Leuk dat zoveel mensen zeggen dat mijn kaarten zo goed kloppen.
![]()
.
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 08:33 schreef Merisse het volgende:Muus, Morwen, hebben jullie nou niet dat jullie het onbevredigend vinden om op deze wijze voor mensen te leggen? Ik bedoel het is een hoop werk met weinig ruimte voor eigen inbreng/interpretatie omdat jullie vaak de vraag niet weten en ook niet hoe iemand het antwoord interpreteert.
Nee, ik heb er veel plezier in hoor.
![]()
. Ik zit graag in mijn kaartjes en iedereen reageert hier altijd heel dankbaar als ik een kaart heb getrokken.
De bedoeling van dit topic was ook om het 'luchtig' te houden zodat iedereen makkelijk zou kunnen binnenkomen en aanschuiven. Vooral eens laten zien hoe bepaalde kaarten er nu uit zien, want in de winkel kun je dat vaak niet zien aangezien alles in plastic verpakt zit. Door een klein plaatje van de kaart te laten zien en letterlijk de tekst uit de boeken te posten, krijgen geinteresseerden eens een beeld van zo'n deck en het bijbehorende boek.
Geen zware vragen, geen eigen interpretatie van de kaarten (of stenen of muntjes) geven, maar letterlijk de tekst uit het boek. Zo kunnen iig geen misverstanden ontstaan en dringt niemand zijn visie van een kaart op.
![]()
.
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet