Al 2 icons fixed, en nog maar een halve dag vakantiequote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:44 schreef mitt het volgende:
wat is de stand?
quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Al 2 icons fixed, en nog maar een halve dag vakantie.
Daar is ook een award voor hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de indruk dat sommigen mij te hoog aanslaan.Ik lul met vrijwel elke sport wel mee, weet overal een beetje van maar kan niet in de schaduw staan van de echte kenners. Weet zelf geen sport te vinden waarbij ik genomineerd zou kunnen worden. Dat ik topics open heeft gewoon met m'n algemene interesse te maken.
nu soliciteer je ook nog naar de meest overschatte user awardquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de indruk dat sommigen mij te hoog aanslaan.Ik lul met vrijwel elke sport wel mee, weet overal een beetje van maar kan niet in de schaduw staan van de echte kenners. Weet zelf geen sport te vinden waarbij ik genomineerd zou kunnen worden. Dat ik topics open heeft gewoon met m'n algemene interesse te maken.
dat gaat nooit zo snelquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:10 schreef komrad het volgende:
maar zijn de nominaties al bekend, dan kan ik voor een aantal categorieen, waar ik enigzins iets zinnigs over denk te kunnen zeggen, mijn stem uitbrengen
Dit zijn de sport awardsquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:18 schreef komrad het volgende:
Hives, kan ik je vast nomineren voor de meest verstokte Ajax fan
Alvast dank!quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:34 schreef Yeahinho het volgende:
Status: 18 icoontjes fixed.
En nu kan ik geen pixel meer zien en ga ik slapen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:34 schreef Yeahinho het volgende:
Status: 18 icoontjes fixed.
En nu kan ik geen pixel meer zien en ga ik slapen.
heeft er al iemand gezegd dat je goed bezig bent (geweest)quote:
mijn naam heeft nog nooit iemand vaud guzgreefen !quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:21 schreef Yeahinho het volgende:
Welgeteld 1 persoon die m'n naam goed schrijft!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |