Dat dacht ik wel!!! Ik zag de post staan van Gajus, en ik dacht meteen 'hier gaat Do2 van uit z'n bolletje!'quote:
Oh, jammer hoor...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ben er niet goed in hoor. Ja rechtermuisknop, eigenschappen en dan hopen dat er wat staat, maar dat vind ik niet eerlijk. Dus puzzelen jullie maar verder hoor.
Nou vind het wel jammer hoor, maar ik weet dat je druk bent. Wil graag mijn opstellen weer opschrijvenquote:Op maandag 10 januari 2005 21:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, jammer hoor...
Kwam je kijken of ik nog leefde?? Sorry dat ik je nog niet gemaild heb..
Ik moet Do2 ook nog steeds mailen, en nog iemand anders...., en ik moet nog 2 brieven schrijven....
Waarom heeft niemand mij vertelt dat verhuizen ontiegelijk veel gedoe is!!!??
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:51 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou vind het wel jammer hoor, maar ik weet dat je druk bent. Wil graag mijn opstellen weer opschrijven.
Nou je mag mij als allerlaatste mailen, laat die andere en Do2 maar voor gaan.
Nou ik weet niet dat verhuizen veel gedoe is. Woon nog thuis he. Ik kan het wel raden, maar ja dat is toch anders. Maar denk er aan je bent zometeen zo trots op jezelf en ben je echt helemaalop je eigen huisje. Dus de moeite wordt echt reuze beloond
.
Tip:quote:Op maandag 10 januari 2005 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik trek m'n bek open, en het valt stil...
Zo gaat dat nu altijd.
De titel???quote:Op maandag 10 januari 2005 22:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarnaar?
Daar heb je je vingers niet voor nodig. iig niet alle 10quote:
Ja, die heeft Gajus toch al gepost.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
De titel???
Dit is toch betitel-de-titel?? Of zit ik nu in een verkeerd topic te posten???
Maak me gek.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2...
Ik heb een spijtige medendeling voor je...
Zal ik het zeggen, of zal ik het maar gewoon doen??
Ik weet het, ik ken hem, maar ik kom er niet op. Als ik mijn reader erbij pak heb ik hem zo, maar dan spiek ik.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:44 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Als Troel haar kunstgeschiedenislessen goed gevolgd heeft, dan schudt zij het antwoord uit haar mouw, vermoed ik.
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had niet anders verwacht, AR.
Truste!.
Ik ga nog even schilderen...
quote:Op maandag 10 januari 2005 22:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
Do2...
Ik heb een spijtige medendeling voor je...
Zal ik het zeggen, of zal ik het maar gewoon doen??
Mijn laatste reactie voor ik echt ga slapen..quote:Op maandag 10 januari 2005 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken hem, maar ik kom er niet op. Als ik mijn reader erbij pak heb ik hem zo, maar dan spiek ik.
Oefening baart kunst , zeggen ze.quote:Op maandag 10 januari 2005 22:53 schreef Troel het volgende:
Ik wil ook kunnen schilderen
Ik moet nog een heleboel doen voor tekenen voor school, maar ik ben er zo slecht in
Godsamme, AR, doe eens wat aan die site van je!quote:Op maandag 10 januari 2005 22:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Slaap lekker iedereen!!
Ik ga morgenavond weer schilderen..., heb net zondag m'n auto eindelijk af gekregen..
Ben bang dat ik daar nooit over heen groei Do2....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu we toch bezig zijn...
Ik heb je avatar in het groot gezien, en nog heb ik geen énkel idee wat het voorstelt.
( Verder vind ik Once Upon a Time in the West ook een hele goeie film,
en hebben mijn schoenen ook veters...
En wat Kid Rock betreft; Nu ja...Daar groei je vast nog wel overheen,. )
Weet je zeker dat je een man bent? Mannen kunnen toch geen meerdere dingen tegelijk?quote:Op maandag 10 januari 2005 22:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Daar heb je je vingers niet voor nodig. iig niet alle 10
Gewoon doorposten dus![]()
Nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
PS
Weet je zeker dat er Once Upon a Time in the West staat, en niet Once Upon a Time in America???
Ik heb die auto wel gezien, lekker puh.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu we toch bezig zijn...
Ik heb je avatar in het groot gezien, en nog heb ik geen énkel idee wat het voorstelt.
( Verder vind ik Once Upon a Time in the West ook een hele goeie film,
en hebben mijn schoenen ook veters...
En wat Kid Rock betreft; Nu ja...Daar groei je vast nog wel overheen,. )
Mannen hebben het vermogen om zich op 1 ding te kunnen concentrerenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een man bent? Mannen kunnen toch geen meerdere dingen tegelijk?
..ik heb Once Upon a Time in the West nog nooit gezien eigenlijk...quote:
Dat kunnen vrouwen ook wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mannen hebben het vermogen om zich op 1 ding te kunnen concentreren
Oh dat andere versloft dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mannen hebben het vermogen om zich op 1 ding te kunnen concentreren
Ja, dat vlot doet 't 'm he?!quote:Op woensdag 12 januari 2005 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de categorie naakte mannen die naakte mannen betasten op een veel te klein vlot...
Nou, met jullie twee wil het ook niet vlotten.quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat vlot doet 't 'm he?!
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan heb je mij nog nooit bezig gezien
Er zijn overal uitzonderingen voor hoor, laatst zag ik nog een vrouw die kon kaartlezen!!!
Ontopic:
Heb jij al in je reader gekeken wat de oplossing is??
Dat moest genoeg hint voor de rest zijnquote:Ik weet het dus inmiddels, maar ik laat de eer aan een ander. Ik had hem moeten weten, zeker na de vorige schilderijen die de revue gepasseerd zijn.
Maar wel eentje die kunst interessant vindt. Dat scheelt wel hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nou, met jullie twee wil het ook niet vlotten.
Bedroevend dat twee gerenomeerde kunstenaars worden overtroefd door een aankomende schooljuf.
![]()
Ik ben kunstenaar. En verder zoeken ze het allemaal maar uit.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
PS
Ben jij wel gerenomeerd Do2???? Ik niet hoor
Hoezo niet gerenomeerd? Volgens Do2 is er een krantenartikel aan jou gewijd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
PS Ben jij wel gerenomeerd Do2???? Ik niet hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan zo 1-2-3 geen grotere plaat vinden, maar het zijn collages.
Je mag er dus vanuit gaan dat er inderdaad ook papier gebruikt is.
We zijn op zoek naar een vrouw.
Jawel, Mevrouw Kunstenaar.
Een grootse Amerikaanse schilder dankt zijn faam voor een groot deel aan haar.
De 2 waren voor een lange periode onafscheidelijk van elkaar. Zij is het geweest die meneer, door haar onbreekbare geloof in zijn schildertalenten, het vertrouwen in zichzelf heeft meegegeven.
Maar ja, meneer was niet vies van grote hoeveelheden alcohol, en drank maakt nu eenmaal meer kapot dan je lief is, he. Dus ook dat sprookje mocht niet eeuwig duren.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Meneer Alcohol staat in hetlijstje van Gajus
, én er is inderdaad een film van 'm gemaakt.
Nu moeten jullie er toch wel uitkomen, lijkt me.
Maar haar speelt ook mee in de filmquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vergeet daarbij niet dat we niet naar hem maar naar haar op zoek zijn, he.
...maar naar haar...Mooi hoor, dat Nederlands.
Is dit een afleidings manouvre, of wat is hier de bedoeling van??quote:
Ik heb m al muts!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zoek maar eens, luie hond!
Vaak maakt ze foto's en bewerkt ze die, maar ze tekent ook zelf. In dit geval is het inderdaad een collage. Ze maakt ook vaak strips.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een collage. Volgens mij komt er geen verf aan te pas, wel?
nee, we moeten onder andere een masker tekenen, en nog vier lessen doen enzo (en ja, ik loop hopeloos achter)...quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat moet je tekenen dan? Een vrije opdracht? Of?
Ik ben kunstenaar...quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:44 schreef Troel het volgende:
Trouwens, contactgestoorde kunstenaar, leg uit...
ah ok, dan snap ik hem... Tja, ik dacht meteen even verder... Ik ben contactgestoord zonder kunstenaar te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben kunstenaar...
Verder begrijpen de meeste mensen mij niet, of ik begrijp hun niet.
Hoelang ben jij bezig met pissen zeg??quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
En omdat jij nu naar bed gaat, kan ik geen nieuw plaatje plaatsen? Ha!
Ik ga trouwens eerst pissen...
Hoe lang hij kan pissen is niet interessant, ik ben dan meer benieuwd naar het formaat van zijn edele delen, aangezien hij gewoon kan posten terwijl hij aan het pissen isquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hoelang ben jij bezig met pissen zeg??
Ik zie nog steeds geen nieuw plaatje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |