Kijk, aan dit soort opmerkingen heb ik dus niks. Ga effe ergens anders zeiken ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:44 schreef Morkje het volgende:
Hoe traag ben je dan? Als je die tondeuze niet aan zag komen?
(of je stond na 2 minuten alweer buiten natuurlijk)
Ik was zo wanhopig dat ik idd voor de extensions wilde gaan. MAAR ten eerste heb ik daar geen geld voor en ten tweede is mijn haar echt te kort daarvoor, of het wordt zo'n bungelende matquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:45 schreef mien-moeke het volgende:
*Proest! Kuch!*
Foto's!!!!???
[ontopic]Pruik, extensions, hoed, pet, sjaal, burka, hoofddoek. En geduld hebben. Geef t een weekje of 6/7
Ja, nogal wiedes, ik kijk nu wel link uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:59 schreef Morkje het volgende:
Nuttige tip voor de volgende keer. (dat haar groeit wel weer aan, maar als je dit elke maand gaat laten gebeuren...)
Hosten bij www.imageshack.usquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef Tigress het volgende:
Hoe post ik een foto die op mijn harde schijf staat?
Je zet hem eerst online en dan doe je de link tussen [img] en [/img] (zonder spaties)quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:04 schreef Tigress het volgende:
Hoe post ik een foto die op mijn harde schijf staat?
als je de link van je harde schijf invoert op imageshack, krijg je als het goed is een link, waar je jouw plaatje onder vindt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:10 schreef Tigress het volgende:
Waar moet ik m dan online zetten, heb geen website :S? Ikke niet snap
Stuur maar naar: info@phsoft.nl en ik zet em voor je onlinequote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:10 schreef Tigress het volgende:
Waar moet ik m dan online zetten, heb geen website :S? Ikke niet snap
Het is toch zo, of durf je soms niks te zeggenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:55 schreef Tigress het volgende:
[..]
Kijk, aan dit soort opmerkingen heb ik dus niks. Ga effe ergens anders zeiken ofzo.
Voordat je HOOOO kunt roepen is er al een baan uit je haar, dan kun je nog zo snel zijn, maar daar doe je niks meer aan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:35 schreef pimpin het volgende:
[..]
Het is toch zo, of durf je soms niks te zeggen
Dat is inderdaad behoorlijk naar de haaien geholpen, ik zou als ik jou was gewoon nooit meer naar die kapper gaan en een betere zoeken...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:41 schreef Tigress het volgende:
[..]
Voordat je HOOOO kunt roepen is er al een baan uit je haar, dan kun je nog zo snel zijn, maar daar doe je niks meer aan.
Foto staat trouwens in mijn fotoboek, via mijn profiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |