niet alleen aan C*, maar een user als tessje met circa 20k aan posts en nog nooit echt een noemenswaardig leuk topic geopend, komt ineens, zo'n 2 weken nadat ze samen met C in de crew is op genomen met een origineel topic waarvan de Oppo meer dan 3 regels tekst bevat, en waarin C dan vervolgens binnen enkele minuten een aantal voorbereide reply's post...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn plaatjes-met-grappig-commentaar-topics aan zijne heiligheid, de Croupouque voorbehouden?
Als onzin eens niet zo saai geweest zou zijn had ik inderdaad bij mijn dagelijkse taken kunnen blijven, die bestaan uit: 'Ja, dat is wel leukquote:Op maandag 3 januari 2005 14:49 schreef Croupouque het volgende:
Nou.
Het topic van Dirkh is in zijn geheel ontsproten uit zijn eigen zieke, zieke, zieke, zieke, zieke, zieke brein. Dat topic van Tessje heb ik inderdaad met haar voorbereid, het was erg saai op het forum en zij stelde het voor. Jammer dat er verder niemand aan meedeed.
*langzaam in de armen van Tessje sterft.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:29 schreef Tessje het volgende:
Sterf Bupa
En nu eens rustig gaan zitten en onzin doorspitten
Had dan een beetje smakelijke doos uitgzocht, ipv die gore opengesperde puisten kut.quote:Op maandag 3 januari 2005 18:32 schreef Ruis het volgende:
Dirkh, mijn kwaliteitstopics, wat doe je!
komt goed!quote:Op maandag 3 januari 2005 18:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Had dan een beetje smakelijke doos uitgzocht, ipv die gore opengesperde puisten kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |