Dat kan toch helemaal niet? Als je bijv. een chello mail hebt, dat is 1 adres, hoe wil je dan een kloon aanmaken als het niet met hotmail of zo kan?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:19 schreef UncleFunk het volgende:
Klonen is heel simpel. Je registreert een username op een ander e-mailadres. Zo rellen sommigen met een kloon, anderen bespreken een vervelend onderwerp e.d.
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
Dat kan toch helemaal niet? Als je bijv. een chello mail hebt, dat is 1 adres, hoe wil je dan een kloon aanmaken als het niet met hotmail of zo kan?
JIj zou bij de politie moeten werkenquote:Op zondag 2 januari 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet? Als je bijv. een chello mail hebt, dat is 1 adres, hoe wil je dan een kloon aanmaken als het niet met hotmail of zo kan?
Alias is the keyword.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoe bedoel je?quote:
Kan wel. Stel je hebt een eigen webserver met aantal mailadressenquote:Op zondag 2 januari 2005 15:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat wordt al te lastig voor mijquote:Op zondag 2 januari 2005 15:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kan wel. Stel je hebt een eigen webserver met aantal mailadressen
haha ok, hij is niet om echt te klieren hoor, gewoon om te dollenquote:Op zondag 2 januari 2005 15:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
U kunt wel een maken, dan doe je username@eurocarsforum.nlDan stuur ik de link wel door
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Het klonen van mensen is verboden en onethisch.
Plantjes en dieren mogen wel gekloond worden![]()
Kun je 't wachtwoord ff mailen naar propatria_1985@hotmail.com?quote:Op zondag 2 januari 2005 15:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
U kunt wel een maken, dan doe je username@eurocarsforum.nlDan stuur ik de link wel door
ja dat is de vraag he...quote:
moet je yvonne eens vragenquote:
Dat vroeg ik mij nou ook af.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar wanneer is het een kloon en wanneer is het een andere user die toe vallig ook van dezelfde internetverbinding gebruikt maakt?
Hoe leggen de Modjes die scheiding?
Je zou niet zoveel moeten dromen!quote:Op zondag 2 januari 2005 17:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben een 5e kloon, iedere kloon is weer een vooruitgang. In principe is iedere post een kloon op zich. Best een experiment toch jahVergeleken met mijn 1e post lang geleden ben ik alleen maar idioter geworden volgens mij, hoewel de stabilisatie toch aanwezig blijkt te zijn hoewel ik ook niet kan herinneren wat ik gisteren allemaal heb gepost... Maar dan beoordeel ik mezelf, en een eigen oordeel is vaak niet objectief.
Tnx 4 kickin'quote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef Geerd het volgende:
Dat vroeg ik mij nou ook af.
heeee Pinokkioquote:Op zondag 2 januari 2005 15:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoe bedoel je?Ja sorry, ik heb echt de ballen verstand van dit soort dingen, maar ik vraag me dat af.
even kijken hoe heet die gast. godverdomme ik ben het even kwijt.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:30 schreef Klit het volgende:
Volgens roburt ben ik een kloon, ik ben alleen benieuwd van wie dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |