Hey,
speciaal voor aangemeld op fok for dit, Wat wil je nogmeer
Well, sinds een weekje ofzo heel aardig meisje leren kennen, Claire, en die is gewoon heel spontaan, je weet het wel de hele mikmak. Het was ineens boem! En ineens waren we heel knus, nooit van te voren veel gesproken, maar van de een op de andere dag knuffelen, en hoofd-op-schouder.
Best leuk meisje, wil eigen wel een relatie met haar, en al helemaal omdat ik bijna zker weet dat zij dat ook wel zou willen, maar weet het niet helemaal zeker... Nou, na een weekje knus doen/flirten krijgt je vriendengroep dat door, en gaan dan die arme Claire zitten pesten omdat ze zien dat Claire en ik gewoon goed bij elkaar passen enzo (jaloers?).
Ik voel me nogsteeds vet schuldig, omdat claire niet het type is dat graag heeel erg in de belangstelling staat, en ik vroeg haar vandaag dan ook of ze nog boos was
'Nee, ben ook nooit boos geweest' zei ze. Ik blij natuurlijk. Maar nogsteeds is sinds een paar dagen de fut eruit. Die pestpartijen lijken een beetje zijn tol te hebben geist though.
Ik vannavond met haar gechat, alles weer koek en ei, en ik vroeg haar langzaam maar zeker wat ze van me vond, in order om wat info te krijgen wat ze nou met me wou, en zelfs afspraakje gemaakt voor in de verre toekomst naar de bios, al gaat ze geloof ik liever met een groep.
Sja, wat wil ze nou? Steeds onder die chat vissen deed ze, en mij laten vragen of ik verkering wou (beetje pushen).. Maar ik ben bang dat ik haar misschien niet goed begrepen heb, en ze niks wil.
Whee... Ik wil best wel verkering, ze is heel lief
![]()
Maar ik weet niet wat ik verder moet nu
![]()
Help!! Wil niet dat het nu nog misgaat...