Durf je het wel aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 04:29 schreef kinky_queen het volgende:
net in de preorder bij pacific voor nog geen 9 euro per stuk:
[afbeelding] [afbeelding]
Je verwacht hopelijk toch hoge beeldkwaliteit?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:21 schreef Durbin het volgende:
Net deze Hitchcock Collection bij DVDSoon besteld voor $ 7,98 CAD.Volgens de informatie hier gaat het om 3 dvd's met 9 films.
In hetzelfde rijtje vond ik ook nog Night of Horrors (2 dvd's) voor $ 7,98 CAD. Geen idee wat hier op staat.![]()
[afbeelding]
Naah, maar zelfs al is de beeldkwaliteit middelmatig, zo'n grote Hitchcock-fan ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Je verwacht hopelijk toch geen hoge beeldkwaliteit?
Je moet eens in het topic kijken waar je dvd's verkoopt, krijg je weer wat geld binnen in plaats van dat het eruit gaat.quote:Op woensdag 19 januari 2005 05:05 schreef Sai het volgende:
Weer even een update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
En binnenquote:Op donderdag 13 januari 2005 05:05 schreef Libris het volgende:
wacht verdorie al haast een maand op LOTR EE Trilogie... Amazon legt de schuld bij de tsunami hier om de hoek![]()
Waar haal je het geld vandaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:52 schreef Hare het volgende:
IK HEB NET NA LANG BERAAD DE BOX DIE IK AL ZO LANG WIL BESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |