quote:Op maandag 10 januari 2005 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
There's a staaaaaaarman waiting in the sky...
.
De dood van Sardanapalus is niet van Théodore Géricault maar van Eugène Delacroix.quote:Op maandag 10 januari 2005 07:05 schreef Troel het volgende:
Theodore Géricault is de schilder.
Het schilderij heet De dood van Sardanapalis...
Woei, toch nog iets gehad aan mijn kunstlessen
Eigenlijk is elk antwoord voor 7 uur een fout antwoord.quote:Op maandag 10 januari 2005 06:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
...He'd like to come and meet us
But he thinks he'd blow our minds
Tja, als je een nummer van mijn bonusheld gaat zingen, dan zing ik vrolijk mee hoor!!quote:Op maandag 10 januari 2005 10:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Eigenlijk is elk antwoord voor 7 uur een fout antwoord.
Maar ik zal het voor deze ene keer door de vingers zien...
U heeft1 bonuspunt
te pakken.
Nou, het half uur is voorbij sinds de oplossing, dusseh; ga je gang Do2!!quote:Op maandag 10 januari 2005 20:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dat was weer een spannend reisje terug in de tijd, mensen.
Dan stel ik voor dat we nu terug in de tijdmachine stappen en op het knopje hedendaags drukken.
In principe heb je gelijk, maar we gaan er gewoon van uit dat je het goed hebt Troelquote:Op maandag 10 januari 2005 20:49 schreef Troel het volgende:
Maar het is toch nog niet goedegekeurd? Het is wel goed hoor, maar toch
Ja hoor ... helemaal goed !!!quote:Op maandag 10 januari 2005 20:49 schreef Troel het volgende:
Maar het is toch nog niet goedegekeurd? Het is wel goed hoor, maar toch
...quote:Op maandag 10 januari 2005 20:59 schreef Troel het volgende:
AR, ik zit net je site te bekijken. Errug mooi!
Nou.., ik had het alvast niet gedacht....quote:Op maandag 10 januari 2005 21:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is een Schot, mensen!
Ha! Een Schot! Wie had dat gedacht!
Dit wordt een group-hug...quote:Op maandag 10 januari 2005 21:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Art is an intimate meditation process involving some kind of communion with the gods, it’s got nothing to do with communing with the public, as if it was some kind of show business. Art can exist without the public. I’m not interested in what anybody else thinks. I’m in it entirely for myself, and if someone else is on the same wavelength all well and good; if not, then forget it.
Ik krijg zin om 'm te knuffelen...
quote:Op maandag 10 januari 2005 21:11 schreef Troel het volgende:
Als ik daarop Google vind ik het wel denk ik, maar dat is niet eerlijk
Hij maakte 34 versies hiervan, en dit is nummer 10quote:Op maandag 10 januari 2005 21:15 schreef Troel het volgende:
dat kwam er bij mij ook uit ja
Wie kan mij de titel uitleggen?
Oja, dat was jij!!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Schilderij gezocht
Zie daar mijn kunsten
Het is een vrij recente ontdekking van me, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ken jij hem al lang Do2???
Ik vraag me altijd af hoe jij aan die namen komt...
Leuk!!!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is een vrij recente ontdekking van me, eerlijk gezegd.
Kwam 'm een aantal weken terug tegen tussen de dikke rijen kunstboeken in de centrale bibliotheek alhier.
Zo kom ik over het algemeen dus ook aan die namen...
Ga regelmatig naar de bieb om een uurtje of wat stapels kunstboeken en tijdschriften door te bladeren,.
Heej Sabrientje!! Ga je ook mee puzzelen!!!!??quote:
Hé, Roger Hilton!quote:Op maandag 10 januari 2005 21:34 schreef Gajus het volgende:
Ook gevonden door de systematisch nalopen van de James Hyman catalogus. Aangezien ik van Z naar A zocht, was ik eventjes bezig. Al zoekende kwam ik een opmerkelijk werkje tegen: Sardanapalus after Delacroix door Roger Hilton:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |