Nacht van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, afgelopen nacht nauwelijks 4 uur geslapen. Weer een zere keel en zere kop, wordt er inmiddels een beetje zat van.quote:
Kan me voorstellen...balen. maar je hebt in ieder geval goed oud en nieuw gevierdquote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nacht van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, afgelopen nacht nauwelijks 4 uur geslapen. Weer een zere keel en zere kop, wordt er inmiddels een beetje zat van.
Wat, wanneer?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef Troel het volgende:
Ja we gaan met zijn allen wat doen...
Zuipen is altijd okay.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:17 schreef wendy-tje het volgende:
Gaan we het nieuwe jaar trouwens nog op een gepaste manier inluiden? (lees zuipen)
Okee, voor vrijdag dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je mij er bij wil hebben op zijn vroegst vrijdag.
Verkapte tvp
Zolang het maar niet in het weekend is.quote:
Ja, ik dacht ik waarschuw even. Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen 'Als je me er niet bij wil hebben.... etc', maar dan zou je het beeld kunnen krijgen dat ik er per se bij wil zijn...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef wendy-tje het volgende:
Inkoppertje
Daar ben ik goed in.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef wendy-tje het volgende:
Inkoppertje
Je kunt bijna over de hoofden lopen...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |