abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24046662
Hey,

speciaal voor aangemeld op fok for dit, Wat wil je nogmeer

Well, sinds een weekje ofzo heel aardig meisje leren kennen, Claire, en die is gewoon heel spontaan, je weet het wel de hele mikmak. Het was ineens boem! En ineens waren we heel knus, nooit van te voren veel gesproken, maar van de een op de andere dag knuffelen, en hoofd-op-schouder.

Best leuk meisje, wil eigen wel een relatie met haar, en al helemaal omdat ik bijna zker weet dat zij dat ook wel zou willen, maar weet het niet helemaal zeker... Nou, na een weekje knus doen/flirten krijgt je vriendengroep dat door, en gaan dan die arme Claire zitten pesten omdat ze zien dat Claire en ik gewoon goed bij elkaar passen enzo (jaloers?).

Ik voel me nogsteeds vet schuldig, omdat claire niet het type is dat graag heeel erg in de belangstelling staat, en ik vroeg haar vandaag dan ook of ze nog boos was
'Nee, ben ook nooit boos geweest' zei ze. Ik blij natuurlijk. Maar nogsteeds is sinds een paar dagen de fut eruit. Die pestpartijen lijken een beetje zijn tol te hebben geist though.

Ik vannavond met haar gechat, alles weer koek en ei, en ik vroeg haar langzaam maar zeker wat ze van me vond, in order om wat info te krijgen wat ze nou met me wou, en zelfs afspraakje gemaakt voor in de verre toekomst naar de bios, al gaat ze geloof ik liever met een groep.

Sja, wat wil ze nou? Steeds onder die chat vissen deed ze, en mij laten vragen of ik verkering wou (beetje pushen).. Maar ik ben bang dat ik haar misschien niet goed begrepen heb, en ze niks wil.

Whee... Ik wil best wel verkering, ze is heel lief Maar ik weet niet wat ik verder moet nu Help!! Wil niet dat het nu nog misgaat...
pi_24046839
wat een eikels die 'vrienden' van je

dit hoort eigelijk in R&P trouwens..
pi_24047042
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:12 schreef keijz het volgende:
wat een eikels die 'vrienden' van je

dit hoort eigelijk in R&P trouwens..
Het spijt me dat ik het in de verkeerde rubriek heb gezet. Tja, net nieuw enzo

Ja, echte eikels zijn het eigenlijk niet... Nou eigenlijk totaal niet, alleen zelf hebben ze geen vriendinnen (Relaties eigenlijk) en daarom flippen ze nogal bij het zien van dit soort dingen...

Ik zelf ook nogal, want zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, maar ik begrijp me vrienden dus wel, maarja, ze verzieken het zo dus wel maar mooi
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:21:44 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24047069
zwiep
pi_24047198
weet je zeker dat ze haar naam genoemd wilt hebben?
voor de zekerheid kun je misschien beter censureren, voor
je het weet zijn mensen er hier achter wie je bedoelt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:28:02 #6
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_24047238
Bl@@@@T
pi_24047247
Weet eigenlijk wel zeker dat die hier niet zitten, en er zijn natuurlijk meerdere Claire's op de wereld.. Toch bedankt voor al die 'aandacht' Nee echt, kon ik wel even gebruiken.
Maar nu nog het belangrijkste: Hoe los ik dit nou op?
pi_24047291
Als je bang bent dat 'de fut' eruit gaat moet je zelf initiatief nemen. Stel een datum voor om een keer wat te gaan doen en (als ze bij je op school zit) spreek haar een keer aan en maak een praatje. Dan voel je je binnen no-time weer op je gemak. En zij als het goed is ook.

Succes ermee,

and remember boys and girls, initiative is the key to succes...
pi_24050699
Ik vat je niet helemaal. Goed, je voelt je schuldig omdat je vriendengroep Claire pest?

Oke, het is gebeurd. Vraag of zij jouw vriendinnetje mag zijn. Zo, nee. Jammer dan. Zo ja, nog veel plezier ermee.
Verwijderd door Admin.
pi_24050874
ff btw hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  zaterdag 18 december 2004 @ 01:27:33 #11
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24051360
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Bot13 het volgende:
Maar nu nog het belangrijkste: Hoe los ik dit nou op?
Misschien een afspraakje in de zeer nabije toekomst, in plaats van een afspraak in de verre toekomst waar waarschijnlijk de hele groep bij is?

Neem wat initiatief en het komt allemaal goed. Laat blijken dat je haar leuk vind (met daden, niet met msn gesprekken) en trek je niets aan van je vrienden, meld ook aan haar (op een nonchalante manier) dat je je van hen niets aantrekt, op die manier trekt zij zich er hopenlijk ook minder van aan.

En verder, ach, kerst, kerstinkopen doen misschien een leuk iets om te doen zonder dat er meteen het hele 'date' stempel (en de daarbij horende 'druk') opstaat?
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 18 december 2004 @ 02:43:03 #12
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_24052541
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Bot13 het volgende:
Whee... Ik wil best wel verkering, ze is heel lief
hoe oud ben je ?
13?

anders: "go with the flow", je neukt echt nog wel iemand die je leuk vindt en
anders vindt zij jou wel...
komt goed!
pi_24053812
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 02:43 schreef zurekop het volgende:

[..]

hoe oud ben je ?
13?

anders: "go with the flow", je neukt echt nog wel iemand die je leuk vindt en
anders vindt zij jou wel...
komt goed!
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 was Ik ben echter bijna 15.

En sorry, maar je maakt me echt misselijk met dat neuken van je Voorderest wel bedankt voor alle tips..!

Voor de duidelijkheid: Ik ben dus zelf wel bang om zelf intiatief te nemen, omdat ik haar misschien wel helemaal verkeerd heb begrepen Dalijk loop ik tot einde school met een groep die me pest omdat zei me dus he-le-maal niks bleek te vinden..? (Lijkt me sterk, maar ze heeft een vriendin die werkelijk ALLES wil weten, en alles lekker doorroddelt...)
pi_24054081
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 09:52 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 was Ik ben echter bijna 15.

En sorry, maar je maakt me echt misselijk met dat neuken van je Voorderest wel bedankt voor alle tips..!

Voor de duidelijkheid: Ik ben dus zelf wel bang om zelf intiatief te nemen, omdat ik haar misschien wel helemaal verkeerd heb begrepen Dalijk loop ik tot einde school met een groep die me pest omdat zei me dus he-le-maal niks bleek te vinden..? (Lijkt me sterk, maar ze heeft een vriendin die werkelijk ALLES wil weten, en alles lekker doorroddelt...)
Boeiah, mijn vriendin ging om met al mijn vrienden, en daartoe behoorde ook weer haar beste vriendin; en haar beste vriendin was weer in relatie met mijn neef.

Daar zit je dan, 10 man die je helemaal gek zullen treiteren als het niet lukt (ik 14, zij 18). Fuck it dude, blauwtjes lopen doet iedereen.

En bij ons is er nou al sinds 16 maanden terug iets heel moois uit gekomen...
pi_24054365
Moet die vriendengroep er de hele tijd bij zijn dan?

En kan je er zelf niet gewoon wat van zeggen? Een geintje is misschien leuk, maar als het een beetje normale vrienden zijn hebben ze het zelf ook wel door als het niet leuk meer is.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_24054379
Ach ja, pubers hè. Die zijn altijd vervelend .
pi_24054401
Anyway, aangezien veel van jullie gesprekken geloof ik via msn gaan.
Vraag haar eens mee naar de bioscoop en spreek dan ook een datum, tijd en plaats af.
Houd haar handje in de bioscoop vast, trakteer haar op drinken en iets lekkers.
Ga na afloop nog een rondje door de stad, breng haar netjes thuis met de bus/fiets/whatever.
En vraag dan aan de deur of ze je vriendinnetje wil zijn .
Dan zijn jullie tenminste met zijn tweeën en dan kan ze tenminste ook eerlijk antwoord geven.
pi_24054530
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, aangezien veel van jullie gesprekken geloof ik via msn gaan.
Vraag haar eens mee naar de bioscoop en spreek dan ook een datum, tijd en plaats af.
Houd haar handje in de bioscoop vast, trakteer haar op drinken en iets lekkers.
Ga na afloop nog een rondje door de stad, breng haar netjes thuis met de bus/fiets/whatever.
En vraag dan aan de deur of ze je vriendinnetje wil zijn .
Dan zijn jullie tenminste met zijn tweeën en dan kan ze tenminste ook eerlijk antwoord geven.
Wel leuk idee Een puntje van kritiek is wel dat je veronderstelt dat onze gesprekken voornamelijk via MSN gaan.. Neh... Ze zit misschien 1 keer per week 30 minuten achter MSN, that's it...

Dus via de pc is ze moeilijk te bereiken, en ja, ik kan het er eigenlijk niet zo makkelijk vragen als ik bij haar in de buurd ben, want ze zit indeed in mijn klas, en die vriendenclub ook, dus nooit eens een moment alleen eigenlijk...

Maarrr, het is en blijft een goed idee, al zie ik het al voor me dat ze bij het handjes-vasthouden als paranoide wegrent
pi_24054591
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:19 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Wel leuk idee Een puntje van kritiek is wel dat je veronderstelt dat onze gesprekken voornamelijk via MSN gaan.. Neh... Ze zit misschien 1 keer per week 30 minuten achter MSN, that's it...

Dus via de pc is ze moeilijk te bereiken, en ja, ik kan het er eigenlijk niet zo makkelijk vragen als ik bij haar in de buurd ben, want ze zit indeed in mijn klas, en die vriendenclub ook, dus nooit eens een moment alleen eigenlijk...

Maarrr, het is en blijft een goed idee, al zie ik het al voor me dat ze bij het handjes-vasthouden als paranoide wegrent
Heb je haar telefoonnummer misschien dan?
Sms'en? bellen? stiekem een briefje in haar tas duwen, briefje in de brievenbus, etc etc.. Er zijn zoveel manieren te bedenken

Enne, in de bioscoop zal ze wel niet zo snel wegrennen hoor
Als je haar hand niet durft te pakken btw onder het lopen of wat dan ook.
Smoesje verzinnen dat je koude handen hebt en dan zeggen "moet je eens voelen wat voor een koude handen ik heb"
En dan vastgrijpen die handen
  zaterdag 18 december 2004 @ 11:28:29 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_24054638
Dit soort dingen moet je ook niet via MSN afhandelen maar irl.
Via internet mis je gewoon de non-verbale signalen die je nodig hebt om de zaak goed in te schatten.
Zorg gewoon dat je haar zo snel mogelijk irl onder 4 ogen te spreken krijgt.
En het is al gezegd, maar initiatief nemen loont bijna altijd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_24054788
Zal ik strakjes even proberen te kijken of ik die chat tussen Claire en mij terug kan zoeken op de pc? Misschien stom idee btw.. Maargoed, misschien dat dat een klein beetje een indruk geeft van hoe ze is, en wat ze wil?
pi_24054920
Doe maar niet.. Mag niet volgens de policy dacht ik..

Ontopic: Volgens mij moet je gewoon lekker je kans wagen. Wat kan jou het schelen dat die vrienden je misschien gaan lopen sarren, zo zijn vrienden. En als het echte vrienden zijn, draaien ze echt wel bij en wordt het een mooi verhaal voor tijdens de ultieme-zuip-en-iedereen-dronken-feestjes.
Succes!
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_24055378
Ik zie wel hoe het loopt, al wordt het echt _moeilijk_ om haar aan te spreken onder 4 ogen
  zaterdag 18 december 2004 @ 12:19:57 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24055463
Tienerperikelen. .

Ik kan me de goede oude tijd nog herinneren dat je dit soort onzin alleen op s.com las!

En geef die 'vrienden' van je een schoenzool in het gezicht, wil je?
Ik ga naar huis.
pi_24055686
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:19 schreef nietzman het volgende:
Tienerperikelen. .

Ik kan me de goede oude tijd nog herinneren dat je dit soort onzin alleen op s.com las!

En geef die 'vrienden' van je een schoenzool in het gezicht, wil je?
'onzin'......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')