Kruispunten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 06:45 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
komop man.. hardeschijven opblazen..... doe dan iets leukers
idd ...maarja, ik wil zo ff een benzine bommetje maken, maar is dit ook mogelijk met diesel? (omdat diesel niet zo snel fikt)quote:Op zondag 2 januari 2005 13:47 schreef Timmey het volgende:
Welke nerd gaat er nu dan weer een hardeschrijf opblazen.... dan ben je echt sneu gewoon.
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:34 schreef Boink het volgende:
Heeft er iemand hosting voor een 5 mb filmpje?
Niet als die hardeschijven het toch al niet meer doen, heb je er teminste nog een beetje plezier aan. Dit was trouwens ook puur om te kijken hoe krachtig een vlinder ongeveer is, een experimentje dus.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:47 schreef Timmey het volgende:
Welke nerd gaat er nu dan weer een hardeschrijf opblazen.... dan ben je echt sneu gewoon.
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Whehe. Je bent met iemand anders in de war![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
idd ...maarja, ik wil zo ff een benzine bommetje maken, maar is dit ook mogelijk met diesel? (omdat diesel niet zo snel fikt)
Upload het fimpje maar naar mijn server, dan post ik zo de url als hij binnen is.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:34 schreef Boink het volgende:
Heeft er iemand hosting voor een 5 mb filmpje?
Ok, hier volgt de link naar het fimpje van Boink:quote:Op zondag 2 januari 2005 17:44 schreef Boink het volgende:
Hij staat er.
rookt lekkerquote:Op zondag 2 januari 2005 18:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, hier volgt de link naar het fimpje van Boink:
http://fok.phserver.net/kali2.avi
Kloon van BMWM3 en OOK nog eens NFSUndergroundII ontmaskerdquote:
jij bent slimquote:Op zondag 2 januari 2005 19:39 schreef AMD64 het volgende:
Dus ik hoef hem niet meer te uploaden Boink?
ik ben mischien een ouwe lul maar , als je dat zelf niet snapt jong...quote:
leer eens lezen, ik reageerde op jeroenquote:Op maandag 3 januari 2005 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
elrak, stfu. AMD64 is heus geen jochie van 16 dat niet weet wat hij doet. Je ziet dat ze er ver genoeg vandaan zijn. Huilen doe je maar in R&P
Nog steeds, waarom zou jeroen ook niet weten wat hij doet? Zijn leeftijd weet ik dan weer niet, maar ik denk dat hij wel verstandig genoeg is om te weten wat hij doet.quote:Op maandag 3 januari 2005 03:13 schreef elrak het volgende:
[..]
leer eens lezen, ik reageerde op jeroen
en moet jij nog niet in je bedje liggen?![]()
*zucht*quote:Op maandag 3 januari 2005 04:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog steeds, waarom zou jeroen ook niet weten wat hij doet? Zijn leeftijd weet ik dan weer niet, maar ik denk dat hij wel verstandig genoeg is om te weten wat hij doet.
En nee, tijden zijn veranderd sinds jij 16 was he.W
Url gelezen, ook bullshit dat dat subforum dicht moest van die joden.quote:
Ik vind de filmpjes erg vet maar hier moet ik elrak toch gelijk geven. Als ik er zelf langs zou hebben gefietst zou ik hoogstwaarschijnlijk van schrik op mn bek zijn gepleurd. En ok, ik kom er wel weer overheen, maar een oma met een zwakke heup niet (mocht die toevallig langsfietsen).quote:Op zondag 2 januari 2005 03:42 schreef elrak het volgende:
best wel vet maar zoiets doe je toch niet op een kruispunt of onder een brug, je zal er maar toevallig langsfietsen![]()
Joden, waar heb je het over ?quote:Op maandag 3 januari 2005 10:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Url gelezen, ook bullshit dat dat subforum dicht moest van die joden.
Ik denk dat hij gewoon racistisch bezig was en "joden" gebruikte als een scheldwoord tegen de admins van dat forum.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
Heb net een leuk filmpje gevonden op Bizarsite. Is dan wel niet van mij, maar toch leuk om ff te linken: http://www.linkcounter.be/uit.php?id=78861
Ik ben bijna 21. En weet echt wat ik doe!quote:Op maandag 3 januari 2005 03:03 schreef pc-fr34k het volgende:
elrak, stfu. AMD64 is heus geen jochie van 16 dat niet weet wat hij doet. Je ziet dat ze er ver genoeg vandaan zijn. Huilen doe je maar in R&P
hey, goeiemorgen,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 21. En weet echt wat ik doe!
Verkeerd gelezen:quote:
Ik zat te denken dat het op last van de politie was op het moment dat ik het poste.quote:Hallo jongens,
Omdat het risico te groot is dat de politie hier ook meekijkt, hebben Gerwin en ik besloten om zelfbouw dicht te gooien, want wij willen hier geen problemen mee krijgen. De andere forums blijven natuurlijk open
Zoveel is er toch niet meer te bespreken met mij?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:33 schreef elrak het volgende:
[..]
hey, goeiemorgen,![]()
als PC phr34k ook wakker is kunnen we nog wat lachen![]()
wat heb je vandaag allemaal in de fik gestoken?
ga je Alsem aanklagen voor plagiaat?
wanneer heb ik dan het tegendeel beweerd?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 21. En weet echt wat ik doe!
Ik kwam dit topic tegen op google dus dacht laat ik een probleem uit de wereld halenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:07 schreef elrak het volgende:
Oh ja, verklaar dan het succes van die kliklijn eens?
En was Gerwin Hummel dan wel aansprakelijk voor wat ze in zijn forum postten?
Idd een erg late reactie!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:29 schreef gerwinhummel het volgende:
wel late reactie maar beter laat dan nooit![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |