Daar kan ik me zelf niet aan houdenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maak een schema met je vader en je broertje en zorg dat er straffen op staan als ze zich niet aan het schema houden. Werkt bij ons prima.
Da's dan +/- 500 euro (nog goedkoop)... Ik krijg 15 euro per maand zakgeld, en heb geen baan... hmmm *rekent maanden uit*quote:Op zondag 2 januari 2005 18:38 schreef Ierepier het volgende:
Koop een eigen computer, heb ik ook gedaanben je van al het gezeur af!
Ga werkenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:49 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Da's dan +/- 500 euro (nog goedkoop)... Ik krijg 15 euro per maand zakgeld, en heb geen baan... hmmm *rekent maanden uit*
Idd, koop gewoon zelf een PC, deel het internet en ben je van het gezeur af.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:45 schreef Sphinx2K het volgende:
pc delenik wist niet dat het nog gebeurde...
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef speedfreakssj het volgende:
dan regel je op een andere manier geld? neem aan dat je toch wel wat gespaard hebt? toen ik rond die leeftijd was had ik meestal zo 300-500 gulden op de bank staan hoor.
Of was ik dan de enige die wel met geld om KON gaan>
Ik werk vanaf m'n 13equote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op je 14e liggen ook echt de banen voor het oprapen...![]()
Nie zeikenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op je 14e liggen ook echt de banen voor het oprapen...![]()
haha aan de ene kant geef ik je ouders groot gelijk. Ik had op die leeftijd ook nog geen eigen computer, maar goed tijden veranderenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Bot13 het volgende:
Kep nu iets van 600 of 700 euro op de bank wel inderdaad... Maar dat mag van me leven niet... Ís voor later hututututututut'![]()
Ouders... Afschaffen...
Mja gelijk heb je. Maar hij kwam de laatste 5 minuten van de film naar beneden strompelen. Daarvoor lagtie nog lekker te slapen...quote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
Ik zou m'n broertje ook onmiddelijk van de pc aftrappen als hij 3 uur naar een dvd zou gaan zitten kijken op de pc.... Daar is een pc niet voor!
Gelukkig heb ik zelf 2 pc's.
'k ga even zoeken opt www brb.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:58 schreef FredvZ het volgende:
Koop dan een tweede hands... Een p3 700MHz lijkt me wel voldoende en hoeft echt niet zo veel te kosten.
gewoon dat broertj eraf trappen die kan je toch wel aanquote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
Ik zou m'n broertje ook onmiddelijk van de pc aftrappen als hij 3 uur naar een dvd zou gaan zitten kijken op de pc.... Daar is een pc niet voor!
Gelukkig heb ik zelf 2 pc's.
Mag niet meer. Hij heeft een jaar geleden ongeveer een half jaartje volgehouden dat ik hem mishandelde, en vertelde z'n vrienden dat ook enzo.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
gewoon dat broertj eraf trappen die kan je toch wel aan
Gedoe met supervriendinnetjequote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef Shagster het volgende:
Die pc is veels te belangrijk in dat huis. Je bent 14. Ga meisjes versieren en zoenen achter het fietsenhok ofzo. Deed ik ook, en tadaa, Vandaag de dag heb ik m'n eigen PC, betaald door één van die fietsenstalling snolletjes.
ze weet dat je naar haar refereert als fietsenstalling-snolletje?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef Shagster het volgende:
Die pc is veels te belangrijk in dat huis. Je bent 14. Ga meisjes versieren en zoenen achter het fietsenhok ofzo. Deed ik ook, en tadaa, Vandaag de dag heb ik m'n eigen PC, betaald door één van die fietsenstalling snolletjes.
quote:
Ik houdt jullie op de hoogtequote:Op zondag 2 januari 2005 21:50 schreef Blik het volgende:
koop een nieuwe!!
Nu wel. Ze zit naast me.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze weet dat je naar haar refereert als fietsenstalling-snolletje?![]()
Ik ben totaaaaaaaaal niet kieskeurig als het gaat om baantjes, maar een krantenwijkquote:Op zondag 2 januari 2005 22:43 schreef Shagster het volgende:
[..]
Nu wel. Ze zit naast me.![]()
![]()
Maar TS, een krantenwijk lijkt mij een verdomd goed idee. Voor je het weet heb je een PC op je kamer. Of een TV met Playstation.. Beide zijn heel makkelijk en goedkoop te krijgen.
Ik ook nietquote:Op zondag 2 januari 2005 18:45 schreef Sphinx2K het volgende:
pc delenik wist niet dat het nog gebeurde...
hmm... sterkte dan.............quote:
toen ik 14 was (vorig jaar) heb ik 1 pc gekocht, ik kreeg 12,50 zakgeld per maand en heb een AMD 2600 gekocht ... dus gewoon hard sparenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:49 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Da's dan +/- 500 euro (nog goedkoop)... Ik krijg 15 euro per maand zakgeld, en heb geen baan... hmmm *rekent maanden uit*
ja dat kan ook....quote:Op maandag 3 januari 2005 01:33 schreef speedfreakssj het volgende:
Wij hadden nooit zo weinig zakgeld. ƒ wat mijn leeftijd was van mijn opa en oma en gemm ƒ10 van ouders.
en sindsdien (2002) ¤10 van mijn opa en oma wat nu de laatste keer is geweest. geld gaat dan oanaar mijn beleggingsrekening.
computerdagen?? wat een klote-uitvinding, doe dan computeruren ofzoquote:Op maandag 3 januari 2005 00:52 schreef NoBody122 het volgende:
Hebben, totdat mn broer het huis uit ging een x aantal jaar terug, gewerkt met "computerdagen". Om de dag was de pc een dag van ons (ouders hadden (en hebben nog steeds) aparte pc beneden) en dat werkte prima
Wij werkten vroeger met computerkwartalen, da's pas vervelend. Moet je best lang wachten steeds...quote:Op maandag 3 januari 2005 11:36 schreef Blik het volgende:
[..]
computerdagen?? wat een klote-uitvinding, doe dan computeruren ofzo
Mja, we hebben er ook wel meerdere hoor.quote:Op maandag 3 januari 2005 11:40 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht als je een huis kocht dat in elke kamer standaard een pc stond?
Maar regel gewoon dat je pa een 2e pc koopt, want 1 pc in een gezin is gewoon not done..
Ach over twee jaar denk je alleen nog maar aan uitgaan, neuken en zuipen. Veel leuker dan dat eenoogquote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Bot13 het volgende:
Kep nu iets van 600 of 700 euro op de bank wel inderdaad... Maar dat mag van me leven niet... Ís voor later hututututututut'![]()
Ouders... Afschaffen...
Leuke nickname btwquote:Op maandag 3 januari 2005 13:05 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ach over twee jaar denk je alleen nog maar aan uitgaan, neuken en zuipen. Veel leuker dan dat eenoog
Helaas duurde het voor mij acht jaar langer om daar achter te komen
weetniet psies, maar we werken hier met low-budget-DVD's... Die heeft me vader toen nog eens gekocht, 200 in 1 keer...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:09 schreef SteekSleutel het volgende:
Waarom pakte je dvd speler de dvd niet?
Zo zoon zo vaderquote:Op maandag 3 januari 2005 15:19 schreef classpc het volgende:
Sinds ik FOK! aan mijn vader introduceerde, zit die nu ook echt uren achter zijn computer.
neh.. Het lag ook niet aan de DVD-Spelerquote:Op maandag 3 januari 2005 20:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga gewoon bij de blokker een goedkope DVD speler en Tv kopen probleem opgelost.
Kan ik dan gewoon mijn software van de 'grote' pc gebruiken op de oude..?quote:Op maandag 3 januari 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Installeer Extern Bureaublad op de 'grote' PC, dan heb je op de oude pc dezelfde functionaliteit (je gebruikt gewoon de grote, de oude computer wordt alleen gebruikt voor beeld, muis en toetsenbord)
Op de oude pc hoef je alleen een klein stukje clientsoftware te installeren
¤100 ofzo zou ik bieden TS. meer ook niet. Tenzij darkhacker het komt brenegn natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:53 schreef Darkhacker het volgende:
Stèl je hebt niets, en je wilt iets...
[TK] P3 500 Mhz met moederbord en 96 MB ram werkgeheugen.
ik heb er ook nog wel 'n videokaartje bij... met 'n harddisk van geloof 2 GB kun je wel vooruit. Tobo en muis moet ook wel lukken. Monitor? 14" gaat wel lukken.
Doe een leuk bod.
Mjeh, maar ik koop ook nooit via internet, je rijdt gewoon ff naar diegene toe ofzo..?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:03 schreef Rodie83 het volgende:
Dude je bent ook 14. Anders check even de advertenties in kranten, of zet je zelf even een kleine advertentie. Dr is ook zo'n speciaal blaadje voor, kweet de naam alleen niet meer.
Anyway, ik vind het niet zo vreemd dat je pa dat liever niet wil hebben. En dat ie niet van jou wil aannemen dat kopen via internet best veilig is kan ik best goed begrijpen.
Lijkt me wel leuk om eens uit te proberen.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Installeer Extern Bureaublad op de 'grote' PC, dan heb je op de oude pc dezelfde functionaliteit (je gebruikt gewoon de grote, de oude computer wordt alleen gebruikt voor beeld, muis en toetsenbord)
Op de oude pc hoef je alleen een klein stukje clientsoftware te installeren
Is het jouw geld of dat van je vader?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:42 schreef Bot13 het volgende:
Okee, ik laat nog wel wat van mij horen.
Heb nog veel dingetjes die ik erbij wil kopen btw...
... Ik heb ook een gesprek met m'n pa gehad, hij vind het kopen via internet maar niks.. :L
Ik zei nog zo dat ik alleen dingen regel via het internet, maar dat mag niet
+ 'Internet is op dit gebied net een alberthein prikbord pa!'
- 'Dan ga je toch kijken bij het prikbord van ah!'
+ 'Daar zijn ook zovaak P3's te koop!!'
- 'Je kan het altijd proberen'
+ 'waarom proberen als ik het direct kan vinden via internet?'
- 'Omdat het van mij niet mag!'
:L Sukker...
Geen idee eigenlijkquote:
*schrijft op op notitieblok*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:35 schreef speedfreakssj het volgende:
alternate vind ik schreeuwend duur met sommige dingen.
ga je het nu toch echt doen je eigen pc'tje aanschaffen!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:36 schreef Bot13 het volgende:
[..]
*schrijft op op notitieblok*
Thanks. Ik vind dat completer echt wel leuk![]()
Ik ga vanmiddag iig die winkels langsquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ga je het nu toch echt doen je eigen pc'tje aanschaffen!?
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:31 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag iig die winkels langs![]()
Spuit elf.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:36 schreef tuut84 het volgende:
koop een eigen pc
quote:
In de buurt van ja.quote:
ME gewoon houden, super OS. Wou dat ik het nog hadquote:Op maandag 24 januari 2005 18:12 schreef Bot13 het volgende:
tis inmiddels een paar weken later en ik typ dit vanaf een AMD Athlon 1800+. Gaaf man, voor maar 199 euro
40 GB HDD, CD-Writer, DVD-speler, USB-front, 256 MB intern geheugen
Ik ben erg blij ermee, eindelijk van dat geneuzel verlostEn nu nog een mooie LCD kopen (in rotterdam gezien voor (!) 199 euro), en XP erop zetten (nu nog ME)
Thanks for all help !
Dat kun je niet serieus menenquote:Op maandag 24 januari 2005 20:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ME gewoon houden, super OS. Wou dat ik het nog had
nee niet zelf samengestelt... Powerline in... zoetermeerquote:Op maandag 24 januari 2005 19:42 schreef TC03 het volgende:Da's wel goedkoop. Waar heb je hem gekocht?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |