Nou, met jullie twee wil het ook niet vlotten.quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat vlot doet 't 'm he?!
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dan heb je mij nog nooit bezig gezien
Er zijn overal uitzonderingen voor hoor, laatst zag ik nog een vrouw die kon kaartlezen!!!
Ontopic:
Heb jij al in je reader gekeken wat de oplossing is??
Dat moest genoeg hint voor de rest zijnquote:Ik weet het dus inmiddels, maar ik laat de eer aan een ander. Ik had hem moeten weten, zeker na de vorige schilderijen die de revue gepasseerd zijn.
Maar wel eentje die kunst interessant vindt. Dat scheelt wel hoorquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nou, met jullie twee wil het ook niet vlotten.
Bedroevend dat twee gerenomeerde kunstenaars worden overtroefd door een aankomende schooljuf.
![]()
Ik ben kunstenaar. En verder zoeken ze het allemaal maar uit.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
PS
Ben jij wel gerenomeerd Do2???? Ik niet hoor
Hoezo niet gerenomeerd? Volgens Do2 is er een krantenartikel aan jou gewijd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
PS Ben jij wel gerenomeerd Do2???? Ik niet hoor
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan zo 1-2-3 geen grotere plaat vinden, maar het zijn collages.
Je mag er dus vanuit gaan dat er inderdaad ook papier gebruikt is.
We zijn op zoek naar een vrouw.
Jawel, Mevrouw Kunstenaar.
Een grootse Amerikaanse schilder dankt zijn faam voor een groot deel aan haar.
De 2 waren voor een lange periode onafscheidelijk van elkaar. Zij is het geweest die meneer, door haar onbreekbare geloof in zijn schildertalenten, het vertrouwen in zichzelf heeft meegegeven.
Maar ja, meneer was niet vies van grote hoeveelheden alcohol, en drank maakt nu eenmaal meer kapot dan je lief is, he. Dus ook dat sprookje mocht niet eeuwig duren.
quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Meneer Alcohol staat in hetlijstje van Gajus
, én er is inderdaad een film van 'm gemaakt.
Nu moeten jullie er toch wel uitkomen, lijkt me.
Maar haar speelt ook mee in de filmquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vergeet daarbij niet dat we niet naar hem maar naar haar op zoek zijn, he.
...maar naar haar...Mooi hoor, dat Nederlands.
Is dit een afleidings manouvre, of wat is hier de bedoeling van??quote:
Ik heb m al muts!quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zoek maar eens, luie hond!
Vaak maakt ze foto's en bewerkt ze die, maar ze tekent ook zelf. In dit geval is het inderdaad een collage. Ze maakt ook vaak strips.quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een collage. Volgens mij komt er geen verf aan te pas, wel?
nee, we moeten onder andere een masker tekenen, en nog vier lessen doen enzo (en ja, ik loop hopeloos achter)...quote:Op woensdag 12 januari 2005 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat moet je tekenen dan? Een vrije opdracht? Of?
Ik ben kunstenaar...quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:44 schreef Troel het volgende:
Trouwens, contactgestoorde kunstenaar, leg uit...
ah ok, dan snap ik hem... Tja, ik dacht meteen even verder... Ik ben contactgestoord zonder kunstenaar te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik ben kunstenaar...
Verder begrijpen de meeste mensen mij niet, of ik begrijp hun niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |