Het spijt me dat ik het in de verkeerde rubriek heb gezet. Tja, net nieuw enzoquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:12 schreef keijz het volgende:
wat een eikels die 'vrienden' van je
dit hoort eigelijk in R&P trouwens..
Misschien een afspraakje in de zeer nabije toekomst, in plaats van een afspraak in de verre toekomst waar waarschijnlijk de hele groep bij is?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Bot13 het volgende:
Maar nu nog het belangrijkste: Hoe los ik dit nou op?
hoe oud ben je ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:04 schreef Bot13 het volgende:
Whee... Ik wil best wel verkering, ze is heel lief![]()
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 wasquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:43 schreef zurekop het volgende:
[..]
hoe oud ben je ?
13?
anders: "go with the flow", je neukt echt nog wel iemand die je leuk vindt en
anders vindt zij jou wel...
komt goed!
![]()
Boeiah, mijn vriendin ging om met al mijn vrienden, en daartoe behoorde ook weer haar beste vriendin; en haar beste vriendin was weer in relatie met mijn neef.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:52 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 wasIk ben echter bijna 15.
En sorry, maar je maakt me echt misselijk met dat neuken van jeVoorderest wel bedankt voor alle tips..!
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus zelf wel bang om zelf intiatief te nemen, omdat ik haar misschien wel helemaal verkeerd heb begrepenDalijk loop ik tot einde school met een groep die me pest omdat zei me dus he-le-maal niks bleek te vinden..? (Lijkt me sterk, maar ze heeft een vriendin die werkelijk ALLES wil weten, en alles lekker doorroddelt...)
Wel leuk ideequote:Op zaterdag 18 december 2004 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, aangezien veel van jullie gesprekken geloof ik via msn gaan.
Vraag haar eens mee naar de bioscoop en spreek dan ook een datum, tijd en plaats af.
Houd haar handje in de bioscoop vast, trakteer haar op drinken en iets lekkers.
Ga na afloop nog een rondje door de stad, breng haar netjes thuis met de bus/fiets/whatever.
En vraag dan aan de deur of ze je vriendinnetje wil zijn.
Dan zijn jullie tenminste met zijn tweeën en dan kan ze tenminste ook eerlijk antwoord geven.
Heb je haar telefoonnummer misschien dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:19 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wel leuk ideeEen puntje van kritiek is wel dat je veronderstelt dat onze gesprekken voornamelijk via MSN gaan..
Neh... Ze zit misschien 1 keer per week 30 minuten achter MSN, that's it...
Dus via de pc is ze moeilijk te bereiken, en ja, ik kan het er eigenlijk niet zo makkelijk vragen als ik bij haar in de buurd ben, want ze zit indeed in mijn klas, en die vriendenclub ook, dus nooit eens een moment alleen eigenlijk...![]()
Maarrr, het is en blijft een goed idee, al zie ik het al voor me dat ze bij het handjes-vasthouden als paranoide wegrent![]()
'onzin'......quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:19 schreef nietzman het volgende:
Tienerperikelen..
Ik kan me de goede oude tijd nog herinneren dat je dit soort onzin alleen op s.com las!
En geef die 'vrienden' van je een schoenzool in het gezicht, wil je?
14 dus gewoon... Bijna 15 klinkt imo kinderachtiger dan 14, maar goed...quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:52 schreef Bot13 het volgende:
Ja, met mijn nickname zou je inderdaad zeggen dat ik 13 wasIk ben echter bijna 15.
Uhm... jongen, je bent pas 14, wélk hele leven? Ben je al sinds je 3e aan het versieren ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:05 schreef Bot13 het volgende:
Mja hoor, ze legt h\a\ar hoofd gewoon op me schouder als we samen in een lokaal achter een pc zitten enzo, en dan kijken ze soms wel ff op, de meeste zeggen dan ook gewoon dingen zoals 'Jullie passen echt goed bij elkaar' en daar kan ik me eigenlijk niet aan ergeren
Ik zie btw steeds meer berichten langskomen over dat MSN, maar begrijp me niet verkeerd, ik heb namelijk tot nu toe nogmaar 10 minuten 1 keertje gechat met haar....
Ik denk zelf ook dat ze zich niet aan die treiteraars ergert, maarja, misschien vat ik het wel verkeerd op ofzo[me=Bot13] ziet eigenlijk nu pas in dattie zijn leven al chronisch b\ang is geweest om een blauwtje te lopen
[/me]
Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:10 schreef innovative het volgende:
[..]
Uhm... jongen, je bent pas 14, wélk hele leven? Ben je al sinds je 3e aan het versieren ofzo?
Maar goed, je gaf in je OP aan dat je via msn bepaalde signalen hebt opgevangen, en wat ik (en ik denk de meerderheid hier ook wel) je duidelijk wil maken, is dat msn, ook al is het maar 10 minuten, geen goed medium is als het om verliefdheid en relaties gaat. Je kunt dingen heel makkelijk verkeerd opvatten. Zij kan hints van jouw kant missen, jij kunt dingen die zijn als een grapje bedoeld, opvatten als een liefdesverklaring.
Wat betreft die treiteraars, het lijkt mij vrij duidelijk. Als ze niks aan gedrag verandert, of het alleen nog maar verergerd, trekt ze zich er dus niks van aan. Gaat ze ineens alles anders doen, dan raakt het haar. Desnoods vraag je het haar, zeg je iets van "ik vind het vervelend dat ze zo doen", en kijk je wat haar reactie daar op is.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:33 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoor?
Dat zegt meer over andere 14-jarigen dan over TS :-)quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:42 schreef erikkll het volgende:
complimenten met je schrijfstijl als 14 jarige!
Jup, dat klopt wel.. Ik ben niet zo'n Br33z4h...quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:30 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Dat zegt meer over andere 14-jarigen dan over TS :-)
Als ze me waardig is, gaat ze er niet met iemand anders vandoor omdat die 'eerder' isquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:08 schreef SEX het volgende:
Bot13, beter ga je moves maken voordat een andere boy moves gaat maken en je die girl kwijt bent.
Gewoon ervoor gaan! En hou in je achterhoofd, nee heb je, ja kun je krijgen. Het klinkt heel simplistisch, maar het is hoe de liefde in elkaar zit. Gewoon proberen. Wordt het wat, dan ben je helemaal gelukkig, wordt het niks, dan heb je in ieder geval zekerheid. Je kunt blijven dromen, maar ja, straks snapt ze al jouw hints niet (want tja, soms laat de "vrouwelijke intuitie" het ook even afweten) en dan loop je zomaar een heel lief meisje mis.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:37 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Jup, dat klopt wel.. Ik ben niet zo'n Br33z4h...
Maargoed, schrik me eigenljik steeds weer kapot als ik zie d\at in dit topic weer mensen hebben gepost, maar ik zie eigenlijk alleen maar posts met goede bedoelingen
Ik krijg toch steeds meer de neiging om haar via een chat uit te vragen, maar dat wordt als ik deze tips hoor niks
Ik z\al wel zien, z\al wel kijken hoe het loopt, blijf posten, wil maand\ag met een hoofd vol ideetjes naar school
Ligt er wel een beetje aan hoe lang je wacht, hoor... Als ze binnen een week vertrokken is, dan is ze je inderdaad niet waard. Maar na een jaar om elkaar heen draaien of iets in die strekking, zou ik het ook wel weten...quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Als ze me waardig is, gaat ze er niet met iemand anders vandoor omdat die 'eerder' is
Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:12 schreef Bot13 het volgende:
Als ze me waardig is, gaat ze er niet met iemand anders vandoor omdat die 'eerder' is
het is overduidelijk dat jij de verkeerde vrouwen tegen bent gekomenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.
Of je maakt een gedichtje in de vorm van een 'uitnodiging' voor een datequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:04 schreef Bot13 het volgende:
Zal ik anders voor maandag voor iedereen kerstkaarten maken, en onder die van haar zetten 'Nog wat van plan volgend weekend'
Ik ben aan het verpuberen, zie mezelf met de dag zieliger worden. Maar tis wel leuk !
Da's niet zielig, dat is leuk! Je bent zo lang volwassen, en maar zo kort puber, dat je echt van elk moment moet genieten... Voor je het weet snap je ineens een klein beetje van de liefde, en dan is die spanning dat het "nieuw" is er van af... Enjoy!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:04 schreef Bot13 het volgende:
Zal ik anders voor maandag voor iedereen kerstkaarten maken, en onder die van haar zetten 'Nog wat van plan volgend weekend'
Ik ben aan het verpuberen, zie mezelf met de dag zieliger worden. Maar tis wel leuk !
Ah, natuurlijk! een geëmancipeerd meisje die in de veronderstelling is dat alles mooi en prachtig isquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:21 schreef innovative het volgende:
het is overduidelijk dat jij de verkeerde vrouwen tegen bent gekomen
Nopes, relativerend meisje dat snapt dat er een hele hoop verschillende vrouwen zijn, de vrouwen die jij bent tegengekomen en andere vrouwen, die zo ontzettend verliefd zijn dat ze een hele tijd blijven wachten op hun "grote liefde". We hebben het hier wel over pubermeisjes, he, van die lieve, naïeve dingen? Meisjes zoals ik was, een jaar of vijf geleden. Vrouwen zoals ik ben, nu. Alleen al het feit dát ik besta, bewijst dat jij geen gelijk hebt in je stelling. Je bent mij alleen nog niet tegen gekomen. Ik ga er niet vandoor als degene die ik leuk vind, niet binnen een week initiatief neemt, als ik écht verliefd ben, blijf ik rustig een jaar wachten. Tja, dan haak ik een keer af, maar dat is meer omdat het toch een keer moet doordringen dat het misschien wel nooit gaat werken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef SEX het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk! een geëmancipeerd meisje die in de veronderstelling is dat alles mooi en prachtig is
en dat elke vrouw eerlijk en op oprecht zal handelen en rekening zal houden met de gevoelens van
anderen. Ik denk persoonlijk dat je een nogal naïef beeld hebt van de huidige samenleving waarin
veel mensen handelen op impuls en daarbij vaak heel egoistisch in zijn. Maar okee... ik wil je lieve
geromantiseerde wereldje niet kappot maken dus droom lekker verder met de droom waar je in zit.
Ik wil je júíst niet verdrietig maken, maar dit soort "verbitterde" gevallen kunnen je nog een heel verkeerd beeld geven van ons vrouwen... Go for it!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Bot13 het volgende:
Hohoho, ga nou geen ruzie makenDan maak je mijn heel heel verdrietig, en dat willen we niet enzo
![]()
Euhm, TS is 14... dan heb je idd weinig kans gehad om ervaring op te doen. En 1 van de dingen die je op die leeftijd leert (meestal the hard way), is dat als te lang wacht met je move maken omdat je niet weet of het 'veilig' is, dat de vogel gevolgen is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n 400 tikken overhebt voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
<hele lap met nuttige tekst (ja écht nuttig)>
1073, actually zonder opmaakcodes. Maakt niet uit, ik fax je de rekening welquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:09 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n 400 tikken overhebt voor mij![]()
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je gaat denken van "ow jee, nou ga ik echt laten merken dat ik d'r leuk vind, hellup" dan zul je er een stuk meer moeite mee hebben dan als je tegen jezelf zegt: "Hey, ik vraag d'r alleen om even mee te lopen, daar is toch niks geks aan? En vragen of ze in de vakantie zin heeft om een keer naar een leuke film te gaan (o.i.d.), daar word ik echt niet voor gelynched hoor."quote:Ik hoop dat het echt zo makkelijk is als ik hoop dat het is![]()
jupquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je gaat denken van "ow jee, nou ga ik echt laten merken dat ik d'r leuk vind, hellup" dan zul je er een stuk meer moeite mee hebben dan als je tegen jezelf zegt: "Hey, ik vraag d'r alleen om even mee te lopen, daar is toch niks geks aan? En vragen of ze in de vakantie zin heeft om een keer naar een leuke film te gaan (o.i.d.), daar word ik echt niet voor gelynched hoor."
Jullie kunnen toch goed met elkaar overweg? Dan hoef je echt niet bang te zijn dat ze je voor paal zal zetten.
Vraag het niet via msn. Daar blijf ik bij. Het is heel aanlokkelijk, maar het is net even iets persoonlijker als je het gewoon echt vraagt aan der of ze zin heeft om... Zoals ook HenryHill al duidelijk maakte: je loodst haar zo weg bij vrienden, dat is echt niet moeilijk. Verder heb ik even niets toe te voegen, behalve natuurlijk: have fun en veel succes. Ojah, en vergeet ons niet, post ook nog even het verloopt, wel zo leukquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
jupBen alleen toch wel bang, we zijn pas een week best intiem bezig, en voorheen kende ik d'r eigenlijk niet, dus ik weet ook niet hoe ze zal reageren...
Ze is niet teruggekomen na het etenHeb wel al ervaring dermee dat ze zegmaar niet terugkomt, haar gezin is niet zo gevestigd op een pc, dus ze heeft vaak andere dingen aan haar hoofd..
Need I say more eigenlijk, ben erg nerveus, kan me op dit moment beter vinden in je eerste gedachte, dus ik moet daar nog wat aan veranderen, wil ook niet té zeker overkomen eigenlijk, want dat komt weer zo dringent over enzo![]()
Als je ouder word verschuift dat jaloers grappen maken naar 'waar ben je nu eigenlijk mee bezig' grappen makenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef HenryHill het volgende:
En ja, je vrienden op die leeftijd hoor mij hier oud zijn hebben precies door hoe de vork in de steel zit, en zullen waarschijnlijk geen mogelijkheid onbenut laten om d'r geintjes over te maken. So what: de enige reden waarom ze het doen is omdat "jongetje-meisje" nog een beetje 'gek' is op die leeftijd, en ze eigenlijk jaloers zijn. Niks van aan trekken, gewoon je eigen ding doen.
Mooi zo, want hoe langer je d'r kent, hoe groter de kans is dat de spanning tussen jullie is verdwenen. Da's alleen maar positief.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bot13 het volgende:
jupBen alleen toch wel bang, we zijn pas een week best intiem bezig, en voorheen kende ik d'r eigenlijk niet, dus ik weet ook niet hoe ze zal reageren...
Trust me, al praat ik de hele dag op je in en ben je helemaal zo van "Ik ben helemaal de bink, ik play alle vrouwen die ik tegenkomquote:Need I say more eigenlijk, ben erg nerveus, kan me op dit moment beter vinden in je eerste gedachte, dus ik moet daar nog wat aan veranderen, wil ook niet té zeker overkomen eigenlijk, want dat komt weer zo dringent over enzo![]()
dik 14, lezen eikelquote:Op zondag 19 december 2004 20:57 schreef EternalSolstice het volgende:
claire, vriendengroep die claire gaat pesten
ben je 12 ofzo?
En hij heeft al heel wat meegemaakt, ondanks dat ie 14 isquote:
quote:Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoor
Ah, je bent een dromer, hele situaties in je hoofd al laten afspelen terwijl ze in werkelijkheid nooit zo zullen gaan.quote:Op zondag 19 december 2004 20:50 schreef Bot13 het volgende:
Zat eraan te denken om een knuffeltje in haar kluis te leggen? Is dat iets? Zonder naam enzo.
Als ze dan naar me toe loopt en zegt 'Bedankt', weet ik genoeg
Jij hebt de puberteit overgeslagen ofzo?quote:
Idd today's the big dayquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef innovative het volgende:
[..]
Jij hebt de puberteit overgeslagen ofzo?
God wat volwassen. Er komt een jongen van 14 op Fok!, logischerwijs niet zo ervaren met vrouwen, dus vraagt hij raad. En half Fok! moet laten merken dat je met 14 niks waard bent, om de één of andere reden. Hallo, zijn jullie zelf nooit verliefde, onzekere pubers met vervelende vriend(inn)en geweest? En waarom wordt iemand die als vanzelfsprekend geen ervaring heeft niet serieus genomen, en wordt er op mensen die dik in de twintig zijn, ondertussen toch ook wel een béétje moeten weten hoe relaties werken en die constant hun ex terug willen ofzo wél serieus ingegaan? Lijkt mij dat die mensen eerder bij zichzelf te rade moeten gaan dan de TS...
ik heb geen hekel aan dat soort topics van 20ers, ik snap alleen niet waarom die mensen, met meer levens- en liefdeservaring wél serieuze raad krijgen, en een newbie-in-love van 14 niet...
@ TS: morgen de grote dag, toch? Ga je het haar vertellen of niet? Ik zou het wel doen, maar dat is aan jou om te beslissen. Als je het durft... veel succes!![]()
Dat eerste doen vrouwen sowiezo veel hoor, meer dan mannen iig, dat is echt geen slecht teken (eerder een goede, denk ik). En, afgaande op je laatste post ziet ze je wel zitten hoorquote:Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef Bot13 het volgende:
Volgens mij zegt ze eerder meer tegen haar vriendinnen, dan tegen mij![]()
Zal wel helemaal dichtklappen als ik het aan d'r vraag ..
Hey, da's klote... dat had ik niet verwacht, afgaande op jouw posts...quote:Op maandag 20 december 2004 15:50 schreef Bot13 het volgende:
Net gesprek gehad met die vriendin...
Pff.. laat maar zitten........
'Ja, ze vond je maar niks en soms erg irritant'..
...flikker je toch lekker op, mij een zorgGa dan ook niet schijnhijlig lopen doen op me... Claire...
Ik wou echt net exact hetzelfde zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef erikkll het volgende:
wtf? en die vriendin is die niet toevallig jaloers ofzo? vraag 't nou aan 't meisje zelf en niet aan haar vriendin!
*Gaat zitten*quote:Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef HenryHill het volgende:
Nou ja, see it from the bright side: nu hoef je dus niet meer helemaal in de zenuwen te zitten en op elk woordje te letten als ze in de buurt is. Di
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfsquote:Vetrouw alsjeblieft niet blind op een vriendin. Meisjes van die leeftijd zijn meestal erg onzeker en jaloers (omdat zijn geen vriendje heeft). Vraag het idd aan Clair zelf en zorg dat je duidelijk bent.
Jongen, ookal ken je die vriendin nog zo goed, ze is niet het meisje van je dromen. Alleen dat meisje kan jouw vraag beantwoorden, dus ik snap niet dat je het niet gewoon aan haar vraagt. Sorry hoor, maar iemand die ik maar niets en irritant vind, daar ga ik geen dag mee doorbrengen.quote:Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfs), die heeft het niet nodig om dat soort dingen te zeggen ljikt me....
Twijfel er niet aan enzo, maar wel weer vet veel hits op dit topicWas het toch nog ergens goed voor oid.
Ow, wat is jullie adres, effe bedankt-kaartje sturen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:01 schreef Roa het volgende:
[..]
Jij gaat haar VANDAAG NOG vragen om duidelijkheid en zeggen dat je haar leuk vind.![]()
NIET AAN VRIENDINNEN VRAGEN!!! Ik heb tot drie keer toe ontkend tegenover vriendinnen dat ik een jongen leuk vond waar ik stiekem érg verliefd op was. Vriendinnen pesten ook, weet je. En wat als zij je voor gek verklaren, of als je een blauwtje loopt? Offeh, wat als die vriendinnen dezelfde jongen leuk vinden als jij? Allemaal problemen waar meiden mee zitten, dus de enige oplossing is de dame in kwestie zelf vragen, wat vriendinnen ook zeggen...quote:Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfs), die heeft het niet nodig om dat soort dingen te zeggen ljikt me....
Twijfel er niet aan enzo, maar wel weer vet veel hits op dit topicWas het toch nog ergens goed voor oid.
Ow, wat is jullie adres, effe bedankt-kaartje sturen
En in de volgende aflevering blijkt dat de gezamelijke vriendin Bot13 en Claire tegen elkaar op heeft gestookt, aangezien deze vriendin zelf met Claire wil, Bot13 wordt woedend, maar Claire en de gezamelijk vriendin leefden nog lang en gelukkig. Kijk volgende keer weer naar een nieuwe aflevering met Bot13quote:dit is geen soapserie namelijk
Die soaps lopen tenminste altijd goed afquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En in de volgende aflevering blijkt dat de gezamelijke vriendin Bot13 en Claire tegen elkaar op heeft gestookt, aangezien deze vriendin zelf met Claire wil, Bot13 wordt woedend, maar Claire en de gezamelijk vriendin leefden nog lang en gelukkig. Kijk volgende keer weer naar een nieuwe aflevering met Bot13
Schrijfstijl denk ikquote:Ik heb al sinds het begin van dit topic het gevoel dat de TS in werkelijkheid niet bijna 15 is, maar eigenlijk 17.... kweenie waarom![]()
quote:Ik zou het Claire op de man af vragen, wat ze waarom heeft gedaan, en hoezo![]()
Maar niet op msn, maar ergens waar je rustig kunt praten, waar niet constant je vrienden bijzijn. Bij jou thuis, bij haar.... ergens buiten, alhoewel het daarvoor een beetje koud is, bedenk wat en spreek haar!
Ruik ik hier sarcasmequote:Maar jouw verhaal klinkt heus niet als een soapserie, neuh hoor
Welja, wordt boosquote:Fuckin' hell, man... Eerst weet je niet wat je moet doen, dan doe je het domste mogelijk (een vriendin van haar vragen... idiot!) en daarna "bevries" je ook nog als je de kans krijgt, haar eindelijk de jouwe te maken...
Je moet de zaak eens relativeren, kerel... Wat is het ergste dat kan gebeuren als ze niets van je moet? Nou? Dat ze je niet meer goededag zegt op school? Dat jou en haar vrienden een paar dagen om je lachen? Fuck dat, man... Verman jezelf, gvd eens en stap op die chick af en zeg haar wat je te zeggen hebt.
Hmmz, in zekere zin kun je hier ook weer verder mee werken. D'r zijn twee mogelijke redenen voor haar gedrag:quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:37 schreef Bot13 het volgende:
Helaas lees ik al deze berichten nét nu ik terug ben van school
Het is me eigenlijk wel duidelijk, de les waar ze normaal gesproken dicht bij me ging zitten, is nu veranderd in een kille les, met een Claire die aan de andere tafel haar werk voortzette...
Ik ga hier nu niet een complot bedenken, dit is geen soapserie namelijk, maar ik krijg zo het gevoel dat zij hetzelfde nieuws te horen heeft gekregen als ik...
K help het je hopen dat je 14 bent,als je 17 bent en zulk soort gedrag vertoond, dan lach ik je vierkant uitquote:Schrijfstijl denk ikHeb dat altijd al als een tic gehad, zo moeilijk en volwassen mogelijke zinnen maken, anders voel ik me zo... kinderachtig
Maar 't helpt blijkbaar wel, want men lijkt me hier toch redelijk serieus te nemen
(Compliment enzo)...
[
Vind je het nou zelf ook niet een beetje sneu om jezelf omhoog te moeten trekken door TS bij elke gelegenheid de grond in te stampen? Het zegt nl. meer over hoe jij bent dan over TS.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
K help het je hopen dat je 14 bent,als je 17 bent en zulk soort gedrag vertoond, dan lach ik je vierkant uit![]()
Ik dacht dat ik de TS ook nog een paar tips heb gegeven waar ie wat mee kan, en wat jij van mij vindt kan me toch werkelijk m'n reet roesten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Vind je het nou zelf ook niet een beetje sneu om jezelf omhoog te moeten trekken door TS bij elke gelegenheid de grond in te stampen? Het zegt nl. meer over hoe jij bent dan over TS.
't is 'aan me reet roesten'quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de TS ook nog een paar tips heb gegeven waar ie wat mee kan, en wat jij van mij vindt kan me toch werkelijk m'n reet roesten.
Wat wil je sussen? Die ene dag met elkaar die gewoon leuk was? Waardoor je de hele avond in de wolken was? Ik ken het hoor, maar het is zo'n anticlimax iedere keer, je vind iemand leuk maar bij het minste of geringste gooi je de handdoek in de ring. Zonde.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:16 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben helaas niet zo zelfverzekerd, ik heb geen voorbeeld, ik kan nergens voorbeeld aan nemen ook. Iedereen heeft een eigen manier van aanpak, en ik vind dat ik de situatie zo nog aardig kan sussen.
Het is toch echt 'aan m'n reet roesten' danwel 'aan mijn reet roesten'.quote:
Mjah, in ieder geval de goede instellingquote:Ik ga AL mijn romance () in de trijd gooien, dat belooft wat.. 'Hey, wat vind je van me' 'fuck off, prick'
![]()
Dude, hij's 14.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:
[..]
Die girl is niet hopeloos, je moves zijn hopeloos.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:56 schreef Bot13 het volgende:
Vandaag maar 2 uurtjes les gehad, gym
Allemaal uitval.. Ik heb haar voor de les niet kunnen spreken, onder de les helaas ook niet.
Na de les gevraagt of ze even tijd had. 'Nee ik moet nu gelijk weg, afspraak' (Ja die plan ik ook altijd in als ik weet dat ik dan op school zou zitten, ze wist gister nog niks over de uitval).
'Kun je niet even praten?' , 'Nee, schoolwerk.'
'Op MSN komen?' 'Oh ik zal kijken, ben wel heel druk dus denk het niet.'
'Waarom moet ik eigenlijk op MSN komen?'
'Gewoon, ik heb je al een
hele tijd niet gesproken.
Ik wil met je chatten' 'Ik weet het nog niet. Ik zie 't nog wel'
Hopeloos deze meid
quote:Op woensdag 22 december 2004 18:55 schreef SEX het volgende:
[..]
Die girl is niet hopeloos, je moves zijn hopeloos.
I told you boy.
En dan heb je het nog niet gehad over de 15 'neukuh' reacties, daar lees je na een maandje Fok! ook wel over heen....quote:Op woensdag 22 december 2004 20:51 schreef Mryc het volgende:
hopeloze situatie dit (ben ook eens 'bijna 15') geweest. En achteraf kom je erachter dat je het best eerder had kunnen zeggen hoe je je op dat moment voelde. Lucht alleen maar op. So what, loop je een blauwtje. Je hebt je gevoel uitgesproken, en je weet meteen waar je aan toe bent. En 1 tip: het via een vriendin van haar doen is niet handig, trust me.
En by the way, als je op fok! post weet je dat je 100 verschillende reacties kan krijgen. Aan jou de taak om de adviezen naast elkaar te leggen, en te doen waar JIJ je het beste bij voelt.
Bot13, go for it!!!
Nee, SEX irriteert zich eraan dat jij die meid niet hebt kunnen strikken, omdat het voor hem zo makkelijk zou zijn geweest. Wat hij er niet bijvertelt is dat hij allang geen 14 meer is en veel meer tijd heeft gehad om zijn 'skillz' bij te schaven. Troost je met de gedachte dat hij je dat in nog geen 200 posts had kunnen leren (die shit moet je gewoon doen).quote:Op woensdag 22 december 2004 20:19 schreef Bot13 het volgende:
't kan me wat, alles wat ik doe lijken wel vekeerde stappen te zijn in jou ogen.
Precies, loslaten. Ze moet je niet en is te bang om het recht in je gezicht te zeggen. So what, je hebt je kans gewaagd en het mocht niet zo zijn. Maar je leeft nog en je bent weer een ervaring rijker. Hoe je het ook wendt of keert, je hebt er sowiezo wat van geleerd.quote:Had vanavond kerstviering, kon helaas niet bij haar zijn, omdat zij degene was die met een paar mensen optradt op die kerstviering ...
Heb nog wel hi gezegt etc, maar er was weereens geen woord uit te krijgen....
Loslaten... Dat wordt het dan maar weer.... (<<Waar waarschijnlijk mensen heftig op zullen gaan quoten om me ongelijk te bewijzen etc)
Nee hoor, ik vond deze post van jou voor de verandering wel ok. Laat nl. zien dat je je ook nog een beetje in andere mensen kan verplaatsen, wat ik uit je eerdere posts in dit topic niet kon afleiden. Leuk plaatje trouwens.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:20 schreef hollander76 het volgende:
[afbeelding] HenryHill (deze preventief omdat ik ongetwijfeld mezelf weer omhoog moet trekken ten koste van de TS)
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 23 december 2004 17:54 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben blij dat we weer normaal hebben kunnen praten, er valt een last van me af.
Ik ben weer helemaal opgelucht
Versieren die chick, kan je lekker zwemmen en trampoline springen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:22 schreef Bot13 het volgende:
pppffffffffffffffffffffffff............. Dit heeft niks met het onderwerp te maken.. Echter wel met claire........
...Ben net als gewone 'vriend' (normaal dus) met een paar andere maten naar haar huis geweest ! Dit is niet te geloven.....Blijkt haar vader dus multimiljonair te zijn
Woont in een enkelstaand (ja, zo'n losse) huis, met eigen grasvelt (20 bij 20 !!) en trampoline van 4 meter..
Pfff.... Zwembad, garage, 2 auto's (cabrio's) automatisch hek, 6 breedbeeld TV's, eigen discokamer met spots dat wil je niet weten
Ik weet dus niet of ik haar nogwel als 'claire' kan zien, inplaats van een meisje met een awful lot of money...
Klinkt gek, maar ik ben hier dus totaal niet blij mee, ik voel alleen maar jaloezie, geen vriendschap meer op dit moment.
Wat een bullshit, lekker oppervlakkig. Voordat je dat wist vond je d'r toch ook leuk, en ze rijk blijkt te zijn kun je alleen maar jaloers zijn. *zoekt een kotszakje*quote:Ik weet dus niet of ik haar nogwel als 'claire' kan zien, inplaats van een meisje met een awful lot of money...
Klinkt gek, maar ik ben hier dus totaal niet blij mee, ik voel alleen maar jaloezie, geen vriendschap meer op dit moment.
Haha, dat is zieligquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:22 schreef Bot13 het volgende:Klinkt gek, maar ik ben hier dus totaal niet blij mee, ik voel alleen maar jaloezie, geen vriendschap meer op dit moment.
Precies wat ik dacht toen ik je openingspost al zag... dit laat zien hoe serieus je gevoelens zijnquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:22 schreef Bot13 het volgende:
pppffffffffffffffffffffffff............. Dit heeft niks met het onderwerp te maken.. Echter wel met claire........
...Ben net als gewone 'vriend' (normaal dus) met een paar andere maten naar haar huis geweest ! Dit is niet te geloven.....Blijkt haar vader dus multimiljonair te zijn
Woont in een enkelstaand (ja, zo'n losse) huis, met eigen grasvelt (20 bij 20 !!) en trampoline van 4 meter..
Pfff.... Zwembad, garage, 2 auto's (cabrio's) automatisch hek, 6 breedbeeld TV's, eigen discokamer met spots dat wil je niet weten
Ik weet dus niet of ik haar nogwel als 'claire' kan zien, inplaats van een meisje met een awful lot of money...
Het is altijd erg komisch als mensen voor mij gaan bepalen of ik geirriteerd ben of niet en hetquote:Op woensdag 22 december 2004 22:50 schreef HenryHill het volgende:
Nee, SEX irriteert zich eraan dat jij die meid niet hebt kunnen strikken, omdat het voor hem zo makkelijk zou zijn geweest. Wat hij er niet bijvertelt is dat hij allang geen 14 meer is en veel meer tijd heeft gehad om zijn 'skillz' bij te schaven. Troost je met de gedachte dat hij je dat in nog geen 200 posts had kunnen leren (die shit moet je gewoon doen).
Ik had al verwacht dat je zo zou reageren.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:48 schreef SEX het volgende:
Het is altijd erg komisch als mensen voor mij gaan bepalen of ik geirriteerd ben of niet en het
idee krijgen dat ze voor mij kunnen spreken alsof ze mijn woordvoerder zijn.
Wijs ze maar aan.quote:Afgezien van de grote hoevelheid spelfouten
Fuck youquote:zal ik maar verder niet ingaan op de reactie van de persoon waar
ik de tekst van heb gequote omdat ik verder geen energie wil verspillen aan domme personen.
Had het erover dat je nog veel te leren hebt, ik probeer niks te bereiken, dat zal je zelf moeten doen. Jij post dat je jaloers bent en ik zeg wat ik daarvan vind, actie > reactie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:50 schreef Bot13 het volgende:
jezus...
Laat maar zitten ook hoor, men kan hier nieteens normaal op reageren !!
Wat proberen jullie (en vooral SEX) hier nou mee te bereiken?
Nee serieus, dat ik ineens alles 'perfect' ga doen ofzo???
Ik zit met een nieuw probleem, en ik zit in de leeftijd dat die problemen mij soms de kop kunnen kosten, ik heb al eens een jaar in een depressie gezeten door dit soort dingen ok?
Ik ben opgenomen, ben er eindelijk weer bovenop.
Nu gebeurd het weer, en ik neem jullie in vertrouwen dat jullie hier normaal op zouden reageren. Ik ga met een gerust hart slapen, en wat zie ik?
'OOH jij bent dom?!' 'Ben je niet helemaal lekker' 'Wat wil je nou prick' 'Doe ff normaal' 'Jaloerse lul'
En meer van dat soort dingen in die richting.
Nou bedankt....
"Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa een grotere kar rijdt. Dan de mijne"quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:02 schreef Bot13 het volgende:
Misschien begrijpen jullie me een beetje verkeerd.
/vanaf nu geen boze tonen meer vanaf mijn kant
Ik voel mezelf juist zo rot, omdat ik een groot minderwaardigheidscomplex (WAT EEN WOORD) op voel komen.
Ik voel mezelf steeds kleiner worden, omdat ik zowiezo bang ben d\at ik op een één of andere manier 'te min' ben bij haar.
Ik heb haar niet veel te bieden, we zijn nu goede vrienden, maar ze gaat hetzelfde studeren als ik, dus ik moet nog wel een tijdje met haar.
Dat vind ik dus niet erg, maar ik zie gewoon steeds meer in, dat stél het zou wat worden, ik haar bijna niks te bieden heb!
Dat is de reden dat ik me zo rot voel, het probleem leg ik niet bij haar, maar bij mezelf, en DAT is de reden w\aarom ik postte.
Ik hoop dat dat wat opklaart, en dat ik nogsteeds op al jullie hulp kan rekenen, ook nu ...
Wist pas dat ze zo rijke vader had toen ik bij haar voor de deur stondquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa een grotere kar rijdt. Dan de mijne"
Teveel muziek geluisterd?
Mijn schoonouders zijn ook rijk en wonen in een groot vrijstaand huis.
So?
Ik wist dat vantevoren ook niet totdat we gingen daten. Ik vond het alleen maar leuk.
En natuurlijk, soms ben ik ook een beetje jaloers als ik zie wat dat zusje allemaal krijgt vergeleken met mij.
Maar ik merk wel dat ik veeel gelukkiger ben dan haarEn dat is me veel meer waard dan prullaria en geld.
Als iemand je leuk vind, vind hij/zij jou leuk. Niet je geld.
Ja, nou dan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:56 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wist pas dat ze zo rijke vader had toen ik bij haar voor de deur stond![]()
Ze had het nog niet vertelt, ze wou namelijk dat ik kwam voor haar, en niet voor haar huis![]()
Toch tof![]()
Dude, jij begon dit topic met de intentie een discussie voort te zetten op je huidige situatie.quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:50 schreef Bot13 het volgende:
jezus...
Laat maar zitten ook hoor, men kan hier nieteens normaal op reageren !!
Wat proberen jullie (en vooral SEX) hier nou mee te bereiken?
Nou bedankt....
Ik denk dat ik blij ben met eigenlijk alles wat iedereen zegt, maar niet met jou.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:40 schreef SEX het volgende:
[..]
Dude, jij begon dit topic met de intentie een discussie voort te zetten op je huidige situatie.
Ik probeer met mijn reactie te bereiken dat jij gaat nadenken over wat je beter kunt gaan doen.
Your welcome baby.
Ach ja, doe wat je moet doen. Het interesseert me om eerlijk te zijn ook niets.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:58 schreef Bot13 het volgende:
Ik denk dat ik blij ben met eigenlijk alles wat iedereen zegt, maar niet met jou.
Dus je kan wel door blijven gaan, maar jou verhaaltje maakt toch niks uit![]()
Het begon aardig dat je je mening durfte te geven, ookal was die beetje onaardig, maar ik heb al meerdere malen duidelijk gemaakt dat het helaas niet helpt wat je zegt![]()
En neem een cursus engels![]()
Da's helaas al fout. Als het je niks interreseert, had je nooit in dit topic geschreven, en al helemaal niet met mij in discussie gegaan.quote:Op zaterdag 25 december 2004
18:30 schreef SEX het volgende:
[..]
Ach ja, doe wat je moet doen. Het interesseert me om eerlijk te zijn ook niets.
Je begint me hier uit te schelden, en da's alleen maar een teken van onmacht. Ik hoef dat jou denk ik niet te vertellen, maar de volwassenheid wat je eerst bleek te hebben, verwijnt in een keer, door dit soort hersenlose geblaat.quote:Dat je een domme sukkel bent heb je nu al meerdere keren achter elkaar laten
zien dus verbaast het me ook niets dat je niet tot besef van je daden kunt komen.
Helaas mispoes! De grootste fout die je tot nu toe maakt.'Die girl' vind mij helemaal geweldig, en ik haar ook. Helaas vind ze het nu (nog?) niet nodig om een echte relatie met mij aan te gaan. Ze heeft me duidelijk gemaakt dat ze mij liever ziet als een goede vriend, en zelfs dolgraag met me naar de bios wil gaan, alleen dan als goede vrienden. Ik heb gisteren de tijd van me leven gehad toen ik bij haar thuis was, we hebben erg veel lol gehad.quote:Dit is trouwens ook de reden dat die girl je niet ziet zitten, je bent een softe hond
die geen eens kritiek kan ontvangen. Daar zit geen enkele girl op te wachten hoor.
Tot ziens.quote:Adios.
* Bot13 rent naar DarkElf en knuffelt haar helemaal doodquote:
quote:ik heb al eens een jaar in een depressie gezeten door dit soort dingen ok?
Dit zou ik eens opvolgen, en ook zou ik wat meer op m'n eigen benen gaan staan... je zelf loslaten, en je gedachten lekker laten gaan. Als je je kut voelt, laten zien dat je je kut voelt.... als je happy bent, show it!quote:Een eeuwigheid geleden schreef iemand het volgende:
Als ik jou was dan zou ik maar eens wat positiever gaan denken anders wordt het een heeel heeel lang leven
So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.quote:wil je die girl neuken? wil je van die girl houden?
Hij stampt hem de grond niet in, hij zet hem met beide benen op de harde grond, het is misschien hard, maar lees de softere versie hier boven maar! (ik kan me zelfs ik SEX inlevenquote:Als jij als "player" een mannetje van 14 de grond in stampt omdat hij zijn zaakjes niet kan regelen
quote:Ik heb haar niet veel te bieden, we zijn nu goede vrienden, maar ze gaat hetzelfde studeren als ik, dus ik moet nog wel een tijdje met haar.
De TS is 14, het nummer uit '66 (oid). Ik ken omdat mijn pappie nogal graag meezingt, maar ik denk niet dat de TS zó oud isquote:"Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa een grotere kar rijdt. Dan de mijne"
Tenminste iemand met gezond verstandquote:Helaas vind ze het nu (nog?) niet nodig om een echte relatie met mij aan te gaan.
Ik was 15 toen ik met een jongen kreeg.quote:So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.
Ik bedoel dat je niet de rest van je leven aan Claire bent gebonden, en dat je eens wat gemakkelijker moet omgaan met Claire!
Dat zijn dus de breezersquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:08 schreef hollander76 het volgende:
Het kan, maar er zijn ook zat relaties die stranden om de 4 weken.... ik zie sommige meiden die iedere maand een cyclus van msn-namen hebben, eerst een superlieve gozer, daarna een kutmsnnaam, daarna een 'IK-BEN-ALLEEN-EN-WIL-AANDACHT'-msn naam, en dan komt de naam van een of andere superlieve gozer weer drijven
En die meiden zijn idd 14, en vraag niet hoe ik eraan kom in m'n msnlijst. En blokken doe ik ze ook niet, daar zijn ze te leuk voor
That explainsquote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef hollander76 het volgende:
Wow, die moet ik nog ontmoeten.... er zitten in 6 VWO bij mij 10 leuke meiden, de rest is hopeloos kak, of lekker ordi..... tja, dan houdt het snel op
Laat ik het netjes zeggen: ik denk te weten vanuit welke hoek SEX zijn posts heeft gemaakt, nl.: probeer nou eens niet zo hard 'leuk' te zijn voor haar en de grond te kussen waarop zij loopt, maar wees nou eens een vent en doe je eigen ding. Toughen up, kid. Beetje lastig om een hele manier van denken in 1 zin te vangen, maar ik denk dat dit een aardige poging is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:40 schreef hollander76 het volgende:
So true, leef een beetje gemakkelijker, iets meer easy-going, als het niks wordt met die meid.... dan niet. Je bent nog jong, en je kan echt nog niet van Clairtje houden. Het zou me ook niks verbazen als het binnen een maand hebt gehad met Claire dus wees een beetje relaxter t.o.v. de hele situatie.
Ik bedoel dat je niet de rest van je leven aan Claire bent gebonden, en dat je eens wat gemakkelijker moet omgaan met Claire!
[..]
Hij stampt hem de grond niet in, hij zet hem met beide benen op de harde grond, het is misschien hard, maar lees de softere versie hier boven maar! (ik kan me zelfs ik SEX inleven)
Ik weet nog wel dat ik rond die leeftijd ook van een aantal dingen dacht dat ze belangrijk waren om 'de klik' mogelijk te maken, terwijl bleek dat de echte prioriteiten heel ergens anders lagen. Dus wat dat betreft vind ik dit niet vreemd.quote:Jongen, als je echt 14 bent, kan je dat geen reet interesseren, heb je zelfs je studiekeuze nog niet bepaald, zij ook niet.... heb je net bepaald welke middelbare school je hebt gekozen![]()
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Zo, dat was wel zo'n beetje mijn gehele reactie.... of:
- Je doet wat relaxter, en je gaat wat makkelijker met het leven om, je geniet van de mooie dingen des levens, en probeert de negatieve dingen te laten vallen, of....
- Je vertelt je echt leeftijd hier![]()
Mee eens. Zij is geen heilige ofzo en het geld moet je juist als een toegevoegde waarde zienquote:probeer nou eens niet zo hard 'leuk' te zijn voor haar en de grond te kussen waarop zij loopt, maar wees nou eens een vent en doe je eigen ding. Toughen up, kid. Beetje lastig om een hele manier van denken in 1 zin te vangen, maar ik denk dat dit een aardige poging is.
Ik heb het nu al weer een weekje of iets van de zijlijn gevolgd, maar ik denk dat wat men je probeerd duidelijk te maken is dat je iets teveel met haar bezig bent. Je bent verliefd, geweldig, leuk, neemt natuurlijk tijd in beslag, maar het lijk op dit moment al jouw tijd in beslag te nemen. Jongeren van 14 jaar die al over houden van beginnen, hebben duidelijk een verkeerd beeld van houden van.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:09 schreef Bot13 het volgende:
Nou nou...
Ik lees steeds meer reacties dat ik nog te jong ben voor een relatie, dat ik nog niet van haar kan houden en meer van dat soort dingen.
Gelukkig heb je dat zelf ook doorquote:Natuurlijk zal dit iets anders liggen als bij mensen die een stuk ouder zijn, maar het is altijd fijn om gezelligheid op te zoeken bij iemand, dat geeft je een gevoel van veiligheid.
Je wilt gewoon iets met haar, welke naam je daaraan geeft mag je helemaal zelf weten, maar voor andere mensen kan het wat zwaar overkomen als je nu begint over relaties. Ook omdat je ergens meldde dat jullie dezelfde studie gingen doen. Ik vind het zelf ook erg vroeg als je nu al weet wat je wilt studeren. Ik wist het ook wel toen ik 14 was, maar ik ben nu al wel 4 keer van studierichting veranderd. Dus er nu al vanuit gaan dat jullie nog jaren met elkaar gaan doorbrengen is iets voorbarig, ook omdat je veel studies op veel verschillende plaatsen kan doen en jullie allebij nog een jaartje of 4/5 hebben om van mening te veranderen.quote:Wil je echter verdergaan met die gene, en aan iedereen openbaar maken dat ze niet raar moeten opkijken als je ff wat knus doet samen, is dat zegmaar de betekenis van een 'relatie' tussen 10 - 16 jarige ongeveer (denk ik, ik ben ook geen psycholoog).
De gedachte dat een relatie 'voor altijd' is zit er vaak in bij een verliefd persoon. Zeker als je nog wat onervaren bent zit je al snel hoog in de wolken. Ideen voor verjaardagscadeautjes over 9 maanden voor je vriendin die je 2 weken hebt, dat soort dingen. Lekker blijven dromen, is niets mis mee, maar bedenk wel, hoe hoger je in de wolken zit, hoe harder je valt.quote:Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
Sure, ik zal het voor je opsommen :quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:40 schreef hollander76 het volgende:
SEX, kan jij mij ff uitleggen wat de TS allemaal fout heeft gedaan, want door de posts heen is het mij nog niet helemaal duidelijk geworden wat jij nou wel/anders had gedaan. Gewoon in 1 post, waarom jij het niet helemaal eens bent met de aanpak van de TS, en hoe het wel moet![]()
Dit bedoelde ik dus, je denkt al aan studiekeuzes, geld, wat je haar te bieden hebt terwijl dit zulke grootse overbodige dingen zijn, waar je je niet druk om moet maken, take it easy, er zijn 3 miljard vrouwen op deze aardkloot, niet alleen Claire.....quote:Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
Kak kan ook best lekker zijn, daar moet je gewoon even doorheen gaan die mokkels zijn eigenlijk best onzeker en krijgen niet zoveel aandacht, dus als je niks kan krijgen pak een kakker!quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:13 schreef hollander76 het volgende:
Wow, die moet ik nog ontmoeten.... er zitten in 6 VWO bij mij 10 leuke meiden, de rest is hopeloos kak, of lekker ordi..... tja, dan houdt het snel op
quote:Op zondag 26 december 2004 10:19 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus, je denkt al aan studiekeuzes, geld, wat je haar te bieden hebt terwijl dit zulke grootse overbodige dingen zijn, waar je je niet druk om moet maken, take it easy, er zijn 3 miljard vrouwen op deze aardkloot, niet alleen Claire.....
@SEX : bedankt, dan is dat ook weer duidelijk
quote:Op zondag 26 december 2004 11:44 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Lees die quote nog eens goed door. Ik had het over de doelgroep boven de gemiddelde (wat zal het zijn) 15/16 jaar.
De doelgroep waar ik dus niet in geplaatst wil wordenEn wat doe jij
![]()
Dude ,...welkom in de echte wereld en specifiek op FOK!quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:09 schreef Bot13 het volgende:
Nou nou...
Ik lees steeds meer reacties dat ik nog te jong ben voor een relatie, dat ik nog niet van haar kan houden en meer van dat soort dingen.
Natuurlijk zal dit iets anders liggen als bij mensen die een stuk ouder zijn, maar het is altijd fijn om gezelligheid op te zoeken bij iemand, dat geeft je een gevoel van veiligheid.
Wil je echter verdergaan met die gene, en aan iedereen openbaar maken dat ze niet raar moeten opkijken als je ff wat knus doet samen, is dat zegmaar de betekenis van een 'relatie' tussen 10 - 16 jarige ongeveer (denk ik, ik ben ook geen psycholoog).
Bij mensen die een stukje ouder zijn dan dat, zullen andere dingen grotere rollen gaan spelen, denken over samenwonen oid, kinderen weetikhet... En natuurlijk de gedachte dat je de rest van je leven met diegene wil blijven, en bereidt bent te gaan trouwen met diegene.
Nu zijn dat dus 2 verschillende 'relaties', dat bij 2 verschillende leeftijdscategorieen past. Reken mij dus niet af op het 2e, want daar ben ik nog niet aan toe.
Maar wel goed dat jullie blijven posten
//offtopic: Was vandaag beetje ziekjes zoals jullie weten, gaat weer wat beter nu, geen koorts meer
//edit: Ze is totaal geen breezer-achtig iemand, even dat jullie een beeld kunnen vormen. Gewoon lief aardig, en niet met van die hoerenkleding en 3 meter make-up...
Nou ja, beter laat dan nooit.. had het topic nog niet eerder gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |