aan de animo te zien wel dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aparte leuke topics is toch veel leuker, nu met een groepje users alleen hoi en dag zeggen is toch niet veul aan?
Dude, jij gaat smileys teruglezen, dan zie je toch zelf ook wel in dat je zuurstof verspilt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig ben jij mij niet, want dan zou ik me schamen
En daarnaast laat mensen 's nachts zich ook vermaken. Jij doet overdag niet veel meer als flamen op topics waar ik soms ook graag zou flamen, maar waar ik de aanleg niet voor hebquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mij niet, want dan zou ik me schamen
ik heb jouw post niet gelezen maar ik zou jouw account al bij voorbaat in de papierversnipperaar gooienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
Ik zie de SC als een centraal topic om baggeraars te sussen
Dat niet alleen hoor (tamelijk gezellig daar).
Maar ook de "oldbies" SC-en bij het leven in elk willekeurig topic....
Ik kan zo 1 2 3 geen voorbeelden geven maar ze weten allemaal dondersgoed waar ik het over heb.
SC klinkt kneuzerig, is het ook in bepaalde opzichten maar om het te verbieden is zo enorm dom.
Het slaat gewoon nergens op....
Ach who cares anyway.... ik vermaak me namelijk wel in zo'n SC.....
Smileys sla ik overquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij gaat smileys teruglezen, dan zie je toch zelf ook wel in dat je zuurstof verspilt?
En daarom worden onze topics ook altijd geslotenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:16 schreef DaMook het volgende:
Uiteindelijk is dat wat jij en Xebro doen bijna onder dezelfde noemer te scharen
Denk je nu echt dat ik daadwerkelijk ooit een keer in die topics gekeken heb?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:17 schreef DaMook het volgende:
Smileys sla ik overMaar jij geeft nu toe dat die SC's van yv, dirk, tess hetzelfde zijn als de nacht SC
Die van jou en Xebro blijven behoorlijk vaak openquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarom worden onze topics ook altijd gesloten.
Opgelost dus... Optyfen met die slowchat...
Wat dacht je ervan om niet op de SCtopics te klikkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarom worden onze topics ook altijd gesloten.
Opgelost dus... Optyfen met die slowchat...
Jij niet mischien, maar sommige mensen vinden het wel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik daadwerkelijk ooit een keer in die topics gekeken heb?.
En dat zegt iemand die trots is op zijn permbansquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij gaat smileys teruglezen, dan zie je toch zelf ook wel in dat je zuurstof verspilt?
Dat is trouwens ook al zoietsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die trots is op zijn permbans![]()
Ieder scheermes dat dankzij mij op een pols wordt gezet, is er 1 om trots op te zijn...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
dan weet jij ook nog niet precies waar de grens ligtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook al zoiets
Ik ben er trots op nog geen bans te hebben
proef verlof hèquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:22 schreef Insomaniac het volgende:Laffer
is er weer!
Hebben ze je eindelijk vrijgelaten uit het gesticht, ouwe pisnicht?
Eens isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ieder scheermes dat dankzij mij op een pols wordt gezet, is er 1 om trots op te zijn....
jij bent echt het doodneuken niet waardquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
De R&P-ers krassers doen het vroeg of laat toch wel uit zichzelf...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens isMaar alleen in r&p, daarbuiten hoeft het niet
Als je het zo zegt dan ben je toch echt een wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
De R&P-ers krassers doen het vroeg of laat toch wel uit zichzelf...
De ONZ'ers daarentegen hebben net die paar extra mentale klapjes nodig om de stap te zetten...
En daar help ik ze graag bij... Zie me als een onbaatzuchtige stervensbegeleider.
laffer!!!! laffer!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:06 schreef laffer het volgende:
[..]
xebro, kasta en ik op ONZ en dan flink de bezem erdoor![]()
hoi nikky, ben erweerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:41 schreef nikky het volgende:
[..]
laffer!!!! laffer!!
Ik geloof mijn ogen niet
Lekker ding!!! je bent er weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |