit gehad”. Prost moest de strijd aangaan met teamcollega’s als Niki Lauda en Ayrton Senna.

“Onze carrière’s zijn totaal verschillend, vandaag de dag word een strategie door het hele team ontwikkeld, in mijn tijd moest ik dit grotendeels alleen doen. Een coureur moest vroeger veel meer rekenen als nu, en had dus duidelijk meer aan het hoofd als tegenwoordig”, aldus Alain Prost.

To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 januari 2005 @ 02:52:18 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24459197
ehm JPM01, Zoals k al eerder poste, Prost was bij Williams de onbetwiste nummer 1, en hoe groot mijn liefde voor Prost ook is moet k wel ff zeggen dat hij niet bijtekende destijds omdat Senna zou komen en hij dus niet meer de enige nummer 1 in t team zou zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24460024
Nou, ik ga vanmiddag maar vast een stukje schrijven en opslaan in Word.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_24460039
Mario Andretti - Juan Manuel Fangio
Alain Prost - Michael Schumacher
Lazyness is an Art!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 januari 2005 @ 12:37:31 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24462074
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 08:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou, ik ga vanmiddag maar vast een stukje schrijven en opslaan in Word.
je weet de loting voor de finale nog niet
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_24462170
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 12:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je weet de loting voor de finale nog niet
Tja, ik heb een bepaald vermoeden.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 9 januari 2005 @ 03:49:00 #108
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_24479303
Andretti en Prost

Het gaat mij vooral om coureur, niet om F1-rijders. En Andretti is dan de beste coureur
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_24479394
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 11:52 schreef Nyluzzz het volgende:
Waar is Senna trouwens gebleven?? Ben er even tussenuit geweest en de onbetwiste winnaar van dit tournament is ineens verdwenen!
Senna is alleen de emotionele onbetwiste winnaar van de Formule 1. Statisch en reeel gezien heeft hij minder gepresteerd dan Schumacher/Fangio. Doordat een "kampioen" en "volksheld" zo tragisch kwam te overlijden heeft veelal meegeholpen met het creeeren van de status die hij nu heeft.

Echter weet je niet wat hij gepresteerd zou hebben als hij nog geleefd had, had hij de rookie Schummi onder de duim kunnen houden, had het mooie gevechten opgeleverd, was hij over de top, als hij hetzelfde materiaal had gehad als Schummi, enzovoorts. Hier kun je echter niet vanuit stemmen, want dan kun je je afvragen: Wat als Schummi nog 5 jaar door gaat en het kampioenschap nog 5x binnen sleept? Of wat als Schummi komend seizoen crashed en sterft? Bij veel stemmingen trekt de hedendaagse f1 kijker deze onmogelijke vergelijkingen dus wel, waardoor bijna altijd Senna uit de bus komt.

Blijkbaar zitten hier op fok (in een sportfora, wil ook mee helpen), mensen die wat verder kijken dan emoties alleen. En dan is de kans dat bij een Senna - Schummi confrontatie als er vorige ronde was, dus idd gewoon Senna er keihard uitvliegt.

Daarom ben ik het trouwens ook absoluut niet eens, dat wanneer senna - schummi gelijk geeindigd was, senna door gegaan was op basis van vorige ronden. Je kunt een vergelijking Senna - Verstappen vs. Schummi - J. Villeneuve (bijvoorbeeld) absoluut niet aan elkaar gelijk stellen en daarvan uit bepalen wie door gaat! Maat dat doet er niet meer toe en is gelukkig ook niet gebeurd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 januari 2005 @ 21:31:39 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24491247
vergeet k bijna zelf helemaal te stemmen

Mario Andretti - Juan Manuel Fangio
Alain Prost - Michael Schumacher

Wat valt er nog toe te toe te voegen? Fangio hoort gewoon in de finale en Prost......k zou het niet over mn hart kunnen verkijgen tegen Prost te stemmen, mn jeugdheld
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24491377
Rubbereend, bijna de finale

Ik heb er zin in, maar ik vrees dat mijn stem al vast staat, als ik tenminste de uitslag van deze week goed voorzie
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_24491398
Het wordt toch n finale waar iedereen wel mee kan leven lijkt me, de onbetwiste kampioen van het verleden en de onbetwiste kampioen van deze tijd
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 januari 2005 @ 22:21:44 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24492185
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:13 schreef JaWi het volgende:

[..]

Bedankt . Was eigenlijk wel erg leuk om te doen.

Ik zal in de loop van deze week mijn stem laten horen, mocht ik er uit komen .
volgens mij is JAWi er niet meer uitgekomen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24492434
quote:
Op zondag 9 januari 2005 03:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Andretti en Prost

Het gaat mij vooral om coureur, niet om F1-rijders. En Andretti is dan de beste coureur
F1 rijders zijn geen coureurs?
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24493949
nog 15 minuten
pi_24494346
uitslag rubbereend?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 00:03:52 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24494374
oja, ff vergeten, één momentje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24494411
woei rubbereend
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 00:08:25 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24494485
En dan hier de uitslag, volgende ronde komt straks denk k.
In totaal brachten 57 users hun stem uit waarvoor dank.
In totaal werden er 113 stemmen uitgebracht. Diegene die door zijn staan dikgedrukt.
Als vrij snel werd duidelijk wie er naar de finale gaan.
De uitslag:
Mario Andretti - Juan Manuel Fangio 6 - 51
Alain Prost - Michael Schumacher 17 - 39
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24494499
quote:
Op zondag 9 januari 2005 04:01 schreef existenz het volgende:

[..]

Senna is alleen de emotionele onbetwiste winnaar van de Formule 1. Statisch en reeel gezien heeft hij minder gepresteerd dan Schumacher/Fangio. Doordat een "kampioen" en "volksheld" zo tragisch kwam te overlijden heeft veelal meegeholpen met het creeeren van de status die hij nu heeft.
Als iedereen alleen naar de statistieken zou kijken zijn zulke tournaments overbodig.
...drop it like it's hot...
pi_24494520
Fangio vs Schumacher, acceptabele finale.

Alleen heb ik nog geen flauw idee op wie ik moet gaan stemmen.
...drop it like it's hot...
pi_24494538
Toch balen dat Prost het niet gered heeft.
Mijn stem voor de volgende ronde is nu wel simpel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 januari 2005 @ 00:42:52 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_24495186
DeLuna vindt me dik ;(
pi_24495599
quote:
Op maandag 10 januari 2005 00:08 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Als iedereen alleen naar de statistieken zou kijken zijn zulke tournaments overbodig.
Klopt, maar alleen op het gevoel wat bij van dit soort tournaments op sites gebeurd stemmen, is al helemaal verkeerd. Daarnaast is dit de grootste coureur allertijden. Je kunt ook race klassen niet met elkaar vergelijken.

Maar we gaan in het volgende topic verder
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:50:44 #125
62182 Georges
That's the shit
pi_24508399
Dat tennistournament lijkt me ook erg leuk, wanneer gaat dat van start?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')