quote:Op zondag 2 januari 2005 19:46 schreef Mute_Me het volgende:
hij deed me een beetje aan frans bouwer denken.
Een kamper die het iets te hoog in zn bol heeft.
Precies, hij had toch een foto kunnen maken van die vrouw waarmee hij een "sessie" deed. Hij zag toch duidelijk iets achter haar, dat had dan toch op de foto kunnen komen lijkt mij.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
ze kunnen het zoo makkelijk bewijzen door gewoon een digitale camera te pakken, foto's te maken waar de camera bij staat, een foto maken, en meteen die foto laten zien.
maar dat doen ze niet
Zou een beetje saai zijn want dat hadden ze vorige keer al gedaan: zie RTL boulevard spoken foto's (deze aflevering heb ik ook gezien), dus ja dat doen ze wel maar niet iedere uitzending opnieuwquote:Op zondag 2 januari 2005 20:08 schreef _Supreme het volgende:
ze kunnen het zoo makkelijk bewijzen door gewoon een digitale camera te pakken, foto's te maken waar de camera bij staat, een foto maken, en meteen die foto laten zien.
maar dat doen ze niet
stil maarrrquote:Op maandag 3 januari 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
WTF is Robber vdB, en WAAROM heet hij in GODSNAAM Robber
Noem je kind dan Rubber of zo, djeeezus
*deelt frustraties*quote:Op maandag 3 januari 2005 13:45 schreef milagro het volgende:
WTF is Robber vdB, en WAAROM heet hij in GODSNAAM Robber
Noem je kind dan Rubber of zo, djeeezus
Misschien niet zo handig van hem, maar hij zit ook nog maar net in het vak, en weet nog niet zo goed hoe hij om moet gaan met zijn gavequote:Op maandag 3 januari 2005 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm... ben afgehaakt bij 'je gaat iemand ontmoeten op je werk die een naam heeft die begint met een J en daar krijg je een relatie mee'Vind ik nogal domme info om te geven
Frans Bauer is Neerlands hoop in bange dagen, volkszanger nummer 1 een waardig opvolger van Andre Hazesquote:Op maandag 3 januari 2005 14:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
*deelt frustraties*
En Frans Bouwer, wie is DAT!??????
Goh........sorry ik kan niet tegen dit soort spelfouten. Of het dan wel of niet een waardig opvolger is, je eigen achternaam spel je toch ook niet fout? Maar ja, niet mijn frustratie topic, dus :cooldown.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Frans Bauer is Neerlands hoop in bange dagen, volkszanger nummer 1 een waardig opvolger van Andre Hazes
Ik heb er nix van gezien maar: Het zou kunnen zijn dat die geest hem ook ziet/voelt/waarneemt en dat zijn/haar energie toeneemt ofzo (tis allemaal wel energie) en dat dat ventje er daardoor foto's van die geest kan nemen. Normaal is de energie van de geest misschien te zwak of juist te sterk???quote:Op zondag 2 januari 2005 20:04 schreef Avani het volgende:
Ik heb echt geen idee wat hier van moet vinden. Ik heb het gezien, maar ik blijf het vaag vinden hoe hij een foto kan maken waarop dan een vrouw staat in een wit gewaad zonder hoofd. Als hij dit kan zien, maar de meest standaard mens niet, hoe kan het dan wel op de foto staan. Als er nou een ander mens bij had geweest die niks had gezien, had het dan ook op de foto gestaan. Ik heb er m'n twijfels bij.![]()
ah! bedankt voor deze mededeling, 'k ga zeker weer even kijken!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:32 schreef DonGorgon het volgende:
Robbert zal zondag 09-01-2005 a.s. wederom bij Life & Cooking te zien zijn, waar hij in gaat op reactie van kijkers.
Ik vind het zeer bijzonder, wat hij kan. Ene Nancy Talbott van BLTResearch uit Amerika heeft bij hem gelogeerd om onderzoek te doen en heeft daar een verslag van gemaakt. Dit verslag kun je hier lezen: http://www.bltresearch.com/eyewitness.html
Ook heeft UfoPlaza.nl een item neergezet: http://www.ufoplaza.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=1009
Deze jongeman heb ik niet gevolgd dus over zijn "gave" heb ik geen mening.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
was niks, die kerel praat onzin als je t mij vraagt.
Hij was even stil bij de vraag of als je hem opneemt en de videoband afspeelt of het dan ook werkt wat ie doet. Volgens hem wel maar neemt de kracht van de band wel af na 100x draaien
Gaat dus over dat die afl. van Life & Cooking niet live was maar vantevoren was opgenomen.
Robbert ging voor de camera staan trillen en mensen thuis begonnen te huilen, meubels gingen bewegen bij mensen thuis en bij 1 iemand begon de keyboard te spelen.
right...
Ik sta erg open voor UFOs en het paranormale zoals geesten maar hoe hij het brengt vind ik toch wel iets te fantastisch allemaal.
Dit komt waarschijnlijk doordat heel misschien die robbert ook t.v thuis heeft en dus die uitzending van Irene met Char gezien heeft? Dat is dus ook de reden, denk ik, dat Robbert het wat makkelijker had qua namen noemen........quote:Op zondag 15 mei 2005 19:15 schreef Chara het volgende:
ik vind dat hij de namen sneller weet te vertellen als Char dat deed. Die zat nogal eens lang allerlei letters te noemen maar Robert noemt meteen een naam.
Nou, ik heb de vorige uitzendingen ook gezien, en hij wist het ook zo te vertellen bij willekeurige mensen uit het publiek...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Dit komt waarschijnlijk doordat heel misschien die robbert ook t.v thuis heeft en dus die uitzending van Irene met Char gezien heeft? Dat is dus ook de reden, denk ik, dat Robbert het wat makkelijker had qua namen noemen........
Okay, ik zou zeggen, maak eens een afspraak met 'm, try it out !quote:Op zondag 15 mei 2005 19:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik vind het nogal een hoog Privé gehalte hebben, wie zegt dat dat niet ergens in een blad/op internet staat of net voor de opname influisterd isIk ben pas overtuigd als dat figuur bij mij, zonder enige voorkennis hetzelfde boven water kan toveren
Namen die iedereen kan weten die een beetje onderzoek doet..quote:Op zondag 15 mei 2005 18:49 schreef schatje het volgende:
Er werden ook 3 minuten getoond van een sessie met Irene. Robbert wist een aantal namen te noemen uit haar verleden.
Ik doe niet echt aan hocus pocus, mocht ie een keer op een jaarmarkt z'n kunstjes vertonen mag hij zich uitleven, ik heb alleen het idee dat dat nooit zomaar zal gebeuren zo zonder voorkennisquote:Op zondag 15 mei 2005 22:51 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Okay, ik zou zeggen, maak eens een afspraak met 'm, try it out !
bronquote:Robbert van den Broeke
Zondag was hij er weer… Medium Robbert van den Broeke deed weer een aantal onthullende uitspraken.
Fotogeniek!
Er is veel te doen om het persoon Robbert van den Broeke. Zijn optredens in Life & Cooking zijn veel besproken en hebben voor gesprekstof gezorgd. Ondanks dat was Robbert weer te gast. Deze keer had hij een foto met de gedaanten van Carlo en Irene bij zich. Wat is zijn verklaring voor deze verschijning? "Ik was op mijn slaapkamer en zag ineens een verschijning. Ik heb toen mijn camera gepakt en ben het gaan fotograferen. Tot mijn grote verbazing zag ik toen ik de foto uitvergrootte Irene verschijnen," aldus Robbert.
Druk, druk, druk
Robbert is een druk bezet man. Sinds zijn tv-optredens is hij overspoeld met brieven en sessie aanvragen. Aangezien hij net als ieder ander maar 24 uur in een dag heeft, is het aanpoten voor Robbert. Hoe gaat hij met deze druk om? "Mensen komen naar me toe en houden hun verhaal. Ze vragen dan ook vaak of ik iets zie. Mensen zijn heel nieuwschierig. Ik hou ze wel op afstand. Maar het is heel zwaar om mensen niet toe te laten," aldus Robbert.
Reading
Afgelopen donderdag had onze eigen Irene een afspraak met Robbert. Irene onderging de sessie en was onder de indruk van zijn gave. Robbert zag een aantal dierbaren van Irene. "Ik vind het een fijn idee om te weten dat er iets is na de dood. Hij heeft dingen gezien die hij echt niet kon weten," aldus Irene.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |