Kijk, aan dit soort opmerkingen heb ik dus niks. Ga effe ergens anders zeiken ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:44 schreef Morkje het volgende:
Hoe traag ben je dan? Als je die tondeuze niet aan zag komen?
(of je stond na 2 minuten alweer buiten natuurlijk)
Ik was zo wanhopig dat ik idd voor de extensions wilde gaan. MAAR ten eerste heb ik daar geen geld voor en ten tweede is mijn haar echt te kort daarvoor, of het wordt zo'n bungelende matquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:45 schreef mien-moeke het volgende:
*Proest! Kuch!*
Foto's!!!!???
[ontopic]Pruik, extensions, hoed, pet, sjaal, burka, hoofddoek. En geduld hebben. Geef t een weekje of 6/7
Ja, nogal wiedes, ik kijk nu wel link uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:59 schreef Morkje het volgende:
Nuttige tip voor de volgende keer. (dat haar groeit wel weer aan, maar als je dit elke maand gaat laten gebeuren...)
Hosten bij www.imageshack.usquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef Tigress het volgende:
Hoe post ik een foto die op mijn harde schijf staat?
Je zet hem eerst online en dan doe je de link tussen [img] en [/img] (zonder spaties)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef Tigress het volgende:
Hoe post ik een foto die op mijn harde schijf staat?
als je de link van je harde schijf invoert op imageshack, krijg je als het goed is een link, waar je jouw plaatje onder vindt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:10 schreef Tigress het volgende:
Waar moet ik m dan online zetten, heb geen website :S? Ikke niet snap
Stuur maar naar: info@phsoft.nl en ik zet em voor je onlinequote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:10 schreef Tigress het volgende:
Waar moet ik m dan online zetten, heb geen website :S? Ikke niet snap
Het is toch zo, of durf je soms niks te zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef Tigress het volgende:
[..]
Kijk, aan dit soort opmerkingen heb ik dus niks. Ga effe ergens anders zeiken ofzo.
Voordat je HOOOO kunt roepen is er al een baan uit je haar, dan kun je nog zo snel zijn, maar daar doe je niks meer aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:35 schreef pimpin het volgende:
[..]
Het is toch zo, of durf je soms niks te zeggen
Dat is inderdaad behoorlijk naar de haaien geholpen, ik zou als ik jou was gewoon nooit meer naar die kapper gaan en een betere zoeken...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:41 schreef Tigress het volgende:
[..]
Voordat je HOOOO kunt roepen is er al een baan uit je haar, dan kun je nog zo snel zijn, maar daar doe je niks meer aan.
Foto staat trouwens in mijn fotoboek, via mijn profiel
Nee, dat is Mel & Hair, naast de Bigoli. Deze zit op de Burg. Reigerstraat, vlakbij de Schouwburg.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:03 schreef Sportguy het volgende:
Was dat die kapper bij het neude ?
Of hij bedoelde Haarstudio Bobby's in de Vinkenburgstraat. Maar dat is geen "Kinky Kapper", maar gewoon een goeie kapper. Misschien een tip!quote:Op zondag 2 januari 2005 13:06 schreef Tigress het volgende:
[..]
Nee, dat is Mel & Hair, naast de Bigoli. Deze zit op de Burg. Reigerstraat, vlakbij de Schouwburg.
Dan weet ik iig waar ik niet moet zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:06 schreef Tigress het volgende:
[..]
Nee, dat is Mel & Hair, naast de Bigoli. Deze zit op de Burg. Reigerstraat, vlakbij de Schouwburg.
En 10 jaar geleden was het al lelijkquote:Op zondag 2 januari 2005 13:10 schreef imago het volgende:
Zo'n 10 jaar geleden was dit hip, zo'n "kippenkontje", zo'n hele hoge boblijn met vlak boven de nek heel kort
exboriante?quote:Op maandag 3 januari 2005 09:02 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ach, die kappers toch met hun exboriante prijzen en hun mislukte creaties. Ik ben van al dit mikmak af nadat ik mij half jaar geleden helemaal kaal liet scheren. Heb je iedere keer weer problemen met die kutkappertjes? Laat je dan kaalscheren, van dat imago, uiterlijk, blablable, gewoon de schijt aan hebben.
Herinnert zich Tigress, die gisteren in mijn fotoboek kwam spieken..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:41 schreef Tigress het volgende:
[..]
Voordat je HOOOO kunt roepen is er al een baan uit je haar, dan kun je nog zo snel zijn, maar daar doe je niks meer aan.
Foto staat trouwens in mijn fotoboek, via mijn profiel
Wel Kinky....quote:Op maandag 3 januari 2005 08:51 schreef mien-moeke het volgende:
Ben maar ff zo vrij geweest.
Uit het foto-boek van Tigress:
Voorkant
[afbeelding]
Achterkant
[afbeelding]
De oplossing:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:19 schreef Nuek het volgende:
De achterkant vind ik eigenlijk leuker gedaan dan de voorkant
ja of diepe decolleteetjes aan en benadrukken dat ik een vrouw benquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:03 schreef nibble het volgende:
Ik zou gewoon je snor laten staan en claimen dat ik man was![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:03 schreef nibble het volgende:
Ik zou gewoon je snor laten staan en claimen dat ik man was![]()
![]()
Ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:19 schreef Nuek het volgende:
De achterkant vind ik eigenlijk leuker gedaan dan de voorkant
wel als jequote:Op zondag 9 januari 2005 15:17 schreef ivetje het volgende:
poehpoeh...je hebt een hele boblijn...tja, da's toch wel erg
onzin. normaal gesproken ben ik erg tevreden, want dan LUISTEREN ze naar je wensen.quote:Maar goed, dat weet je als je naar de kinky gaat...
Ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ze zomaar wat doen...bij een vriendin van me kwam ook de tondeuse erbij terwijl ze had gezegt dat ze de lengte graag wilde houden. Ik heb dus genoeg gehoord over de kinky kapper om zeker te weten dat ik daar niet naartoe ga. Zeker niet voor dat geld...quote:Op maandag 10 januari 2005 16:18 schreef Tigress het volgende:
onzin. normaal gesproken ben ik erg tevreden, want dan LUISTEREN ze naar je wensen.
ok, fair enough.quote:Op maandag 10 januari 2005 16:33 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ze zomaar wat doen...bij een vriendin van me kwam ook de tondeuse erbij terwijl ze had gezegt dat ze de lengte graag wilde houden. Ik heb dus genoeg gehoord over de kinky kapper om zeker te weten dat ik daar niet naartoe ga. Zeker niet voor dat geld...
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:46 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Bij welke ben je geweest?
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:06 schreef Tigress het volgende:
[...]Deze zit op de Burg. Reigerstraat, vlakbij de Schouwburg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |