Kom ff kijke johquote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:16 schreef Againzender het volgende:
Is het nog een beetje oud&nieuw viernwe daar in Bloemendaal?
k mag niet meer rijdenquote:
2005 is het jaar van het grote wennen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:22 schreef popolon het volgende:
En de beste wensen aan allemaal.
Dit wordt mijn jaar
Zo niet, dan is 2005 kut.
Ja jij hebt lekker praten trien.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2005 is het jaar van het grote wennen.
Voor ons alletwee.
Maar het gaat ons wel lukken en we worden best tevreden popo
Al is het dan niet met elkaar
Jouw jaar gaat lukken Popo!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:22 schreef popolon het volgende:
En de beste wensen aan allemaal.
Dit wordt mijn jaar
Zo niet, dan is 2005 kut.
*burp* en pardon daarna toch?quote:
Hoor ik daar iets van jaloezzie olapoppie?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:31 schreef popolon het volgende:
Ja jij hebt lekker praten trien.
verhuizen van een paar kilometer, newbie !!
Ja, in het zuiden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:54 schreef Bluezz het volgende:
en die stommert is in dat ** land geweest hoerrrrrr
Stommert, ik ben er al geweest.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:53 schreef popolon het volgende:
en golfert, je moet 't geen kutland noemen voordat je er ooit geweest bent, vooroordeel
De VS is kut, da's heel normaal tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Stommert, ik ben er al geweest.
Grand-tour: )
Grand Canyon, Brice, Yosimitih,of hoe je het allemaal ook schrijft, LA en Las Vegas..allemaal geweldig.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 03:12 schreef popolon het volgende:
[..]
De VS is kut, da's heel normaal tegenwoordig
Meeloper.
In ieder geval niet in die bekrompen gedachten van je 'lover'quote:
bier isquote:
er is meer hoorquote:
we hebben natuurlijk ook lekker bierquote:
vAST GEEN GROLSCHquote:Op zaterdag 1 januari 2005 05:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben natuurlijk ook lekker bier
gelukkig nieuwjaar tong!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een lief gesprek tussen eendje en Pascal
Tong gaat weer naar bed.
vanaf nu kan het alleen maar beter gaanquote:Op zaterdag 1 januari 2005 07:31 schreef tong80 het volgende:
Zo dat hebben we ook weer gehad. Containers in de fik onder m'n flatje.![]()
jij ook veel sportplezier gewenst Cynixquote:Op zaterdag 1 januari 2005 09:47 schreef Cynix ® het volgende:
Had ik hier iedereen al een heel gelukkig 2005, zonder sportblessures, gewenst?
Zo nee, de beste wensen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |