Zo zo, vijftig?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:13 schreef Castor het volgende:
[..]
Hard, en met veel rookMaar wel gaaf!
Vuurwerk van Ling&Sons was echt onwijs mooi gisteren. Vanavond gaat m'n oom een 5-miljoenklapper afsteken, en hij heeft ook 50 batata's gekocht![]()
TS begintquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:03 schreef Piemol het volgende:
maaar, waarom dan achter de computer?
Iederee n een gelukkig njieuwjaar uit Arubna, dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo zo, vijftig?
Zal wel wat kosten...
Liung heeft dat elk jaar. Wordt nooit overtroffen. Is wel eens geprobeerd, ergens in de Fergusonstraat, maar ja...
Waar zit je ergens?
M'n moeder zal zo wel bellen, het is daar inderdaadn 19:15 nu.
ik trapte er inquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:19 schreef Piemol het volgende:
Oh ja
Het is hier wat later, bijjna 6 uur in de ochtend,ik zit in Azie
heb dus een vrijbrief, ik val niet onder de categorie "Fokken op tragische tijden "
![]()
Zaterdagquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:20 schreef BrauN het volgende:
Dit is toch gewoon een vrijdag net als elke andere vrijdag?
Dag!
Tja, het gaat hem voor de wind en dan wil hij nog wel eens flink uitpakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo zo, vijftig?
Zal wel wat kosten...
Klopt, ben van de week ook bij Mareve geweest die hadden ook wel een aardige show, maar het kwam niet in de buurt van Ling&Sons.quote:Liung heeft dat elk jaar. Wordt nooit overtroffen. Is wel eens geprobeerd, ergens in de Fergusonstraat, maar ja...
Ponton, Oranjestad. Maar we gaan straks gezamelijk naar Opa en Oma, die wonen in Oranjestad vlak bij het huis van de gouverneur (julianaschool zit daar ook in de buurt).quote:Waar zit je ergens?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:20 schreef BrauN het volgende:
Dag!
Hahaha, mooi. Mareve inderdaad. Die heb ik nog eens bekeken vanaf die koepel op het Betico Croesplein, ken je wel he?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:21 schreef Castor het volgende:
[..]
Tja, het gaat hem voor de wind en dan wil hij nog wel eens flink uitpakken.
[..]
Klopt, ben van de week ook bij Mareve geweest die hadden ook wel een aardige show, maar het kwam niet in de buurt van Ling&Sons.
[..]
Ponton, Oranjestad. Maar we gaan straks gezamelijk naar Opa en Oma, die wonen in Oranjestad vlak bij het huis van de gouverneur (julianaschool zit daar ook in de buurt).
Heee gelukkig nieuwjaar. Alletwee de katten zitten boven op de kast die zijn er niet zo gelukkig mee!quote:
Neeeh . ikben net een uurtje thuis en zit nog beetje na te genieten van al het lekkers wat er ine n door mn lichaam is heen gewestquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Smoesje smoesje smoesjes.6 uur 's ochtends is ook een sneue tijd om te Fok!ken.
Ja hoor, alleen iets meer herrie.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:20 schreef BrauN het volgende:
Tja, echt bizar hoeveel er word afgevuurd hier. We zijn de hele dag in de stad geweest, heen en weer rijdend van en naar alle pagara's. Het is hier al ruim 3 dagen een gekkenhuis, honden moeten kalmeringstabletten en de mensen oordopjes....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:23 schreef heiden6 het volgende:
Vuurwerk in Nederland is een en al sterretjes, vergeleken met wat er afgestoken wordt op dat eiland.
Absoluut gezien was het geloof ik net iets meer in NEderland. End aaar wonen 80000 mensen.
Jij ook!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:25 schreef deedeetee het volgende:
Heee gelukkig nieuwjaar. Alletwee de katten zitten boven op de kast die zijn er niet zo gelukkig mee!![]()
we zitten nog altijd prima op 't groen
I know, I know.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:26 schreef Castor het volgende:
[..]
Tja, echt bizar hoeveel er word afgevuurd hier. We zijn de hele dag in de stad geweest, heen en weer rijdend van en naar alle pagara's. Het is hier al ruim 3 dagen een gekkenhuis, honden moeten kalmeringstabletten en de mensen oordopjes....
Jij stond in de spitsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
I know, I know.
Ieder bedrijf een eigen pagara. Om over de batata's nog maar niet te spreken.
In O'stad is het het ergst. Mijn ouders wonen in Palm Beach, daar valt het erg mee.
Ken je Linda's Pannenkoeken en Pizza's toevallig? Of Roberto's Private Snorkeling?
Bedrijfjes van m,'n ouders/.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |