www.cd-wow.com is aan te radenquote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef RefleXs het volgende:
Waar bestellen jullie die dvd's?
ga even ergens stoer doen met je gedownloade rotzooi.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:20 schreef TrumpingPimp het volgende:
Ik bestel ze bij usenet. Wat ik vooral een goede film vond is the girl next door. Vraag me af of ik de unrated of rated versie heb gezien?
dvdsoon.comquote:Op maandag 3 januari 2005 17:56 schreef RefleXs het volgende:
Waar bestellen jullie die dvd's?
quote:
idd kut cd-wow...mijn 2 pond vouchers zijn allemaal expired..nu moet ik mijn toevlucht nemen tot 1 pond en 3 euro vouchersquote:
Weet dvdprofiler dat niet danquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:57 schreef Sai het volgende:
Weet iemand of Edi nog ergens te bestellen is?
Dat heb ik niet.quote:
die House Of Flying Daggers is bij mij al verzondequote:Op donderdag 6 januari 2005 12:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
&
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is maar 160 euro of zo hoorquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:40 schreef FremantleDockers het volgende:
$214.99
Allejezus Hare zeg dat het een grapje is...
Hey die heb ik vandaag binnen gekregen!quote:
ik had al zo'n flauw vermoeden jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:11 schreef Ash het volgende:
Niet echt een Giftset, zijn gewoon 2 DVD cases die zijn verbonden met een stukje karton.
Met een beetje zoeken kan je er zo 127,5 euro van maken hoor en dat vind ik nog heel erg meevallen, als je ziet wat je hier in nl betaald!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:40 schreef FremantleDockers het volgende:
$214.99
Allejezus Hare zeg dat het een grapje is...
Hmm, dat scheelt bijna een meier. Goed gezocht.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken kan je er zo 127,5 euro van maken hoor en dat vind ik nog heel erg meevallen, als je ziet wat je hier in nl betaald!
Die R1 box is dus echt nevernooitniet voor 50 euro te krijgen. 70 is het goedkoopst mogelijk. En dan zit je natuurlijk met de douane, waar ik bij de mijne ook errug ban voor ben!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:03 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Hmm, dat scheelt bijna een meier. Goed gezocht.Maar dan nog, met datzelfde zoeken kun je de R1 voor ¤50 krijgen... Is toch nog een doosje van ¤77,50! Maar goed, ik zal toegeven, het is een enorme verbetering op die onzinnige beeldjes. Dit is tenminste nog stijlvol...
Ik had mijn R1 box met 25% Soon-korting voor 51 euro.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Die R1 box is dus echt nevernooitniet voor 50 euro te krijgen. 70 is het goedkoopst mogelijk. En dan zit je natuurlijk met de douane, waar ik bij de mijne ook errug ban voor ben!
Ok, ok, met die korting heb je hem idd zo goedkoop.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:50 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik had mijn R1 box met 25% Soon-korting voor 51 euro.
volgens mij heb je bij cd-wow.net geen credit card nodig.(zie site) levertijd is meestal zo'n 5-7 dagen na bestellen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:11 schreef NITR0 het volgende:
hoe gaat het met betalingen bij CDwow? (creditcard nodig?) wat is de levertijd?
dan krijg je gewoon een mailtje. en wordt het geld op je teruggestort. in je orderoverzicht zal ook wel gewoon cancelled komen te staan. (dit laatste alleen als je je bestelling hebt geplaatst als je ingelogd was op je account)quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:50 schreef FremantleDockers het volgende:
Over cdwow.net, als ze daar je bestelling cancellen ivm link + voucher, mailen ze je dan of is ie gewoon weg? Ik wou namelijk hier posten maar kan op de site m'n bestelling niet meer vinden!
(maar misschien was ik gewoon niet ingelogd toen ik bestelde, kan dat? Moest namelijk wel elke keer alle gegevens opnieuw invullen)
Je lijkt Sampoo welquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:23 schreef Durbin het volgende:
Met name dankzij de actie bij DVDSoon heb ik de afgelopen dagen een shitload aan dvd´s besteld. Een paar interessante zijn wel :
Au.quote:
Ben je toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:30 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
De gehele eerste Hitchcock collectie voor maar 35 eurotjes bij amazon
Maar die is nog zo ontzettend duurquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:40 schreef Sai het volgende:
[..]
Ben je toch nog ergens goed voor..
Nu nog de tweede en ik heb vrijwel alles van de beste man op DVD.
Klopt.. Ik heb de box met seizoen 1 t/m 5 gepre-orderd.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:34 schreef Dr_Evil het volgende:
@ Durbin, ik kan SP season 5 nog niet op DVDSoon vinden..?
goed bezigquote:Op zondag 9 januari 2005 06:48 schreef kinky_queen het volgende:
Twilight Zone, The: Volume 10 (1961)
Twilight Zone, The: Volume 11 (1963)
Twilight Zone, The: Volume 12 (1962)
Twilight Zone, The: Volume 14 (1963)
Twilight Zone, The: Volume 15 (1959)
Twilight Zone, The: Volume 16 (1963)
Twilight Zone, The: Volume 17 (1964)
Twilight Zone, The: Volume 18 (1963)
Twilight Zone, The: Volume 19 (1963)
Twilight Zone, The: Volume 20 (1963)
Twilight Zone, The: Volume 8 (1962)
Twilight Zone, The: Volume 9 (1961)
Altijd al geweten dat topics geopend door sunchaser niet goed voor je zijn
![]()
Mijn god zeg, ik ben wel goed voor je he.quote:
die Ultimate Edition van The Fifth Element?? is t een goede release??quote:Op maandag 10 januari 2005 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vanmiddag the Fifth Element ontvangen, alleen nog The Isle en Eternal Sunshine
Volgens mij was ie nog zo snugger geweest om de R2 te kopen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die Ultimate Edition van The Fifth Element?? is t een goede release??
ik zie hem niet in je avatar trouwensquote:Op maandag 10 januari 2005 23:36 schreef Hare het volgende:
Mijn god zeg, ik ben wel goed voor je he.
En dan toch die Frequin award winnen
Ik ga godver mijn prachtig schone foto niet verneuken door zo'n lelijke apenkopquote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik zie hem niet in je avatar trouwens
![]()
Voordat je dat gaat doen:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook nog maar es ff langs 't kruidvat deze week...
jij kent cd-wow zeker nog niet?quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:40 schreef MrX1982 het volgende:
Gisteravond de volgende dvd's besteld bij play
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had me eigenlijk voorgenomen deze maand geen dvd's te bestellen maar toen zag ik de sale bij play![]()
Maar ja de pijn van de cc rekening komt later
verschillende:quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:50 schreef NITR0 het volgende:
Bestaat er een DVDbox van Clint Eastwood of een Western-box?
Deze, een Oldboy Final Edition. Beide van koreandvd's. Mijn eerste R3 dvd's, ik ben erg benieuwd. Vooral naar Oldboy, want die heb ik nog niet gezien. Van Big Fish ben ik vooral benieuwd naar de verpakking.quote:
Wat een geile beer ben je toch ookquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:07 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:52 schreef Hare het volgende:
IK HEB NET NA LANG BERAAD DE BOX DIE IK AL ZO LANG WIL BESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Ach joh, doe er 30 euro bij en je kunt hem al bestellenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:53 schreef Sai het volgende:
[..]. Die wil ik.
. Voor minder dan 70 euro, dan. Doe als je hem hebt eens caps sturen naar dvdbeaver?
.
Ik weet het niet hoor, veel te harig volgens mij al die Duitse vrouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat divxjes sturen?
Plus 20 euro douane. Nee dankje.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach joh, doe er 30 euro bij en je kunt hem al bestellen
Had je een visioen of ben je gewoon dronken?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ach Sai, jij als miljonair zou dat toch makkelijk kunnen betalen?
Ik heb bij dvdpacific anders nog nooit douane moeten betalen hoor. Die zetten altijd netjes een lekkere onzin waarde op de verpakking.quote:
gewoon tor iddquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:14 schreef Sai het volgende:
Had je een visioen of ben je gewoon dronken?
maar dvdpacific vertrouw ik echt niet meer na die creditcard fraude zaak van een paar maanden geledenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb bij dvdpacific anders nog nooit douane moeten betalen hoor. Die zetten altijd netjes een lekkere onzin waarde op de verpakking.
Volgende week heb ik hem al binnenWat zeg ik, ik denk wel deze woensdag ofzo
Denk je niet dat ze dat probleem verholpen hebben?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar dvdpacific vertrouw ik echt niet meer na die creditcard fraude zaak van een paar maanden geleden
het is voor hen te hopen van wel, maar ik neem liever t zekere voor t onzekerequote:Op maandag 17 januari 2005 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat probleem verholpen hebben?
Durf je het wel aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:29 schreef kinky_queen het volgende:
net in de preorder bij pacific voor nog geen 9 euro per stuk:
[afbeelding] [afbeelding]
Je verwacht hopelijk toch hoge beeldkwaliteit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:21 schreef Durbin het volgende:
Net deze Hitchcock Collection bij DVDSoon besteld voor $ 7,98 CAD.Volgens de informatie hier gaat het om 3 dvd's met 9 films.
In hetzelfde rijtje vond ik ook nog Night of Horrors (2 dvd's) voor $ 7,98 CAD. Geen idee wat hier op staat.![]()
[afbeelding]
Naah, maar zelfs al is de beeldkwaliteit middelmatig, zo'n grote Hitchcock-fan ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Je verwacht hopelijk toch geen hoge beeldkwaliteit?
Je moet eens in het topic kijken waar je dvd's verkoopt, krijg je weer wat geld binnen in plaats van dat het eruit gaat.quote:Op woensdag 19 januari 2005 05:05 schreef Sai het volgende:
Weer even een update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
En binnenquote:Op donderdag 13 januari 2005 05:05 schreef Libris het volgende:
wacht verdorie al haast een maand op LOTR EE Trilogie... Amazon legt de schuld bij de tsunami hier om de hoek![]()
Waar haal je het geld vandaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:52 schreef Hare het volgende:
IK HEB NET NA LANG BERAAD DE BOX DIE IK AL ZO LANG WIL BESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, een beetje hier, een beetje daar, maar eigenlijk vooral door een beetje handelen in dvdtjes. Kan je leuke centjes opleveren hoorquote:
Nu wel toch? Zou niet willen dat jullie niet kunnen zien wat voor moois ik nu weer heb besteldquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke?? Je plaatjes doen het niet...
En wat is dat toch met dat before sunrise/sunset? Ik had er gewoon nog nooit van gehoord voordat hier iedereen erover begon! Zijn die hier uberhaupt wel in de bios geweest? En wat doet die ene in godsnaam in de imdb250?
kdacht dat die box gewoon 2 keepcases in een kartonnetje waren?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
En deze:
[afbeelding]
Een fucking lekkere digipack!!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kdacht dat die box gewoon 2 keepcases in een kartonnetje waren?
waar heb je deze vandaan?
wat nou "quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe je daarbij komt weet ik niet, maar er is nergens een versie uit met 2 keepcases in kartonnetje. Nooit bestaan ook.
Ja, zo'n rare vraag vind ik dat wel.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat nou ""
zo`n rare vraag is dat toch niet? ik heb ergens gelezen dat die versie die oa bij CDWOW verkrijgbaar is, gewoon 2 keepcases met een kartonnen omhulsel is (net zoals je dat bij de R2NL versie hebt van bv. Scream Trilogy, Taxi Trilogy).
snap niet wat er raar aan is om dat te vragen, maar goed...![]()
-edit- volgens dvdsoon zijn t wel keepcases en is t geen digipack(op R1, bij R3 weet ik niet)
Gefeliquote:
ik niet. rare vragen bestaan niet, rare antwoorden welquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, zo'n rare vraag vind ik dat wel.
arrogant zijn is nietsquote:Als ik zeg dat het een digipack is is het een digipack. Ik ben wel een beetje op de hoogte wat er uit is, en uitkomt hoor
een normaal antwoord geven ook, blijkbaarquote:Lezen is moeilijk he
ik ga moeilijk lopen doen wanneer ik dat wil...quote:Geloof me nou maar en ga niet moeilijk lopen doen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:04 schreef Timo20 het volgende:
arrogant zijn is niets![]()
je bent niet de enige die een beetje weet wat er is en uitkomt. als ik ergens een hekel aan heb dan is t aan de "als-ik-dat-zeg-dan-is-dat-zo" houding![]()
![]()
![]()
[..]
Weh heh, is dat niet een of andere serie op mtv geweest of zo...?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:22 schreef sampoo het volgende:
Waarom zie ik nu toch een ring voor me waar Hare met een digipack aan beide handen op Timo20 zit in te beuken en waar Timo20 met twee keepcases hetzelfde doet?
Bitchfight!quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:22 schreef sampoo het volgende:
Waarom zie ik nu toch een ring voor me waar Hare met een digipack aan beide handen op Timo20 zit in te beuken en waar Timo20 met twee keepcases hetzelfde doet?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:44 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een reltopic zeg.
Ik ben braaf en wil alleen even melden dat ik dit besteld heb:
Dank u voor uw aandacht.
http://www.play.com/play247.asp?searchtype=r2title&searchstring=azumi&page=searchquote:
Ik heb dus inderdaad de international 129 versie besteld. Snel even cancellen als het nog kan.quote:
Extras:DISC 1
*The Film
Trailer (1.20min)
TV Spot (0.17min)
Action Chapter (11 Chapters)
STAFF Profile
CAST Profile
DISC 2
Battle On The Wild Side documentary
Making Of Azumi: Fighting On The Edge documentary
Music Video
Art Gallery
Azumi On TV (2 Children's Show Specials)
TV Spots
Teaser Trailers
Theatrical Trailers
IN THE CASE
40-page excerpt from the original manga by Yu Koyama
16-page bookletSubtitles:English and JapanesePicture format:1.85:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):Japanese DTS 5.1
Japanese Dolby Digital 5.1
Japanese Dolby Digital 2.0 SurroundCase type:2-Disc Digi-Pack Special thanks to Rewind user hspace for providing these specifications.
Hij is al een tijdje oop maar deze winkel heeft hem nog steeds de AZUMI:DELUXE 2 DISC LIMITED EDITIONquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:29 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb dus inderdaad de international 129 versie besteld. Snel even cancellen als het nog kan.
Heb je trouwens een url waar die japanse versie eventueel te krijgen is Kinky?
ga jij nou maar eerst eens wat normalere films downloaden met je zieke geest!!quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef Durbin het volgende:
Mijn eerste (en waarschijnlijk enige) Disney Treasure..
Die moet ik ook maar eens bestellen. Alleen al voor Der Fuehrer's Face is het de moeite waard.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef Durbin het volgende:
Mijn eerste (en waarschijnlijk enige) Disney Treasure..
Hey schoonheid..quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ga jij nou maar eerst eens wat normalere films downloaden met je zieke geest!!
Nog 2 nachtjes dus, dan kun je weer losquote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:01 schreef Mikkie het volgende:
Zit zelf nergens op te wachten... koopstop ingelast tot februari
Zou je niet gewoon lekker op deze editie wachten: ?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 23:54 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil de verzameling compleet gaan maken.
Is wel mooi natuurlijk maar dat zou op zijn minst 500 euro kosten (dat ga ik er niet voor neerleggen) en het is niet eens zeker dat het uitkomt.quote:Op zondag 30 januari 2005 00:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon lekker op deze editie wachten: ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Anyway, net gezien en nu besteld:
[afbeelding]
quote:
Mag ik je aanraken...?quote:Op maandag 31 januari 2005 23:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Erg stoer vind ik wel. 400 op 6.000.000.000 mensen en ik heb hem!!!
Ach, dan ben je nog altijd verder dan mij. Dit is naast die van Spirited Away mijn tweede.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:48 schreef Hare het volgende:
[..]Cool! Is de enige van de Ghibli collectie waar ik de giftset niet van heb
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 09:57 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ach, dan ben je nog altijd verder dan mij. Dit is naast die van Spirited Away mijn tweede.
Heb je niet liever de Criterion?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
C'est Arrive Pres de Chez Vous , via bol.com
Ja, alleen die is niet via bol.com te verkrijgen. En bij gebrek aan creditcard...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je niet liever de Criterion?
ik geloof dat je HIER geen CC nodig hebt...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ja, alleen die is niet via bol.com te verkrijgen. En bij gebrek aan creditcard...
Welke dvd speler heb je? Verbaas me namelijk aan de hoeveelheid dvd spelers die met een paar knoppen op de afstandbediening regiovrij te maken zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dank je voor de link, maar mijn dvd speler is helaas ook niet regiovrij.
Maar zeer bedankt voor de link, zie net dat ze the motorcycle diaries op dvd hebben daar.
Geen diee, zal thuis eens kijken. Maar hey, ik red me aardig met alle regio 2 zooi.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Welke dvd speler heb je? Verbaas me namelijk aan de hoeveelheid dvd spelers die met een paar knoppen op de afstandbediening regiovrij te maken zijn.![]()
Ik haal hem één van de komende dagen op voor 80 euro, waarbij ik ook Halloween S.E. en Empire Records S.E. mee mag nemen.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je er ook maar 1tje minder als mij hoor
Jammer genoeg kan ik de box die jij gekocht hebt nergens meer vinden, en die Japanse box wil ik zelf niet, aangezien ik de te prijzig vind en een schilderij bevat waar ik dus echt niks aan vind, dus ga ik er ook niet voor betalen. Verder vind ik Nausicaa, samen met Porco Rosso de slechtste ghibli die ik heb gezien.
Maar goed, op zich is het natuurlijk wel leuk je collectie compleet te hebben
Hoeveel was je ervoor kwijt?
Nou ik heb de divx! Hah!quote:Op maandag 31 januari 2005 23:48 schreef Hare het volgende:
[..]Cool! Is de enige van de Ghibli collectie waar ik de giftset niet van heb
Zelf deze uiterst gelimiteerde versie nog kunnen bestellen (400 stuks!!!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:06 schreef mooiegek het volgende:
eindelijk maar eens besteld (bij de frs v. 30,99 icm pjr korting en free-id):
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:19 schreef Eippie het volgende:
schaamteloos gejat van ander forum maar hebben jullie dit al gezien: http://www.dvdsoon.com/shipping-international.xml
standard shipping is nu 1.49 canadese dollar geworden
Dan zou ik ze een mailtje sturen en je geld terugvragen. Of zoveel bestellen dat je er toch nog voordeel aan hebt (maar ik dacht gelezen te hebben dat je niet zoveel meer wou hebben)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben net lid geworden, vooral voor die gratis shipping die wel erg veel scheelt als je 5 CAD per verzending moet betalen, verlagen ze het gewoon met 3,5 CAD
Heb je idd goed gelezen, zal ff denken wat ik zal gaan doen. Die 5% korting boeit me eigenlijk niet. Aan de andere kant zullen ze vast vaker aanbiedingen voor members hebben...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:56 schreef Eippie het volgende:
[..]
Dan zou ik ze een mailtje sturen en je geld terugvragen. Of zoveel bestellen dat je er toch nog voordeel aan hebt (maar ik dacht gelezen te hebben dat je niet zoveel meer wou hebben)
Het is nog altijd 1,50 per dvd en niet per zending. Nu moet men wat meer moeite doen om mij als lid te behouden. Wat vaker 14% of 25% korting geven will do the trick.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben net lid geworden, vooral voor die gratis shipping die wel erg veel scheelt als je 5 CAD per verzending moet betalen, verlagen ze het gewoon met 3,5 CAD
quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:31 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is nog altijd 1,50 per dvd en niet per zending. Nu moet men wat meer moeite doen om mij als lid te behouden. Wat vaker 14% of 25% korting geven will do the trick.
Nee, het is zeer zeker 1,49 per dvd! Dat staat inmiddels ook als korting aangegeven bij ifidelity leden. 2 dvd's in de mand en er verschijnt 2,98 als carrier fee. Maar los van dat ik heb besloten om de kaart te nemen op basis van de 6% korting dus minstens CA$833 uitgeven en dat heb ik er ruim uit want ik geloof ik sinds de kaart eerder rond de CA$5000 zit. In de oude situatie hadden we al gratis verzending dus dit is voor mij op zich niet echt een punt geweest dat de verzendkosten worden verlaagd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Nou vat ik het allemaal niet meer hoor. Wat jij zegt dacht ik ook (1,50 per dvd), maar FremantleDockers zegt dus dat het wel per zending gaat, en zo heeft ie z'n laatste bestelling ook geplaatst.
Hij zegt zelfs dat ze als de ene dvd eerder binnen is dan de ander ze overgaan tot losse levering voor dezelfde prijs.
Maar goed, ik hou mijn membership denk ik ook maar (in het geval je nog kan cancellen) en hoop idd op vele aanbiedingen voor members.
Heb Donnie Brasco SE ff gecancelled en opnieuw besteld. scheeld me iets van ¤ 3,-quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:19 schreef Eippie het volgende:
schaamteloos gejat van ander forum maar hebben jullie dit al gezien: http://www.dvdsoon.com/shipping-international.xml
standard shipping is nu 1.49 canadese dollar geworden
dus snel ff de orders cancellen en opnieuw bestellen. scheelt toch 3,5 dollar per keer
Naast hetgeen wat al te vinden is in de aanbiedingen thread;quote:Op woensdag 2 februari 2005 17:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heb Donnie Brasco SE ff gecancelled en opnieuw besteld. scheeld me iets van ¤ 3,-
dank je voor de info
nu heb ik alleen $5.49CAD aan store credit. Tips, anyone??
Als je die editie voor dat geld hebt gekocht ben je tamelijk genaaid.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Le fabuleux destin d'Amelie Poulain Special Edition -2 DISCS- ¤30
Ik ben niet de eerste de beste loser die zich via Internet laat naaien.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:45 schreef Sai het volgende:
[..]
Als je die editie voor dat geld hebt gekocht ben je tamelijk genaaid..
Dan heb je wel de limited genummerde edition in kartonnen sleeve mag ik aannemen?quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste de beste loser die zich via Internet laat naaien.
Ik doe altijd goed 'onderzoek' eer ik iets aanschaf en ik speur alle pricewatches en vergelijkers door en dit was toch één van de goedkoopste hoor...![]()
die is oopquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:00 schreef Wepeel2 het volgende:
Dan heb je wel de limited genummerde edition in kartonnen sleeve mag ik aannemen?
Als het NLO R2 dvdtjes zijn dan valt het enigzins mee. Maar ik kan me een tijd terug herinneren dat het bij proxis voor de Schindler set 2 halen 1 betalen was.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik ben niet de eerste de beste loser die zich via Internet laat naaien.
Ik doe altijd goed 'onderzoek' eer ik iets aanschaf en ik speur alle pricewatches en vergelijkers door en dit was toch één van de goedkoopste hoor...![]()
Hij heeft z'n plaatje nu wel aangepast, dus wellicht toch nog ergens op de kop getikt.quote:
jammer van de licht flitsquote:
E-Bay hequote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jammer van de licht flits
kun je net niet alles lezen
Serieus?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Ook sinds gisteren, hoezo niet meer verkrijgbaar?
[afbeelding]
lol, ok danquote:
ik zag deze versie eergisteren nog bij Van Leest liggenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Serieus?
Omdat het een gelimiteerde uitgave is. Weet niet hoeveel.
De gewone versie met groene hoes is wel nog volop verkrijgbaar.
Out Of Print, wat inhoud dat hij niet meer gefabriceerd wordt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ow, ik dacht dat je zei dat ie OP was, wat OOP verder inhoudt, weet ik ook niet
Als je de link tussen img tags zet kijkt het allemaal net even makkelijkerquote:Op zondag 6 februari 2005 16:02 schreef B.M het volgende:
http://images.amazon.com/images/P/B0002V7OJC.01.LZZZZZZZ.jpg![]()
deze ga ik nog kopen, ik zeg het nu alvast maar![]()
The War of 04quote:Op zondag 6 februari 2005 23:00 schreef Mixed-Martial-Arts het volgende:
[afbeelding]
voor ¤19,95 op mma-dvd.com..binnen 2 dagen in huis
Mooie versie. Ik hoop nog steeds op ook een mooie versie van T1 die ik naast mijn tin T2 kan zetten. Degene die ik hier in NL tegenkom zijn het niet waardquote:
Koop je toch ook gewoon de keicoole Japanse uitgave?quote:Op maandag 7 februari 2005 09:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooie versie. Ik hoop nog steeds op ook een mooie versie van T1 die ik naast mijn tin T2 kan zetten. Degene die ik hier in NL tegenkom zijn het niet waard
Dan moet Shogo niet w88 tot volgende maandquote:Op maandag 7 februari 2005 08:23 schreef Shogo het volgende:
Geil!
* Shogo wil volgende maand ook nog eens gaan kijken daarvoor.![]()
* Shogo moet wacht tot hij gebeurd heeft.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan moet Shogo niet w88 tot volgende maand
Dan issie waarschijnlijk te laat...quote:Op maandag 7 februari 2005 19:35 schreef Shogo het volgende:
* Shogo moet wacht tot hij gebeurd heeft.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 01:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Nou vat ik het allemaal niet meer hoor. Wat jij zegt dacht ik ook (1,50 per dvd), maar FremantleDockers zegt dus dat het wel per zending gaat, en zo heeft ie z'n laatste bestelling ook geplaatst.
Hij zegt zelfs dat ze als de ene dvd eerder binnen is dan de ander ze overgaan tot losse levering voor dezelfde prijs.
Maar goed, ik hou mijn membership denk ik ook maar (in het geval je nog kan cancellen) en hoop idd op vele aanbiedingen voor members.
amazon.co.jpquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:07 schreef BitetheBullet het volgende:
KQ, waar kun je die terminator ultimate edition bestellen?
eerst besteld, toen gecancelled omdat de verzendkosten goedkoper werden en opnieuw besteld. heeft "maar" 8 dagen geduurd voordat ze m verstuurden bij dvdsoon. gisteravond verstuurdquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:04 schreef Timo20 het volgende:
Anyway, om maar eens ontopic te gaan. heb deze net besteld bij dvdsoon. status is "on order" dus zal wel weer ff duren voor ie komt![]()
[afbeelding]
eindelijk een goede uitgave waarbij (hopelijk) t geluid wel synchroon loopt
Je mag wel ff naar die van mij komen kijken hoor als je het niet uithoudt!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:19 schreef pascalheister het volgende:
en ik wacht nog maar steeds op mijn Lotr wooden box![]()
Same herequote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:19 schreef pascalheister het volgende:
en ik wacht nog maar steeds op mijn Lotr wooden box![]()
Is goed, maar ik kijk met mijn handenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:43 schreef Hare het volgende:
Je mag wel ff naar die van mij komen kijken hoor als je het niet uithoudt!
clickquote:Op maandag 31 januari 2005 23:48 schreef Hare het volgende:
Zelf deze uiterst gelimiteerde versie nog kunnen bestellen (400 stuks!!!)
die 2046 is niet voor mij hoor... dat is een film waar ik maar niet doorheen kwam.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:36 schreef fractalis het volgende:
Allebei prachtige uitgaven kinky_queen, maar die prijzen...![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:19 schreef kinky_queen het volgende:
En trouwens, die is niet limited genoeg
Ik zou dit toch beter kunnen gebruiken dan een make-up doos.quote:Op zondag 13 februari 2005 11:07 schreef Hare het volgende:
(wat moet je in godsnaam met een T-Shirt of Tas???)
quote:Op zondag 13 februari 2005 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou dit toch beter kunnen gebruiken dan een make-up doos.
quote:Op zondag 13 februari 2005 11:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou dit toch beter kunnen gebruiken dan een make-up doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |