Het spijt me dat ik het in de verkeerde rubriek heb gezet. Tja, net nieuw enzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:12 schreef keijz het volgende:
wat een eikels die 'vrienden' van je
dit hoort eigelijk in R&P trouwens..
Misschien een afspraakje in de zeer nabije toekomst, in plaats van een afspraak in de verre toekomst waar waarschijnlijk de hele groep bij is?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Bot13 het volgende:
Maar nu nog het belangrijkste: Hoe los ik dit nou op?
hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Bot13 het volgende:
Whee... Ik wil best wel verkering, ze is heel lief![]()
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 wasquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:43 schreef zurekop het volgende:
[..]
hoe oud ben je ?
13?
anders: "go with the flow", je neukt echt nog wel iemand die je leuk vindt en
anders vindt zij jou wel...
komt goed!
![]()
Boeiah, mijn vriendin ging om met al mijn vrienden, en daartoe behoorde ook weer haar beste vriendin; en haar beste vriendin was weer in relatie met mijn neef.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:52 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 wasIk ben echter bijna 15.
En sorry, maar je maakt me echt misselijk met dat neuken van jeVoorderest wel bedankt voor alle tips..!
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus zelf wel bang om zelf intiatief te nemen, omdat ik haar misschien wel helemaal verkeerd heb begrepenDalijk loop ik tot einde school met een groep die me pest omdat zei me dus he-le-maal niks bleek te vinden..? (Lijkt me sterk, maar ze heeft een vriendin die werkelijk ALLES wil weten, en alles lekker doorroddelt...)
Wel leuk ideequote:Op zaterdag 18 december 2004 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, aangezien veel van jullie gesprekken geloof ik via msn gaan.
Vraag haar eens mee naar de bioscoop en spreek dan ook een datum, tijd en plaats af.
Houd haar handje in de bioscoop vast, trakteer haar op drinken en iets lekkers.
Ga na afloop nog een rondje door de stad, breng haar netjes thuis met de bus/fiets/whatever.
En vraag dan aan de deur of ze je vriendinnetje wil zijn.
Dan zijn jullie tenminste met zijn tweeën en dan kan ze tenminste ook eerlijk antwoord geven.
Heb je haar telefoonnummer misschien dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:19 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wel leuk ideeEen puntje van kritiek is wel dat je veronderstelt dat onze gesprekken voornamelijk via MSN gaan..
Neh... Ze zit misschien 1 keer per week 30 minuten achter MSN, that's it...
Dus via de pc is ze moeilijk te bereiken, en ja, ik kan het er eigenlijk niet zo makkelijk vragen als ik bij haar in de buurd ben, want ze zit indeed in mijn klas, en die vriendenclub ook, dus nooit eens een moment alleen eigenlijk...![]()
Maarrr, het is en blijft een goed idee, al zie ik het al voor me dat ze bij het handjes-vasthouden als paranoide wegrent![]()
'onzin'......quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:19 schreef nietzman het volgende:
Tienerperikelen..
Ik kan me de goede oude tijd nog herinneren dat je dit soort onzin alleen op s.com las!
En geef die 'vrienden' van je een schoenzool in het gezicht, wil je?
14 dus gewoon... Bijna 15 klinkt imo kinderachtiger dan 14, maar goed...quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:52 schreef Bot13 het volgende:
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 wasIk ben echter bijna 15.
Uhm... jongen, je bent pas 14, wélk hele leven? Ben je al sinds je 3e aan het versieren ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:05 schreef Bot13 het volgende:
Mja hoor, ze legt h\a\ar hoofd gewoon op me schouder als we samen in een lokaal achter een pc zitten enzo, en dan kijken ze soms wel ff op, de meeste zeggen dan ook gewoon dingen zoals 'Jullie passen echt goed bij elkaar' en daar kan ik me eigenlijk niet aan ergeren
Ik zie btw steeds meer berichten langskomen over dat MSN, maar begrijp me niet verkeerd, ik heb namelijk tot nu toe nogmaar 10 minuten 1 keertje gechat met haar....
Ik denk zelf ook dat ze zich niet aan die treiteraars ergert, maarja, misschien vat ik het wel verkeerd op ofzo[me=Bot13] ziet eigenlijk nu pas in dattie zijn leven al chronisch b\ang is geweest om een blauwtje te lopen
[/me]
Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef innovative het volgende:
[..]
Uhm... jongen, je bent pas 14, wélk hele leven? Ben je al sinds je 3e aan het versieren ofzo?
Maar goed, je gaf in je OP aan dat je via msn bepaalde signalen hebt opgevangen, en wat ik (en ik denk de meerderheid hier ook wel) je duidelijk wil maken, is dat msn, ook al is het maar 10 minuten, geen goed medium is als het om verliefdheid en relaties gaat. Je kunt dingen heel makkelijk verkeerd opvatten. Zij kan hints van jouw kant missen, jij kunt dingen die zijn als een grapje bedoeld, opvatten als een liefdesverklaring.
Wat betreft die treiteraars, het lijkt mij vrij duidelijk. Als ze niks aan gedrag verandert, of het alleen nog maar verergerd, trekt ze zich er dus niks van aan. Gaat ze ineens alles anders doen, dan raakt het haar. Desnoods vraag je het haar, zeg je iets van "ik vind het vervelend dat ze zo doen", en kijk je wat haar reactie daar op is.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:33 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoor?
Dat zegt meer over andere 14-jarigen dan over TS :-)quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:42 schreef erikkll het volgende:
complimenten met je schrijfstijl als 14 jarige!
Jup, dat klopt wel.. Ik ben niet zo'n Br33z4h...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat zegt meer over andere 14-jarigen dan over TS :-)
Als ze me waardig is, gaat ze er niet met iemand anders vandoor omdat die 'eerder' isquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:08 schreef SEX het volgende:
Bot13, beter ga je moves maken voordat een andere boy moves gaat maken en je die girl kwijt bent.
Gewoon ervoor gaan! En hou in je achterhoofd, nee heb je, ja kun je krijgen. Het klinkt heel simplistisch, maar het is hoe de liefde in elkaar zit. Gewoon proberen. Wordt het wat, dan ben je helemaal gelukkig, wordt het niks, dan heb je in ieder geval zekerheid. Je kunt blijven dromen, maar ja, straks snapt ze al jouw hints niet (want tja, soms laat de "vrouwelijke intuitie" het ook even afweten) en dan loop je zomaar een heel lief meisje mis.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:37 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Jup, dat klopt wel.. Ik ben niet zo'n Br33z4h...
Maargoed, schrik me eigenljik steeds weer kapot als ik zie d\at in dit topic weer mensen hebben gepost, maar ik zie eigenlijk alleen maar posts met goede bedoelingen
Ik krijg toch steeds meer de neiging om haar via een chat uit te vragen, maar dat wordt als ik deze tips hoor niks
Ik z\al wel zien, z\al wel kijken hoe het loopt, blijf posten, wil maand\ag met een hoofd vol ideetjes naar school
Ligt er wel een beetje aan hoe lang je wacht, hoor... Als ze binnen een week vertrokken is, dan is ze je inderdaad niet waard. Maar na een jaar om elkaar heen draaien of iets in die strekking, zou ik het ook wel weten...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Als ze me waardig is, gaat ze er niet met iemand anders vandoor omdat die 'eerder' is
Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef Bot13 het volgende:
Als ze me waardig is, gaat ze er niet met iemand anders vandoor omdat die 'eerder' is
het is overduidelijk dat jij de verkeerde vrouwen tegen bent gekomenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.
Of je maakt een gedichtje in de vorm van een 'uitnodiging' voor een datequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:04 schreef Bot13 het volgende:
Zal ik anders voor maandag voor iedereen kerstkaarten maken, en onder die van haar zetten 'Nog wat van plan volgend weekend'
Ik ben aan het verpuberen, zie mezelf met de dag zieliger worden. Maar tis wel leuk !
Da's niet zielig, dat is leuk! Je bent zo lang volwassen, en maar zo kort puber, dat je echt van elk moment moet genieten... Voor je het weet snap je ineens een klein beetje van de liefde, en dan is die spanning dat het "nieuw" is er van af... Enjoy!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:04 schreef Bot13 het volgende:
Zal ik anders voor maandag voor iedereen kerstkaarten maken, en onder die van haar zetten 'Nog wat van plan volgend weekend'
Ik ben aan het verpuberen, zie mezelf met de dag zieliger worden. Maar tis wel leuk !
Ah, natuurlijk! een geëmancipeerd meisje die in de veronderstelling is dat alles mooi en prachtig isquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:21 schreef innovative het volgende:
het is overduidelijk dat jij de verkeerde vrouwen tegen bent gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |