Daar kan ik me zelf niet aan houdenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maak een schema met je vader en je broertje en zorg dat er straffen op staan als ze zich niet aan het schema houden. Werkt bij ons prima.
Da's dan +/- 500 euro (nog goedkoop)... Ik krijg 15 euro per maand zakgeld, en heb geen baan... hmmm *rekent maanden uit*quote:Op zondag 2 januari 2005 18:38 schreef Ierepier het volgende:
Koop een eigen computer, heb ik ook gedaanben je van al het gezeur af!
Ga werkenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:49 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Da's dan +/- 500 euro (nog goedkoop)... Ik krijg 15 euro per maand zakgeld, en heb geen baan... hmmm *rekent maanden uit*
Idd, koop gewoon zelf een PC, deel het internet en ben je van het gezeur af.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:45 schreef Sphinx2K het volgende:
pc delenik wist niet dat het nog gebeurde...
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef speedfreakssj het volgende:
dan regel je op een andere manier geld? neem aan dat je toch wel wat gespaard hebt? toen ik rond die leeftijd was had ik meestal zo 300-500 gulden op de bank staan hoor.
Of was ik dan de enige die wel met geld om KON gaan>
Ik werk vanaf m'n 13equote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op je 14e liggen ook echt de banen voor het oprapen...![]()
Nie zeikenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
op je 14e liggen ook echt de banen voor het oprapen...![]()
haha aan de ene kant geef ik je ouders groot gelijk. Ik had op die leeftijd ook nog geen eigen computer, maar goed tijden veranderenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:54 schreef Bot13 het volgende:
Kep nu iets van 600 of 700 euro op de bank wel inderdaad... Maar dat mag van me leven niet... Ís voor later hututututututut'![]()
Ouders... Afschaffen...
Mja gelijk heb je. Maar hij kwam de laatste 5 minuten van de film naar beneden strompelen. Daarvoor lagtie nog lekker te slapen...quote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
Ik zou m'n broertje ook onmiddelijk van de pc aftrappen als hij 3 uur naar een dvd zou gaan zitten kijken op de pc.... Daar is een pc niet voor!
Gelukkig heb ik zelf 2 pc's.
'k ga even zoeken opt www brb.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:58 schreef FredvZ het volgende:
Koop dan een tweede hands... Een p3 700MHz lijkt me wel voldoende en hoeft echt niet zo veel te kosten.
gewoon dat broertj eraf trappen die kan je toch wel aanquote:Op zondag 2 januari 2005 18:57 schreef BrauN het volgende:
Ik zou m'n broertje ook onmiddelijk van de pc aftrappen als hij 3 uur naar een dvd zou gaan zitten kijken op de pc.... Daar is een pc niet voor!
Gelukkig heb ik zelf 2 pc's.
Mag niet meer. Hij heeft een jaar geleden ongeveer een half jaartje volgehouden dat ik hem mishandelde, en vertelde z'n vrienden dat ook enzo.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
gewoon dat broertj eraf trappen die kan je toch wel aan
Gedoe met supervriendinnetjequote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef Shagster het volgende:
Die pc is veels te belangrijk in dat huis. Je bent 14. Ga meisjes versieren en zoenen achter het fietsenhok ofzo. Deed ik ook, en tadaa, Vandaag de dag heb ik m'n eigen PC, betaald door één van die fietsenstalling snolletjes.
ze weet dat je naar haar refereert als fietsenstalling-snolletje?quote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef Shagster het volgende:
Die pc is veels te belangrijk in dat huis. Je bent 14. Ga meisjes versieren en zoenen achter het fietsenhok ofzo. Deed ik ook, en tadaa, Vandaag de dag heb ik m'n eigen PC, betaald door één van die fietsenstalling snolletjes.
quote:
Ik houdt jullie op de hoogtequote:Op zondag 2 januari 2005 21:50 schreef Blik het volgende:
koop een nieuwe!!
Nu wel. Ze zit naast me.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze weet dat je naar haar refereert als fietsenstalling-snolletje?![]()
Ik ben totaaaaaaaaal niet kieskeurig als het gaat om baantjes, maar een krantenwijkquote:Op zondag 2 januari 2005 22:43 schreef Shagster het volgende:
[..]
Nu wel. Ze zit naast me.![]()
![]()
Maar TS, een krantenwijk lijkt mij een verdomd goed idee. Voor je het weet heb je een PC op je kamer. Of een TV met Playstation.. Beide zijn heel makkelijk en goedkoop te krijgen.
Ik ook nietquote:Op zondag 2 januari 2005 18:45 schreef Sphinx2K het volgende:
pc delenik wist niet dat het nog gebeurde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |