abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24358515
Wie heeft het net ook gezien!
ik heb deze jongen al vaker op tv gezien, en vind het geweldig wat hij doet!
ik hoop dat we meer van hem krijgen te zien of horen.

was er ook iemand thuis die iets voelde toen hij iets deed voor de tv op het laatst?
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
  zondag 2 januari 2005 @ 19:14:18 #2
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_24358533
Ja ik. Alles draaide voor m'n ogen.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_24358554
ik werd heel emotioneel
pi_24358623
kreeg het er warm en koud van...
pi_24358661
M'n hard begon kei hard te kloppen, en de lamp naast te TV begon eens onwijs te knipperen, en toen hield het ineens op.....

Maar ik lette niet op het geen om me heen, maar op TV, ik dacht dat hij iets op TV liet verschijnen....
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_24358750
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:19 schreef Chara het volgende:
kreeg het er warm en koud van...
me 2.. geinig zeg.
pi_24358798
maar het gaat even over of er ook mensen waren die iets voelden...
pi_24358978
hij deed me een beetje aan frans bouwer denken.
Een kamper die het iets te hoog in zn bol heeft.
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_24359017
quote:
Op zondag 2 januari 2005 19:46 schreef Mute_Me het volgende:
hij deed me een beetje aan frans bouwer denken.
Een kamper die het iets te hoog in zn bol heeft.
pi_24359070
het was denk ik duidelijk dat die vrouw die hij een reading gaf niet zomaar een random vrouw uit het publiek was....
Tri State. Tri State. !
pi_24359232
Ik heb echt geen idee wat hier van moet vinden. Ik heb het gezien, maar ik blijf het vaag vinden hoe hij een foto kan maken waarop dan een vrouw staat in een wit gewaad zonder hoofd. Als hij dit kan zien, maar de meest standaard mens niet, hoe kan het dan wel op de foto staan. Als er nou een ander mens bij had geweest die niks had gezien, had het dan ook op de foto gestaan. Ik heb er m'n twijfels bij.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24359295
ze kunnen het zoo makkelijk bewijzen door gewoon een digitale camera te pakken, foto's te maken waar de camera bij staat, een foto maken, en meteen die foto laten zien.
maar dat doen ze niet
Tri State. Tri State. !
pi_24359371
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
ze kunnen het zoo makkelijk bewijzen door gewoon een digitale camera te pakken, foto's te maken waar de camera bij staat, een foto maken, en meteen die foto laten zien.
maar dat doen ze niet
Precies, hij had toch een foto kunnen maken van die vrouw waarmee hij een "sessie" deed. Hij zag toch duidelijk iets achter haar, dat had dan toch op de foto kunnen komen lijkt mij.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_24361699
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
maar dat doen ze niet
Zou een beetje saai zijn want dat hadden ze vorige keer al gedaan: zie RTL boulevard spoken foto's (deze aflevering heb ik ook gezien), dus ja dat doen ze wel maar niet iedere uitzending opnieuw
pi_24371313
tone hebben ze het ook niet bewezen...
hij deed het niet direct in de studio waar alle mensen bij waren.
gewoon van te voren ergens in de kleedkamer...
Tri State. Tri State. !
pi_24371365
WTF is Robber vdB, en WAAROM heet hij in GODSNAAM Robber

Noem je kind dan Rubber of zo, djeeezus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24371763
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:45 schreef milagro het volgende:

stil maarrr hij heet Robbert
pi_24371986
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:10 schreef Chara het volgende:

[..]

stil maarrr hij heet Robbert
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 3 januari 2005 @ 14:30:39 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_24372084
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:45 schreef milagro het volgende:

*deelt frustraties*

En Frans Bouwer, wie is DAT!??????
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2005 @ 14:37:15 #21
43556 miss_dynastie
pi_24372193
Hmmm... ben afgehaakt bij 'je gaat iemand ontmoeten op je werk die een naam heeft die begint met een J en daar krijg je een relatie mee' Vind ik nogal domme info om te geven
pi_24372219
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm... ben afgehaakt bij 'je gaat iemand ontmoeten op je werk die een naam heeft die begint met een J en daar krijg je een relatie mee' Vind ik nogal domme info om te geven
Misschien niet zo handig van hem, maar hij zit ook nog maar net in het vak, en weet nog niet zo goed hoe hij om moet gaan met zijn gave
pi_24375214
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:30 schreef Quoi het volgende:

[..]

*deelt frustraties*

En Frans Bouwer, wie is DAT!??????
Frans Bauer is Neerlands hoop in bange dagen, volkszanger nummer 1 een waardig opvolger van Andre Hazes
  maandag 3 januari 2005 @ 19:11:31 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_24376966
quote:
Op maandag 3 januari 2005 17:37 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Frans Bauer is Neerlands hoop in bange dagen, volkszanger nummer 1 een waardig opvolger van Andre Hazes
Goh........sorry ik kan niet tegen dit soort spelfouten. Of het dan wel of niet een waardig opvolger is, je eigen achternaam spel je toch ook niet fout? Maar ja, niet mijn frustratie topic, dus :cooldown.

Toedels!
pi_24379945
U hebt gezocht op Toedels:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
pi_24382681
maar goed......we dwalen af

[ Bericht 8% gewijzigd door Que-Pasa op 04-01-2005 11:57:32 ]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:38:47 #27
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_24382820
quote:
Op zondag 2 januari 2005 20:04 schreef Avani het volgende:
Ik heb echt geen idee wat hier van moet vinden. Ik heb het gezien, maar ik blijf het vaag vinden hoe hij een foto kan maken waarop dan een vrouw staat in een wit gewaad zonder hoofd. Als hij dit kan zien, maar de meest standaard mens niet, hoe kan het dan wel op de foto staan. Als er nou een ander mens bij had geweest die niks had gezien, had het dan ook op de foto gestaan. Ik heb er m'n twijfels bij.
Ik heb er nix van gezien maar: Het zou kunnen zijn dat die geest hem ook ziet/voelt/waarneemt en dat zijn/haar energie toeneemt ofzo (tis allemaal wel energie) en dat dat ventje er daardoor foto's van die geest kan nemen. Normaal is de energie van de geest misschien te zwak of juist te sterk???
Dat is dan mijn theorie als ik alles zo lees.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_24451149
Robbert zal zondag 09-01-2005 a.s. wederom bij Life & Cooking te zien zijn, waar hij in gaat op reactie van kijkers.
Ik vind het zeer bijzonder, wat hij kan. Ene Nancy Talbott van BLTResearch uit Amerika heeft bij hem gelogeerd om onderzoek te doen en heeft daar een verslag van gemaakt. Dit verslag kun je hier lezen: http://www.bltresearch.com/eyewitness.html

Ook heeft UfoPlaza.nl een item neergezet: http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1009
  zaterdag 8 januari 2005 @ 18:22:43 #29
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_24467920
Robbert is
....in de donkere nacht.
pi_24468892
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 13:32 schreef DonGorgon het volgende:
Robbert zal zondag 09-01-2005 a.s. wederom bij Life & Cooking te zien zijn, waar hij in gaat op reactie van kijkers.
Ik vind het zeer bijzonder, wat hij kan. Ene Nancy Talbott van BLTResearch uit Amerika heeft bij hem gelogeerd om onderzoek te doen en heeft daar een verslag van gemaakt. Dit verslag kun je hier lezen: http://www.bltresearch.com/eyewitness.html

Ook heeft UfoPlaza.nl een item neergezet: http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1009
ah! bedankt voor deze mededeling, 'k ga zeker weer even kijken!
  maandag 10 januari 2005 @ 11:24:24 #31
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_24499501
En was het wat???

Ik had vergeten te kijken??
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  maandag 10 januari 2005 @ 11:31:08 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24499622
was niks, die kerel praat onzin als je t mij vraagt.
Hij was even stil bij de vraag of als je hem opneemt en de videoband afspeelt of het dan ook werkt wat ie doet. Volgens hem wel maar neemt de kracht van de band wel af na 100x draaien
Gaat dus over dat die afl. van Life & Cooking niet live was maar vantevoren was opgenomen.
Robbert ging voor de camera staan trillen en mensen thuis begonnen te huilen, meubels gingen bewegen bij mensen thuis en bij 1 iemand begon de keyboard te spelen.

right...
Ik sta erg open voor UFOs en het paranormale zoals geesten maar hoe hij het brengt vind ik toch wel iets te fantastisch allemaal.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_24515729
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
was niks, die kerel praat onzin als je t mij vraagt.
Hij was even stil bij de vraag of als je hem opneemt en de videoband afspeelt of het dan ook werkt wat ie doet. Volgens hem wel maar neemt de kracht van de band wel af na 100x draaien
Gaat dus over dat die afl. van Life & Cooking niet live was maar vantevoren was opgenomen.
Robbert ging voor de camera staan trillen en mensen thuis begonnen te huilen, meubels gingen bewegen bij mensen thuis en bij 1 iemand begon de keyboard te spelen.

right...
Ik sta erg open voor UFOs en het paranormale zoals geesten maar hoe hij het brengt vind ik toch wel iets te fantastisch allemaal.
Deze jongeman heb ik niet gevolgd dus over zijn "gave" heb ik geen mening.

Wel wil ik even kwijt dat je je naar mijn idee niet (altijd) moet laten leiden door "de manier van brengen" . Iedereen heeft bepaalde eigenschappen ( en anderen missen er wat ), de 1 overdrijft dingen en maakt overal veel poeha van/rondom, de ander is een beetje "autistisch" (let op de "), je hebt rustige mensen die weinig woorden gebruiken en je hebt praatgraage mensen die 10 onzin dingen vertellen rondom het punt....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 15 mei 2005 @ 18:49:19 #34
16715 Mylene
*schatje*
pi_27032119
Hij krijgt waarschijnlijk een eigen progamma. Dat vertelde hij zojuist in Life & Cooking.

Er werden ook 3 minuten getoond van een sessie met Irene. Robbert wist een aantal namen te noemen uit haar verleden.

Ik ben wel bereid om er open voor te staan, maar ik was ondanks de toezegging van Irene dat hij het niet heeft kunnen weten niet overtuigd. Hij noemde bijvoorbeeld een ring van Irene's moeder. Ja duh denk ik dan, dat zijn meestal voorwerpen die de dochter na het overlijden krijgt. Verder dus die namen. Dat vind ik ook weer te makkelijk. Hij heeft echter wel een punt gescoord door bepaalde gelaatstrekken van één van die namen te noemen.
pi_27032734
ik vind dat hij de namen sneller weet te vertellen als Char dat deed. Die zat nogal eens lang allerlei letters te noemen maar Robert noemt meteen een naam.
pi_27032880
Ik vind het nogal een hoog Privé gehalte hebben, wie zegt dat dat niet ergens in een blad/op internet staat of net voor de opname influisterd is Ik ben pas overtuigd als dat figuur bij mij, zonder enige voorkennis hetzelfde boven water kan toveren
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zondag 15 mei 2005 @ 21:29:56 #37
89763 spiritual
The ultimate style
pi_27036592
waarschijnlijk kan hij dat ook. Ik ben er overtuigd van dat het echt is. Ik vind wel dat er altijd HEEL ver gezocht wordt om het tegendeel te bewijzen. Er komen dan van die zwakke argumenten op tafel...

Wij hebben deze gave allemaal, maar deze is geblokkeerd, Bij deze jongen is de blokkade opgeheven. Het wordt tijd dat iedereen deze blokkade opheft
pi_27038037
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:15 schreef Chara het volgende:
ik vind dat hij de namen sneller weet te vertellen als Char dat deed. Die zat nogal eens lang allerlei letters te noemen maar Robert noemt meteen een naam.
Dit komt waarschijnlijk doordat heel misschien die robbert ook t.v thuis heeft en dus die uitzending van Irene met Char gezien heeft? Dat is dus ook de reden, denk ik, dat Robbert het wat makkelijker had qua namen noemen........
The waves you made will always be
pi_27038772
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Dit komt waarschijnlijk doordat heel misschien die robbert ook t.v thuis heeft en dus die uitzending van Irene met Char gezien heeft? Dat is dus ook de reden, denk ik, dat Robbert het wat makkelijker had qua namen noemen........
Nou, ik heb de vorige uitzendingen ook gezien, en hij wist het ook zo te vertellen bij willekeurige mensen uit het publiek...
Ik zeg niet dat ik hem geloof (ook niet dat ik hem niet geloof trouwens) maar dat vond ik wel opvallend
  zondag 15 mei 2005 @ 22:51:07 #40
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_27039243
quote:
Op zondag 15 mei 2005 19:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik vind het nogal een hoog Privé gehalte hebben, wie zegt dat dat niet ergens in een blad/op internet staat of net voor de opname influisterd is Ik ben pas overtuigd als dat figuur bij mij, zonder enige voorkennis hetzelfde boven water kan toveren
Okay, ik zou zeggen, maak eens een afspraak met 'm, try it out !
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_27039425
quote:
Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef schatje het volgende:

Er werden ook 3 minuten getoond van een sessie met Irene. Robbert wist een aantal namen te noemen uit haar verleden.
Namen die iedereen kan weten die een beetje onderzoek doet..
pi_27040850
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:51 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Okay, ik zou zeggen, maak eens een afspraak met 'm, try it out !
Ik doe niet echt aan hocus pocus, mocht ie een keer op een jaarmarkt z'n kunstjes vertonen mag hij zich uitleven, ik heb alleen het idee dat dat nooit zomaar zal gebeuren zo zonder voorkennis
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_27043465
en toch vind ik het boeiend om naar te kijken, dus een eigen programma zou leuk zijn!
ik ga zeker kijken.
> Be Yourself; everyone else is taken <
  maandag 16 mei 2005 @ 06:02:03 #44
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_27046528
ik heb dus niks gezien maar ben wel benieuwd . is er een opname online?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 mei 2005 @ 12:05:00 #45
16715 Mylene
*schatje*
pi_27049497
Ik vind namen noemen te makkelijk. Ik zou het geloofwaardiger vinden wanneer er persoonlijke gebeurtenissen en voorkeuren, en karaktereigenschappen worden genoemd. En dan niet dingen die voor de hand liggen en de persoon in kwestie graag wilt horen.

Verder, het privé leven van Irene Moors heeft uitgebreid in de roddelbladen gestaan.

En dat hij ook namen kan noemen bij iemand uit het publiek overtuigt mij ook niet. Voor hetzelde geldt is er van tevoren wat afgesproken. Goochelaars doen precies hetzelfde.

Graag een volstrekt vreemde.

Dat is toch niet teveel gevraagd
  maandag 16 mei 2005 @ 12:24:48 #46
16715 Mylene
*schatje*
pi_27050030
quote:
Robbert van den Broeke

Zondag was hij er weer… Medium Robbert van den Broeke deed weer een aantal onthullende uitspraken.

Fotogeniek!
Er is veel te doen om het persoon Robbert van den Broeke. Zijn optredens in Life & Cooking zijn veel besproken en hebben voor gesprekstof gezorgd. Ondanks dat was Robbert weer te gast. Deze keer had hij een foto met de gedaanten van Carlo en Irene bij zich. Wat is zijn verklaring voor deze verschijning? "Ik was op mijn slaapkamer en zag ineens een verschijning. Ik heb toen mijn camera gepakt en ben het gaan fotograferen. Tot mijn grote verbazing zag ik toen ik de foto uitvergrootte Irene verschijnen," aldus Robbert.

Druk, druk, druk
Robbert is een druk bezet man. Sinds zijn tv-optredens is hij overspoeld met brieven en sessie aanvragen. Aangezien hij net als ieder ander maar 24 uur in een dag heeft, is het aanpoten voor Robbert. Hoe gaat hij met deze druk om? "Mensen komen naar me toe en houden hun verhaal. Ze vragen dan ook vaak of ik iets zie. Mensen zijn heel nieuwschierig. Ik hou ze wel op afstand. Maar het is heel zwaar om mensen niet toe te laten," aldus Robbert.

Reading
Afgelopen donderdag had onze eigen Irene een afspraak met Robbert. Irene onderging de sessie en was onder de indruk van zijn gave. Robbert zag een aantal dierbaren van Irene. "Ik vind het een fijn idee om te weten dat er iets is na de dood. Hij heeft dingen gezien die hij echt niet kon weten," aldus Irene.
bron

Op die foto met de gedaantes van Carlo en Irene stond een heldere witte vlek waaruit zeg maar twee staarten uit voort vloeide met daarin allemaal shotjes van het duo achter elkaar. Je kon duidelijk zien het shotjes van een uitzending waren.
pi_27050133
Is dat die man met die gefotografeerde plastic lepeltjes?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 16 mei 2005 @ 12:40:19 #48
16715 Mylene
*schatje*
pi_27050441
foto's:

pi_27050998
Misschien krijgt tie wel een programma bij Tien!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_27053022
Hoi...,

Ik zoek de foto met die Vortex erop.....die ze lieten zien.....kan hem nog niet vinden op internet.

Heel bijzonder alemaal...ik denk dat hij wereldberoemd gaat worden met zijn fotografie van dit soort dingen.....en ik geloof hem...hij straalt echt goede positieve energie uit...zeer indrukwekkend.Kijk uit naar zijn programma dan...heel goed!

Vortexs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')