abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24063759
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef SEX het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk! een geëmancipeerd meisje die in de veronderstelling is dat alles mooi en prachtig is
en dat elke vrouw eerlijk en op oprecht zal handelen en rekening zal houden met de gevoelens van
anderen. Ik denk persoonlijk dat je een nogal naïef beeld hebt van de huidige samenleving waarin
veel mensen handelen op impuls en daarbij vaak heel egoistisch in zijn. Maar okee... ik wil je lieve
geromantiseerde wereldje niet kappot maken dus droom lekker verder met de droom waar je in zit.
Nopes, relativerend meisje dat snapt dat er een hele hoop verschillende vrouwen zijn, de vrouwen die jij bent tegengekomen en andere vrouwen, die zo ontzettend verliefd zijn dat ze een hele tijd blijven wachten op hun "grote liefde". We hebben het hier wel over pubermeisjes, he, van die lieve, naïeve dingen? Meisjes zoals ik was, een jaar of vijf geleden. Vrouwen zoals ik ben, nu. Alleen al het feit dát ik besta, bewijst dat jij geen gelijk hebt in je stelling. Je bent mij alleen nog niet tegen gekomen. Ik ga er niet vandoor als degene die ik leuk vind, niet binnen een week initiatief neemt, als ik écht verliefd ben, blijf ik rustig een jaar wachten. Tja, dan haak ik een keer af, maar dat is meer omdat het toch een keer moet doordringen dat het misschien wel nooit gaat werken.

Dat jij een probleem hebt met lezen is niet mijn zaak, er staat niet dat er geen vrouwen zijn zoals jij zegt, er staat alleen dat er óók andere vrouwen zijn. Ik kan ook gaan lopen verkondigen dat mannen vreemd gaan. Dat klopt alleen niet. Er zijn er véél die vreemd gaan, maar ze doen het niet allemaal. Ik kan vertellen dat alle mannen van auto's houden. Dat klopt niet, er zijn ook mannen die er niet om geven... Generalisaties, nuances, dat soort termen, weet je wel?

@ TS: laat je niet weerhouden door "getraumatiseerde" personen die vinden dat "alle" vrouwen bitches zijn. Ga ervoor, zeker met wat ik nu gelezen heb. Vraag of ze vanavond iets te doen heeft, of dat ze zin heeft een film te komen kijken of naar de bios te gaan ofzo! (Film kijken thuis doet t m meer voor mij persoonlijk, het is lekker intiem en gezellig, je bent echt samen, in plaats van deel van een massa. Maar dat moet je voor jezelf beslissen)
pi_24063866
Hohoho, ga nou geen ruzie maken Dan maak je mijn heel heel verdrietig, en dat willen we niet enzo

@dingetje: Niet vanavond Mijn hele gezin is hier, en ze weten nog niks van mij en claire, omdat ik het pas wil vertellen als er daadwerkelijk een relatie is
Twijfelde gisteravond toch even, maar ik wacht nog even, anders klinkt het zo rommelig.

Dus vanavond niet, maar hopelijk komt ze strax terug van het avondeten, zal ik eens vragen of ze volgend weekend wat van plan is
pi_24063929
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Bot13 het volgende:
Hohoho, ga nou geen ruzie maken Dan maak je mijn heel heel verdrietig, en dat willen we niet enzo
Ik wil je júíst niet verdrietig maken, maar dit soort "verbitterde" gevallen kunnen je nog een heel verkeerd beeld geven van ons vrouwen... Go for it!
  zaterdag 18 december 2004 @ 19:42:25 #54
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24064213
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.
Euhm, TS is 14... dan heb je idd weinig kans gehad om ervaring op te doen. En 1 van de dingen die je op die leeftijd leert (meestal the hard way), is dat als te lang wacht met je move maken omdat je niet weet of het 'veilig' is, dat de vogel gevolgen is.

En wat is nou het probleem met "ik kan haar nooit prive spreken?". Jullie kennen elkaar goed genoeg, je zegt gewoon tegen d'r "Kom ff mee, ik wil je wat laten zien" en je loodst d'r zo van je vriendengroep weg. Als ze vraagt "wat is er dan", dan zeg je "vertel ik je zo, kom nou maar mee". En zo gauw je weg bent van alle controlerende blikken kan je toegeven dat dat een excuus was, en dan kun je zeggen wat je wilt zeggen. See? Easy.

En ja, je vrienden op die leeftijd hoor mij hier oud zijn hebben precies door hoe de vork in de steel zit, en zullen waarschijnlijk geen mogelijkheid onbenut laten om d'r geintjes over te maken. So what: de enige reden waarom ze het doen is omdat "jongetje-meisje" nog een beetje 'gek' is op die leeftijd, en ze eigenlijk jaloers zijn. Niks van aan trekken, gewoon je eigen ding doen.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24064929
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef HenryHill het volgende:

[..]

<hele lap met nuttige tekst (ja écht nuttig)>
Fijn dat je zo'n 400 tikken overhebt voor mij
Ik hoop dat het echt zo makkelijk is als ik hoop dat het is
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:27:38 #56
67978 HenryHill
pi_24065360
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:09 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Fijn dat je zo'n 400 tikken overhebt voor mij
1073, actually zonder opmaakcodes. Maakt niet uit, ik fax je de rekening wel
quote:
Ik hoop dat het echt zo makkelijk is als ik hoop dat het is
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je gaat denken van "ow jee, nou ga ik echt laten merken dat ik d'r leuk vind, hellup" dan zul je er een stuk meer moeite mee hebben dan als je tegen jezelf zegt: "Hey, ik vraag d'r alleen om even mee te lopen, daar is toch niks geks aan? En vragen of ze in de vakantie zin heeft om een keer naar een leuke film te gaan (o.i.d.), daar word ik echt niet voor gelynched hoor."

Jullie kunnen toch goed met elkaar overweg? Dan hoef je echt niet bang te zijn dat ze je voor paal zal zetten.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24065753
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je gaat denken van "ow jee, nou ga ik echt laten merken dat ik d'r leuk vind, hellup" dan zul je er een stuk meer moeite mee hebben dan als je tegen jezelf zegt: "Hey, ik vraag d'r alleen om even mee te lopen, daar is toch niks geks aan? En vragen of ze in de vakantie zin heeft om een keer naar een leuke film te gaan (o.i.d.), daar word ik echt niet voor gelynched hoor."

Jullie kunnen toch goed met elkaar overweg? Dan hoef je echt niet bang te zijn dat ze je voor paal zal zetten.
jup Ben alleen toch wel bang, we zijn pas een week best intiem bezig, en voorheen kende ik d'r eigenlijk niet, dus ik weet ook niet hoe ze zal reageren...

Ze is niet teruggekomen na het eten Heb wel al ervaring dermee dat ze zegmaar niet terugkomt, haar gezin is niet zo gevestigd op een pc, dus ze heeft vaak andere dingen aan haar hoofd..

Need I say more eigenlijk, ben erg nerveus, kan me op dit moment beter vinden in je eerste gedachte, dus ik moet daar nog wat aan veranderen, wil ook niet té zeker overkomen eigenlijk, want dat komt weer zo dringent over enzo
  zondag 19 december 2004 @ 02:39:17 #58
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24074265
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bot13 het volgende:

[..]

jup Ben alleen toch wel bang, we zijn pas een week best intiem bezig, en voorheen kende ik d'r eigenlijk niet, dus ik weet ook niet hoe ze zal reageren...

Ze is niet teruggekomen na het eten Heb wel al ervaring dermee dat ze zegmaar niet terugkomt, haar gezin is niet zo gevestigd op een pc, dus ze heeft vaak andere dingen aan haar hoofd..

Need I say more eigenlijk, ben erg nerveus, kan me op dit moment beter vinden in je eerste gedachte, dus ik moet daar nog wat aan veranderen, wil ook niet té zeker overkomen eigenlijk, want dat komt weer zo dringent over enzo
Vraag het niet via msn. Daar blijf ik bij. Het is heel aanlokkelijk, maar het is net even iets persoonlijker als je het gewoon echt vraagt aan der of ze zin heeft om... Zoals ook HenryHill al duidelijk maakte: je loodst haar zo weg bij vrienden, dat is echt niet moeilijk. Verder heb ik even niets toe te voegen, behalve natuurlijk: have fun en veel succes. Ojah, en vergeet ons niet, post ook nog even het verloopt, wel zo leuk
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef HenryHill het volgende:
En ja, je vrienden op die leeftijd hoor mij hier oud zijn hebben precies door hoe de vork in de steel zit, en zullen waarschijnlijk geen mogelijkheid onbenut laten om d'r geintjes over te maken. So what: de enige reden waarom ze het doen is omdat "jongetje-meisje" nog een beetje 'gek' is op die leeftijd, en ze eigenlijk jaloers zijn. Niks van aan trekken, gewoon je eigen ding doen.
Als je ouder word verschuift dat jaloers grappen maken naar 'waar ben je nu eigenlijk mee bezig' grappen maken (Vriend van me heeft een vriendin, maar wij allen vatten niet helemaal wat hij in haar ziet en aangezien het een goede bron van grappen is )
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 19 december 2004 @ 02:49:19 #59
67978 HenryHill
pi_24074407
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bot13 het volgende:
Mooi zo, want hoe langer je d'r kent, hoe groter de kans is dat de spanning tussen jullie is verdwenen. Da's alleen maar positief.
quote:
Trust me, al praat ik de hele dag op je in en ben je helemaal zo van "Ik ben helemaal de bink, ik play alle vrouwen die ik tegenkom ", op het moment dat je haar ziet verdwijnt dat als sneeuw voor de zon. Dus je kunt beter nu zo positief mogelijk denken, des te groter is de kans dat je straks niet 'breekt'.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil: gaan met die banaan!
pi_24088893
Zat eraan te denken om een knuffeltje in haar kluis te leggen? Is dat iets? Zonder naam enzo.

Als ze dan naar me toe loopt en zegt 'Bedankt', weet ik genoeg
pi_24089073
claire , vriendengroep die claire gaat pesten ben je 12 ofzo?
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
pi_24089351
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:57 schreef EternalSolstice het volgende:
claire , vriendengroep die claire gaat pesten ben je 12 ofzo?
dik 14, lezen eikel
pi_24089432
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:09 schreef Bot13 het volgende:

[..]

dik 14, lezen eikel
  zondag 19 december 2004 @ 21:26:04 #64
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24089690
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:13 schreef EternalSolstice het volgende:

[..]

En hij heeft al heel wat meegemaakt, ondanks dat ie 14 is

Ik bedoelde meer, hij heeft een leven
quote:
Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoor

[ Bericht 7% gewijzigd door hollander76 op 19-12-2004 21:29:34 (wijziging 26 ondertussen :() ]
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
pi_24089874
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:09 schreef Bot13 het volgende:

dik 14, lezen eikel

Geweldig!

nu ben ik weg
  zondag 19 december 2004 @ 21:45:12 #66
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24090130
Wat een gehomo, man... Vraag die chick gewoon of ze met je piemel wil spelen (verkering wilt... het is jou feestje) & als ze dat niet wil, weet je waar je aan toe bent... Heeft geen zin om over dat soort shit te gaan zitten dubben...

Oh ja, fuck die vrienden... als ik jou was zouden ze allemaal een kerstkaart met een extra "geurige verassing" ontvangen. HA, fuckers!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  zondag 19 december 2004 @ 22:28:23 #67
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_24091173
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:50 schreef Bot13 het volgende:
Zat eraan te denken om een knuffeltje in haar kluis te leggen? Is dat iets? Zonder naam enzo.

Als ze dan naar me toe loopt en zegt 'Bedankt', weet ik genoeg
Ah, je bent een dromer, hele situaties in je hoofd al laten afspelen terwijl ze in werkelijkheid nooit zo zullen gaan.

Zet gewoon je naam erbij, en als ze het leuk vind ga vraag je haar mee om te gaan poolen ofzo. Neem het heft in handen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_24093009
quote:
Op zondag 19 december 2004 21:13 schreef EternalSolstice het volgende:

[..]

Jij hebt de puberteit overgeslagen ofzo?

God wat volwassen. Er komt een jongen van 14 op Fok!, logischerwijs niet zo ervaren met vrouwen, dus vraagt hij raad. En half Fok! moet laten merken dat je met 14 niks waard bent, om de één of andere reden. Hallo, zijn jullie zelf nooit verliefde, onzekere pubers met vervelende vriend(inn)en geweest? En waarom wordt iemand die als vanzelfsprekend geen ervaring heeft niet serieus genomen, en wordt er op mensen die dik in de twintig zijn, ondertussen toch ook wel een béétje moeten weten hoe relaties werken en die constant hun ex terug willen ofzo wél serieus ingegaan? Lijkt mij dat die mensen eerder bij zichzelf te rade moeten gaan dan de TS...

ik heb geen hekel aan dat soort topics van 20ers, ik snap alleen niet waarom die mensen, met meer levens- en liefdeservaring wél serieuze raad krijgen, en een newbie-in-love van 14 niet...

@ TS: morgen de grote dag, toch? Ga je het haar vertellen of niet? Ik zou het wel doen, maar dat is aan jou om te beslissen. Als je het durft... veel succes!
pi_24096103
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef innovative het volgende:

[..]

Jij hebt de puberteit overgeslagen ofzo?

God wat volwassen. Er komt een jongen van 14 op Fok!, logischerwijs niet zo ervaren met vrouwen, dus vraagt hij raad. En half Fok! moet laten merken dat je met 14 niks waard bent, om de één of andere reden. Hallo, zijn jullie zelf nooit verliefde, onzekere pubers met vervelende vriend(inn)en geweest? En waarom wordt iemand die als vanzelfsprekend geen ervaring heeft niet serieus genomen, en wordt er op mensen die dik in de twintig zijn, ondertussen toch ook wel een béétje moeten weten hoe relaties werken en die constant hun ex terug willen ofzo wél serieus ingegaan? Lijkt mij dat die mensen eerder bij zichzelf te rade moeten gaan dan de TS...

ik heb geen hekel aan dat soort topics van 20ers, ik snap alleen niet waarom die mensen, met meer levens- en liefdeservaring wél serieuze raad krijgen, en een newbie-in-love van 14 niet...

@ TS: morgen de grote dag, toch? Ga je het haar vertellen of niet? Ik zou het wel doen, maar dat is aan jou om te beslissen. Als je het durft... veel succes!
Idd today's the big day Ik ga eerst even doen of me neus bloed tegen me mede-leerlingen, was een goede raad die ik kreeg van iemand, anders lopen strax hele hordes achter ons aan, en dat wil ik niet
Ik ga geen haast kweken, als het vandaag gebeurd is het mooi, maar zoniet wacht ik nog even. Ik vind het eerlijk gezegt al leuk dat ik der weer zie vandaag
  maandag 20 december 2004 @ 09:53:09 #70
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_24096933
Succes en laat het ons weten!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_24100747
Terug.

Ik voel me erg ' ' nu... De dag ging vet goed, en ze zocht me op, en ze praatte mee enzo... Ik heb vandaag er weinig lessen gehad, maar alle lessen waren eigenlijk leuk met hoe zij zich gedroeg.
Knus gedaan, foto'tje gemaakt met gsm, veel gepraat, haar van mij iets laten kopen uit een winkeltje.. Jup ging goed.

Veel gelachen in de laatste les, ze ging steeds meer naar me toe zitten, en deed steeds met der haar zo (Had gelezen dat dat een goed teken was). Ja.. En toen het moment, ze mompelde iets over verkering huppeldepup...

Niet verstaan !! Ik liet het maar even, en heb aan het einde van de les gevraagt dat ik haar op het gegeven moment niet goed verstond... Ze wist nergens van, zei ze met veel ge-uh tussendoor

Een vriendin van me zei dat wat ze zei tegen haar, niet positief voor mij zou zijn. Snik, ik denk dat dit niet is wat ik wilde dat het was.

Leven is een kwestie van vallen en opstaan, hopen dat dat opstaan nog lukt
pi_24101137
onzin... ze is in luv... vraag HAAR gewoon vrouwen willen mannelijk initiatief
pi_24101463
Volgens mij zegt ze eerder meer tegen haar vriendinnen, dan tegen mij
Zal wel helemaal dichtklappen als ik het aan d'r vraag ..
  maandag 20 december 2004 @ 15:40:06 #74
67978 HenryHill
pi_24103043
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef Bot13 het volgende:
Volgens mij zegt ze eerder meer tegen haar vriendinnen, dan tegen mij
Zal wel helemaal dichtklappen als ik het aan d'r vraag ..
Dat eerste doen vrouwen sowiezo veel hoor, meer dan mannen iig, dat is echt geen slecht teken (eerder een goede, denk ik). En, afgaande op je laatste post ziet ze je wel zitten hoor Kijk, 100% weet je het toch nooit, maar ik denk dat je toch redelijk safe bent, dat als je een poging waagt, dat je een vrij grote kans op succes hebt, en een erg kleine kans om af te gaan. Meer dan dit kan je je eigenlijk niet wensen Ja, dat zij jou mee uit vraagt / verkering vraagt, but that ain't gonna happen

Zoals ik het nu begrijp, heeft ze uit jouw bovengemiddelde interesse al afgeleid dat er een hele goede kans bestaat dat je d'r leuk vind. En van haar kant wijzen alle signalen er ook op dat ze jou toch wel bijzonder aardig vindt. Helemaal die hint over 'verkering'... Ha-llooo

En idd, als je haar mee naar de bios vraagt (ofzo), probeer er dan voor te zorgen dat haar vriendinnen niet in de buurt zijn. Anders voelt ze zich misschien opgelaten en reageert ze zoals haar vriendinnen het van haar verwachten, in plaats van dat ze je een eerlijke reactie geeft.
pi_24103156
Net gesprek gehad met die vriendin...
Pff.. laat maar zitten........
'Ja, ze vond je maar niks en soms erg irritant'..

...flikker je toch lekker op, mij een zorg Ga dan ook niet schijnhijlig lopen doen op me... Claire...

[ Bericht 60% gewijzigd door Bot13 op 20-12-2004 16:39:54 ]
  maandag 20 december 2004 @ 17:06:59 #76
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24104272
Mag ik even :
  maandag 20 december 2004 @ 17:11:09 #77
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24104341
Heel erg jammer voor je TS, sommige mensen hebben je al gewaarschuwd,
maar goed.... volgende keer beter
pi_24104702
wtf? en die vriendin is die niet toevallig jaloers ofzo? vraag 't nou aan 't meisje zelf en niet aan haar vriendin!
  maandag 20 december 2004 @ 17:34:54 #79
67978 HenryHill
pi_24104720
quote:
Op maandag 20 december 2004 15:50 schreef Bot13 het volgende:
Net gesprek gehad met die vriendin...
Pff.. laat maar zitten........
'Ja, ze vond je maar niks en soms erg irritant'..

...flikker je toch lekker op, mij een zorg Ga dan ook niet schijnhijlig lopen doen op me... Claire...
Hey, da's klote... dat had ik niet verwacht, afgaande op jouw posts...
Nou ja, see it from the bright side: nu hoef je dus niet meer helemaal in de zenuwen te zitten en op elk woordje te letten als ze in de buurt is. Dit hoofdstuk is nu afgesloten, dus als de volgende superleuke meid langskomt kan je daar weer al je zinnen op zetten

Hoezo, "ze"? Heb je nu met een vriendin van haar gesproken, of met haar zelf?
pi_24104738
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef erikkll het volgende:
wtf? en die vriendin is die niet toevallig jaloers ofzo? vraag 't nou aan 't meisje zelf en niet aan haar vriendin!
Ik wou echt net exact hetzelfde zeggen

Vetrouw alsjeblieft niet blind op een vriendin. Meisjes van die leeftijd zijn meestal erg onzeker en jaloers (omdat zijn geen vriendje heeft). Vraag het idd aan Clair zelf en zorg dat je duidelijk bent.

Succes ermee
pi_24105313
quote:
Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef HenryHill het volgende:
Nou ja, see it from the bright side: nu hoef je dus niet meer helemaal in de zenuwen te zitten en op elk woordje te letten als ze in de buurt is. Di
*Gaat zitten*
*Voeten op tafel, biertje erbij*
*Aan de ruk maarweer*

Dag vriendjes, en vriendinnetjes.....
pi_24105326
quote:
Vetrouw alsjeblieft niet blind op een vriendin. Meisjes van die leeftijd zijn meestal erg onzeker en jaloers (omdat zijn geen vriendje heeft). Vraag het idd aan Clair zelf en zorg dat je duidelijk bent.
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfs ), die heeft het niet nodig om dat soort dingen te zeggen ljikt me....

Twijfel er niet aan enzo, maar wel weer vet veel hits op dit topic Was het toch nog ergens goed voor oid.

Ow, wat is jullie adres, effe bedankt-kaartje sturen
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:01:31 #83
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24117060
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfs ), die heeft het niet nodig om dat soort dingen te zeggen ljikt me....

Twijfel er niet aan enzo, maar wel weer vet veel hits op dit topic Was het toch nog ergens goed voor oid.

Jongen, ookal ken je die vriendin nog zo goed, ze is niet het meisje van je dromen. Alleen dat meisje kan jouw vraag beantwoorden, dus ik snap niet dat je het niet gewoon aan haar vraagt. Sorry hoor, maar iemand die ik maar niets en irritant vind, daar ga ik geen dag mee doorbrengen.

Ik ben gewoon boos, dit is net een prachtige film met een kuteinde Jij gaat haar VANDAAG NOG vragen om duidelijkheid en zeggen dat je haar leuk vind.
pi_24117150
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:01 schreef Roa het volgende:

[..]
Jij gaat haar VANDAAG NOG vragen om duidelijkheid en zeggen dat je haar leuk vind.
pi_24117926
quote:
Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef Bot13 het volgende:

[..]

NIET AAN VRIENDINNEN VRAGEN!!! Ik heb tot drie keer toe ontkend tegenover vriendinnen dat ik een jongen leuk vond waar ik stiekem érg verliefd op was. Vriendinnen pesten ook, weet je. En wat als zij je voor gek verklaren, of als je een blauwtje loopt? Offeh, wat als die vriendinnen dezelfde jongen leuk vinden als jij? Allemaal problemen waar meiden mee zitten, dus de enige oplossing is de dame in kwestie zelf vragen, wat vriendinnen ook zeggen...

Écht, op vriendinnen afgaan heeft geen zin, ik heb over mijn eerste vriendje ook aan iedereen verkondigd dat ik hem níét leuk vond, totdat iemand dat aan hem ging vertellen. Ik bálen, kon ik het weer allemaal recht proberen te trekken om hem alsnog aan de haak te slaan (wat gelukt is, uiteindelijk).
pi_24119034
Helaas lees ik al deze berichten nét nu ik terug ben van school
Het is me eigenlijk wel duidelijk, de les waar ze normaal gesproken dicht bij me ging zitten, is nu veranderd in een kille les, met een Claire die aan de andere tafel haar werk voortzette...

Ik ga hier nu niet een complot bedenken, dit is geen soapserie namelijk, maar ik krijg zo het gevoel dat zij hetzelfde nieuws te horen heeft gekregen als ik...

Ik hoop haar nog eens te spreken, vandaag stond ze in de pauze alleen bij de kluisjes, maar ik bevroor totaal.. Van de ene kant ben ik boos, omdat ze me nu ineens niet meer ziet staan, aan de andere kant wil ik er graag over praten, zodat ik duidelijkheid krijg.

Ik ga er zeker weten nog eens op af, al vind ik het toch jammer dat het niet via een chat kan, dat praat net even wat lekkerder imo...

Ik heb in ieder geval enorm veel aan jullie tips, misschien kennen jullie het gevoel namelijk ook nog wel, je bent zo onzeker als de *tering* en je moet alles even ERGENS kwijt

Bedankt, blijf posten, dit topic mag niet dood
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:06:17 #87
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24119652
quote:
dit is geen soapserie namelijk
En in de volgende aflevering blijkt dat de gezamelijke vriendin Bot13 en Claire tegen elkaar op heeft gestookt, aangezien deze vriendin zelf met Claire wil, Bot13 wordt woedend, maar Claire en de gezamelijk vriendin leefden nog lang en gelukkig. Kijk volgende keer weer naar een nieuwe aflevering met Bot13

Ik heb al sinds het begin van dit topic het gevoel dat de TS in werkelijkheid niet bijna 15 is, maar eigenlijk 17.... kweenie waarom

Jongen, miss zit er zelfs nog een kern van waarheid in het bovenstaande, miss heeft die vriendin jullie allebei tegen elkaar opgestookt, wie weet......
Ik zou het Claire op de man af vragen, wat ze waarom heeft gedaan, en hoezo
Maar niet op msn, maar ergens waar je rustig kunt praten, waar niet constant je vrienden bijzijn. Bij jou thuis, bij haar.... ergens buiten, alhoewel het daarvoor een beetje koud is, bedenk wat en spreek haar!

Maar jouw verhaal klinkt heus niet als een soapserie, neuh hoor
pi_24119881
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef hollander76 het volgende:

[..]

En in de volgende aflevering blijkt dat de gezamelijke vriendin Bot13 en Claire tegen elkaar op heeft gestookt, aangezien deze vriendin zelf met Claire wil, Bot13 wordt woedend, maar Claire en de gezamelijk vriendin leefden nog lang en gelukkig. Kijk volgende keer weer naar een nieuwe aflevering met Bot13
Die soaps lopen tenminste altijd goed af
quote:
Ik heb al sinds het begin van dit topic het gevoel dat de TS in werkelijkheid niet bijna 15 is, maar eigenlijk 17.... kweenie waarom
Schrijfstijl denk ik Heb dat altijd al als een tic gehad, zo moeilijk en volwassen mogelijke zinnen maken, anders voel ik me zo... kinderachtig Maar 't helpt blijkbaar wel, want men lijkt me hier toch redelijk serieus te nemen (Compliment enzo)...
quote:
Ik zou het Claire op de man af vragen, wat ze waarom heeft gedaan, en hoezo
Maar niet op msn, maar ergens waar je rustig kunt praten, waar niet constant je vrienden bijzijn. Bij jou thuis, bij haar.... ergens buiten, alhoewel het daarvoor een beetje koud is, bedenk wat en spreek haar!

Ik ga me best doen...
quote:
Maar jouw verhaal klinkt heus niet als een soapserie, neuh hoor
Ruik ik hier sarcasme
quote:
Fuckin' hell, man... Eerst weet je niet wat je moet doen, dan doe je het domste mogelijk (een vriendin van haar vragen... idiot!) en daarna "bevries" je ook nog als je de kans krijgt, haar eindelijk de jouwe te maken...

Je moet de zaak eens relativeren, kerel... Wat is het ergste dat kan gebeuren als ze niets van je moet? Nou? Dat ze je niet meer goededag zegt op school? Dat jou en haar vrienden een paar dagen om je lachen? Fuck dat, man... Verman jezelf, gvd eens en stap op die chick af en zeg haar wat je te zeggen hebt.
Welja, wordt boos

Ik ben helaas niet zo zelfverzekerd, ik heb geen voorbeeld, ik kan nergens voorbeeld aan nemen ook. Iedereen heeft een eigen manier van aanpak, en ik vind dat ik de situatie zo nog aardig kan sussen.

Ik heb helaas wat tijd nodig om te 'relativeren', en dat kan ik niet op één middagje, om vervolgens de dag erna als the man naar d'r toe te stappen, en te zeggen wat ik te zeggen heb.

Dit betekent niet dat ik je hulp niet nodig heb, zeker niet... Ik hoop alleen dat je begrijpt dat het per persoon net iets anders ligt, en dat dit soort hulp MIJ niet echt verderhelpt, al zullen veel mensen hier zeker wat aan hebben.

Thxs after all

[ Bericht 24% gewijzigd door Bot13 op 21-12-2004 17:23:54 ]
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:17:10 #89
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_24119895
Fuckin' hell, man... Eerst weet je niet wat je moet doen, dan doe je het domste mogelijk (een vriendin van haar vragen... idiot!) en daarna "bevries" je ook nog als je de kans krijgt, haar eindelijk de jouwe te maken...

Je moet de zaak eens relativeren, kerel... Wat is het ergste dat kan gebeuren als ze niets van je moet? Nou? Dat ze je niet meer goededag zegt op school? Dat jou en haar vrienden een paar dagen om je lachen? Fuck dat, man... Verman jezelf, gvd eens en stap op die chick af en zeg haar wat je te zeggen hebt.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_24120348
Je bent gewoon een mietje en je moet op haar afstappen. Je hebt NIETS te verliezen. Hoe langer je wacht hoe minder de kans. Meiden willen initiatief!
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:56:43 #91
67978 HenryHill
pi_24120679
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 16:37 schreef Bot13 het volgende:
Helaas lees ik al deze berichten nét nu ik terug ben van school
Het is me eigenlijk wel duidelijk, de les waar ze normaal gesproken dicht bij me ging zitten, is nu veranderd in een kille les, met een Claire die aan de andere tafel haar werk voortzette...

Ik ga hier nu niet een complot bedenken, dit is geen soapserie namelijk, maar ik krijg zo het gevoel dat zij hetzelfde nieuws te horen heeft gekregen als ik...
Hmmz, in zekere zin kun je hier ook weer verder mee werken. D'r zijn twee mogelijke redenen voor haar gedrag:
1) Ze vind je idd niet leuk, en haar vriendin heeft haar geinformeerd over jullie gesprekje en dat jij haar wel leuk vind. Ze weet nu niet hoe ze tegenover jou moet reageren, en dus mijdt ze jou. In dat geval kan het geen kwaad om het haar nog een keer op de man af te vragen, want dan weet ze al dat je d'r leuk vind en eigenlijk ben je dan al afgewezen door haar. Het nog een keer aan haar persoonlijk vragen verandert dus niks aan de huidige situatie - eigenlijk ben je al door de ellende heen!

2) Ze vind je wel leuk, maar haar vriendin heeft haar wat anders verteld, en nu denkt zij dat ze door jou afgewezen is en dus gedraagt ze zich afstandelijk. In dat geval kan je de zaak verduidelijken door ff te melden hoe je er echt over denkt.

Helaas is onschuldig flirten in de huidige situatie nagenoeg onmogelijk geworden, dus: om duidelijkheid vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen (letterlijk), en erger kan het toch niet meer worden.

En ach, ik denk dat RedDevil je gewoon gepassioneerd aanmoedigde Toch?
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:08:20 #92
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24122101
quote:
Schrijfstijl denk ik Heb dat altijd al als een tic gehad, zo moeilijk en volwassen mogelijke zinnen maken, anders voel ik me zo... kinderachtig Maar 't helpt blijkbaar wel, want men lijkt me hier toch redelijk serieus te nemen (Compliment enzo)...
[
K help het je hopen dat je 14 bent,als je 17 bent en zulk soort gedrag vertoond, dan lach ik je vierkant uit
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:22:20 #93
67978 HenryHill
pi_24122409
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:08 schreef hollander76 het volgende:

[..]

K help het je hopen dat je 14 bent,als je 17 bent en zulk soort gedrag vertoond, dan lach ik je vierkant uit
Vind je het nou zelf ook niet een beetje sneu om jezelf omhoog te moeten trekken door TS bij elke gelegenheid de grond in te stampen? Het zegt nl. meer over hoe jij bent dan over TS.
  dinsdag 21 december 2004 @ 19:32:38 #94
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_24122633
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:22 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Vind je het nou zelf ook niet een beetje sneu om jezelf omhoog te moeten trekken door TS bij elke gelegenheid de grond in te stampen? Het zegt nl. meer over hoe jij bent dan over TS.
Ik dacht dat ik de TS ook nog een paar tips heb gegeven waar ie wat mee kan, en wat jij van mij vindt kan me toch werkelijk m'n reet roesten.
pi_24123188
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:32 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de TS ook nog een paar tips heb gegeven waar ie wat mee kan, en wat jij van mij vindt kan me toch werkelijk m'n reet roesten.
't is 'aan me reet roesten'

Voor wie zich dan ook aansprakelijk mag voelen; ik vind het niet erg als iemand mij de grond in stampt, ik ben dat eigenlijk ook wel gewend. Het is echter very nice dat er hier mensen zijn die daarvoor opkomen , maar voor mij hoeven jullie het niet te doen, al is het NOG beter als die brompotten even een ander topic gaan bezoeken

*Probeert onderwerp te changen*

Ik heb morgen weer een lange dag, en ik zal zien hoe het gaat. Is het niet voor mij, dan wel voor jullie, zoals gezegt is het irritant als zo'n verhaal geen goede afloop heeft

Ik ga AL mijn romance ( ) in de trijd gooien, dat belooft wat.. 'Hey, wat vind je van me' 'fuck off, prick'

dinsdag 21 december 2004 @ 21:53:15 #96
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_24125722
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 17:16 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben helaas niet zo zelfverzekerd, ik heb geen voorbeeld, ik kan nergens voorbeeld aan nemen ook. Iedereen heeft een eigen manier van aanpak, en ik vind dat ik de situatie zo nog aardig kan sussen.
Wat wil je sussen? Die ene dag met elkaar die gewoon leuk was? Waardoor je de hele avond in de wolken was? Ik ken het hoor, maar het is zo'n anticlimax iedere keer, je vind iemand leuk maar bij het minste of geringste gooi je de handdoek in de ring. Zonde.
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 19:59 schreef Bot13 het volgende:
't is 'aan me reet roesten'
Het is toch echt 'aan m'n reet roesten' danwel 'aan mijn reet roesten'.
quote:
Ik ga AL mijn romance ( ) in de trijd gooien, dat belooft wat.. 'Hey, wat vind je van me' 'fuck off, prick'

Mjah, in ieder geval de goede instelling

Zelfvertrouwen is niet iets dat je leert. Het heeft een heel klein beetje te maken met gedrag en voornamelijk met jezelf. Als jijzelf een instelling hebt alla: het lukt toch niet blablabla. Ja, dan heb je niet veel zelfvertrouwen. Je kan al zelfvertrouwen krijgen door rechtop te lopen, je hoofd hoog te houden (gewoon voor je kijken, niet naar de grond voor je) en mensen aan te kijken. Die kleine aanpassingen in houding zijn in het begin misschien eng, maar het zelfvertrouwen komt daarna vanzelf al.

Maar goed.
pi_24137505
Vandaag maar 2 uurtjes les gehad, gym
Allemaal uitval.. Ik heb haar voor de les niet kunnen spreken, onder de les helaas ook niet.
Na de les gevraagt of ze even tijd had. 'Nee ik moet nu gelijk weg, afspraak' (Ja die plan ik ook altijd in als ik weet dat ik dan op school zou zitten, ze wist gister nog niks over de uitval).

'Kun je niet even praten?' , 'Nee, schoolwerk.'
'Op MSN komen?' 'Oh ik zal kijken, ben wel heel druk dus denk het niet.'
'Waarom moet ik eigenlijk op MSN komen?'
'Gewoon, ik heb je al een
hele tijd niet gesproken.
Ik wil met je chatten' 'Ik weet het nog niet. Ik zie 't nog wel'

Hopeloos deze meid
pi_24141276
Jammer jongen.
pi_24142303
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.
Dude, hij's 14.

Dat kerstkaart idee van je is sowieso leuk! Moet je doen.
Wel vertellen hoe het is gegaan he!

edit; per ongeluk alleen de eerste pagina gelezen, beetje loze post nu hahahaha
  woensdag 22 december 2004 @ 18:55:09 #100
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_24142997
quote:
Op woensdag 22 december 2004 13:56 schreef Bot13 het volgende:
Vandaag maar 2 uurtjes les gehad, gym
Allemaal uitval.. Ik heb haar voor de les niet kunnen spreken, onder de les helaas ook niet.
Na de les gevraagt of ze even tijd had. 'Nee ik moet nu gelijk weg, afspraak' (Ja die plan ik ook altijd in als ik weet dat ik dan op school zou zitten, ze wist gister nog niks over de uitval).

'Kun je niet even praten?' , 'Nee, schoolwerk.'
'Op MSN komen?' 'Oh ik zal kijken, ben wel heel druk dus denk het niet.'
'Waarom moet ik eigenlijk op MSN komen?'
'Gewoon, ik heb je al een
hele tijd niet gesproken.
Ik wil met je chatten' 'Ik weet het nog niet. Ik zie 't nog wel'

Hopeloos deze meid
Die girl is niet hopeloos, je moves zijn hopeloos.

I told you boy.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')