Ach, een beetje hier, een beetje daar, maar eigenlijk vooral door een beetje handelen in dvdtjes. Kan je leuke centjes opleveren hoorquote:
Nu wel toch? Zou niet willen dat jullie niet kunnen zien wat voor moois ik nu weer heb besteldquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke?? Je plaatjes doen het niet...
En wat is dat toch met dat before sunrise/sunset? Ik had er gewoon nog nooit van gehoord voordat hier iedereen erover begon! Zijn die hier uberhaupt wel in de bios geweest? En wat doet die ene in godsnaam in de imdb250?
kdacht dat die box gewoon 2 keepcases in een kartonnetje waren?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:47 schreef Hare het volgende:
En deze:
[afbeelding]
Een fucking lekkere digipack!!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kdacht dat die box gewoon 2 keepcases in een kartonnetje waren?
waar heb je deze vandaan?
wat nou "quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe je daarbij komt weet ik niet, maar er is nergens een versie uit met 2 keepcases in kartonnetje. Nooit bestaan ook.
Ja, zo'n rare vraag vind ik dat wel.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat nou ""
zo`n rare vraag is dat toch niet? ik heb ergens gelezen dat die versie die oa bij CDWOW verkrijgbaar is, gewoon 2 keepcases met een kartonnen omhulsel is (net zoals je dat bij de R2NL versie hebt van bv. Scream Trilogy, Taxi Trilogy).
snap niet wat er raar aan is om dat te vragen, maar goed...![]()
-edit- volgens dvdsoon zijn t wel keepcases en is t geen digipack(op R1, bij R3 weet ik niet)
Gefeliquote:
ik niet. rare vragen bestaan niet, rare antwoorden welquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, zo'n rare vraag vind ik dat wel.
arrogant zijn is nietsquote:Als ik zeg dat het een digipack is is het een digipack. Ik ben wel een beetje op de hoogte wat er uit is, en uitkomt hoor
een normaal antwoord geven ook, blijkbaarquote:Lezen is moeilijk he
ik ga moeilijk lopen doen wanneer ik dat wil...quote:Geloof me nou maar en ga niet moeilijk lopen doen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:04 schreef Timo20 het volgende:
arrogant zijn is niets![]()
je bent niet de enige die een beetje weet wat er is en uitkomt. als ik ergens een hekel aan heb dan is t aan de "als-ik-dat-zeg-dan-is-dat-zo" houding![]()
![]()
![]()
[..]
Weh heh, is dat niet een of andere serie op mtv geweest of zo...?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:22 schreef sampoo het volgende:
Waarom zie ik nu toch een ring voor me waar Hare met een digipack aan beide handen op Timo20 zit in te beuken en waar Timo20 met twee keepcases hetzelfde doet?
Bitchfight!quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:22 schreef sampoo het volgende:
Waarom zie ik nu toch een ring voor me waar Hare met een digipack aan beide handen op Timo20 zit in te beuken en waar Timo20 met twee keepcases hetzelfde doet?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:44 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een reltopic zeg.
Ik ben braaf en wil alleen even melden dat ik dit besteld heb:
Dank u voor uw aandacht.
http://www.play.com/play247.asp?searchtype=r2title&searchstring=azumi&page=searchquote:
Ik heb dus inderdaad de international 129 versie besteld. Snel even cancellen als het nog kan.quote:
Extras:DISC 1
*The Film
Trailer (1.20min)
TV Spot (0.17min)
Action Chapter (11 Chapters)
STAFF Profile
CAST Profile
DISC 2
Battle On The Wild Side documentary
Making Of Azumi: Fighting On The Edge documentary
Music Video
Art Gallery
Azumi On TV (2 Children's Show Specials)
TV Spots
Teaser Trailers
Theatrical Trailers
IN THE CASE
40-page excerpt from the original manga by Yu Koyama
16-page bookletSubtitles:English and JapanesePicture format:1.85:1 Anamorphic NTSC Soundtrack(s):Japanese DTS 5.1
Japanese Dolby Digital 5.1
Japanese Dolby Digital 2.0 SurroundCase type:2-Disc Digi-Pack Special thanks to Rewind user hspace for providing these specifications.
Hij is al een tijdje oop maar deze winkel heeft hem nog steeds de AZUMI:DELUXE 2 DISC LIMITED EDITIONquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:29 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb dus inderdaad de international 129 versie besteld. Snel even cancellen als het nog kan.
Heb je trouwens een url waar die japanse versie eventueel te krijgen is Kinky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |