Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, analfabeetquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan wel ik mijn belastingeld terug waarvan zijn 'opleiding' is gefinancierd.
De bevestiging dat je onopgeleid bent.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan wil ik mijn belastinggeld terug waarvan zijn 'opleiding' is gefinancierd.
de 6de collone?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef Dagonet het volgende:
Ah, ik zie dat de afgezant van de lichting Bruinhemden ook is gearriveerd.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:14 schreef Compile het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, analfabeet
Ohja, dat is waar ook. Gezien ik rechts gerelateerd ben, behoor ik tot de nazi's. Veel succes in 2005 met het knuffelen en beschermen van linkse karakters op dit forumquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:13 schreef Dagonet het volgende:
Ah, ik zie dat de afgezant van de lichting Bruinhemden ook is gearriveerd.
Het is dat extreem-dom niet zo'n gevoelige lading heeft, anders had ik die term gaarne gebruikt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:16 schreef Compile het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Gezien ik rechts gerelateerd ben, behoor ik tot de nazi's. Veel succes in 2005 met het knuffelen en beschermen van linkse karakters op dit forum
Nee van pinkquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:16 schreef robh het volgende:
Het is all de schuld van purple!
Achjee, ga je ineens dure woorden gebruiken?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is dat extreem-dom niet zo'n gevoelige lading heeft, anders had ik die term gaarne gebruikt.
Extreem-dom. Jij bent hier degene die onopgeleid is en parasiteert op het sociale stelsel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is dat extreem-dom niet zo'n gevoelige lading heeft, anders had ik die term gaarne gebruikt.
Nee uit nazi-Duitsland. Dat weet je toch?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:19 schreef gelly het volgende:
Kom je ook uit Brabant compile ?
In een topic over Brabant kan je ook weinig anders verwachten.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:20 schreef Re het volgende:
huillies hier
Wil je zo graag weten wat een normale baan inhoudt ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vertel eens wat meer over je baan Gelly...
Je bent zonder opleiding, komt uit een achterstandsgebied waar ze moeite hebben met praten, schrijven en lezen en je parasiteert graag op het sociale stelsel. Lijkt me niet dat jij een normale baan hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Wil je zo graag weten wat een normale baan inhoudt ?
Jij met je zachte G vertelt mij dat ik niet normaal kan praten ? Wacht ff hoor...quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je bent zonder opleiding, komt uit een achterstandsgebied waar ze moeite hebben met praten, schrijven en lezen en je parasiteert graag op het sociale stelsel. Lijkt me niet dat jij een normale baan hebt.
Ik heb geen zachte G. Maar nu weer even inhoudelijk of snap je dat woordje niet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij met je zachte G vertelt mij dat ik niet normaal kan praten ? Wacht ff hoor...
Goed, genoeg gelachen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar nu weer even inhoudelijk
Kan deze onopgeleide ingezetene van een achterstandsgebied nu even wat vertellen over zijn baan?quote:
Ik ben ook een Brabantse racist! K*nkerjoden van Ajax!quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen. Kijk maar naar de aanslagen na de moord op van Gogh. Maar dat zullen die rechtse oogkleppers wel weer ontkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |