Ligt er maar aan wat jij onder racisten verstaat. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest maar ik heb niets tegen allochtonen. Alleen tegen allochtonen die hier de kantjes ervan aflopen, maar dan ben jij er in principe ook eenquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen. Kijk maar naar de aanslagen na de moord op van Gogh. Maar dat zullen die rechtse oogkleppers wel weer ontkennen.
Smoel houwen en gewoon je geld afgeven, dan gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Het zijn ook altijd die kut-Brabanders. Grote bek, maar of ze je kan verstaan? Ho maar.
Nee nee nee, het zijn jullie bij-brabanders die zich verwant voelen aan brabant en daar over blijven miepen. Wat ons betreft kunnen jullie gewoon afgestoken worden en de noordzee ingedouwd wordenquote:Op vrijdag 31 december 2004 22:44 schreef Doc het volgende:
Ach het is al jaren zo dat de Brabanders het voor heel Nederland vergallen.
JIj bent niet in brabant geweest?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:24 schreef gelly het volgende:
Het valt me gewoon op dat de meeste racisten (of idioten in het algemeen) uit Brabant komen. Kijk maar naar de aanslagen na de moord op van Gogh. Maar dat zullen die rechtse oogkleppers wel weer ontkennen.
En de limburgers/kampers/urkers etc. worden er hier weer buiten gehouden?quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:44 schreef Doc het volgende:
Ach het is al jaren zo dat de Brabanders het voor heel Nederland vergallen. Wat er ook gebeurd: altijd die klote Braboos ...
De beroepswerkloze Gelly is nog nooit buiten Roden geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:00 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
JIj bent niet in brabant geweest?
In de randstad zitten meer racisten dan in brabant. Dat was het eerste wat mij opviel toen ik naar brabant ging
Och in daar in het hoge noorden hebben ze niet veel allochtonen zitten...quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De beroepswerkloze Gelly is nog nooit buiten Roden geweest.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Och in daar in het hoge noorden hebben ze niet veel allochtonen zitten...![]()
Rascisme kennen ze daar eigenljik ook niet...
Oh gut, jij bent een groninger, fries én drent?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Brabo's hebben tenminste humor. Dat kun je van de Friezen, Groningers en Drenthen niet zeggen
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Fatsoenlijk praten, schrijven en lezen kunnen ze ook niet in het noorden. Onderontwikkeld volk is het.
Nee, ik woon in Roden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:15 schreef robh het volgende:
[..]
Oh gut, jij bent een groninger, fries én drent?
Yeh men!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:23 schreef ikkemem het volgende:
Wat een opgefokte standjes hier .
Gelukkig Nieuw jaar dan maar.![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:57 schreef Vampier het volgende:
Geweldig topicVanuit Amerika vind ik jullie allemaal een stel onderontwikkelde boeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |