Niet de politie , maar jij bent eenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet niet of dit helemaal het goede forum is maar anders moet een admin het maar ff verplatsen ofzo.
Het verhaal, vanmiddag gebeurt:
Ik en mijn broertjes (11 en 14) en ouders gingen naar mijn oma voor het niewe jaar enzo. Daar waren nog 2 andere kinderen (5 en 8 jaar oud). Mijn broertjes hadden nog wat vuurwerk over van gister avond dus dat gingen ze afsteken. Was allemaal normaal vuurwerk, je weet wel, van die kleine klapdingen enzo dus niks waar een normaal mens zich op 1 Januari aan zou storen.
Scheinbaar heeft 1 of ander oud lijk die ook in de flat van mijn oma woont de politie gebeld. Na 15 minuten kwam de politie het pleintje oplopen waar mijn broerjes en die andere 2 ventjes wat onschuldig vuurwerk aan het afsteken waren (net als 3 kwart van de andere nederlandse kinderen).
Ze moesten alle 4 meelopen met die politie agenten. Beschrijving 2 agenten: Rond de 21 jaar. Eentje vond zichzelf heel badass en stond de hele tijd te kijken alsof die net een terrorist in ze eentje had opgepakt en de ander (die praten de hele tijd) zag eruit als een of andere BrEeZaH loser met een irrtante grijns op ze smoel.
Goed, 4 ventjes lopen dus achter die politie aan. Weet je wat die losers doen? Me broerje van 14 moet naar HALT toe en die andere 3 moeten een video over vuurwerk gebruik gaan kijken (ja, dat zal wat uitmaken). Nou hoefden die 2 andere ventjes niet te komen omdat ze zogenaamd te ver weg woonde
(onthoud: als je nog eens wat flikt, zeg dat je ergens verweg woont dan hoef je niet te komen).
Dat de politie er wat van zegt en hun vuurwerk afpakt oke. Maar je gaat die kinderen toch geen fucking taakstraf geven en ze naar halt sturen? Die bijdehante losers stonden er ook de hele tijd met een grijns op hun smoel naar te kijken ook. Waar gaat dit nou overAchterlijke kut politie. Ik vind het niet gek dat mensen geen respect voor de politie hebben.
In dit geval was er geen boete uitgeschreven maar is er een ventje naar HALT gestuurd omdat-ie best mag leren dat het asociaal is: er zijn duidelijk mensen die er last van hebben. What's the fucking big deal.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:38 schreef HeyFreak het volgende:
ach, iedereen die wat rotjes overhad na oud en nieuw heeft de volgende dat het laatste beetje afgeknald volgens mij. Ik ook.
Het is nu gewoon zo triest gesteld met de politie dat boetes uitschrijven 1e prioriteit is geworden en mensen helpen bijvoorbeeld in geval van diefstal is maar bijzaak. Ja, stel je voor dat ze ook moeten werken voor hun geld! Zoals ik al eerder zei, kleine kinderen etc pakken ze wel aan maar bij een kroeggevecht blijven ze lekker veilig in de auto zitten omdat ze bang zijn om zelf klappen te krijgen.
Ik zal er de eerst volgende keer eens op letten of ze ook echt een stijve Henkie in de broek hebben als ze weer een boete uitschrijven....
Lezen. Het gaat niet over mij.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en dan nog ben je te dom om de vuurwerktijden te negeren en door te knallen?.
Waarom geven ze zichzelf dan geen boete omdat ze in een straat staan met hun auto waar geen auto's mogen komen? Ja, dan zeggen ze omdat wij de politie zijn. Politie mijn aars.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
politie is geen moraalridderij maar uitvoerders. en waarvoor zijn er regels dan?
Mjah loop al sinds 31december of half dronken of met een kater rond dus mijn spelling is atm niet echt goed neequote:Op zondag 2 januari 2005 13:23 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Beter opgeleid als jouw was het toch? Als je het fout doet dan toch wel goed fout hè. En als je het goed wilt doen zeg je beter opgeleid dan jij. En wat dat opleidingsniveau van jouw betreft zet ik zeer grote vraagtekens, voorlopig ben je niet in staat om wezenlijke zaken van elkaar te onderscheiden.
Goh jij zit bij de politie?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:58 schreef farfavour het volgende:
[..]
Niet de politie , maar jij bent een [afbeelding]
Politieagenten die vriendjespolitiek bezigen en dus zeer gevoelig voor corruptie zijn, mogen wat mij betreft kapotgeschoten worden tijdens hun dienst. Liever twee zware criminelen dan één foute politieagent.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:05 schreef XiChico het volgende:
Jij denkt dat de politie zich altijd aan de regels houdHet broertje van de TS houd zicht niet aan de regels, en moet daarvoor naar Halt.
Gisteravond heeft mijn buurman carbit geschoten (En dat mag sinds dit jaar niet meer in 2 gemeentes in Nederland, een daarvan woon ik in) Die buurman werkt bij de politie op een ICT afdeling, nou goed .. hij was dus strafbaar bezig en de politie kwam, officieel zouden ze hem moeten oppakken, maar dat deden ze niet omdat ze hem kennen.
[..]
Een IT afdeling en goed geld, nou eerlijk wat verdiend je daar nu? Hooguit 3000 euro per maand? Is niet verkeerd maar omdat je hele leven nu dit werk te doen, maja iedereen zijn eigen ding, tochquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zit jij er even compleet naast
Ik beheer een IT afdeling en verdien daar goed geld. Jou zie ik nooit rentenieren en waarschijnlijk heb je niet eens genoeg geld om een knapzak te kopen
En wie moet meestal de eerste opvang doen bij dit soort bizarre ongevallen waarbij de hulpverleners onder de voet gelopen worden door nieuwsgierige burgers en moet daarna ook nog "even" het slechte nieuws aan de deur gaan brengen;quote:Op zondag 2 januari 2005 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jongen (16) overleden door afsteken vuurwerk
Waren er maar losers in het blauw geweest....
Goh, in de openingspost moest die van 14 naar HALT. En taakstraffen is volgens mij een gerechtelijke uitspraak dus zo ver kan het nog niet eens zijn ...quote:Op zondag 2 januari 2005 17:49 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mjah loop al sinds 31december of half dronken of met een kater rond dus mijn spelling is atm niet echt goed nee
Je kan jezelf beter vragen wat jouw opleidingsniveau is. Als je vind dat een 11 jarige naar halt moet en een 14 jarige een taakstraf krijgt voor het afsteken van een paar rotjes ben je IMHO of een heel zielig figuur of een enorme zeikerd.
Je broertje van 14 moet naar HALT en die andere een videootje kijken en jij loopt daarover te zeiken? Niet om deze e-norrum verschrikkelijk straffen hoop ik ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:07 schreef Kill_em_all het volgende:
Me broerje van 14 moet naar HALT toe en die andere 3 moeten een video over vuurwerk gebruik gaan kijken
Ik denk dat ze je gaan kennen. Als je tegen hun nét zo zeikt als hierzo, begrijp ik ´t helemaa!lquote:Op zondag 2 januari 2005 19:44 schreef Kill_em_all het volgende:
KNIP
Als ik naar de politie gaat om te zeggen dat me fiets is gejat dan zeggen ze ga weg daar kunnen we niks aan doen. Word er bij de buren ingebroken en bellen wij terwijl ze bezig zijn komen die lijpo's de volgende middag nog een langs. En ja dat is echt gebeurt. Steken een paar kinderen een rotje af (wat niet meer geluid maakt dan een klappertjes pistool) dan krijgen ze een foking taakstraf.
KNIP
Ik vraag me af wat er gebeurt als je zegt dat je dertien bent.quote:Op zondag 2 januari 2005 14:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Eerste boetes door identificatieplicht
Voor dit zeer enstige misdrijf werd de officier van justitie nog snel gebeld.
als ik jou was zal ik de hoge opleiding die je hebt eens gebruiken om je hersen daadwerkelijk te gebruiken en eens op www.halt.nl te gaan kijkenquote:Op zondag 2 januari 2005 17:49 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mjah loop al sinds 31december of half dronken of met een kater rond dus mijn spelling is atm niet echt goed nee
Je kan jezelf beter vragen wat jouw opleidingsniveau is. Als je vind dat een 11 jarige naar halt moet en een 14 jarige een taakstraf krijgt voor het afsteken van een paar rotjes ben je IMHO of een heel zielig figuur of een enorme zeikerd.
Dan mag je beter opletten want ik heb de politie wel meer zien doen hoor. En reageert de politie eens direct op een klacht van een burger is het weer niet goed.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:44 schreef Kill_em_all het volgende:
Als ik naar de politie gaat om te zeggen dat me fiets is gejat dan zeggen ze ga weg daar kunnen we niks aan doen. Word er bij de buren ingebroken en bellen wij terwijl ze bezig zijn komen die lijpo's de volgende middag nog een langs. En ja dat is echt gebeurt. Steken een paar kinderen een rotje af (wat niet meer geluid maakt dan een klappertjes pistool) dan krijgen ze een foking taakstraf.
De regering heeft geen kas, de Staat wel. Alles wat de Staat al heeft, hoeft het volk niet meer te geven.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:14 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja mensen zonder licht enzo oppakken zijn ze goed in :S Als ze nou eens boeven zouden gaan vangen ipv de kas van de regering te spekken dan heeft het volk er ook nog wat aan.
De politie doet wel meer dan alleen mensen die zonder licht rijden bekeuren. Als ik bekeurd wordt dan baal ik ook, maar dikke pech, had ik maar met licht moeten rijden.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:14 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja mensen zonder licht enzo oppakken zijn ze goed in :S Als ze nou eens boeven zouden gaan vangen ipv de kas van de regering te spekken dan heeft het volk er ook nog wat aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |