Nopes, relativerend meisje dat snapt dat er een hele hoop verschillende vrouwen zijn, de vrouwen die jij bent tegengekomen en andere vrouwen, die zo ontzettend verliefd zijn dat ze een hele tijd blijven wachten op hun "grote liefde". We hebben het hier wel over pubermeisjes, he, van die lieve, naïeve dingen? Meisjes zoals ik was, een jaar of vijf geleden. Vrouwen zoals ik ben, nu. Alleen al het feit dát ik besta, bewijst dat jij geen gelijk hebt in je stelling. Je bent mij alleen nog niet tegen gekomen. Ik ga er niet vandoor als degene die ik leuk vind, niet binnen een week initiatief neemt, als ik écht verliefd ben, blijf ik rustig een jaar wachten. Tja, dan haak ik een keer af, maar dat is meer omdat het toch een keer moet doordringen dat het misschien wel nooit gaat werken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:53 schreef SEX het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk! een geëmancipeerd meisje die in de veronderstelling is dat alles mooi en prachtig is
en dat elke vrouw eerlijk en op oprecht zal handelen en rekening zal houden met de gevoelens van
anderen. Ik denk persoonlijk dat je een nogal naïef beeld hebt van de huidige samenleving waarin
veel mensen handelen op impuls en daarbij vaak heel egoistisch in zijn. Maar okee... ik wil je lieve
geromantiseerde wereldje niet kappot maken dus droom lekker verder met de droom waar je in zit.
Ik wil je júíst niet verdrietig maken, maar dit soort "verbitterde" gevallen kunnen je nog een heel verkeerd beeld geven van ons vrouwen... Go for it!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Bot13 het volgende:
Hohoho, ga nou geen ruzie makenDan maak je mijn heel heel verdrietig, en dat willen we niet enzo
![]()
Euhm, TS is 14... dan heb je idd weinig kans gehad om ervaring op te doen. En 1 van de dingen die je op die leeftijd leert (meestal the hard way), is dat als te lang wacht met je move maken omdat je niet weet of het 'veilig' is, dat de vogel gevolgen is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.
Fijn dat je zo'n 400 tikken overhebt voor mijquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef HenryHill het volgende:
[..]
<hele lap met nuttige tekst (ja écht nuttig)>
1073, actually zonder opmaakcodes. Maakt niet uit, ik fax je de rekening welquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:09 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n 400 tikken overhebt voor mij![]()
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je gaat denken van "ow jee, nou ga ik echt laten merken dat ik d'r leuk vind, hellup" dan zul je er een stuk meer moeite mee hebben dan als je tegen jezelf zegt: "Hey, ik vraag d'r alleen om even mee te lopen, daar is toch niks geks aan? En vragen of ze in de vakantie zin heeft om een keer naar een leuke film te gaan (o.i.d.), daar word ik echt niet voor gelynched hoor."quote:Ik hoop dat het echt zo makkelijk is als ik hoop dat het is![]()
jupquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:27 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Als je gaat denken van "ow jee, nou ga ik echt laten merken dat ik d'r leuk vind, hellup" dan zul je er een stuk meer moeite mee hebben dan als je tegen jezelf zegt: "Hey, ik vraag d'r alleen om even mee te lopen, daar is toch niks geks aan? En vragen of ze in de vakantie zin heeft om een keer naar een leuke film te gaan (o.i.d.), daar word ik echt niet voor gelynched hoor."
Jullie kunnen toch goed met elkaar overweg? Dan hoef je echt niet bang te zijn dat ze je voor paal zal zetten.
Vraag het niet via msn. Daar blijf ik bij. Het is heel aanlokkelijk, maar het is net even iets persoonlijker als je het gewoon echt vraagt aan der of ze zin heeft om... Zoals ook HenryHill al duidelijk maakte: je loodst haar zo weg bij vrienden, dat is echt niet moeilijk. Verder heb ik even niets toe te voegen, behalve natuurlijk: have fun en veel succes. Ojah, en vergeet ons niet, post ook nog even het verloopt, wel zo leukquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
jupBen alleen toch wel bang, we zijn pas een week best intiem bezig, en voorheen kende ik d'r eigenlijk niet, dus ik weet ook niet hoe ze zal reageren...
Ze is niet teruggekomen na het etenHeb wel al ervaring dermee dat ze zegmaar niet terugkomt, haar gezin is niet zo gevestigd op een pc, dus ze heeft vaak andere dingen aan haar hoofd..
Need I say more eigenlijk, ben erg nerveus, kan me op dit moment beter vinden in je eerste gedachte, dus ik moet daar nog wat aan veranderen, wil ook niet té zeker overkomen eigenlijk, want dat komt weer zo dringent over enzo![]()
Als je ouder word verschuift dat jaloers grappen maken naar 'waar ben je nu eigenlijk mee bezig' grappen makenquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:42 schreef HenryHill het volgende:
En ja, je vrienden op die leeftijd hoor mij hier oud zijn hebben precies door hoe de vork in de steel zit, en zullen waarschijnlijk geen mogelijkheid onbenut laten om d'r geintjes over te maken. So what: de enige reden waarom ze het doen is omdat "jongetje-meisje" nog een beetje 'gek' is op die leeftijd, en ze eigenlijk jaloers zijn. Niks van aan trekken, gewoon je eigen ding doen.
Mooi zo, want hoe langer je d'r kent, hoe groter de kans is dat de spanning tussen jullie is verdwenen. Da's alleen maar positief.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bot13 het volgende:
jupBen alleen toch wel bang, we zijn pas een week best intiem bezig, en voorheen kende ik d'r eigenlijk niet, dus ik weet ook niet hoe ze zal reageren...
Trust me, al praat ik de hele dag op je in en ben je helemaal zo van "Ik ben helemaal de bink, ik play alle vrouwen die ik tegenkomquote:Need I say more eigenlijk, ben erg nerveus, kan me op dit moment beter vinden in je eerste gedachte, dus ik moet daar nog wat aan veranderen, wil ook niet té zeker overkomen eigenlijk, want dat komt weer zo dringent over enzo![]()
dik 14, lezen eikelquote:Op zondag 19 december 2004 20:57 schreef EternalSolstice het volgende:
claire, vriendengroep die claire gaat pesten
ben je 12 ofzo?
En hij heeft al heel wat meegemaakt, ondanks dat ie 14 isquote:
quote:Nou, dat ik 14 ben wil niet zeggen dat ik geen leven heb hoor
Ah, je bent een dromer, hele situaties in je hoofd al laten afspelen terwijl ze in werkelijkheid nooit zo zullen gaan.quote:Op zondag 19 december 2004 20:50 schreef Bot13 het volgende:
Zat eraan te denken om een knuffeltje in haar kluis te leggen? Is dat iets? Zonder naam enzo.
Als ze dan naar me toe loopt en zegt 'Bedankt', weet ik genoeg
Jij hebt de puberteit overgeslagen ofzo?quote:
Idd today's the big dayquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef innovative het volgende:
[..]
Jij hebt de puberteit overgeslagen ofzo?
God wat volwassen. Er komt een jongen van 14 op Fok!, logischerwijs niet zo ervaren met vrouwen, dus vraagt hij raad. En half Fok! moet laten merken dat je met 14 niks waard bent, om de één of andere reden. Hallo, zijn jullie zelf nooit verliefde, onzekere pubers met vervelende vriend(inn)en geweest? En waarom wordt iemand die als vanzelfsprekend geen ervaring heeft niet serieus genomen, en wordt er op mensen die dik in de twintig zijn, ondertussen toch ook wel een béétje moeten weten hoe relaties werken en die constant hun ex terug willen ofzo wél serieus ingegaan? Lijkt mij dat die mensen eerder bij zichzelf te rade moeten gaan dan de TS...
ik heb geen hekel aan dat soort topics van 20ers, ik snap alleen niet waarom die mensen, met meer levens- en liefdeservaring wél serieuze raad krijgen, en een newbie-in-love van 14 niet...
@ TS: morgen de grote dag, toch? Ga je het haar vertellen of niet? Ik zou het wel doen, maar dat is aan jou om te beslissen. Als je het durft... veel succes!![]()
Dat eerste doen vrouwen sowiezo veel hoor, meer dan mannen iig, dat is echt geen slecht teken (eerder een goede, denk ik). En, afgaande op je laatste post ziet ze je wel zitten hoorquote:Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef Bot13 het volgende:
Volgens mij zegt ze eerder meer tegen haar vriendinnen, dan tegen mij![]()
Zal wel helemaal dichtklappen als ik het aan d'r vraag ..
Hey, da's klote... dat had ik niet verwacht, afgaande op jouw posts...quote:Op maandag 20 december 2004 15:50 schreef Bot13 het volgende:
Net gesprek gehad met die vriendin...
Pff.. laat maar zitten........
'Ja, ze vond je maar niks en soms erg irritant'..
...flikker je toch lekker op, mij een zorgGa dan ook niet schijnhijlig lopen doen op me... Claire...
Ik wou echt net exact hetzelfde zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef erikkll het volgende:
wtf? en die vriendin is die niet toevallig jaloers ofzo? vraag 't nou aan 't meisje zelf en niet aan haar vriendin!
*Gaat zitten*quote:Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef HenryHill het volgende:
Nou ja, see it from the bright side: nu hoef je dus niet meer helemaal in de zenuwen te zitten en op elk woordje te letten als ze in de buurt is. Di
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfsquote:Vetrouw alsjeblieft niet blind op een vriendin. Meisjes van die leeftijd zijn meestal erg onzeker en jaloers (omdat zijn geen vriendje heeft). Vraag het idd aan Clair zelf en zorg dat je duidelijk bent.
Jongen, ookal ken je die vriendin nog zo goed, ze is niet het meisje van je dromen. Alleen dat meisje kan jouw vraag beantwoorden, dus ik snap niet dat je het niet gewoon aan haar vraagt. Sorry hoor, maar iemand die ik maar niets en irritant vind, daar ga ik geen dag mee doorbrengen.quote:Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfs), die heeft het niet nodig om dat soort dingen te zeggen ljikt me....
Twijfel er niet aan enzo, maar wel weer vet veel hits op dit topicWas het toch nog ergens goed voor oid.
Ow, wat is jullie adres, effe bedankt-kaartje sturen
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:01 schreef Roa het volgende:
[..]
Jij gaat haar VANDAAG NOG vragen om duidelijkheid en zeggen dat je haar leuk vind.![]()
NIET AAN VRIENDINNEN VRAGEN!!! Ik heb tot drie keer toe ontkend tegenover vriendinnen dat ik een jongen leuk vond waar ik stiekem érg verliefd op was. Vriendinnen pesten ook, weet je. En wat als zij je voor gek verklaren, of als je een blauwtje loopt? Offeh, wat als die vriendinnen dezelfde jongen leuk vinden als jij? Allemaal problemen waar meiden mee zitten, dus de enige oplossing is de dame in kwestie zelf vragen, wat vriendinnen ook zeggen...quote:Op maandag 20 december 2004 18:08 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Mweh, die vriendin ken ik al jaren, en krijgt aanzoeken van alle kanten (Vorig jaar nog 6 zelfs), die heeft het niet nodig om dat soort dingen te zeggen ljikt me....
Twijfel er niet aan enzo, maar wel weer vet veel hits op dit topicWas het toch nog ergens goed voor oid.
Ow, wat is jullie adres, effe bedankt-kaartje sturen
En in de volgende aflevering blijkt dat de gezamelijke vriendin Bot13 en Claire tegen elkaar op heeft gestookt, aangezien deze vriendin zelf met Claire wil, Bot13 wordt woedend, maar Claire en de gezamelijk vriendin leefden nog lang en gelukkig. Kijk volgende keer weer naar een nieuwe aflevering met Bot13quote:dit is geen soapserie namelijk
Die soaps lopen tenminste altijd goed afquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En in de volgende aflevering blijkt dat de gezamelijke vriendin Bot13 en Claire tegen elkaar op heeft gestookt, aangezien deze vriendin zelf met Claire wil, Bot13 wordt woedend, maar Claire en de gezamelijk vriendin leefden nog lang en gelukkig. Kijk volgende keer weer naar een nieuwe aflevering met Bot13
Schrijfstijl denk ikquote:Ik heb al sinds het begin van dit topic het gevoel dat de TS in werkelijkheid niet bijna 15 is, maar eigenlijk 17.... kweenie waarom![]()
quote:Ik zou het Claire op de man af vragen, wat ze waarom heeft gedaan, en hoezo![]()
Maar niet op msn, maar ergens waar je rustig kunt praten, waar niet constant je vrienden bijzijn. Bij jou thuis, bij haar.... ergens buiten, alhoewel het daarvoor een beetje koud is, bedenk wat en spreek haar!
Ruik ik hier sarcasmequote:Maar jouw verhaal klinkt heus niet als een soapserie, neuh hoor
Welja, wordt boosquote:Fuckin' hell, man... Eerst weet je niet wat je moet doen, dan doe je het domste mogelijk (een vriendin van haar vragen... idiot!) en daarna "bevries" je ook nog als je de kans krijgt, haar eindelijk de jouwe te maken...
Je moet de zaak eens relativeren, kerel... Wat is het ergste dat kan gebeuren als ze niets van je moet? Nou? Dat ze je niet meer goededag zegt op school? Dat jou en haar vrienden een paar dagen om je lachen? Fuck dat, man... Verman jezelf, gvd eens en stap op die chick af en zeg haar wat je te zeggen hebt.
Hmmz, in zekere zin kun je hier ook weer verder mee werken. D'r zijn twee mogelijke redenen voor haar gedrag:quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:37 schreef Bot13 het volgende:
Helaas lees ik al deze berichten nét nu ik terug ben van school
Het is me eigenlijk wel duidelijk, de les waar ze normaal gesproken dicht bij me ging zitten, is nu veranderd in een kille les, met een Claire die aan de andere tafel haar werk voortzette...
Ik ga hier nu niet een complot bedenken, dit is geen soapserie namelijk, maar ik krijg zo het gevoel dat zij hetzelfde nieuws te horen heeft gekregen als ik...
K help het je hopen dat je 14 bent,als je 17 bent en zulk soort gedrag vertoond, dan lach ik je vierkant uitquote:Schrijfstijl denk ikHeb dat altijd al als een tic gehad, zo moeilijk en volwassen mogelijke zinnen maken, anders voel ik me zo... kinderachtig
Maar 't helpt blijkbaar wel, want men lijkt me hier toch redelijk serieus te nemen
(Compliment enzo)...
[
Vind je het nou zelf ook niet een beetje sneu om jezelf omhoog te moeten trekken door TS bij elke gelegenheid de grond in te stampen? Het zegt nl. meer over hoe jij bent dan over TS.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
K help het je hopen dat je 14 bent,als je 17 bent en zulk soort gedrag vertoond, dan lach ik je vierkant uit![]()
Ik dacht dat ik de TS ook nog een paar tips heb gegeven waar ie wat mee kan, en wat jij van mij vindt kan me toch werkelijk m'n reet roesten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:22 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Vind je het nou zelf ook niet een beetje sneu om jezelf omhoog te moeten trekken door TS bij elke gelegenheid de grond in te stampen? Het zegt nl. meer over hoe jij bent dan over TS.
't is 'aan me reet roesten'quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:32 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de TS ook nog een paar tips heb gegeven waar ie wat mee kan, en wat jij van mij vindt kan me toch werkelijk m'n reet roesten.
Wat wil je sussen? Die ene dag met elkaar die gewoon leuk was? Waardoor je de hele avond in de wolken was? Ik ken het hoor, maar het is zo'n anticlimax iedere keer, je vind iemand leuk maar bij het minste of geringste gooi je de handdoek in de ring. Zonde.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:16 schreef Bot13 het volgende:
Ik ben helaas niet zo zelfverzekerd, ik heb geen voorbeeld, ik kan nergens voorbeeld aan nemen ook. Iedereen heeft een eigen manier van aanpak, en ik vind dat ik de situatie zo nog aardig kan sussen.
Het is toch echt 'aan m'n reet roesten' danwel 'aan mijn reet roesten'.quote:
Mjah, in ieder geval de goede instellingquote:Ik ga AL mijn romance () in de trijd gooien, dat belooft wat.. 'Hey, wat vind je van me' 'fuck off, prick'
![]()
Dude, hij's 14.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:16 schreef SEX het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat je weinig ervaring hebt met vrouwen.
Die girl is niet hopeloos, je moves zijn hopeloos.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:56 schreef Bot13 het volgende:
Vandaag maar 2 uurtjes les gehad, gym
Allemaal uitval.. Ik heb haar voor de les niet kunnen spreken, onder de les helaas ook niet.
Na de les gevraagt of ze even tijd had. 'Nee ik moet nu gelijk weg, afspraak' (Ja die plan ik ook altijd in als ik weet dat ik dan op school zou zitten, ze wist gister nog niks over de uitval).
'Kun je niet even praten?' , 'Nee, schoolwerk.'
'Op MSN komen?' 'Oh ik zal kijken, ben wel heel druk dus denk het niet.'
'Waarom moet ik eigenlijk op MSN komen?'
'Gewoon, ik heb je al een
hele tijd niet gesproken.
Ik wil met je chatten' 'Ik weet het nog niet. Ik zie 't nog wel'
Hopeloos deze meid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |