quote:
Op maandag 3 januari 2005 04:37 schreef pc-fr34k het volgende:[..]
Nog steeds, waarom zou jeroen ook niet weten wat hij doet? Zijn leeftijd weet ik dan weer niet, maar ik denk dat hij wel verstandig genoeg is om te weten wat hij doet.
En nee, tijden zijn veranderd sinds jij 16 was he.
![]()
W
*zucht*
kun je ook niet slapen?
'k heb een linkje voor je :
http://www.vuurwerkweb.nl/forum/viewtopic.php?t=305 Jeroen zou als modje juist beter moeten weten vindt deze ouwelul
toen ik 15 was had ik geen internet, geen PC, las ik boeken , haalde ook vanalles uit...alarmpistolen,messen enzo... ging er dan nog mee naar school ook
ik was ook al geinterresseerd in bommen maken...bij een drogist kocht ik zwavel, salpeter en houtskool wat ik zomaar meekreeg .
![]()
je weet wat je daarmee maakt?
ik kende de juiste verhoudingen niet en dat is achteraf bekeken misschien mijn redding geweest
ik gooide het gewoon bijeen en natuurlijk werkte dat niet
toen ik 5 was ben ik erin geslaagd bijna het huis te laten afbranden door een spelletje met lucifers en een jerrycan benzine, gelukkig dat't 2-takt was
brandbommen zijn gewoon te gevaarlijk imho
trouwens zelfs als je er ver genoeg afstaat, ze zullen je maar verklikken he
dat zou gezien worden als (poging tot) BRANDSTICHTING
dan ga je direct naar de rechter, en kom je er niet vanaf met bureau HALT
Om nog maar te zwijgen over de (kleine) kans dat't mis gaat en jezelf of erger nog anderen verwond . Brandwonden zijn geen lachertje
![]()
tot slot denk ik niet dat de FOK! crew ermee zou kunnen lachen als de wouten kwamen om te vragen waar ze mee bezig zijn
I rest my case and go to sleep tired of typing
c u to morrow freaky boy