De mensen die daar wonen zijn juist blij met de toeristen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef [Efink] het volgende:
verhaal
Ja ga vooral serieus reageren op Mekiquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Vrijwel de hele wereld barst los in vuurwerk, dat heeft niks te maken met vieren wat er in Azie gebeurt is, dat weet je zelf ook wel
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:11 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ja ga vooral serieus reageren op Meki![]()
Meki heeft ergens wel een punt, hoezo mag de rest van de wereld wel doorgaan met feesten, maar mensen die daar zijn moeten maar rouwen al is ze niets overkomen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:11 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ja ga vooral serieus reageren op Meki![]()
eensquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:21 schreef CeeJee het volgende:
Dat geld dat die toeristen daar uitgeven komt 100% bij de bevolking daar. Van je gift hier moet je maar hopen dat er niet teveel aan de strijkstok blijft hangen voor het salaris van de directeur of de inrichting van het nieuwe hoofdkantoor.
creperen elke dag mensen aan gebrek aan schoon drinkwater, malaria, aids, oorlogen, branden, auto ongelukken, maar als er een media theater is over een spektaculaire ramp dan is het ineens wat anders...quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Meki heeft ergens wel een punt, hoezo mag de rest van de wereld wel doorgaan met feesten, maar mensen die daar zijn moeten maar rouwen al is ze niets overkomen.
Ik weet wel dat het twee verschillende dingen zijn, maar toch.
Je wilt zeggen: "Doe meer, Zuip, bral en hoereer!!!" ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:21 schreef CeeJee het volgende:
Dat geld dat die toeristen daar uitgeven komt 100% bij de bevolking daar. Van je gift hier moet je maar hopen dat er niet teveel aan de strijkstok blijft hangen voor het salaris van de directeur of de inrichting van het nieuwe hoofdkantoor.
Hij toch op, alles-draait-om-geld/zo-is-de-wereld jankerd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:29 schreef Georges het volgende:
Het is respectloos, maar zo is de wereld, dus echt verrassend is het niet. Alles draait om geld.
Hij toch op?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:35 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij toch op, alles-draait-om-geld/zo-is-de-wereld jankerd.
Beter dan de eerste vlucht terug terug naar Holland te nemen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je wilt zeggen: "Doe meer, Zuip, bral en hoereer!!!" ?
"Help de kinderhoertjes de winter door"quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:18 schreef Davitamon het volgende:
Zoals al gezegd is moet de lokale bevolking daar moet ook de kost verdienen. Juist in dit soort dramatische tijden zullen ze het geld hard nodig hebben.
Mee eens. De mensen daar hebben er ook wat aan als hun bedrijf niet failliet gaat doordat de toeristen wegblijven. Juist nu op vakantie gaan is pas echt directe hulp!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:21 schreef CeeJee het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
"Help de kinderhoertjes de winter door"![]()
![]()
![]()
Zal je net zien dat er opeens veel meer huisjes bezet zijn in de Belgische Ardennenquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:49 schreef Foo_niks het volgende:
het hele darmtoerisme ligt op zijn reet.
Als er een goed ontwikkelde economie komt in bijv. Thailand dan zullen minder mensen (en kinderen) kiezen voor de sexindustrie of gedwongen worden er in te werken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:49 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
het hele darmtoerisme ligt op zijn reet.
Denk je?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:07 schreef Overlast het volgende:
[..]
De mensen die daar wonen zijn juist blij met de toeristen.
Je kan ook meehelpen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:37 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Beter dan de eerste vlucht terug terug naar Holland te nemen.
Mensen daar zijn Boedisten, geen Calvinisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:46 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Denk je?
Ze vreten er wel van, maar als ze zo'n Nederlander met z'n vette pens zien druk maken over een zwembad zijn ze toch wel diep in hun hart ongelukkig dat er dus zo weinig mededogen in deze wereld is.
Denk ik.
Ik snap dat wel. Die mensen hebben vaak al een tijd terug hun vakantie geboekt en daar veel geld voor betaald. Ze hebben hun vakantie geboekt om het er een paar weken lekker van te kunnen nemen. De ramp is natuurlijk triest, maar niet hun sores. Proberen hulp te bieden, hoe? Ze hebben de uitrusting niet, ze weten niet wat ze kunnen doen, en ze zullen de professionele hulpverlening slechts hinderen. Verder was dat echt niet het doel van de vakantie. Walgelijk en egoïstisch? Nee, gewoon gebruik maken waar men voor betaald heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:52 schreef blupblup69 het volgende:
Ik snap niet dat mensen daar het nu in hun hoofd halen om lekker op het strand te gaan liggen, toerist of niet. Je gaat daar toch proberen hulp te bieden dan, in welke vorm dan ook. Ik heb de beelden gezien dat de mensen dus lekker weer het strand opgingen, walgelijk gewoon. Dan ben je een egoist....dat is tenminste mijn mening.
Wat denk je van die kinderen die hun ouders kwijt zijn, die worden aan hun lot overgelaten. Iedere vorm van hulp is welkom. Jij denkt weer puur materialistisch, ikke ikke ikke. Het gaat hier om MENSEN die hulp nodig hebben, professioneel of niet. Als jij daar had gelegen dan had je ook graag hulp gehad, als was het maar dat je een landgenoot te woord kon staan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Die mensen hebben vaak al een tijd terug hun vakantie geboekt en daar veel geld voor betaald. Ze hebben hun vakantie geboekt om het er een paar weken lekker van te kunnen nemen. De ramp is natuurlijk triest, maar niet hun sores. Proberen hulp te bieden, hoe? Ze hebben de uitrusting niet, ze weten niet wat ze kunnen doen, en ze zullen de professionele hulpverlening slechts hinderen. Verder was dat echt niet het doel van de vakantie. Walgelijk en egoïstisch? Nee, gewoon gebruik maken waar men voor betaald heeft.
Op vakantie daar naartoe gaan, en de huidige ongemakken daar op dit moment voor lief nemen is de beste vorm van economische hulp.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:08 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Wat denk je van die kinderen die hun ouders kwijt zijn, die worden aan hun lot overgelaten. Iedere vorm van hulp is welkom. Jij denkt weer puur materialistisch, ikke ikke ikke. Het gaat hier om MENSEN die hulp nodig hebben, professioneel of niet. Als jij daar had gelegen dan had je ook graag hulp gehad, als was het maar dat je een landgenoot te woord kon staan.
Ik ben inderdaad puur materialistisch ingesteld, werk mij gemiddeld 80 uur per week uit de naad, en leef daar vervolgens goed van. Als ik vakantie heb is die dan ook heilig. Ook als die naar een gebied is dat per ongeluk is getroffen door een natuurramp. Dat er kinderen aan hun lot worden overgelaten is niet mijn zaak, al is het wel triest, dat mensen hulp nodig hebben is natuurlijk ook waar, maar wederom niet mijn zaak. Het is werk voor de diverse hulpinstanties, die zo vol gepropt met geld zitten dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze met het geld moeten doen, en geloof me, dat heb ik uit eerste hand. Draagt een toerist mee aan het lenigen van de nood door niet van zijn welverdiende vakantie te genieten? Absoluut niet. Moet hij uit een soort vals sentiment zijn vakantie opzeggen? Wederom, absoluut niet. Moet hij ter plekke hulp verlenen? Moet al niet, wederom, iedereen is vrij om dat te doen dan wel niet, komt bij dat de gemiddelde toerist daar weinig kan doen. Overigens gebeurt er wel een en ander, kleinschalig allemaal, en dat is natuurlijk wel bewonderenswaardig. Is het een grond om mensen die liever in de zon liggen daarvoor te veroordelen, wat een aantal hier dus kennelijk doet? Wederom, absoluut niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:08 schreef blupblup69 het volgende:
[..]
Wat denk je van die kinderen die hun ouders kwijt zijn, die worden aan hun lot overgelaten. Iedere vorm van hulp is welkom. Jij denkt weer puur materialistisch, ikke ikke ikke. Het gaat hier om MENSEN die hulp nodig hebben, professioneel of niet. Als jij daar had gelegen dan had je ook graag hulp gehad, als was het maar dat je een landgenoot te woord kon staan.
Ervaring daarmee?quote:Op zondag 2 januari 2005 10:31 schreef KonnieKipke het volgende:
We vergeten ff dat in Phuket het meeste geld wordt gegenereerd in de seksindustrie. De tientallen Go-go bars en pijpbars zullen klanten denk ik echt wel graag zien.
Jij hebt al een vlucht geboekt natuurlijk om te gaan helpen daar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:52 schreef blupblup69 het volgende:
Ik snap niet dat mensen daar het nu in hun hoofd halen om lekker op het strand te gaan liggen, toerist of niet. Je gaat daar toch proberen hulp te bieden dan, in welke vorm dan ook. Ik heb de beelden gezien dat de mensen dus lekker weer het strand opgingen, walgelijk gewoon. Dan ben je een egoist....dat is tenminste mijn mening.
Wat een vergelijking ...quote:Op zondag 2 januari 2005 11:47 schreef dewd het volgende:
[..]
Jij hebt al een vlucht geboekt natuurlijk om te gaan helpen daar.
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Wat is er mis mee? Toeristen die hun geld uitgeven zijn waardevoller dan giro 555 ooit kan opbrengen.
Wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op zondag 2 januari 2005 11:51 schreef dewd het volgende:
Lekker makkelijk lullen zo vanuit je luie stoel nietwaar.
quote:Op zondag 2 januari 2005 11:59 schreef dewd het volgende:
Zucht, ik moet zelfs het allerduidelijkts uitleggen zie ik.
Dat jij en anderen hier, even beslissen wat die mensen daar moeten doen.
Het gaat verder, wat mensen daar doen wordt huichelachtig veroordeeld met politiek correcte dogma's.quote:Op zondag 2 januari 2005 11:59 schreef dewd het volgende:
Zucht, ik moet zelfs het allerduidelijkts uitleggen zie ik.
Dat jij en anderen hier, even beslissen wat die mensen daar moeten doen.
Als je er blijkbaar anders over denkt en niet die mensen wil helpen, kan je ook wel op een wat ingetogenere manier vakantie vieren. De binnenlanden in of zoiets.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:04 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er één inwoner van Phuket rouwig is om het feit dat er toeristen geld injecteren in een verwoest land. Het lijkt wel een beetje raar natuurlijk maar voorlopig is het weer het eerste snippertje bruto nationaal product om een beetje aan wederopbouw te beginnen. Als er niemand zo 'slecht' is om aan het strand te gaan liggen bakken gaat wat over is van de toeristenidustrie in no-time over de kop met als logisch gevolg dat er nog meer mensen aan de geeuwhonger komen te liggen.
Heel goed wannabe-Wilders, maar wat heeft dit met politiek te maken?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:04 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het gaat verder, wat mensen daar doen wordt huichelachtig veroordeeld met politiek correcte dogma's.
Lekker is dat, je hebt een prachtig bedrijf, vlakbij de kust. Door een ramp, waar jouw hotel bij gespaard is gebleven, blijven de toeristen weg en vervolgens mag je je personeel ontslaan en ga je failliet. Dat is lekker voor een land, wil je zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:11 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Als je er blijkbaar anders over denkt en niet die mensen wil helpen, kan je ook wel op een wat ingetogenere manier vakantie vieren. De binnenlanden in of zoiets.
Ja nuttig zo een smiley plaatsen..quote:Op zondag 2 januari 2005 12:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat mensen iets MOETEN doen?
Ik heb gewoon een mening.
Ze moeten het gewoon zelf weten, maar ze hoeven niet op sympathie van mij te rekenen.
In de binnenlanden gaan zitten redt de industrie aan de kust niet. Op enig moment moet daar weer geld gebeurd worden door de enige industrie die de kust heeft in casu de toeristenindustrie. Dat moment uitstellen trekt een onevenredig grote wissel op mensen die letterlijk en figuurlijk het hoofd boven water hebben kunnen houden.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:11 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Als je er blijkbaar anders over denkt en niet die mensen wil helpen, kan je ook wel op een wat ingetogenere manier vakantie vieren. De binnenlanden in of zoiets.
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar op het strand gaat zitten, alleen voor het geld dat je aan de bevolking geeft? Dan kan je het net zo goed geven zonder op het strand te zitten. Blijkbaar vinden de toeristen het daar nog wl leuk om op zo'n strand te zonnebaden. En dat is nou net wat ik niet begrijp.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Lekker is dat, je hebt een prachtig bedrijf, vlakbij de kust. Door een ramp, waar jouw hotel bij gespaard is gebleven, blijven de toeristen weg en vervolgens mag je je personeel ontslaan en ga je failliet. Dat is lekker voor een land, wil je zeggen.
Dat is ook weer zo, maar dat betekent toch niet dat je gelijk je parasol maar in het zand kan steken?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:25 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik kan me ook zo voorstellen dat professionele hulpverleners niet echt op wat toeristen zitten te wachten die voor barmhartige samaritaan willen spelen.
Waarom zou je gaan zwelgen in schuldgevoel? Daar schiet niemand wat mee op.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:41 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar op het strand gaat zitten, alleen voor het geld dat je aan de bevolking geeft? Dan kan je het net zo goed geven zonder op het strand te zitten. Blijkbaar vinden de toeristen het daar nog wl leuk om op zo'n strand te zonnebaden. En dat is nou net wat ik niet begrijp.
Dan denken we daar dus anders over.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan zwelgen in schuldgevoel? Daar schiet niemand wat mee op.
Het leven gaat door. Iedereen moet er weer het beste van maken. Er is daarin geen keuze. Je mag en moet weer van het zonnebaden genieten.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Lama, wat doe jij dan voor die slachtoffers? Je user icoon aanpassen en met een vingertje zitten zwaaien?
Spreek voor jezelf! Kampioen one-liners? Al jouw reacties zijn nutteloze inhoudsloze one-liners.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dan denken we daar dus anders over.
quote:Op zondag 2 januari 2005 13:43 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf! Kampioen one-liners? Al jouw reacties zijn nutteloze inhoudsloze one-liners.
Ah gossie.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:09 schreef Ixnay het volgende:
Stel je eens voor: Je hebt het hele jaar hard gewerkt in een fabriek, van 9 tot 5, vaak nog overwerken tot laat in de avonduren om namelijk in de kerstvakantie een weekje op vakantie te kunnen naar Zuid-Oost-Azië.
Ineens ben je eindelijk daar, en heb je je welverdiende rust.
Heb je dan zin om daar ook nog eens te gaan werken, om vervolgens weer thuis te komen waar je weer van 9 tot 5 kan gaan werken?
Nee, dan heb je je vakantie verdiend, ik hoop ook voor deze mensen dat ze niet al te veel last hebben gehad van de ramp.
*zucht*quote:En die moraalridders hier mogen zelf wel even een reisje naar Phuket nemen om te helpen, of desnoods vrijwilligerswerk gaan doen bij een willekeurige instelling.
Ja, in een forum de moraal ridder gaan uithangen.quote:
En die zal jij natuurlijk wel even voorschrijven? Verder slaat je reactie weer eens nergens op, met het gebruiken van kreten als "zucht" en "gossie" probeer je iemands mening belachelijk te maken, meer niet. Maar bezie in dit topic een typisch nederlands verschijnsel, het opgeheven vingertje. Er zijn mensen die daar een andere typische reactie op hebben, namelijk het opgeheven middelvingertje. Men zal wel eventjes veroordelen wat anderen doen, terwijl men in werkelijkheid geen zier beter is.quote:Het is niet of of. Er is ook nog een tussenweg.
Eigenlijk had ik SCH wel in dit topic verwachtquote:Op zondag 2 januari 2005 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, in een forum de moraal ridder gaan uithangen.
Ja idd die giro 555 onzin zou moeten stoppen in plaats daarvan zou het beter zijn als er volgende vakantie 2 x zoveel mensen daar op vakantie gaan !quote:Op zondag 2 januari 2005 16:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik SCH wel in dit topic verwacht![]()
asdl;fjasldfjlsdafjlsadfdsaquote:Op zondag 2 januari 2005 15:30 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
En die zal jij natuurlijk wel even voorschrijven?
Ik noem een "moraalridder" en een "anders ga je daar toch zelf heen als vrijwilliger" van jou.quote:Verder slaat je reactie weer eens nergens op, met het gebruiken van kreten als "zucht" en "gossie" probeer je iemands mening belachelijk te maken, meer niet.
Denk je nu echt dat die mensen die daar nu op het strand gaan liggen dat doen om de Thaise bevolking te helpen?quote:Maar bezie in dit topic een typisch nederlands verschijnsel, het opgeheven vingertje. Er zijn mensen die daar een andere typische reactie op hebben, namelijk het opgeheven middelvingertje. Men zal wel eventjes veroordelen wat anderen doen, terwijl men in werkelijkheid geen zier beter is.
Nee, dat denk ik niet, het feit dat ze er liggen is wel goed voor de lokale inkomsten, dat ze daar liggen is omdat ze gewoon van hun vakantie willen genieten, wat gewoon hun goed recht is.quote:Denk je nu echt dat die mensen die daar nu op het strand gaan liggen dat doen om de Thaise bevolking te helpen?
Zoek nou eens op wat hypocriet betekent, want volgens mij snap je zelf de betekenis dan wel de strekking van dat woord niet eens. Wat zeker hypocriet is, is het verschijnsel dat een aantal mensen zich hier de arrogantie aanmeet om daar een oordeel over te hebben. En voor zover je dat niet in de gaten hebt, dat is dus het opgeheven vingertje. Ook wel eens genoemd het braafste jongetje van de klas. Begrijp je heel eventueel ook wat de opgeheven middelvinger in deze context voor betekenis heeft.quote:Als er iemand wel hypocriet is, dan zijn zij dat dan wel.
Net als jou?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:10 schreef BlackOrchid het volgende:
Ga vrijwilligers werk doen in de zorg,
Die steekt dan opgeheven vingertje tegenwoordig ergens anders?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Laat deze discussie maar.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet, het feit dat ze er liggen is wel goed voor de lokale inkomsten, dat ze daar liggen is omdat ze gewoon van hun vakantie willen genieten, wat gewoon hun goed recht is.
Jij hebt toch ook een oordeel over mij?quote:[..]
Zoek nou eens op wat hypocriet betekent, want volgens mij snap je zelf de betekenis dan wel de strekking van dat woord niet eens. Wat zeker hypocriet is, is het verschijnsel dat een aantal mensen zich hier de arrogantie aanmeet om daar een oordeel over te hebben. En voor zover je dat niet in de gaten hebt, dat is dus het opgeheven vingertje. Ook wel eens genoemd het braafste jongetje van de klas. Begrijp je heel eventueel ook wat de opgeheven middelvinger in deze context voor betekenis heeft.
Dat jij het niet begrijpt is niet zo relevant. Ik zou niet kunnen genieten op die plek, het is allemaal nog erg vers. Voor andere mensen ligt dat kennelijk anders.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Laat deze discussie maar.
Ik ben een domme moralistische klootzak die niet begrijpt dat je kan genieten op een plek waar een ramp is geweest.
[..]
Daar gaat dit topic nou net over. Dat het voor andere mensen anders ligt. En hoe ze in godsnaam op dit idee komen.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor andere mensen ligt dat kennelijk anders.
Nee je zeurt al dagen.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic nou net over. Dat het voor andere mensen anders ligt. En hoe ze in godsnaam op dit idee komen.
Die man op het NOS-journaal: "Mja, je leeft toch voor je eige he .. "
Ja zo is het ......
Of mag ik die smiley's er niet bij plaatsen? Maak ik dan andermans meningen belachelijk?
Die heb ik al een tijd niet meer gezien, zou ie op vakantie zijnquote:Op zondag 2 januari 2005 16:16 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou als dat zo is, dan is het a damn shame dat die toeristen daar geen vinger uitsteken. En als dan straks de ziektes uitbreken door al die lijken en zooi dan ligt het toerisme helemaal op zijn gat en zijn ze daar veel verder van huis... nu moet er opgeruimd worden daar. Maar goed ieder zijn eigen mening hequote:Op maandag 3 januari 2005 02:04 schreef JohnDope het volgende:
Ik zou wel een daggie puin en lijken gaan ruimen. Ik hoorde trouwens als iedere toerist een daggie puin ging ruimen dat het zo is opgeruimd.
Waarom zit je nog achter je computertje eigenlijk?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:06 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic nou net over. Dat het voor andere mensen anders ligt. En hoe ze in godsnaam op dit idee komen.
Die man op het NOS-journaal: "Mja, je leeft toch voor je eige he .. "
Ja zo is het ......
Of mag ik die smiley's er niet bij plaatsen? Maak ik dan andermans meningen belachelijk?
Hoezo? Ik lig daar toch niet te zonnebaden?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom zit je nog achter je computertje eigenlijk?
Ga helpen dan daar!
Als je aan het strand daar lag te zonnebaden, deed je meer voor de Thai dan dat je nu doet, huiliequote:Op woensdag 5 januari 2005 12:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lig daar toch niet te zonnebaden?
Jullie zeggen: Je helpt uitstekend mee wanneer je op je reet in het zand ligt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je aan het strand daar lag te zonnebaden, deed je meer voor de Thai dan dat je nu doet, huilie
De enige hier die hypocriet is ben jij.quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:00 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jullie zeggen: Je helpt uitstekend mee wanneer je op je reet in het zand ligt.
Ik zeg: Nou, dat is een beetje hypocriet, want dat valt wel mee, volgens mij help je meer wanneer je een handje helpt met het puinruimen wanneer je daar bent. En misschien dat het vakantie vieren in een rampgebied geld voor hun opbrengt, maar om van jezelf dan te zeggen dat je "meehelpt" ....Zeg dan gewoon eerlijk dat je liever vakantie viert.
Jullie zeggen: Ach, anders ga je er toch zelf heen, man.
Ik snap het niet meer.
Ik zal wel raar zijn dan.![]()
Dat jij problemen hebt dingen te begrijpen zal geen nieuwe ervaring voor je zijn, is het niet?quote:
Yep, net als mij..quote:
Je volgt een studie bioinformatica en daarbij ben je meer begaan bij mensen uit Azie dan met je eigen volk zo te lezen in dit topic. Daarbij komt ook nog eens je slappe poging om mijn opmerking onderuit te halen, waarbij je nu teleurgesteld reageert.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:33 schreef -DailaLama- het volgende:
Hoe weet je dan zo zeker dat het bij mij wel op gaat?
Klopt idd, ik zeg het al dagen lang, maar toch wel mooi om te weten dat een prof in de massa socialogie je gelijk geeft.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Van ginneken heeft helemaal gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |