huhquote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:06 schreef One_conundrum het volgende:
luistert er nog iemand naar de Sub Top 2000?!
Ja, en die duurt dit jaar twee dagen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
De sub-top 2000 is ook erg leuk eigenlijk.
Dat is wel een teken dat je oud wordt. Straks ga je nog zeggen dat je die herrie van de Stones leuker vindt dan de meeste muziek die ze tegenwoordig maken.quote:Misschien laat ik mn radio het hele jaar wel op radio 2 staan!
Mooi, dan heb ik morgen ook nog wat te luisteren!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:37 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, en die duurt dit jaar twee dagen.
Als dat zo is, dan ga ik volgend jaar weer een nieuwjaarsduik doen, maar dan echt kopje onder!quote:[..]
Dat is wel een teken dat je oud wordt. Straks ga je nog zeggen dat je die herrie van de Stones leuker vindt dan de meeste muziek die ze tegenwoordig maken.
Heb hem ook de hele middag al aan staan.Komen erg leuke nummers langs.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
De sub-top 2000 is ook erg leuk eigenlijk.
Misschien laat ik mn radio het hele jaar wel op radio 2 staan!
Lees de post van Summoner eens in Beste 100 Donna's top 2004quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef BramK het volgende:
kga hier dan maar posten vermits de moderators nieuwe topic verwijderd hebben ...
Jij had toch de wansmaak-award gewonnen?quote:Ranja schreef
Hoezo zelfs ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |