Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd? Als de burgerdaddy zegt dat je je kersttree's ergens anders in de fik moet pimpen dan doe je dat. Geen mercy voor die bitches. Laat ze maar in de shit zakken. Allemaal een nightstick in de neck en oud en nieuw in de prison uitpimpen. .quote:n de Brabantse plaats Veen zijn vannacht dertien mensen opgepakt na ongeregeldheden. De mobiele eenheid greep in toen op een kruising in Veen en later op de markt in Wijk en Aalberg oude auto's in brand waren gestoken.
Toen de brandweer en politie in actie kwamen, begonnen mensen flessen naar de politie te gooien. De verdachten variëren in leeftijd van 16 tot 28 jaar en komen uit Veen en Wijk en Aalburg.
Sinds een jaar of vijftien zorgen nieuwjaarsvierders in Veen met vreugdevuren voor problemen die steeds ernstiger vormen aannemen. Burgemeester Buijserd had voor dit jaar strenge maatregelen aangekondigd om een herhaling te voorkomen.
Eerder deze week werden in Veen ook brandjes gesticht.
Vorig jaar zette de politie tijdens de jaarwisseling twee pelotons ME in. Enkele politie- en brandweermensen raakten gewond en er werden dienstvoertuigen beschadigd.
quote:Nu de grenzen geen grenzen meer zijn, is er een eind gekomen aan dit soort praktijken. Wat echter niet veranderde, is het feit dat Noord-Brabant nog steeds een provincie is met bovengemiddelde misdaad, met name als het gaat om zware criminaliteit. Het aantal geweldsdelicten lag vorig jaar in Noord-Brabant vijftig procent boven het landelijke gemiddelde. Van de 253 gevallen van moord en doodslag die in 2001 werden geregistreerd, vonden er 29 plaats in de provincie die traditioneel wordt geassocieerd met gezelligheid en gemoedelijkheid. Het was geen topjaar voor Brabant, zoals 1998. Toen kwamen er maar liefst 33 mensen om door geweld. Vergeleken met Brabant is de situatie in een provincie als Friesland haast idyllisch te noemen. In 2001 kwam daar slechts één persoon om het leven door misdaad.
Probeer je het goed te praten ofzo ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:35 schreef Stranger het volgende:
Veen is een soort reservenepbrabant.
En ook nog eens een smerig klein boerengehucht, natuurlijk woont daar veel van dat asociale inteelttuig.
Maar met 13 is de gehele jeugd opgepakt, ideaal, weer wat rustiger in de bus elke dag.
Dit is een nieuwe vorm van het Nederlandsquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef robh het volgende:
Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd? Als de burgerdaddy zegt dat je je kersttree's ergens anders in de fik moet pimpen dan doe je dat. Geen mercy voor die bitches. Laat ze maar in de shit zakken. Allemaal een nightstick in de neck en oud en nieuw in de prison uitpimpen. .
Praat tegen de hand, bitch!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:41 schreef Pool het volgende:
Yo ik kom ook uit Brabant nix tegen me homies as wij onze eigen cars op onze own crossing in de fik willen burnen, dan moet da kunnen, you know.
Yo GMTA mên!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:42 schreef Dagonet het volgende:
Yo! Geef ze gewoon een buurthuis weet je wel, dan kennen ze daar hun energie in kwijt en niemand die het wat kan boeien als het stuk gaat weet je.
Beter dat die oudjes niet zo zeuren en ze gewoon met rust laten 2 pelotons me is tog niet normaal man! kunnen ze wel tegen die gastjes? Politie
Die gasten in Veen zijn te tof lijp man
Zo'n zeiïge katholieke pastoor stemquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef gelly het volgende:
Het beroerde is dat ik bij al deze posts een zachte G probeer in te beelden.
Idd. Ze gooien iig gemoedelijk met stenen naar de politie. Om H. Teeuwen maar te verkrachten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo'n zeiïge katholieke pastoor stem
Ze zijn daar protestants als de pest, tot in den treure. En die zachte G valt ook mee... Zoals ik zei: nep-Brabanders. Volk apart. Enclave.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo'n zeiïge katholieke pastoor stem
Ik zou nog eerder toegeven dat m'n opa een nazi was dan openlijk bekennen dat ik familie heb wonen in Brabant.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:46 schreef BrauN het volgende:
Schitterend om jaarlijks op nieuwjaarsdag (als we nieuwjaar gaan wensen bij die familie) die uitgebrande wrakken van auto's en caravans te zien liggen.
Theo Maassen heet die beste man.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:47 schreef gelly het volgende:
[..]
Idd. Ze gooien iig gemoedelijk met stenen naar de politie. Om H. Teeuwen maar te verkrachten.
Mijn god, ze worden zelfs door Brabanders uitgekotstquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ze zijn daar protestants als de pest, tot in den treure. En die zachte G valt ook mee... Zoals ik zei: nep-Brabanders. Volk apart. Enclave.
Het zijn beide mongolen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:51 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Theo Maassen heet die beste man.
Ja ja, en het zijn ook maar een paar marokkanen die rottigheid uithalen. En alles nazi's waren ook niet slecht.quote:En volgens mij is Veen het enigste dorp in Brabant waar dit soort tradities heersen. Heeft dus niks te maken met het achterlijke Brabantse Land.
Tja, dan moeten ze het maar niet zo makkelijk maken hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jongens, houd maar op. We hebben die rollenspellen van linkse mensen die rechtse uitspraken belachelijk maken al vaak genoeg gezien.
Ja, schuif het allemaal maar onder het tapijt. Het werd eens tijd dat dit werd gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jongens, houd maar op. We hebben die rollenspellen van linkse mensen die rechtse uitspraken belachelijk maken al vaak genoeg gezien.
Het episch centrum..quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef BrauN het volgende:
Kijk.Ze liggen al bijna over de rand van Brabant.
Nog een klein stukje.
[afbeelding]
Ostrich!quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik woon ook in brabant, maar Veen ligt nog ten zuiden van hierquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:52 schreef BrauN het volgende:
Kijk.Ze liggen al bijna over de rand van Brabant.
Nog een klein stukje.
[afbeelding]
Bedankt..., ik nu ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef gelly het volgende:
Het beroerde is dat ik bij al deze posts een zachte G probeer in te beelden.
Vind je dat normaal ofzow? En wie ruimt die bende weer op? Weet je wat dat kost manquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:59 schreef BrauN het volgende:
Vorig jaar zijn er molotovs naar ME-eenheden gegooid.
Het is trouwens daar de kunst om een auto rechtstreeks de brandstapel op te rijden en er dan gauw uit te springen. Ik heb het nog nooit zelf gezien, maar ooggetuigen verslagen gehoord en het moet schitterend zijn.![]()
Slechte voorbeelden, en ik ben brabander en ik ben toch echt niet van plan om vanavond een auto op een brandstapel te rijden of zo ietsquote:Ja ja, en het zijn ook maar een paar marokkanen die rottigheid uithalen. En alles nazi's waren ook niet slecht.
Normaal niet. Leuk wel. Ik bedoel... spring eens uit de band, doe iets geks. Die mensen daar mogen zich van mij gerust eens per jaar uitleven, maar doordat een nieuwe burgemeester de zaken wel eventjes op orde denkt te gaan stellen is het heibel geworden...quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind je dat normaal ofzow? En wie ruimt die bende weer op? Weet je wat dat kost manW
Ze zouden et uit de uitkering moeten halen van die gassten
Ja? En moeten we nu trots op je zijn ofzow? Applaus voor jou omdat je je normaal gedraagt? Jullie zouden die schoften eens zelf aan moeten spreken, dat werkt veel beter, maar stiekem sympathiseren jullie allemaal met die gastenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:05 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Slechte voorbeelden, en ik ben brabander en ik ben toch echt niet van plan om vanavond een auto op een brandstapel te rijden of zo iets
Ik woon een kilometer of 40 van Veen af, in mijn streek kennen ze de traditities uit Veen niet. Als ze er wel waren zou ik er ook hoogswaarschijnelijk niet aan meedoen. Wat ik met dit punt wil zeggen is dat niet alle brabanders over een kamp moet worden geschoren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja? En moeten we nu trots op je zijn ofzow? Applaus voor jou omdat je je normaal gedraagt? Jullie zouden die schoften eens zelf aan moeten spreken, dat werkt veel beter, maar stiekem sympathiseren jullie allemaal met die gasten
En daarna alle Turken terug naar Marokko.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:12 schreef Meki het volgende:
terugsturen die apen
De good moeten onder de kwaden sufferen. Zo is het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik woon een kilometer of 40 van Veen af, in mijn streek kennen ze de traditities uit Veen niet. Als ze er wel waren zou ik er ook hoogswaarschijnelijk niet aan meedoen. Wat ik met dit punt wil zeggen is dat niet alle brabanders over een kamp moet worden geschoren.
Oi!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja? En moeten we nu trots op je zijn ofzow? Applaus voor jou omdat je je normaal gedraagt? Jullie zouden die schoften eens zelf aan moeten spreken, dat werkt veel beter, maar stiekem sympathiseren jullie allemaal met die gasten
Jij kan ook wel een inburgeringscursusje Nederlands gebruiken. Maar ja, dat geldt voor elke Brabander, totale weigering om te integrerenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik woon een kilometer of 40 van Veen af, in mijn streek kennen ze de traditities uit Veen niet. Als ze er wel waren zou ik er ook hoogswaarschijnelijk niet aan meedoen. Wat ik met dit punt wil zeggen is dat niet alle brabanders over een kamp moet worden geschoren.
In Urk snuiven ze dus dat doen ze overal boven de maasquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:14 schreef robh het volgende:
[..]
De good moeten onder de kwaden sufferen. Zo is het nu eenmaal.
Eej! In Brabant snuiven we ook hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:16 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
In Urk snuiven ze dus dat doen ze overal boven de maas![]()
Lies Urk in Brabant? Dacht het not!quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:16 schreef hetsjhokleek het volgende:
In Urk snuiven ze dus dat doen ze overal boven de maas![]()
Het is dat kutspreidingsbeleidquote:
Precies. Mohammed B. had ook lol. Bin Laden ook. En Adolf H. ook. Who cares.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:19 schreef BrauN het volgende:
Maar de mensen in Veen hebben een avond lol
Welke geestelijk gehandicapte stelt er dan ook Veen gelijk aan Mohammed B. en consorten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies. Mohammed B. had ook lol. Bin Laden ook. En Adolf H. ook. Who cares.
aan jou schrijfwerk te zien heb je de lagere school nog niet afgemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef robh het volgende:
Strange dat ik hier nog niets over gelezen had. Maybe het waren wel moslims hoor!
leer eerst eens fatsoenlijk nederlands stomme donderquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef robh het volgende:
[..]
Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd? Als de burgerdaddy zegt dat je je kersttree's ergens anders in de fik moet pimpen dan doe je dat. Geen mercy voor die bitches. Laat ze maar in de shit zakken. Allemaal een nightstick in de neck en oud en nieuw in de prison uitpimpen. .
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef sybsyb het volgende:
leer eerst eens fatsoenlijk nederlands stomme donder
doodstraf voor deze ezelsquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Alle brabanders tegen de muur!
Strak plan! Hebben we meer auto's om met oud-en-nieuw op te blazenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:11 schreef ShaoliN het volgende:
Dat ze gauw een parkeerplaats van Brabant mogen maken.
Ik ook niet, overigens zie alles ten westen van Tilburg als randstad ipv Brabantquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:40 schreef Cee het volgende:
Veen. Nooit van gehoord. Wannabe-Brabo's.
Nou moe? Dat say ik toch ook not tegen you?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:26 schreef sybsyb het volgende:
leer eerst eens fatsoenlijk nederlands stomme donder
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, overigens zie alles ten westen van Tilburg als randstad ipv Brabant..
Maar je bent dan ook Brabander dus dat soort foutjes zien we wel door de vingers. Als je je maar inzet om het te verbeteren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet, overigens zie alles ten westen van Tilburg als randstad ipv Brabant..
Heb je eindelijk weer een baan dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:06 schreef gelly het volgende:
Gelukkig wonen hier nog niet zoveel brabanders. Ik heb wel brabantse collega's. Ik hoef denk ik niet te vertellen dat ze voor weinig omzet zorgen.
Dat bedoel ik, en in die inteelt-dorpen die er achter liggen zijn ze allemaal voor Feyenoordquote:
Zei de man van 24 uur.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Heb je eindelijk weer een baan dan?
Ik werk gewoon. Dat is bij jouw wel anders. Het was in elk geval een hele tijd anders.quote:
Hij is ook in Amsterdam te vinden soms, zouden ze daar een cel hebben zitten?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:57 schreef Re het volgende:
cherrymoon is zo'n passieve brabofundi, volgens de AIVD lopen daar erg veel van rond en ze infesteren geleidelijk heel Nederland
Ik noem het werken ja en mijn baas ook. Voor Melkertkneusjes is geen plaats bij ons.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Noem je dat werken ? Het is eerder een Melkertbaan.
Ja, op de sociale werkplaats doen ze veel om het 'personeel' te motiveren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik noem het werken ja en mijn baas ook.
Ik wel ja.quote:Maar heb je nou eindelijk een baan?
Kan je niet lezen? Behalve praten is nu ook lezen kennelijk een probleem voor mensen uit inferieure gebieden in het noorden van het land.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, op de sociale werkplaats doen ze veel om het 'personeel' te motiveren.
[..]
Ik wel ja.
Er schijnt geinfiltreerd te zijn in de Bijlmer-Brabo groep, al 150 ledenquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is ook in Amsterdam te vinden soms, zouden ze daar een cel hebben zitten?
Hoeveel knijpers maak je zoal per week ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Behalve praten is nu ook lezen kennelijk een probleem voor mensen uit inferieure gebieden in het noorden van het land.![]()
Het is opvallend hoe veel je om de hot brij heen draait. Heb je something te verbergen? Moet ik je ass bitchslappen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kan je niet lezen? Behalve praten is nu ook lezen kennelijk een probleem voor mensen uit inferieure gebieden in het noorden van het land.![]()
Jij maakt dus knijpertjes daar in het noorden? Ik wist wel dat die baan van je nooit veel zou kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Hoeveel knijpers maak je zoal per week ?
'T is een brabo he, dan krijg je dat, zullen ook nooit eens een hand in eigen boezem steken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:06 schreef robh het volgende:
[..]
Het is opvallend hoe veel je om de hot brij heen draait. Heb je something te verbergen? Moet ik je ass bitchslappen?
Opvallend hoe slecht mensen kunnen lezen daar in het noorden. Woon jij ook al in dat achterstandsgebied?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:06 schreef robh het volgende:
[..]
Het is opvallend hoe veel je om de hot brij heen draait. Heb je something te verbergen? Moet ik je ass bitchslappen?
Wanneer jij je eerste grote mensen baan hebt gevonden zal ik me geschoffeerd voelen door dit soort kiddy crap ok ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij maakt dus knijpertjes daar in het noorden? Ik wist wel dat die baan van je nooit veel zou kunnen voorstellen.
Wees maar blij dat deze kiddy een tijdje jouw uitkering mede heeft betaald.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Wanneer jij je eerste grote mensen baan hebt gevonden zal ik me geschoffeerd voelen door dit soort kiddy crap ok ?
Ik denk dat jij maar eens een grote mensenbaan moet gaan zoeken, gezien CMT een opleiding heeft gehad en gewoon werkt voor zijn geld. Iets wat we van jou niet kunnen zeggen, en wij moeten dus voor jouw soort telkens gaan betalen omdat jij de kantjes er van afloopt. Ik bedoel, kom je hier een ander een beetje lastigvallen met je gedrag en hoeveel tijd je wel niet hebt om dan een functie te bekleden als mod. Een normaal iemand die werkt heeft geen tijd over om hier anderen graag de baas te zijn. Dus in principe ben jij de grote klootzakquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Wanneer jij je eerste grote mensen baan hebt gevonden zal ik me geschoffeerd voelen door dit soort kiddy crap ok ?
Dan wil ik mijn belastinggeld terug waarvan zijn 'opleiding' is gefinancierd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:11 schreef Compile het volgende:
[..]
gezien CMT een opleiding heeft gehad
Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, analfabeetquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan wel ik mijn belastingeld terug waarvan zijn 'opleiding' is gefinancierd.
De bevestiging dat je onopgeleid bent.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan wil ik mijn belastinggeld terug waarvan zijn 'opleiding' is gefinancierd.
de 6de collone?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef Dagonet het volgende:
Ah, ik zie dat de afgezant van de lichting Bruinhemden ook is gearriveerd.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:14 schreef Compile het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, analfabeet
Ohja, dat is waar ook. Gezien ik rechts gerelateerd ben, behoor ik tot de nazi's. Veel succes in 2005 met het knuffelen en beschermen van linkse karakters op dit forumquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef Dagonet het volgende:
Ah, ik zie dat de afgezant van de lichting Bruinhemden ook is gearriveerd.
Het is dat extreem-dom niet zo'n gevoelige lading heeft, anders had ik die term gaarne gebruikt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:16 schreef Compile het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Gezien ik rechts gerelateerd ben, behoor ik tot de nazi's. Veel succes in 2005 met het knuffelen en beschermen van linkse karakters op dit forum
Nee van pinkquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:16 schreef robh het volgende:
Het is all de schuld van purple!
Achjee, ga je ineens dure woorden gebruiken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is dat extreem-dom niet zo'n gevoelige lading heeft, anders had ik die term gaarne gebruikt.
Extreem-dom. Jij bent hier degene die onopgeleid is en parasiteert op het sociale stelsel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is dat extreem-dom niet zo'n gevoelige lading heeft, anders had ik die term gaarne gebruikt.
Nee uit nazi-Duitsland. Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:19 schreef gelly het volgende:
Kom je ook uit Brabant compile ?
In een topic over Brabant kan je ook weinig anders verwachten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:20 schreef Re het volgende:
huillies hier
Wil je zo graag weten wat een normale baan inhoudt ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vertel eens wat meer over je baan Gelly...
Je bent zonder opleiding, komt uit een achterstandsgebied waar ze moeite hebben met praten, schrijven en lezen en je parasiteert graag op het sociale stelsel. Lijkt me niet dat jij een normale baan hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Wil je zo graag weten wat een normale baan inhoudt ?
Jij met je zachte G vertelt mij dat ik niet normaal kan praten ? Wacht ff hoor...quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent zonder opleiding, komt uit een achterstandsgebied waar ze moeite hebben met praten, schrijven en lezen en je parasiteert graag op het sociale stelsel. Lijkt me niet dat jij een normale baan hebt.
Ik heb geen zachte G. Maar nu weer even inhoudelijk of snap je dat woordje niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij met je zachte G vertelt mij dat ik niet normaal kan praten ? Wacht ff hoor...
Goed, genoeg gelachen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar nu weer even inhoudelijk
Kan deze onopgeleide ingezetene van een achterstandsgebied nu even wat vertellen over zijn baan?quote:
Ik ben ook een Brabantse racist! K*nkerjoden van Ajax!quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen. Kijk maar naar de aanslagen na de moord op van Gogh. Maar dat zullen die rechtse oogkleppers wel weer ontkennen.
Ligt er maar aan wat jij onder racisten verstaat. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest maar ik heb niets tegen allochtonen. Alleen tegen allochtonen die hier de kantjes ervan aflopen, maar dan ben jij er in principe ook eenquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen. Kijk maar naar de aanslagen na de moord op van Gogh. Maar dat zullen die rechtse oogkleppers wel weer ontkennen.
Smoel houwen en gewoon je geld afgeven, dan gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Het zijn ook altijd die kut-Brabanders. Grote bek, maar of ze je kan verstaan? Ho maar.
Nee nee nee, het zijn jullie bij-brabanders die zich verwant voelen aan brabant en daar over blijven miepen. Wat ons betreft kunnen jullie gewoon afgestoken worden en de noordzee ingedouwd wordenquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:44 schreef Doc het volgende:
Ach het is al jaren zo dat de Brabanders het voor heel Nederland vergallen.
JIj bent niet in brabant geweest?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
En de limburgers/kampers/urkers etc. worden er hier weer buiten gehouden?quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:44 schreef Doc het volgende:
Ach het is al jaren zo dat de Brabanders het voor heel Nederland vergallen. Wat er ook gebeurd: altijd die klote Braboos ...
De beroepswerkloze Gelly is nog nooit buiten Roden geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
JIj bent niet in brabant geweest?
In de randstad zitten meer racisten dan in brabant. Dat was het eerste wat mij opviel toen ik naar brabant ging
Och in daar in het hoge noorden hebben ze niet veel allochtonen zitten...quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De beroepswerkloze Gelly is nog nooit buiten Roden geweest.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och in daar in het hoge noorden hebben ze niet veel allochtonen zitten...![]()
Rascisme kennen ze daar eigenljik ook niet...
Oh gut, jij bent een groninger, fries én drent?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Brabo's hebben tenminste humor. Dat kun je van de Friezen, Groningers en Drenthen niet zeggen
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Fatsoenlijk praten, schrijven en lezen kunnen ze ook niet in het noorden. Onderontwikkeld volk is het.
Nee, ik woon in Roden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:15 schreef robh het volgende:
[..]
Oh gut, jij bent een groninger, fries én drent?
Yeh men!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:23 schreef ikkemem het volgende:
Wat een opgefokte standjes hier .
Gelukkig Nieuw jaar dan maar.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:57 schreef Vampier het volgende:
Geweldig topicVanuit Amerika vind ik jullie allemaal een stel onderontwikkelde boeren
Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:57 schreef Vampier het volgende:
Geweldig topicVanuit Amerika vind ik jullie allemaal een stel onderontwikkelde boeren
quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:48 schreef Dagonet het volgende:
Als je je maar inzet om het te verbeteren.
In Grunn was het ook feest zie ik netquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef robh het volgende:
Kei-hard aan-pak-ken dat tuig! Zijn ze helemaal besodemieterd?
Altijd hetzelfde met die boerenquote:Brand treft acht huizen in Stad
Een brand heeft Nieuwjaarsnacht acht woningen in de J.H. Janssenstraat in Groningen zwaar beschadigd.
Twee woningen brandden volledig uit. De andere rijtjeshuizen liepen zware rook- en waterschade op. De brand ontstond op een zolderverdieping. Van daaruit verspreidde het vuur zich naar de naastgelegen woningen.
De oorzaak is waarschijnlijk een verdwaalde vuurpijl. Er vielen geen gewonden. Voor de getroffen bewoners is opvang geregeld.
Bron: De Telegraafquote:
WIJK EN AALBURG - De jaarwisseling in Veen (gemeente Aalburg), waar strenge maatregelen golden wegens de onrustige nieuwjaarsvieringen van de afgelopen jaren, is zonder grote ongeregeldheden verlopen. Dat hebben burgemeester F. Buijserd van Aalburg en de politie zaterdagmorgen tijdens een persconferentie meegedeeld. De politie hield 21 personen uit de omgeving aan. Zij zijn tussen de 14 en 40 jaar.
Het ging steeds om kleine vergrijpen als het niet voldoen aan een bevel van de politie, het in bezit hebben van illegaal vuurwerk en het vervoeren van een luchtdrukwapen in de auto. Er zijn nergens branden gesticht. Wel nam de politie twee autowrakken in beslag die kennelijk waren geprepareerd om in brand te worden gestoken.
Sinds een jaar of vijftien zorgde een aantal nieuwjaarsvierders in het 2400 inwoners tellende Veen voor problemen. Die namen steeds ernstiger vormen aan. Vorig jaar zette de politie de mobiele eenheid in. Er raakten toen enkele politie- en brandweermensen gewond.
Omdat hij de veiligheid van de inwoners van Veen niet meer kon garanderen, nam burgemeester Buijserd dit jaar strenge maatregelen. Zo werd het kruispunt waar elk jaar autowrakken in brand worden gestoken tijdens de jaarwisseling hermetisch afgesloten en mochten er geen auto's op de openbare weg rijden of staan.
Dat leidde de afgelopen week diverse keren tot ongeregeldheden. De brandweer moest een aantal keren uitrukken en de mobiele eenheid arresteerde in de nacht voor oudjaar twaalf verdachten. Negen van hen zaten tijdens de jaarwisseling nog vast. De politie vermoedt dat dit een positieve invloed heeft gehad op het verloop van de jaarwisseling dit jaar.
Burgemeester Buijserd zei te hopen dat de jaarwisseling van dit jaar een keerpunt betekent voor Veen. Hoewel de bevolking van Veen overlast heeft ondervonden door de belemmeringen is over het algemeen gebleken dat zij de aanwezigheid van de ME zeer op prijs heeft gesteld.
Zijn streven is om volgend jaar met een aantal burgers uit Veen te proberen een feestelijke oud- en nieuwviering van de grond te krijgen. De politie zette ongeveer tweehonderd mensen in om de jaarwisseling in goede banen te leiden. Uit voorzorg waren ook twee gepantserde shovels van de marechaussee ter plaatse.
Zou dat niet zijn omdat er in Brabant gewoon meer mensen,dus ook allochtonen wonen.Het meeste nieuws komt uit Brabant en de randstad.Waar zit jij eigenlijk?Het zal wel zo'n depressieve armoedige kale kleivlakte zijn ergens tegen de poolcirkel,als je dit soort praat in Eindhoven komt vertellen,zweer ik je dat je je EO familie en jullie neukkoe nooit meer terug zal zien.Nog een paar maandjes voor je uit staren en dan kan je weer kievitseieren gaan zoeken of slotenspringen in de elfdorpentocht,hoogtepunt van jouw leven en waarschijnlijk enige punt.Je bent uitgenodigd,neem een extra pak luiers mee,die zal je nodig hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Is daar iets mis mee dan? Altijd maar weer dat afschuiven en wijzen naar anderen. Het gaat hier om die Braboos. Die deugen niet. Ze deugen nog minder dan Limboos en dat ander crapuul. Het laagste van het laagste: dat zijn de Braboos.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:02 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
En de limburgers/kampers/urkers etc. worden er hier weer buiten gehouden?![]()
Ik heb meer last van bijv. rotterdammers/limburgers gehad dan van brabo'squote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:18 schreef Doc het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan? Altijd maar weer dat afschuiven en wijzen naar anderen. Het gaat hier om die Braboos. Die deugen niet. Ze deugen nog minder dan Limboos en dat ander crapuul. Het laagste van het laagste: dat zijn de Braboos.
Nep Braboquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb meer last van bijv. rotterdammers/limburgers gehad dan van brabo's
Nep belgquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nep Brabo
Je neemt dezelfde trekjes over hoor
En dan heb ik een crimineel kind
Dat was in m'n jeugdquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:28 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jij bent zelf jaren brabo geweest
1 maar?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was in m'n jeugd
Iedereen heeft recht op 1 simpele jeugdzonde
1 Jahquote:
Dan heb ik het niet meer over jeugdzonden..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
1 Jah
Wil jij beweren dat ik er meer heb nepBrabo?
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet meer over jeugdzonden..
En als iemand zou zeggen dat de meeste idioten uit <land> komen is dat natuurlijk weer wel racisme, extreem-rechts, etc.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen.
Wat nou,kleurstoffen?Zitten er tegenwoordig kleurstoffen in coca en bier?Ik ben 100%eindhoventuig,de enige waar jij ooit mee zal communiceren zonder een vlucht in de traumahelicopter achteraf.Hoe vieren ze nieuwjaar in Grunn eigenlijk;met een extra suikerbiet achter de computer?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:51 schreef robh het volgende:
In Roden staan geen flats. En zou je niet 's wat minderen met de kleurstoffen?
En ontzettend crimineel!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:55 schreef Monidique het volgende:
Brabanders zijn racisten.
Oh, ik dacht dat je last had van de kleurstoffen die ab-so-luut niet in cola zitten, maar je bent gewoon 100%eindhoventuig waar ik mee kan communiceren zonder een vlucht in de traumahelikopter achteraf.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:55 schreef livetothegoal het volgende:
Wat nou,kleurstoffen?Zitten er tegenwoordig kleurstoffen in coca en bier?Ik ben 100%eindhoventuig,de enige waar jij ooit mee zal communiceren zonder een vlucht in de traumahelicopter achteraf.Hoe vieren ze nieuwjaar in Grunn eigenlijk;met een extra suikerbiet achter de computer?
* Boerenquote:
Jep ik heb al 3 moordzaken op mijn naam staanquote:
Nee gij, kutwijf.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* Spreken geen fatsoenlijk Nederlands
* Lijken soms op Friezen en Drenthen !
* .....
Ho ho ho, m'n zoon woont voor een jaar in Brabantquote:
Hoi Karsten, ken je me nogquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:26 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Jep ik heb al 3 moordzaken op mijn naam staan![]()
Hamvraag is,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* .....
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* ... Haarloos
Laat ons er even buiten jah!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Boeren
* Vunzig
* Primitief
* .....
Verkopen aan België voor 100 euro.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Kunnen we Brabant niet ruilen met het Rif gebergte?![]()
Het lastigst zijn nog mensen uit Groningen en Drenthe. Die achterstandsgebieden kosten handenvol geld. Een grote parkeerplaats er van maken is nog het beste.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:22 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik heb meer last van bijv. rotterdammers/limburgers gehad dan van brabo's
Maar dan schenken we Frans Bauer aan Limburg, die willen de Belgen vast niet hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:59 schreef NorthernStar het volgende:
Verkopen aan België voor 100 euro.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:21 schreef Loedertje het volgende:
Jaja,grunn heeft het,zelfs cocaine weten ze niet eens wa da is,inteelt komt bij mij nie voor,ik heb kinderen in spanje,deurne en den haag,zou HEEL toevallig zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:12 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je last had van de kleurstoffen die ab-so-luut niet in cola zitten, maar je bent gewoon 100%eindhoventuig waar ik mee kan communiceren zonder een vlucht in de traumahelikopter achteraf.
Bedankt. Nu weet ik zeker dat inteelt gemeengoed is in Braboland.
Vlaaienneuker
quote:
Een visionair die Links234, de mond gesnoerd door zijn inzichten af te doen als "onzin". Maar wie legt de vinger nou op de echt zere plek? Nog geen miljoen moslims tegen meer dan twee miljoen brabanders. Terwijl een Pim Fortuyn de grootste Nederlander ooit zou zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:45 schreef Verbal het volgende:
Zijn Brabanders gewelddadiger?
Zijn Brabanders gewelddadiger? Deel 2
'nuff said
V.
Misschien wel een oplossing voor het limburgervraagstuk?quote:Op maandag 3 januari 2005 21:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Van Wilders hoeft men ook geen eindoplossing voor het brabandervraagstuk te verwachten. Helaas.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=463514&c=14quote:Op maandag 3 januari 2005 23:57 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Misschien wel een oplossing voor het limburgervraagstuk?![]()
Mwa ik woon zelf in Brabant en heb Belgische collega's, da's een wereld van verschil!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het probleem met Branbanders is dat ze teveel op Belgen lijken in gedrag. En ja, dan weet je het wel ja.
Ga je mond spoelen, dwaas.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:52 schreef Re het volgende:
Veen ligt in Brabant Noord dus Brabant dus fout, bom erop (heel Brabant)
Net als Amerikanen denken dat de wereld ophoudt bij New york en San francisco, zijn veel Amsterdammers ervan overtuigd dat Nederland ophoudt zodra neerlands grootste dorpsgrenzen zijn bereikt.quote:
Wat is er achterlijk en in welke zin is het achterijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:57 schreef Monidique het volgende:
Ja, het is achterlijk, verachtelijk en het ligt onder de rivieren. MOAB erop, denk ik dan.
Ja er zijn er 33 gearresteerd maar ondertussen zijn ze alle weer op vrije voeten. In de komende weken wordt door justitie beslist hoeveel er voor de rechter moeten veschijne. Het gaat daarbij met name om de 9 mensen die een paar dagen hebben vastgezeten voor openlijke geweldplegiging en opruiingquote:Zijn die gasten uit Veen nu opgepakt ofzo?
Het is de Nederlandse rechtstaat ten voeten uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:05 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ja er zijn er 33 gearresteerd maar ondertussen zijn ze alle weer op vrije voeten. In de komende weken wordt door justitie beslist hoeveel er voor de rechter moeten veschijne. Het gaat daarbij met name om de 9 mensen die een paar dagen hebben vastgezeten voor openlijke geweldplegiging en opruiing
Bron: Brabants dagblad
www.nu.nlquote:NEDERHEMERT - Twee jongens van 16 en 19 jaar uit het Brabantse Oosterhout hebben in de nacht van 26 op 27 december een 53-jarige inwoner van Kerkwijk doodgeschoten om hem te beroven van zijn casinowinst. De jongens, die familie van elkaar zijn, hadden gezien dat de man in een casino 3000 euro had gewonnen.
hek erom en bom eropquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
www.nu.nl
Je zal het waarschijnlijk niet mogen zeggen, maar het is toch weer een brabantse familie die aan het moorden en roven slaat.
Ja en het waren ook weer eens een keer mannen die aan het roven en moorden zijn geslagen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
www.nu.nl
Je zal het waarschijnlijk niet mogen zeggen, maar het is toch weer een brabantse familie die aan het moorden en roven slaat.
Nou nou nou, niet gelijk met dagboekjes zwaaien en roepen dat het allemaal stuitend is hoor. Bovendien is een groot deel van de brabantse vrouwen ook crimineel. Of werkzaam in de prostitutie, en op die manier een gevaar voor de volksgezondheid. Het zijn heus niet alleen brabantse mannen, maar de vrouwen net zo goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ja en het waren ook weer eens een keer mannen die aan het roven en moorden zijn geslagen.
Alle mannen dan maar opsluiten?
Ik zie eerlijk gezegd niet in waar je nu heen wilt in dit topic, kan dit niet naar onzin?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet gelijk met dagboekjes zwaaien en roepen dat het allemaal stuitend is hoor. Bovendien is een groot deel van de brabantse vrouwen ook crimineel. Of werkzaam in de prostitutie, en op die manier een gevaar voor de volksgezondheid. Het zijn heus niet alleen brabantse mannen, maar de vrouwen net zo goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |