IRL komt dat wel eens voor.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Aha, ik begrijp het al..... Wantrouwen. Put the body on the couch.
Ik neem aan dat dit voor mij bestemd is, dus ik zal er even op reageren.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In je originele post schrijf je dat je niet wilt dat in de ogen van anderen jouw politieke mening jouw hele persoonlijkheid bepaald en dat je die mening daarom maar voor je houd.
Jouw politieke mening komt anders wel voort uit wie jij bent en hoe jouw hersenprocessen werken.
De politiekcorrecte versie geven...Dat is in mijn ogen liegen over wie of wat je bent... Mensen een rad voor ogen draaien. Als je dat hier op deze manier zegt kom je ook op een bepaalde manier over.![]()
Ach, dan moet ik maar met het lichaam beginnen, dan wordt de geest vanzelf wel wat gewilliger.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
IRL komt dat wel eens voor.![]()
Mijn body wil wel, maar mijn geest niet.
Een goede massage voor een goede discussie, excellent.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, dan moet ik maar met het lichaam beginnen, dan wordt de geest vanzelf wel wat gewilliger.![]()
Maar jij weet helemaal niet wat voor een gruwelijk uiterlijk ik verborgen houd achter mijn politieke uitingen op dit forum.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een goede massage voor een goede discussie, excellent.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jij weet helemaal niet wat voor een gruwelijk uiterlijk ik verborgen houd achter mijn politieke uitingen op dit forum.(een kleine rooie duivel?)
Ik heb wel wat linkse vrienden en over politiek praten wordt vaak niets, dus moet je het over andere zaken hebben. Het kan dus wel. Je moet alleen niet een linkse partner hebben als je zelf rechtser bent. Dat wordt gezeik.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:24 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Linkse mensen heb ik trouwens uit mijn vriendinkring verbannen. Dat klikt toch nooit. Ik vind hun zielige jankerds, zij vinden mij bot. Natuurlijk verloop noemen we dat. Met de mensen waar ik echt goed mee op kan schieten zit je op 1 lijn.
Ik denk niet dat mensen je snel beoordelen of veroordelen als je je niet altijd in politieke discussies mengt. Eerder andersomquote:Op zondag 2 januari 2005 21:17 schreef nokwanda het volgende:
Als je niet op je visie beoordeeld wilt worden, waarop dan wel. Je kunt nu zeggen dat je helemaal niet beoordeeld wil worden maar zo werkt het niet in de wereld. Niemand heeft het recht om te veroordelen maar beoordelen is iets anders.
Och, dat valt reuze mee.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je moet alleen niet een linkse partner hebben als je zelf rechtser bent. Dat wordt gezeik.hier spreekt een man met ervaring
Mijn huidige vriendin moet ik zelfs afremmen.![]()
Ik hoop niet dat je op je usericon lijkt. (en jij niet dat ik op het mijne lijk).quote:Op zondag 2 januari 2005 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Jij weet echter ook niet wat jij voor een goddelijk lichaam je zult aantreffen.
Nooit gedacht dat ik het met een rechtse bal eens zou zijn. Maar ehhh....quote:Op zondag 2 januari 2005 21:45 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Och, dat valt reuze mee.
Heb ook weleens een vriendin gehad die links was en we hebben het ruim 2 jaar volgehouden met elkaar. Je moet alleen niet zo'n vaandelzwaaiend Femke Halsema-figuur hebben, want dan kun je tijdens het neuken nog gaan discussieren over wie er onder of boven mag liggen.
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:45 schreef dekrakeling het volgende:
want dan kun je tijdens het neuken nog gaan discussieren over wie er onder of boven mag liggen.
Er schuilt een moederfiguur in je.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je op je usericon lijkt. (en jij niet dat ik op het mijne lijk).
Hoewel dat niks zegt over het goddelijke lichaam onder het gezicht, natuurlijk.
He!!!! Volgens mij is dit een heeeel ander topic.
Nou ja... Ik heb al min of meer laten vallen dat ik een kleine rooie duivel ben. Dat "put the body on the couch"gedoe zegt eigenlijk al genoeg. Kan het niet laten om het tot uiting te laten komen. Als ik een nickname als 'Aaahikwordgek"zie dan moet ik....
Dat figuur valt best mee maar moeder ben ik wel, ja.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er schuilt een moederfiguur in je.![]()
Holy shitquote:Op zondag 2 januari 2005 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mijn huidige vriendin moet ik zelfs afremmen.![]()
Waren die jongeren Marokkanen?quote:Op zondag 2 januari 2005 22:04 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Zeker. Vandaag net tegen die jongeren op Station CS gezegd dat ze kutmarokkanen waren en zich nuttig moesten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |